MYKMU.NET
Demi Islam, Untuk Melayu, Kerana mu Malaysia

Razak Baginda Mati Pucuk, Deepak Ada Cuba Ka?

MALAYSIAN Chronicles milik Naib Presiden PKR, Tien Chua ini memang terkenal dengan cerita-cerita satira politik dan rasis, disamping cut & paste artikel dari blog lain masuk ke dalam laman web tersebut.

Penulis masih ingat ketika isu pelanggan cina KFC diserang pekerja restoran makanan segera tersebut yang naik angin dengan komen rasis kerana lambat mendapat ayam, Malaysia Chronicles adalah laman web yang paling aktifi melepaskan komen-komen berbaur rasis melampau sehingga mendapat perhatian SKMM.

Kali ini Malaysian Chronicles buat cerita palsu lagi apabila menampilkan penjual karpet paling tidak berkredebiliti, Deepak Jaikirshan yang mendakwa Razak Baginda mati pucuk dan dengan itu tidak mampu membuat mendiang Altantunya mengandung!!

Kelakar, kelakar.

Apa yang cuba dibuktikan disitu?  Konon bukan Razak Baginda yang mengandungkan Altantunya, tapi orang lain?  Itu nak tuduh Perdana Menterilah tu, bukan kita tak tau.  3 kali Perdana Menteri bersumpah dah tak kenal Altantunya dan Anwar Ibrahim pun tidak bukti nak menunjukkan sumpah itu salah.

Tien Chua tak pernah dengar perkataan viagra ka?  Dengan pil itu, apa yang layu pun boleh ‘mekar’ semula tau!!  Bodoh punya dakwaan.

Lagipun, sepanjang yang penulis tahu, peranan Deepak dalam Altantunya saga ini tidak lebih sebagai orang yang ada pengetahuan mengenai statutory declaration kedua yang dibuat penyiasat persendirian P Balasubramaniam mengenai pembabitan Perdana Menteri dan isteri dalam pembunuhan tersebut.

Sejak bila pula Deepak ada peranan dalam soal hubungan Razak Baginda dengan Altantunya?  Dimana buktinya, laporan doktor, bomoh, tabib atau paling tidak pakar patalogi kegemaran Pakatan, Dr Pornthip?  Kalau tidak, macam mana Deepak tau, apa dia pernah test pelir Razak Baginda ke?

Oh ya, bila membabitkan Deepak, ia boleh jadi satu antara dua, sama ada Deepak benar-benar ada sebut perkara itu kepada Malaysian Chronicles atau Tien Chua (yang mengendalikan Malaysian Chronicles) sengaja mencipta perkara tersebut seperti mana Tien Chua cipta gambar palsu Razak Baginda, Najib dan Altantunya.

Umum tahu Deepak sebelum ini sudah beberapa kali menafikan pembabitannya dalam beberapa perkara yang didakwa pembangkang sebagai melibatkannya, antaranya dakwaan dia yang menulis buku Black Rosedan dokumen pembelian barang kemas yang di dakwa Rafizi dibeli syarikat Deepak untuk Datin Sri Rosmah Mansor.

Cakap pasal buku Black Rose ini, pembangkang masih tak puas hati dengan penafian Deepak, sudah pun mewar-warkan penerbitan Black Rose 2 yang turut didakwa ditulis Deepak!!!

Nampak tak, bodoh tak bodoh puak kera pembangkang ni bila dah terdesak.

Berhentilah buat cerita bohong pasal kaitan Perdana Menteri dengan Altantunya ni Tien Chua ooii, Anwar ooii, Deepak ooii.  Rakyat makin lama makin muak dan menyampah dengan strategi macam ini, anyway, siapa yang bodoh sangat nak percaya tu?

Anwar punya terang berzina dengan pelacur dalam video taknak percaya, yang bukan-bukan ini pulak yang diangkatnya macam bukti melampaui keraguan munasabah.  Betul-betul badigol.


Posted by Adamyan on February 13th, 2013 :: Filed under Adamyan,Utama
You can leave a response, or trackback from your own site.

34 Responses to “Razak Baginda Mati Pucuk, Deepak Ada Cuba Ka?”

  1. ku2
    February 13th, 2013

    aku tak kisah cina buat cerita bohong sebab dah peel cina memang pembohong..tapi yang kesiannya tu pak lebai2 bodoh yang caya cakap cina babi ni..

  2. raja kongkiak
    February 13th, 2013

    Meh sini kita nak jentik “awang jeton” lahabau PKR tuh.

  3. awang jantan
    February 13th, 2013

    Yang pastinya Tian Chuak yang mati pucuk sebab tu belum kahwin lagi….ha…ha..ha

  4. baba
    February 13th, 2013

    hahaha selain daripada mencuba ketegangan kote razak baginda, semestinya deepak telah merasakan ketegangan kote anwar.

  5. rawogopeng
    February 14th, 2013

    lebai kulup sekarang daging babi jer yg tak makan kott..tapi setakat minyak babi tu sapu bersih mungkin .. sebab tu perangai sekor2 dahh macam babi..

    wayang saja dimainkan..konon nak samakan perangai PM dengan TPM kena buang tu..
    sekali fikir , elok balik ke zaman purba, sape yang banyak cakap menghina melayu, kasi jer ubat batuk.. lepas seminggu boleh pos ke syurga nik aziz..

  6. tengkudin
    February 14th, 2013

    lahanat punya cina bukit cikeding ni…kawasan ko tu da la tak jaga..lepas ni..jangan harap jadi wakil kat kawasan ko lagi..pemalas nak mampus..

    sapa tak ingat dia punya keje cut paste gambar konon najib kenal altantuya kat restoren dulu..kot kot si keding ni yang tala altantuya..tau la ko ada fair dengan elizabeth wong telanjang tu..heheheh

  7. Moohyideeeeen
    February 14th, 2013

    macam mana..? Hari tu siap ada artikel dalam Mykemut ni kata, Haron Din akan keluar meninggalkan PAS (Waktu kes Nasha tu?)
    .
    .
    KANGAR – Timbalan Mursyidul Am Pas, Datuk Dr Haron Din disahkan akan bertanding pada pilihan raya umum akan datang di negeri ini.

    Mengesahkan perkara itu, Pesuruhjaya Pas Perlis, Hashim Jasin berkata, pihaknya sudah mengemukakan tawaran bertanding kepada Haron dan mendapat maklum balas positif.

  8. Cfu
    February 14th, 2013

    Memang patut kalau Haron Din keluar PAS sebab Majlis Ulama Kelantan mengisytiharkan’UNDI PAS ADALAH HARAM’

  9. Topup
    February 14th, 2013

    bagi aku dari dulu lagi pas ni dah haram , dah jatuh ke sattus najis mughalazzah !

  10. Moohyideeeeen
    February 14th, 2013

    Sekali lagi imaginasi umno…

  11. tengkudin
    February 14th, 2013

    hehehe…najis dan nik ajis kan sama tu..heheh

  12. Tasyahud Akhir
    February 14th, 2013

    Tunggu sehingga hari penamaan calon

  13. Topup
    February 14th, 2013

    pas lagi teruk…sentiasa berhalunisasi !

  14. Moohyideeeeen
    February 14th, 2013

    Kish ahli umno berlakon jadi ahli Pas…Kantoi lagi:
    .
    .
    .
    http://www.tranungkite.net/v12/modules.php?name=News&file=article&sid=3517

  15. bujuk
    February 14th, 2013

    HAHAHA… cerita macamni pun laku d mykmu, Adamyan, hang dah tak boleh fikir benda lain ka. Baik jangan tulis kalau dah kering sangat idea… tak membantu BN langsung, tulisan hang ni.

  16. P164
    February 14th, 2013

    imiginasi Pakatan………

  17. anakbochek
    February 14th, 2013

    Macam cerita dongeng la Mooh.

  18. anakbochek
    February 14th, 2013

    Malaysian Chronicles punya cerita membantu Pakatan la yea?

  19. gambus
    February 14th, 2013

    kau tak payahlaa nak suruh orang buat artikel ikut kepala hotak kau yang kuat menipu dan memfitnah tu bujuk !!!

    Kau ni makin bangang dan tolol aku tgk , artikel ni mengesahkan betapa bangang dan tololnya media Pakatan dan pemimpin Pakatan tu sendiri .. termasuk kau sekali yang hanya pencacai angkat najis jee

    kau ni apapun tak faham , banyak sangat imaginasi dan fitnah ini laa jadinya ahahahaha

  20. gambus
    February 14th, 2013

    bujuk meroyan laa sebab kitab dia Malaysian Chronicle diperbodohkan dengan artikel fitnah mereka sendiri .. hahaha

  21. bujuk
    February 14th, 2013

    bukan ikut kepala aku… tapi ikut kehendak rakyat. Takkan korang nak samakan mykmu yg. GAH ni dengan blok picisan m’sian chronicles tu…. tapi terpulang la kan. Aku nasihatkan jeee..

