9
May

Lim Kit Siang Menghasut : Najib Adalah Syaitan Yang Perlu Ditolak

Lim Kit Siang telah menghasut dalam ucapan membakar semangat bencikan Barisan Nasional di Himpunan Haram Kelana Jaya.Beliau telah berteriak dengan bongkak ” Najib adalah Syaitan yang perlu di tolak, betul ?!! “..di sambut dengan penuh sorakan dari para pengkhianat negara.

“Kita tinggalkan politik perkauman, politik rasuah..” itulah antara jeritan Kit Siang yang sentiasa meniup api kebencian agar penyokong mereka bertindak ganas terhadap kerajaan dengan alasan kononnya Barisan Nasional menipu dalam PRU 13 kali ini.

Memang meroyan gila Anwar Bin Ibrahim dan Lim Kit Siang ini, walaupun sudah kalah dalam pertempuran PRU13 namun masih melaungkan bahawa mereka mendapat 52% sokongan rakyat. Sedarkah atau sengaja buat tak sedar akan ada perbezaan antara anggaran dan fakta sebenar. Rupanya mereka masih mahu terus bermimpi ke Putrajaya walaupun tewas dalam PRU13. Nak juga kata mereka menang. Memang sah lah otak ada masalah mental.

Lim Kit Siang cuba raih simpati dan memutar-belitkan isu kononnya semua bangsa menyokong DAP..“This is not Chinese Tsunami but Malaysian Tsunami..” Maka bangsa Cina yang tidak mengenang budi dan tidak tahu diuntung telah bersorak dengan angkuhnya. Sedarkah mereka bahawa mereka terpaksa datang negara kita untuk mencari rezeki, namun mereka seperti anjing yang tersepit akan makan tuan yang telah menyuap mereka.

Kalau Barisan Nasional menipu maka Ali Rustam takkan gugur, Ghani Othman takkan kalah,3 Setiausaha Politik PM takkan tumbang dan Pulau Pinang Kelantan dan Selangor tidak akan jatuh ke tangan mereka.

Cina Dap ini pandai menyalak aje.  Kira undi mesyuarat agung CEC pun tak lepas nak complaint! Complaint! Complaint!.  DAP adalah mereka yang menyemai kebencian terhadap UMNO. Segala slogan dan gerak kerja telah disusun untuk memecah-belahkan bangsa Melayu dan umat Islam. Keputusan PRU13 menyaksikan kerusi UMNO telah bertambah walaupun pelbagai fitnah mereka lemparkan. Sesungguhnya kita tahu bahawa hanya UMNO yang mampu membela agama Islam bangsa Melayu dan Tanah Melayu.

Ada 26 Comments setakat ini.

  • FikirTajam
    May 9th, 2013 at 12:13 PM

    Salam,

    Keluarkan blog KadirJasin dari mykmu.

    Beliau pengkhianat! Pemuja DAP

  • gh
    May 9th, 2013 at 12:27 PM

    haha..dah kena tipu dengan nuar..sajalah dok menyalak nak selamatkan diri.. puak2 dia dah tahu kena tipu dengan DAP ni.. kita senyum sajalah.. tengoklah perangai sebenar mereka…

  • EK
    May 9th, 2013 at 12:37 PM

    Kalaulah ISA masih wujud…

  • alfie
    May 9th, 2013 at 12:53 PM

    Kalau Najib nak sangat menyatukan rakyat Malaysia yang 51% sokong Pakatan saya fikir cara yang paling senang SERAH kan jawatan PM kepada Anwar. Itu sahaja yang mereka mahu. Api kebencian pemyokong Pakatan membara tinggi dan mereka akan sanggup menghancur negara ini untuk Anwar.
    Saya sempat tengok event semalam di internet dan saya berani kata suasana di situ macam kita duk tengok di TV bila Adolf Hilter bagi speech kepada penyokong Nazi,penuh semangat!!!
    Saya fikir IGP kita dan juga Menteri KDN tak kemanpuan nak membuat apa apa kalau mereka ini mahu buat huru hara.

  • Fauzi
    May 9th, 2013 at 1:01 PM

    Semenjak PAS bekerjasama dgn PKR dan DAPig, Islam dah jadi songsang… Bila si KAFIR HARBI menjerit2 melaungkan ungkapan syaitan kpd pemimpin islam, ada kalangan org islam yg bersorak riang. Tanpa sedikit pun perasaan sedih, malah bersorak riang tanpa disedari mulia sangatkah SI KAFIR HARBI YG TERANG-TERANGAN MENOLAK ISLAM?????
    Ini dari aku!!!! BABI! BABI! BABI! KAU LIM KIT SIANG. Bagi melayu yg menyokong org kafir yg menghina pemimpin islam pula baik korang makan tahi lim kit siang je.

  • PASpartyNGOK
    May 9th, 2013 at 1:17 PM

    Mereka keluar dari stadium dengan penoh kebencian. Bangkit dari tidor keesokkan dengan rasa dendam yang amat sangat bahawa PM harus ditolak, disingkir.

    Sedangkan PM sudah pun dilantik dengan rasminya. Bagaimana cara penolakan itu ? TEntunya dengan berdemo secara berterusan sebagaimana Eqypt , Libya dan Syria. Kerana kita baru habis PRU. Penolakan secara demokrasi tentunya terpaksa tunggu 5 tahun dari sekarang.

    Wahai rakyat Msia, kita masih perlu berdepan dengan ceramah, kempen, demo yang kita sangka sudah habis selepas 5 Mei , rupanya meleset. Selagi satu individu lepas bebas diluar.

  • PASpartyNGOK
    May 9th, 2013 at 1:20 PM

    satu puak lagi yang sebangsa , seagama rela meludah kemuka sesiapa yang datang padanya untuk mencerita satu perkataan ye ini PERPADUAN.

    Apa lagi kita tinggal dan boleh harapkan jika begini keadaannya . Kita diam sambil menonton. Berdoa dan berharap perlu diteruskan kerana kita dilarang berputus asa walau apa jua keadaannya.

  • omega
    May 9th, 2013 at 1:27 PM

    Saya beri amaran keras walaupun saya dikatakan lembik. Kalau saya beri amaran maka ianya memang keras.

  • Anak Lenggong
    May 9th, 2013 at 1:30 PM

    Kes balckout tidak berlaku cuma fitnah sahaja, biar aku ulas sedikit proses pilihanraya:-

    1. Disetiap pusat pengundian ada wakil daripada setiap calun dipangging counting agen..setiap kertas undi yang dipangkah akan ditunjukkan kepada wakil tersebut sebelum dimasukkan kedalam kotak yang dikhaskan kepada parti tersebut..selepas dipersetujui dan disahkan oleh agen berkenaan baru lah kertas itu dimasukkan kedalam kotak..PAS untuk PAS..BN untuk BN..setelah proses tersebut baru lah pengiraan dikira mengikut berapa banyak yang ada didalam kotak..selepas semua agen puas hati. agen tersebut akan menandatangi satu borang pengesahan.

    2. Semua kotak undi akan dibawa kepusat pengistiharan kemenangan dengan diiringi oleh agen dari setiap calun. Sekiranya terdapat bantahan, pengiraan undi akan dilakukan semula dipusat tersebut.

    so sekiranya berlaku blackout dan pengiraan dibuat didalam gelap persaolannya:-

    1. Kenapa agen daripada setiap calun yang dilantik tidak membuat bantahan serta menandatangi borang untuk disahkan…adakah agen ni makan rasuah ataupun tidur..ataupun bangangg…

    2. Laporan daripada pihak SPR tiada sebarang bantahan diterima daripada mana pusat mengundi diseruh negara mengatakan berlaku balckout.

    3. Pihak TNB telah mengesahkan bahawa tiada sebarang laporan blackout sewaktu proses pilihanraya dan menyatakan sekiranya ada sila buat laporan untuk disiasat.

    4. SPR telah menyatakan tempoh fail petisyen bagi membantah keputusan pilihanraya boleh dibuat dalam masa 3 minggu dimahkamah…ada buat ke..

    SO..DENGAN PENJELASAN INI JANGAN ADA PIHAK YANG MASIH NAK MENEGAKKAN BENANG YANG BASAH …GUNA OTAK UNTUK BUAT ANALISA DAN BERFIKIR..ALLAH ANUGERAHKAN OTAK TU UNTUK DIGUNAKAN BUKAN DILETAKKAN DIKEPALA LUTUT…

  • ahmad
    May 9th, 2013 at 1:51 PM

    pm mmg nak menyatukan rakyat tp pengkhianat yg x nak…xde cara lain utk lwn pengkhianat ni melainkan api dgn api…

  • alfie
    May 9th, 2013 at 2:46 PM

    saudara Ahmad,
    Setuju ‘api dgn api’. Cara nak ajar DAP melalui cara PAP Singapore. Suppress opposition and enforce law and order against law breakers. Kita dah tengok berkali kali penyokong PR melanggar undang tetapi tidak ada tindak apa apa dari IGP kita. Amaran IGP dah tak laku dan sapa pun tak makan saman dia.

    Kejadian satu trajedi besar sahaja yang boleh menyatu balik rakyat kita. Tetapi sebelum ini terjadi kita kena tunggu insident salah satu penyokong mereka cedera dahulu dan bila semua penyokong mereka mengamuk dan ramai orang cedera dan mati di protest jalanan baru lah ada peluang untuk berbincang. Bila mereka sedar orang yang mereka cedera atau mati akibat kekacauwan mereka adalah saudara mereka,kawan mereka,pakcik mereka,ipar mereka dan lain lain lagi baru baru lah mereka sedia berbincang but not before this blood shed.

    Najib is just wasting TIME. Mereka yang 51% penyokong pembangkang merasa ibarat seluruh negara ini menyokong mereka bila mereka lihat sekeliling mereka. Semangat nak bergaduh demi kena tipu oleh BN sangat tebal. Setakat air liur Najib nak buat ‘PEACE’ tak akan cukup.

  • baba
    May 9th, 2013 at 3:36 PM

    cina dap dah lebih dah ni, tapi siapa yg bagi mereka naik kepala kalau bukan melayu hapreak dalam pakatan. cina dap dah mula pijak kepala melayu……..sialan.

  • Parti Ajaran Syahwat
    May 9th, 2013 at 4:11 PM

    Cina bangsat ni nak buat hal je keje.. Aku rasa lim kit sial dan kuncu2nya yg patut naik pesawat jumbo balik ke negara china.. bangla2 pun tahu blk tmpt asal mrk.. sedar la org cina yg lu tu pun pendatang asing.. kami benci cina komunis dan tali barut.. watch out!!

  • pasBab1
    May 9th, 2013 at 4:27 PM

    an ar BABI, Petualang bangsa, sikitol masa kini.

  • raja kongkiak
    May 9th, 2013 at 5:27 PM

    Erkkk….kata-kata macam itu bukan hasutan..tak paaa ,biarkan biarkan. Bukan perkamuman@ itu adalah bahasa ilmiah. Jangan kata yang bukan-bukan kepada puak cha ya nun alif saja haaaaaa..yang tuh sahih kenaaa punya dalam kata kunci”hasutan”….bolehkan melayu@surat khabar melayu membela bangsa ini waktu ini..pikiarkan lahhh

  • tony gunawan
    May 9th, 2013 at 5:42 PM

    PR 50% BN 47%

  • tony gunawan
    May 9th, 2013 at 5:42 PM

    PR 50% BN 47% !
    KERAJAAN 47%

  • alfie
    May 9th, 2013 at 5:56 PM

    Tapi kita ada 133 kerusi.

  • alfie
    May 9th, 2013 at 5:58 PM

    Ini bukan undi ala USA. Anwar jadi pembangkang CABUK.

  • kukukambing
    May 9th, 2013 at 6:23 PM

    Walaupun Jumlah kerusi yang dimenangi BN sedikit merosot .Tapi tidakkah kita terfikir disebalik keputusan ini ada hikmah dan petunjuk ALLAH? Manakan tidak diketika mana golongan bangsa DAP laknatullah ni cuba
    menjatuhkan kerajaan ISLAM UMNO dengan memuntahkan undi mereka kepada parti parti musuh dan pengkhianat ISLAM tapi ALLAH anugerahkan kemenangan besar kepada dua parti PEMBELA UMAT ISLAM iaitu UMNO dan adik nya PBB di Serawak dimana kedua parti membentuk 109 kerusi.
    Disamping saudara serumpun kita PRS PBS UPKO dan PBRS Membentuk 119 kerusi membuatkan puak musuh Islam dan bumiputera dan kuncu kuncu pengkhianatnya terkulat kulat menggigit jari kempunan kePutrajaya

  • kakak
    May 10th, 2013 at 12:04 AM

    Bagus dan bernas Anak Lenggong. Huraian dan bukti utk difikirkan bagi orang yg waras
    Tidak seperti mereka di stadium Kelana Jaya, bersorak gempak pada setiap pembohongan kosong. Soalnya, waras ke mereka ?

  • apa apa
    May 10th, 2013 at 9:17 AM

    kalau Allah berkehendak apapun jadi..maknanya Allah tak berkehendak orang melayu yang terang2 Islam cuba untuk menjatuhkan melayu dan berpihak kepada golongan kafir yang terang 2 menolak Islam tapi bermanis2 didepan sampai orang melayu leka sebab apa sb orang melayu mudah lupa susah payah pejuang2 dahulu..seronok berhimpun beramairamai smpai xpikir halal haram berimpit begasak bergesel dlm padang bola itu blm ditempat lain lg..hebat sekali nak menaikan Anwar dgn cina kapir tu..

  • observer
    May 13th, 2013 at 4:44 AM

    Kenapa polis tak halang himpunan Anwar-LKS???? Kenapa semua senyap je!!!! Lepas ni, depa nak ke Kuantan, lepas tu ke JB..
    Jangan biarkan mereka jejak Johor!!! Bangkit la oi!

  • anoi
    May 13th, 2013 at 8:57 AM

    they no way in whatever correct process to win is only losing to their side & that why they going mad with going againts the traffic. Malaysia will completely peace & harmony if these coupler guy totally mute.

  • alfie
    May 14th, 2013 at 2:14 AM

    Not to worry,if Anwar gets out of hand our police will Anwar a warning.

  • FikirTajam
    May 15th, 2013 at 1:21 PM

    1Malaysia ternyata slogan mainan bibir komuniti cina.

Apa Pendapat Anda ?, Komen disini!


© MYKMU.NET. All Rights Reserved. Sign up for entries RSS and for the comments RSS.

Powered by WordPress. MyKMU.NeT theme by Jebon.