|Laman Utama| MyKMU Forum | MyKMU WebTV | MyKMU Mobile Apps | |MyKMU Mobile Site | MyKMU RSS Feed| MYKMU E-MEL: mykmunet@gmail.com |
Laporan Khas: Adamyan
KUALA LUMPUR 12 September 2013. Pekerja asing yang telah diperiksa semasa operasi pemeriksaan mengejut pekerja-pekerja asing oleh Penguatkuasaan CIDB di tapak pembinaan Quadro Residences@KLCC Park berhadapan Hotel Traders. NSTP/Salhani Ibrahim
Posted by Adamyan » on 13 of Feb1 Comment »

PIHAK yang paling layak bercakap tentang kemasukan pekerja asing ini sebetulnya ialah mereka yang membawa mereka masuk – majikanlah tu. Di Malaysia ini kita ada beberapa persekutuan majikan, sama ada […]


KUALA LUMPUR 12 September 2013. Pekerja asing yang telah diperiksa semasa operasi pemeriksaan mengejut pekerja-pekerja asing oleh Penguatkuasaan CIDB di tapak pembinaan Quadro Residences@KLCC Park berhadapan Hotel Traders. NSTP/Salhani Ibrahim
Posted by Adamyan » on 12 of Feb6 Comments »

ISU kemasukan pekerja asing ni bukan isu baru, lama dah isu ni.  Kalau tak masuk cara halal, masuk cara haram, mana-mana pun pekerja asing jugaklah.  Asasnya yang semua orang perlu […]


Kalauengkaukalauaku
Posted by Adamyan » on 11 of Feb31 Comments »

THAIPUSAM 2012, Datuk Seri Najib Tun Razak teruk dikutuk, dipersoalkan akidahnya malah dikafirkan sebahagian penyokong PAS kerana beliau ketika itu berpakaian kurta dan dikalung dengan gelungan bunga besar oleh pihak […]


56
Posted by Adamyan » on 10 of Feb6 Comments »

9 Februari setiap tahun bermula tahun ini sehingga 4 tahun yang akan datang, tak seharusnya diraikan sebagai ulang tahun pemenjaraan Anwar kerana kesalahan jenayah seksual.  Masuk penjara kot, meliwat pulak […]


.facebook_1455016425842
Posted by Adamyan » on 9 of Feb5 Comments »

UMUM tahu, tidak banyak institusi kewangan di negara ini yang mampu memberi pulangan tinggi kepada pendepositnya seperti Tabung Haji.  Pemimpin pembangkang macam Rafizi pun tahu itu, sebab itulah dia simpan […]


Anwar dipenjara
Posted by Adamyan » on 9 of Feb5 Comments »

HARI ini genap setahun Anwar dipenjarakan kerana kesalahan meliwat.  Puak-puak Pakatan cuba nak hasut rakyat untuk percaya bahawa Anwar dipenjarakan selama 5 tahun itu bukan sebab liwat pembantu peribadinya pada […]


789crown
Posted by Adamyan » on 9 of Feb26 Comments »

CADANGAN bekas Menteri Besar Kedah, Mukhriz Mahathir agak ditubuhkan Suruhanjaya Diraja bagi menyiasat 1MDB, membuktikan bahawa syarikat itu tidak ada melakukan apa-apa kesalahan sehingga boleh didakwa di Mahkamah. Kalau ada […]


mahathir
Posted by Adamyan » on 6 of Feb9 Comments »

PENULIS sebenarnya malas nak bagi kredit dengan mengulas tulisan Tun Mahathir mengenai Datuk Seri Najib Tun Razak dan segala fitnah yang dilemparkannya.  Modus operandinya sama, hanya nak cipta persepsi, sebab […]


.facebook_1454644655087
Posted by Adamyan » on 5 of Feb9 Comments »

SEMALAM Tabung Haji umum bayar 5% bonus unutk semua pendepositnya + 3% bonus untuk pendeposit yang masih tidak menunaikan haji.  Ini seperti namanya bonus. Bukan tujuan utama orang simpan dalam Tabung […]


main_ni_0502_p8_nurilyanna_1
Posted by Adamyan » on 5 of Feb3 Comments »

PEMBANGKANG dan sekutu mereka Tun Mahathir ni kalau bab membesar-besar benda yang takde, mereka memang pakar.  Mentang-mentang pengikut takde otak, selamba lana menipu rakyat seolah mereka sudah terjamin akan masuk […]




© MYKMU.NET. All Rights Reserved. Sign up for entries RSS and for the comments RSS.

Powered by WordPress. MyKMU.NeT theme by Jebon.