  22. gambus
    February 14th, 2013

    kalau semuanya nak ikut kepala hotak kau bujuk , memang sha jadi sarang fitnah !!! Rakyat mana kau cite ni , kau mana layak nak cite pasal rakyat !!!

    hahahaha tahu pun kau Malaysian Chronicle tu picisan , tapi nyatanya ramai lembu-lembu Pakatan yang percaya macam percaya Harakah dan Suara Keadilan tu …

    Nyatanya artikel ni jelas membongkar sifat penipu dan pemfitnah pencacai Pakatan dan pemimpin mereka yang hina dina

  23. EVLee
    February 14th, 2013

    Ooo…yang sebelah sana aje rakyat? Kita yg kat sebelah sini BUKAN RAKYAT? Engkau makan apa tengahari tadi…haaa?

  24. EVLee
    February 14th, 2013

    Bujuk refer Kitab Malaysian Chronic Le…

  25. gambus
    February 14th, 2013

    geli aku tgk pencacai Pakatan ni guna perkataan rakyat , yang rakyat majoriti memilih BN dia tak fikir

  26. StinGray
    February 14th, 2013

    Imaginasi UMNO lah yang buat hang reti pakai komputer dan seluar…harapkan imaginasi PR & PAS dan berkali-kali 16Sept, tapi dok lagu tu jugak….

    Highway Husam bila nak siap ngokkk…

  27. StinGray
    February 14th, 2013

    sorry la lemmoooo…hikayat cap goh mei kami tak baca kat sini….anak2 hang boleh la hang temberang….

  28. StinGray
    February 14th, 2013

    tak laku pun, reply jugak…ape ke bahlol khadam DAP sekoq ni….

  29. StinGray
    February 14th, 2013

    Kehendak Rakyat kepala hotak hang…ada aku suruh ko wakilkan aku ke???….sampah la lu….

  30. bangKano
    February 14th, 2013

    Apa nak heghan ngan peghangai pak lebai pak lebai hampeh PAS nih depa cuma tak leh makan babi sebab dah terdidik dari kecik babi tu najis & kotoq sebab tu di haram di makan. Tapi bab bab lain depa sapu semacam seperti zina,rasuah,menipu,pecahamanah,memfitnah & macam macam kezaliman lagi. Pi tengok kelakuan pemimpin pAS seperti Haji Mat Sapu,ADUN Selising termasuk jugak Pok Nik,Hadi Awang,Azizan dll semua nya depa sapu janji dapat wang bila ada kuasa kat tangan. Semua tu boleh taubat pi Mekah berkali kali ALLAH akan hapus kan dosa semua tu…. kunun nya kot. Sikap setengah penganut islam ni sama jugak ngan penganut Hindu tiap tiap tahun dok sakan mandi bersih kan dosa di Sungai Benaris India.

    Ada ka rasuah,pecah amanah,salah guna kuasa,fitnah tu tak berdosa sama ngan makan babi & minum arak….? Oghang oghang melayu ni memang berpilih pilih tang pahaman & buat dosa dan pahala walo pun depa tak penah tinggai solat 5 waktu & naik haji. Laku kan zina,rasuah dll tak pa asai kan solat & pi naik haji tu dah cukup jamin masuk syurga kunun….jangan sekali kali makan babi dosa besaq tak di ampun ALLAH kata depa.

  31. bangKano
    February 14th, 2013

    Tu bukan Imiginasi UMNO tapi tu la REALITI la ni berasas kan setiap pendedahan kelakuan busuk pemimpin PR setiap hari dalam media bermola dari Penang,Kedah Selangor sampai la Kelate di bawah Tokguru hampeh tu….pi tengok kes pemugaran hutan kat Pedu & pelaboran kat New Guinea tak untung,krisis ayaq,pembuangan sampah dll kat Selangor,kes silap kigha undi CEC DAP dan pemberian beribu hektar tanah rakyat pada 2 pemimpin DAP Perak di Kelate.

    Wei….MOOOO ada beghani ka mau nafi….???

  32. bangKano
    February 14th, 2013

    Tafsiran RAKYAT ikut pahaman bodo hang tu ka…? Pada puak puak hang pa RAKYAT tu cuma pak lebai pak lebai bengap dok sana berdemo kat siri siri BERSIH anjuran Ambiega. Sejak akhiaq akhiaq ni demo & perhimpuanan PR tak sampai 1juta tu ada la suagha RAKYAT Malaysia ka..? Jadi baki 25 juta tu bukan RAKYAT ka Moooo…????

  33. EVLee
    February 14th, 2013

    Imaginasi depa….bagi basah seluaq.

  34. DataCode
    February 15th, 2013

    politik pakatan haram.kalau tak der jalan menuju hal-hal yang pembohongan rasanya dah lama berkubur,,

Leave a Reply

Type your comment in the box below: