Agak-Agak Kenapa Anwar Minta Gugur 10 Nama Itu?

ADA banyak perkara yang dibangkitkan kebelakangan ini oleh juak-juak Anwar bagi mengalih isu terbesar mengenai tindakannya memohon kepada Mahkamah supaya 10 nama yang disenaraikan Datuk Nallakaruppan dalam kes saman Anwar terhadapnya.

Kita perasan tu sebab taktik mengalihkan perhatian rakyat dari isu sebenar bukan baru pada Anwar, tapi dah kerap digunakan sehingga kita sendiri pun naik muak.

Penulis sendiri pun agak pelik kenapa tidak ada macai pembangkang yang teringin bercerita hal ini.  Paling tidak, tanyalah kenapa Anwar yang konon-konon berani tahap gaban, pejuang rakyat dan apa segala itu, takut Nalla menyenaraikan 10 nama itu dalam perbicaraan saman itu nanti?

Sehingga buat permohonan kepada Mahkamah untuk menyingkirkan nama-nama tersebut?

10 nama itu adalah yang nama biasa, maksud penulis sering disebut-sebut sejak kes liwat pertama Anwar bermula 14 tahun lepas iaitu, Shamsidar Tahrin, Norlaila Abdul Majid, Soma Rodrigo @ Anne, Mior Abdul Razak, Sukma Darmawan Sasmitaat Madja, Dr Munawar Ahmad Anees, Azizan Abu Bakar, Ismail Mat Rabi @ Ismail Harun, Hairany Mat Nafees dan Rashid.

Antara mereka terlibat itu, Azizan pernah jumpa dengan Karpal Singh dan mengadu diliwat Anwar sementara Hairany pernah berjumpa dengan Ahli Parlimen Baling sekarang, Taib Azzamudin (ketika itu Imam Masjid Negara) dan mengaku diliwat Anwar.

ARVE Error: no video ID set

Soal ini penting sebab imiginasi macai pembangkang ini tinggi, lebih-lebih lagi kalau berkaitan dengan pemimpin BN.  jangan ada tak kena sikit, cepat saja nak dikaitkan dengan pemimpin BN.  Contohnya, dalam kes terbaru Boustead beli syarikat Deepak, bukan main lagi macai kata arahan Zahid Hamid, tapi mana buktinya, surat atau apa?

Itu contoh sebab penulis tahu peranan kerajaan dalam GLC, mana pernah Menteri boleh masuk campur, waima yang terletak dibawah Kementerian Kewangan sekalipun, apa lagi dibawah Kementerian Pertahanan.

Tapi itu contoh, kita lupakan yang itu dulu kerana khabarrnya minggu depan ada ‘hadiah’ untuk Rafizi kerana memutar belit isu ini.

Yang utama sekarang ini ialah mencari sebab kenapa Anwar mahu 10 nama ini digugurkan, apa yang dia takut, apa yang dia gelisahkan?  Kalau penulislah dituduh bermukah dengan sesiapa (walhal tidak buat), penulis tidak ada masalah untuk sesiapa pun dipanggil bagi sebagai saksi, nak takut apa kalau tak buat?

Itu kalau resmi orang biasalah, resmi biseksual kaki belit macam Anwar ini lain.  Dia tahu Nalla ada lebih dari statement, Nalla ada video yang rakam perlakuan Anwar dengan lelaki dan perempuan seperti mana yang dituduh Nallakarupan itu.  Kalau dia rasuah semua saksi itupun, video yang dimiliki Nalla masih akan menjadi masalah kepadanya.

Bagi kami penyokong UMNO, semuanya sudah jelas.  Ini bukti Anwar memang takut, takut semua kisah silamnya terdedah dengan lebih teruk lagi, bukan setakat dengan Azizan saja.  Sebab itu dia minta 10 nama itu disingkirkan (nasib baik tidak dipersetujui Mahkamah).

Sudahlah rayuan Saiful Bukhari terhadap keputusan Mahkamah Tinggi yang membebaskannya Januari lepas akan di dengar tidak lama lagi, ini masalah baru dah sampai pulak.


Posted by Adamyan on December 30th, 2012 :: Filed under Adamyan,Utama
You can leave a response, or trackback from your own site.

19 Responses to “Agak-Agak Kenapa Anwar Minta Gugur 10 Nama Itu?”

  1. tengkudin
    December 30th, 2012

    sebab dia takut kes dia dulu dulu semasa menebuk orang KANTOI..inilah yang dikatakan kot oleh TAIBB AZAMUDEEN RAHSIA BESAR kot?? hehehe

  2. becah
    December 30th, 2012

    Terbaikkkk…

  3. syaa
    December 30th, 2012

    anwar boleh perkuda dan pergunakan rakyat yg bodoh utk lepaskan diri dia.biasa la,dia akan hsut rakyat merusuh utk lepaskan diri dia.

  4. baba
    December 30th, 2012

    10 org ni masuk mahkamah jadi saksi,alamatnya nuar akan mati dlm ketakutan la.

  5. doremi
    December 30th, 2012

    anwar takut terjerat dgn perangkap yg dipasangnya sendiri.

  6. raplahjingaa
    December 30th, 2012

    Anwar adalah bapak segala penipu…menyalak sana-sini mahkamah kita tak bebas, bila kena kes dia, dia pulak dengan tak malu memohon mahkamah gugurkan saksi atau bukti yang akan di bawa oleh orang yang dia nak saman !!

    Tak pernah berlaku di dunia aku rasa !! aku nak saman hang, tapi hang punya saksi dan bahan bukti aku tak mau terima…

    oiii anwar….cai PAS hang boleh la jual 2 seduit, sebab depa tu pun tak dak harga dan tak ada otak !!

  7. PASpartyNGOK
    December 30th, 2012

    Bila Anwar enggan bersumpah laknat, semua orang akur. Tidak ada sesiapa yang betah dan terlalu kurang orang menyoal. Apabila Anwar tidak memilih utk membela diri secara oath, hakim akur dan rela mendengar hujahan loyar buruk Anwar selama 2 jam.

    Tak ada bezanya sekarang Anwar memilih utk 10 saksi yang disebut namanya tidak ditampilkan dlm kes nya dgn Nalla. Anwar leads sebelum dia jadi leader.

    Dia naik lemak, kita jadi muak.

  8. Sukun
    December 30th, 2012

    Parti anak haram itu kemain lagi bernama ‘keadilan’ tapi orang yang dia nak saman disuruh mahkamah buang 10 saksi itu supaya orang yang dia nak saman itu tak dapat membuat pembelaan menggunakan 10 saksi itu, ini namanya keadilan kepala bapak anwar.

  9. syaa
    December 30th, 2012

    kan betul betul cilako si nuar ni

  10. Dato k
    December 31st, 2012

    sepatutnya “SYAITAN BERTOPENG MANUSIA”

  11. raja kongkiak
    December 31st, 2012

    Dok tunggu”tukang angkat najis” namno gaya uat jawab kat sini…kan apaaa..nak tengok camano depa nak tolong jadikan nuat sebersih bayi baru lahir ….kita tunggu kelih

  12. zarman
    December 31st, 2012

    Tuan-tuan, tolonglah jaga sikit cakap2 tuan-2 supaya tidak terlalu mendedahkan tembelang anwar. Takut-2 kita akan dibelasah teruk oleh pengikut setia anwar, juga pendokong kepada kaum nabi Lut di malaysia seperti Moo (MM), Bujuk dan lain-lain.
    Cakap siang pandang-2, cakap malam dengar-2…. itulah pesan saya seadanya.

  13. Hamba Ar Rahman
    December 31st, 2012

    Mana pulak…nanti PR kata semua tu Umno bayar…..video pun besi…silap2 kalau test DNA…doktor forensik tu pun dikatanya Umno bayar…

  14. ku2
    December 31st, 2012

    ANUar nak gugur 10 nama sebab dia dapat 10 nama yang siza dengan ANUnya..taulah kan ANUnya tu sentiasa nak mintak diANUkan..

  15. Anak Lenggong
    January 1st, 2013

    Saman nya berkenaan dengan Biseksual..so Nuar tau sekiranya 10 penama ni digugurkan darpada menjadi saksi tiada kes untuk membuktikan yang beliau terlibat dengan sex disebabkan 10 penama ini terlibat secara langsung dengan merasai kote beliau..tu yang dia takut sangat.

  16. Anonymas
    January 2nd, 2013

    Soma Rodrigo… Soma Rodrigo….hem hem siapa agaknya??

    Ummi Hafilda ada cakap, time Shamsidar baru kawin dulu memang banyak gila hadiah Abang Non (DSAI punya nama manja) beli kat dia. Handbag, barang kemas, jam tangan, baju dll sampai Wan Jijah menyampah tengok. Toys anak Shamsidar pun “Uncle Anwar” belikan. Uncle baik…kan, kan

    Aku rasa dalam hati mesti Wan Azizah gembira. Hahaha….padan muka kau, suami jahat.

  17. Anonymas
    January 2nd, 2013

    aduhyai gambar tu bro

    mengingatkan aku pasal testimoni dato’ Eskay pasal perangai DSAI kat Siam. Lepas semayang (isyak?) dia terus keluar pegi cari ladyboy. Dia ajak Eskay. Eskay tanya “Eh Anwar you kan ‘straight’?” So DSAI jawab sambil tepuk dada “….oh, I memang straight.”

  18. Hamba Ar Rahman
    January 2nd, 2013

    Teringat lagu papa jahat…hehe

  19. raplahjingaa
    January 3rd, 2013

    Aku pulak teringat lagu Jalil Hamid…Ayam.

Leave a Reply

Type your comment in the box below: