Video Seks Bala kepada PAS


Posted by tengkudin on April 24th, 2013 :: Filed under Kartun Pilihan
You can leave a response, or trackback from your own site.

6 Responses to “Video Seks Bala kepada PAS”

  1. [...] See the original post: Video Seks Bala kepada PAS [...]

  2. alfie
    April 24th, 2013

    Kalau depa tak percaya video Anwar Chinadoll mereka juga tak akan percaya video Stopa kaki kongkek. Allah dah buta kan mata mereka,pekakkan telinga mereka.
    Kalau tak percaya tengok si Bujuk dan Moo sudah.

  3. Anonymas
    April 24th, 2013

    90%…good enough

  4. raplahjingaa
    April 24th, 2013

    Orang paspispus berzina memang pekara kecil…jumpa jer nik ajis,settle !tak dak dosa.

  5. daengselili
    April 25th, 2013

    Hassan ali & Nasharuddin tegur kena pecat…kalau si spenda tu…PAS simpan…

  6. NONBIAS
    April 25th, 2013

    Dah report polis belom….macam mana siasatan polis dah dapat butikan tak…kalau Anwar menanag juga kes ni memang sah dia rasuah Hakim. Sistem kehakiman dibeli Anwar tengoklah kes video dia yang menang semua ni..entah-entah dia rasuah juga…PIKIR-PIKIRLAH SENDIRI

Leave a Reply

Type your comment in the box below: