8
Mar

Anwar Beli Azlan: Yang Kena Liwat Anak, Bukan Bapak

PENYOKONG pembangkang bukan main seronok bila bapak Saiful Bukhari, Azlan Lazim hari ini mengadakan sidang media mendakwa kes liwat membabitkan anaknya dan Anwar Ibrahim adalah satu konspirasi.

Sehingga mereka terlupa, yang kena liwat bukan bapaknya, tapi anaknya. Kita cakap macam tu sajalah senang. Lagipun, bukan kita tak tahu bapak Saiful dah dibeli Anwar, biasalah Anwar, bekas pendakwaraya kes dia tu pun dia boleh beli, apa sangat bapak si Saiful ni.

Benda ni pun (kejadian liwat) bukan UMNO yang bangkit, tapi lanjutan dari laporan polis anak dia juga. So, dia nak kata konspirasi atau apa, dia kena buktikanlah dimana?

Seperti biasa, yang ada hanya kenyataan media yang dibacakan Azlan, kita percaya disediakan juga oleh peguam Anwar untuk memenuhkan aspirasi politiknya.

Dari cara ia disebut, konspirasi pun kita dah tahu Anwar menjadi dalang dibelakang.  Dari kes liwat 1 sampai yang ke 2 inipun, takdak satu bukti mahupun saksi yang mengatakan ini adalah konspirasi.

Penulis dah sebutkan satu ketika dahulu, macam mana besar konspirasi sekalipun, tidak ada satu jenis konspirasi yang mampu meletakkan DNA dari air mani Anwar ke dalam dubor Saiful.  Melainkanlah Azlan main peranan, ambik air mani Anwar, calit masuk dalam dubor anak dia.

Sebaliknya, sidang media Azlan sebentar tadi itulah konspirasi sebenar. Banyak persoalan yang Azlan perlu jawab, kenapa sekarang, selepas 5 tahun baru nak kata ini konspirasi.  Apa yang mengubah keadaan tersebut?  Ini anak engkau kita cerita ni, bukan anak orang lain.

Seperti dinyatakan di atas, tidak ada penjelasan lain kenapa Azlan berubah fikiran sekarang, melainkan sebab dia dibayar Anwar.  Kalau tidak, dia tidak akan tunggu sehingga hampir 5 tahun baru nak berubah fikiran.  Begitu juga Azlan berada di sebelah Saiful semasa sumpah laknat dibuat, kalau dia tau konspirasi, maknanya dia juga akan dilaknat kerana bersubahat dengan anaknya.

Cakap tentang semua ini pun sudah nampak ada yang tidak kena.

Anwar tengah terdesak sekarang ni.  Macam-macam yang menunggu dan satu persatu tembelangnya pecah.  Nak menutup semua tu, dia guna fund pilihanraya yang dah masuk tu untuk cipta macam-macam konspirasi terhadap kerajaan dan UMNO.  Peliknya tu, dia sendiri terlibat konspirasi, lepas tu dia pulak kata orang lain guna anak dia untuk berkonspirasi.

Politik Anwar tahu sajalah.  Bala, Deepak dan sekarang Azlan pulak, semua ini bukti konspirasi Anwar untuk jatuhkan Perdana Menteri, mana ada cerita lain.

Ada 171 Comments setakat ini.

  • anura
    March 8th, 2013 at 3:11 PM

    Saiful dah pernah angkat sumpah… bapaknya berani ka?

  • Anak Lenggong
    March 8th, 2013 at 3:15 PM

    Mesej daripada tuan punya badan yang kena liwat..

    http://kerisputera.blogspot.com/2013/03/mesej-dari-saiful-bukhari-azlan.html

  • Alyabu
    March 8th, 2013 at 3:18 PM

    Kuat ler Anwar macam ni..apa yg dianggap konspirasi oleh Anwar adalah betul dan sahih..semua Anwar dah kena…., dipukul, di penjara, dihina, difitnah, dicerca, dimalukan, dianggap sebagai petualang negara, agen Israel, agen Amerika dan bermacam2 lagi…penyokong2 MYKMU mcm bapok tua dan takde gigi dan tak mampu nak memfitnah Anwar..kalau takder angin masakan pokok bergoyang..sebenarnya takder angin..yang ada cuma beruk2 MYKMU menggoyangkan itu dan ini..

  • Anwar Oh Anwar
    March 8th, 2013 at 3:32 PM

    Cukup-cukup lah Anwar nak tutup cerita Lahad Datu ni. Dah tak boleh nyanyi karaoke dekat ceramah sekarang tup2 bapa saiful lak buat pengakuan. Ini trik lama la bro, dari Raja petra ke Bala etc dan sekarang ini pulak. Berapa banyak Anwar bayar ni, almaklumlah bapa Saiful ni banyak hutang dan nak hidup tak berapa hari lagi. So Anwar letak RM5 juta depan mata, apa lagi terkedip-kedip la mata orang tua tu. Tak ada angin dan ribut nak dekat2 pilihanraya ni tiba-tiba lak bersemangat nak jadi penyelamat anwar ek.

    Tak gentle la bro, bagi la gempak sikit bawa saiful sendiri dan biar dia yang nyatakan depan “open PC”. Ataupun lu cari modal lain lah nak bagi gempak. Bab ni nampak sangat la bapa Saiful ni kemaruk. Kalau tak pun suruh je bapak si saiful ni angkat sumpah masa open PC. Amacam ada brani… hehehehehe

  • zhiariaman
    March 8th, 2013 at 3:35 PM

    Ya Allah apa nak jadi ni, Bergeliga benar benak DS Anwar dan kuncu-kuncunya
    nak corner baring….dia buat reverse gear untuk timbul keraguan kepada rakyat . Ya duit boleh beli hati dan fikiran manusia. Jika tertakdir negara ini terampas oleh PR … Islam dan melayu akan kecundang pelahan-lahan. Akhirnya menang sorak kampong tergadai.
    Ayuh, bangunlah mana yang ada hati dan fikiran waras, tawaduk, yakin terus berjuang dan doakan pertualang bangsa akan hancur miskipun kita sudah hampir kepintu jangan takut, inayah Allah bersama jika kita berjuang kerana Agama, bangsa dan negara. Kepada bang nuar jika anda berjaya dalam PRU 13 ini pun anda sebenarnya hanya berjaya membunuh bangsa dan agama anda, jauh disudut hati anda saya percaya anda ada kesalan kerana sudah jauh tersasar, tetapi sikap tak mahu mengaku salah dan kalah dan malu mengaku kalah dan salah anda terus bergelumang sehingga anda dijemput pulang. Tapi ingat setiap perbuatan ada balasanya…. Hj. Hadi , Nik ajis dan lain-lain kupunya ….. anda semua sedang berbicara…. tapi sikap malu kalah dan mengaku kalah telah mengalahkan anda.

  • tengkudin
    March 8th, 2013 at 3:44 PM

    hahahaa…yang kene liwat..anak..tapi bapak beria ia pulak nak divert isu..hehehe

  • tengkudin
    March 8th, 2013 at 3:48 PM

  • mat jusoh
    March 8th, 2013 at 3:51 PM

    ini salah Anwar

  • neutron
    March 8th, 2013 at 3:51 PM

    SETAN SETAN UMNGOK KEPANASAN…kah..kah… lepas ni bersiaplah kau AZLAN merasa kena fitnah puak padukang ni..kah..kah

  • PASpartyNGOK
    March 8th, 2013 at 4:09 PM

    Manusia hina akan sentiasa dinaungi oleh manusia lain yg lebih hina. Kehinaan manusia membuatkan mereka lupa harga diri kerana mereka memang tak ada harga diri.

    Manusia tidak takut balasan Allah kerana balasan itu dianggap sesuatu yg ghaib dan belum tentu ada atau tidak. Ghaib saperti angin yg ada bertiup tapi tak nampak. Kuasa letrik ada tapi tidak boleh dilihat cuma boleh dirasa.

    Dengan perkembangan terbaru mengenai hal shaiful ini kita galakkan dia sendiri membuat satu pengakuan lain utk support bapaknya Azlan . Jika bapaknya mengatakan anaknya diliwat hanya dlm agenda konspirasi musoh politik Anwar…maka Shaiful perlu membuat pengakuan bahawa dia memang dibayar UMNo untuk mengaku diliwat dan dia sudah bersumpah laknat palsu dan akhir sekali di redha dengan balasan Allah terhadapnya saperti yang telah dijanjikan didalam Alqur’an. Kita mahu tunggu ini semua dari Shaiful.

  • tony gunawan
    March 8th, 2013 at 4:14 PM

    hi adamyan janganlah begitu cepat mengamuk!
    berapa bapa di dunia ini mahu menganiaya anak kandung sendiri demi wang!

  • ElectroMagneticPulse
    March 8th, 2013 at 4:44 PM

    heemm… peliknye.. anwar pakai air liur je.. toksah bgi bukti… penyokong PR termasuk hang yang biol2 ni dah percaya…

    betul jugak kate penulis.. kenape baru sekarang?.. kenapa Anwar hanya berani bagi penafian tetapi tak berani serah DNA untuk buktikan secara solid yang dia tak bersalah?….

    pelik pelik…. teruskanlah sokongan anda pada anwar…

  • ElectroMagneticPulse
    March 8th, 2013 at 4:55 PM

    kalau fitnah, buktikan… ape2 je yang keluar dari pro UMNO semua fitnah walaupun ade bukti sekuat video..

    tapi ape yang keluar dari PR walaupun pakai air liur je, semua betul seolah2 manusia dalam PR tak pernah berbohong..

    kalau aku cakap Anwar fitnah najib bunuh altantuya kau pecaya?… mesti tak kan?..
    tapi sampai sekarang takde bukti najib bunuh altantuya kan?..

    sama macam kes liwat ni jugak… bapak saiful pakai air liur je cakap ni konspirasi… macai macam kau terus percaya…
    tapi bile jumpa air mani, dan ramai yang mendesak suruh anwar bgi DNA untuk compare dgn air mani tu.. anwar taknak.. timbul satu persoalan besar…
    KENAPA ANWAR TAKNAK BGI?… semua macai macam kau senyap sunyi.. langsung tak kata apa…..

    jgn biar ciri2 khawarij ade dalam diri anda…

    kaji elok2 kronologi kes, pastu pikir pakai akal.

  • ElectroMagneticPulse
    March 8th, 2013 at 5:01 PM

    bile aku bace kenyataan kau ni kan..

    teringat aku kat video keyataan mak azmin yang betul2 kecewa dengan Azmin yang derhaka tu…

    kengkawan penyokong PR kau kata apa?…diorang kata UMNO main politik kotor, sampai gunakan mak azmin untuk burukkan azmin demi politik…

    ni aku copy paste balik ayat kau, cuma aku ganti bapa pada ibu :

    “berapa IBU di dunia ini mahu menganiaya anak kandung sendiri demi wang!

  • anakbochek
    March 8th, 2013 at 5:24 PM

    Berapa banyak bapak yang dipenjara sebab toron anak gadis sendiri? Apa nak heran kalau bapa Saiful buat macam tu demi wang.

  • raplahjingaa
    March 8th, 2013 at 5:36 PM

    Pondan tua tu nak divert pembabitan dia di Lahat Datu…kita dah dapat teka percaturan dia…dan selalunya tekaan tu tepat !!

  • tengkudin
    March 8th, 2013 at 5:40 PM

  • mek esah
    March 8th, 2013 at 5:58 PM

    old paper.. old paper….msia oh tanah airku….ana fenin laa

  • melayupasirgudang
    March 8th, 2013 at 6:23 PM

    Memang konsperasi sebab itu anuwar tak di kenakan hukuman walaupun pendakwaraya dan pakar DNA sudah mengesahkan berlaku pancutan air mani dalam jubur Saiful.

  • Topup
    March 8th, 2013 at 6:59 PM

    apa lagi yer lepas ni, mungkin sukma pun akan buat kenyataan ini satu konspirasi atau Rahim noor akan kata satu konspirasi juga ??? hehehe tunggu jer pru 13 rakyat akan tunjuk jalan berambus pr dari malaysia !

  • mek esah
    March 8th, 2013 at 7:27 PM

    ya kita tunggu je PRU13…rakyat akan tunjuk jalan berambus pada Bn..he he

  • baba
    March 8th, 2013 at 7:50 PM

    sepatutnya si tua kutuk azlan ni berani sumpah di masjid juga la kata ni semua konspirasi

  • awie
    March 8th, 2013 at 9:55 PM

    aku pu nak rm 1juta. Bila dapat aku pun kata anwar tak liwat. Mana boleh dia liwat dia mnusia yg tiada dosa:-) kalau dia bg 1 juta la

  • Hamba Ar Rahman
    March 8th, 2013 at 10:53 PM

    Saya ingin berbicara sedikit tentang hukum alam…nature’s LAW…(yang sebenarnya hukum Allah)…contoh…api itu panas…dan E = MC2 (MC Square)..dan lain2…dalam Biology dan ecology serta seangkatan dengannya kita semua tahu hukum LAW….survival of the fittest..ia merangkumi kekuatan fizikal dan fisiologikal, mental etc….untuk survive beberapa kurun….spesis2 tertentu perlu melepasi beberapa ujian (internal dan external)..dalam kumpulan haiwan misalannya….contoh Singa…yg lemah akan ditewaskan dan dibuang dari kumpulan..maka yg lahir hanyalah keturunan yg kuat sahaja….begitu juga dalam kumpulan manusia…..kumpulan manusia adalah lebih complicated…kerana kita diberi akal…untuk survive dalam satu2 kumpulan kita perlu kuat dari segi mental, fizikal, kerohanian, material dan lain2…kerana ujian pelbagai bentuk…orang2 yg kita temui pelbagai ragam…dalam politik lebih2 lagi…terlalu licik dan tiada hitam putih…jika terlalu keras/tegas…kita akan rebah/patah…jika terlalu lembut/lembik kita akan dipijak…apa yg saya ingin tekankan adalah….jika ada satu kumpulan yg menang walaupun kita tidak setuju dengan percaturan mereka…kita tidak dapat mengelak…kerana ini adalah hukum alam…yang kuat akan mengatasi yg lemah…jika yang menguasai dan menang itu menggunakan cara kotor sekalipun….kita tetap tidak dapat mengelak…kerana yg kuat dan berkuasa (di zaman ini…kuasa = wang), akan tetap mendahului…kerana itu…semua akan melalui judgement day di akhirat kelak…kita boleh tutup segala bangkai di sini…tetapi tidak di padang mahsyar…saya tidak begitu gusar jika mana2 pihak pun menang….kerana hidup tetap perlu diteruskan…tetapi saya hanya bimbang dengan generasi melayu muda yg akan datang…terutamanya anak cucu kita…kerana sudah pasti mereka ini tidak mempunyai cukup bekalan dari segi fizikal dan rohani…jadi…adakah melayu akan survive…wallahua’lam….

  • bujuk
    March 8th, 2013 at 10:56 PM

    Kalau dulu dia sanggup tuduh Anwar demi wang… tak mustahil sekarang cerita kebenaran sebab dah tak dapat wang. Anjing UMNO biasa la…

  • bujuk
    March 8th, 2013 at 10:58 PM

    Bukan setakat Hakim, pendakwa… ayah Saiful pun kena bayar jugak. Berapa pulak Anwar perlu sediakan wang untuk bayar sekelian Rakyat yg. tak percaya dia liwat Saiful???
    Sekarang siapa yg. tinggal masih percaya pada Saiful???

  • bujuk
    March 8th, 2013 at 10:59 PM

    Atau PRU13 akan mengkafankan UMNO…

  • bujuk
    March 8th, 2013 at 11:01 PM

    Apa agaknya korang akan CANANG kalau Azlan ni sanggup bersumpah. Aku rasa Azlan ni takda hal… dulu dia boleh heret Saiful bersumpah, takkan dia tak berani nak bersumpah. Pada aku dia setaraf je Eskay dulu.

  • bujuk
    March 8th, 2013 at 11:07 PM

    Menang sorak kampung tergadai tu macam Lahad Datu dengan Sultan Sulu. Dulu TunM bagi IC untuk menang Pilihanraya.. sekarang Anggota keselamatan tergadai Nyawa dengan orang yg. tunM anugerah IC pilihanraya.

  • bujuk
    March 8th, 2013 at 11:09 PM

    dulu bapak ni la jugak yg. korang agung2 kan kerana berjaya bawa Saiful sumpah mubahalah, bukan dia kena liwat pun.

  • bujuk
    March 8th, 2013 at 11:11 PM

    hahaha… hihihi..
    Jangan PANIK…. kebenaran akan terserlah juga nanti.

  • pasdaplaknat
    March 8th, 2013 at 11:37 PM

    IC utk rakyat yg layak, utk org Islam, tiada satu pun bukti bg IC utk undi BN. Berilah bukti, mari kita hujah.
    Lgpun takkan lama boleh simpan ugutan mcm tu krn yg HAQ akan muncul juga. Mcm salah laku Anwar, makin disimpan makin terkeluar macam2 bukti.

    Fitnah lah hang banyak2.. moga2 kt dunia lg hang dpt balasan.

  • pasdaplaknat
    March 8th, 2013 at 11:39 PM

    hang tu anjing Bujuk. anjing kpd syaitan2 berkepala manusia. Anjing kpd Nik Najis yg selewengkan Aqidah. Malulah sikit dgn diri hng utk ckp soal kebenaran.

    Anjing PAS biasalah… kail dgn bangkai pun melahap telan.. (tamsilan)

  • pasdaplaknat
    March 8th, 2013 at 11:43 PM

    Aku percaya saiful. Dia lebih ikhlas wataknya dr manusia anjing dlm PAS dan PR.

    Demi Putrajaya anjing2 PAS sokong apa yg diharamkan. Setakat kes Saiful ni aku tk heran sbb kes menggomol pelacor yg sgt terang pun boleh di asapkan oleh anjing2 mcm hang Bujuk.. dunia akhir zaman..

  • bujuk
    March 8th, 2013 at 11:46 PM

    Macamana pulak kalau sebelum PRU13 nanti Saiful pun buat u-turn jugak, hang nak percaya pada siapa pulak?

  • bujuk
    March 8th, 2013 at 11:49 PM

    Aku tak kesah pun jadi Anjing sebuah Parti Islam. Kerana itu bermakna aku sanggup buat apa saja yg. Islam arahkan, takda hal…
    Asal jangan jadi anjing UMNO kerana banyak kemungkaran yg. umno lakukan.

  • pasdaplaknat
    March 8th, 2013 at 11:51 PM

    Insya Allah PRU13 UMNO BN segar dgn lebih 2/3. Aku doa aku yakin sbb Kerajaan buat kebaikan sgt banyak.

    Hukum FEQH pun dihukumkan pd ZAHIR buatan (FEQH qowa’ed), yg zahir buatan kotor lagi penipu ialah PR..

    yakinlah kemenangan org yg jahat ialah stkt dunia shj plg hebat pun. Adat dunia org yg byk buat dosa dan kerosakan tk aman pun didunia. apatah lg di akhirat.

    Mmg klu Allah izin dgn bohong dan bohong dan tipu tiba2 menang Putrajaya.. meang itu ialah kemenangan syaiton.. Allah takkan redho dan pasti musibah besar menimpa puak angkuh PR Laknatullah ini.

    Aku yakin dgn Allah SWT.. tkkan lepas wpun sebesar zarah dr pengetahuan dn balasan-NYA!

  • pasdaplaknat
    March 8th, 2013 at 11:53 PM

    yg kena liwat ialah SAIFUL.. bukan bapanya yang Bujuk.. aku pulak nk tgk puak PAS nk canang apa pulak jika Azlan ini bersumpah..

    adakah LGE akan ckp mahkamah boleh tutup, atau Hadi akan ckp ini saksi yg adil..??

    Aku tk sabar nk tgk game ini.. ALLAH MAHA MEMBALAS wahai tuan.. kejap shj..

  • bujuk
    March 8th, 2013 at 11:53 PM

    Polis nyatakan lebih 50 orang d tahan kerana d syaki melindungi atau talibarut penceroboh. Takkan rakyat asal m’sia sanggup jadi talibarut sultan sulu, bukan dapat apa pun. Tapi kalau rakyat filipina yg. dapat IC m’sia untuk pru tu… biasa la. Itu menunjukkan semangat petriotik mereka pada filipina.
    Berani tak hang kata tiada seorangpun d kalangan penceroboh tersebut ada IC m’sia.

  • bujuk
    March 8th, 2013 at 11:54 PM

    yg. salah tu Anwar bukan Azlan…hihihih

  • pasdaplaknat
    March 8th, 2013 at 11:54 PM

    Kalau kes LAHAD DATU pun Anwar bisu senyap, wpun namanya dikaitkan..

    U ULANG I SAMAN U PULA.. itu shj ugutan GAyTua sakit jiwa yg menyanyi2 SABAH ‘NAK HILANG’..

  • pasdaplaknat
    March 8th, 2013 at 11:56 PM

    Apakah kes liwat ini suatu halangan besar buat org yg tamak gila kuasa mcm Nuar?

    Duit bukan masalah. dia pun sudah janji berbillion utk rampas malaysia timur.

    Kita tgk apa game terbaru ini.. menarik sgt selepas kegagalan pengkhianatan Lahad Datu..

  • bujuk
    March 8th, 2013 at 11:59 PM

    mana ada siapa kata Najib bunuh Altantunya… kita kata Najib terlibat je, dan minta d siasat siapa yg. arah Sairul dan Azilah bomkan tunya guna c4 milik kementerian pertahanan. Apa pula kaitannya Najib dengan unit khas yg. jaga keselamatan dia tu? Kenapa pulak Razak terlepas kalau dia yg. arahkan Sairul dan Azilah.

  • Hamba Ar Rahman
    March 9th, 2013 at 12:00 AM

    Dalam apa2 jua keadaan pun tak dak sapa nak jadi anjing…tak sangka aku…hang memang rela nak jadi anjing….

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:02 AM

    Ko akui ko anjing?
    Dlm Islam xwujud perkataan ANJING utk ISLAM.. krn WATAK ANJING itu jijik HARAM dan tidak pernah ada tamsilan ulamak menggunakan KINAYAH anjing!

    Hanya SINGA yg digambarkan sbg kehebatan. dan anjing Ashabul Kahfi. Kisah ini bukan mengambil sifat anjing jgn hang putar belit.

    Lagi satu malunya bila hang letak darjat penuh hina setaraf anjing. Sedangkan manusia itu sebaik2 kejadian dgn watak yg dimuliakan.. bukan anjing

    Kasihan diri hang.. hang sesat dan hanya bersemangat atas nafsu serakah politik sesat.

    PAS yg sesat lg jahat itu hang sanggup akui sbg anjing mereka? Anjing yg sudah lah jijik dah jahat, lepastu gandakan lg dgn hina Islam, hina Allah.

    Istighfar lah wahai bujuk yg sesat lgt MUNAFIQ

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:02 AM

    Kalau Azlan gelap mata depan 5j, Saiful itu hari cukup bagi biasiswa je… dah gelap mata.

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:05 AM

    Terpulanglah pd Allah SWT, dia sudah bersumpah atas nama Allah SWT.. itu bukan kerja manusia utk letak apa natijahnya. Jika dia U-Turn bermakna penyakit Hadi Laknatullah perosak agama itu sudah berjangkit pd org lain.

    Yakinlah kerosakan umat benar2 berlaku bermula dr kejahatan ularmak dlm PAS.

    tapi aku yakin Saiful istiaqamah, dia juga sudah bermunajat di Baitullahil Haram pada musim haji 2 lepas.

  • Hamba Ar Rahman
    March 9th, 2013 at 12:05 AM

    PDL…kalau Saiful dibeli sekalipun…aku tetap percaya Anwar mempunyai nafsu yg tidak normal…(tak perlu elaborate sini…faham2 lah sendiri)…pergi lah tanya budak2 bekas MCKK dan budak2 UM yg pernah kenal dia…full stop…

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:08 AM

    Itu pun salah… tolong bagi hadis atau firman Allah yg. mengharamkan guna Anjing. Betul Anjing dan babi tu haram d makan dan najis mughalazah, tapi aku belum jumpa lagi memperumpamakan kesetiaan seperti Anjing dengan tuannya itu satu kesalahan. Apatah lagi untuk membuat/melaksanakan kerja2 Islam.

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:08 AM

    Aikk.. Anwar tu bapak talibarut.. pergi hina dan apikan sentimen benci ganyang Malaysia di Indonesia sehingga berlaku kecoh..

    Anwar tu IC sah ke IC UMNO kasi?

    Dn byk agi talibarut2 spt Tian Chua, LGE, Speaker DUN Selangor, Nizar Berok, dan jg watak2 rakyat mcm hang/Moo/Neutron yg khianat.

    Apakah IC hang juga diberi semasa undi?

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:09 AM

    Aku nk tanya hang.. beranikah hang ckp org yg ada IC Malaysia itu baik dan dijamin tk buat jenayah pd negara?

    IC ke yg kawal hati kau Bujuk?

  • Hamba Ar Rahman
    March 9th, 2013 at 12:11 AM

    PDL…dengar cerita teman tu dah terkena deadly virus…hang ada dapat apa2 info tak…kalau betul dia terkena virus yg berkenaan…aku tak heran dia nak main fatal game pun…yelah prognosis nya aku bagi 10 tahun jer….maximum…(dengan umur dia sekarang ni laa…tapi tak tau laa kot2 ada ubat canggih)….hehehe

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:12 AM

    Aik2.. U-TURN jauh nyer..
    alahai.. aku rasa hang terlupa skrip asal. Pergi tanye kepala Usrah hang skrip Altuya-najib-Scoperne-Perachis ni ada kt pejabat PAS lagi ke tak.

    Tk susah pun skrip tu..aku hafal jugak..

    skrip asal pun ada main nama Rosmah jugak.. ROSMAH BOLEH BERHANTU jadi DUA.. haha dlm bulan Ramadhan pulak tu..

    ROSMAH pakai tangkal ape ekk.. boleh ada DUA TEMPAT?

    Allahu Akbar.. dahsyat2 politik org gila!

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:13 AM

    bukan main semangat hang bila kuar isu mcm ni.. nmpk sgt jiwa hang jiwa sakit. mcm kulat yg biak atas najis.. lagi busuk najis tu lagi subur biak..

    hang mcm tu ke?

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:16 AM

    Haha cara hang cabar aku sudah sah hang sudah tergolong dgn puak2 PLURALISM.

    Bg hadith dan dalil pd org Munafiq bukan utk teguhkan iman.. jd org Munafik mcm hang beri dalil ialah nk gandakan lagi sifat jahat dan keji pd agama, dalil akan diputar2 lagi supaya nafsu hang menang dr dalil Allah.

    Mmcm nilah. kalu hang syok sgt mengakui diri hang anjing.. silakan.

    Tp itulah natijah org yg BODOH dan BEBAL lahir dr parti yg sesat lagi dirosakkan.(PAS Laknatullah)

    Aku tk rugi apa2 dgn diri hang yg bertaraf ANJING.. ANJING haiwan yg tidak digambarkan sbg kemuliaan, krn manusia itu sebaik2 kemuliaan dan sifat.

    DLm Sains shj yg beritahu anjing ada 1000x deria bau yg lebih sensitif dr manusia..

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:16 AM

    Bro.. jangan percaya sangat pada orang, kalau tidak lihat dengan mata-kepala sendiri. Kemudian bila apa yg. hang sangka betul tu hanya tipudaya, hang salahkan orang lain. Sedangkan Allah dah bagi peringtan jika seseorang menuduh zina/liwat tampa 4 saksi yg. warak maka jangan percaya. Malah siapa yg. menjaja cerita tersebut kena kazaf. Tapi korang suka menjaja cerita sebab politik… apakah berbaloi menjaja fitnah ni sebab politik?

  • duluPas
    March 9th, 2013 at 12:19 AM

    Kata2 berunsur takbur, riak, angkuh dan sombong.

    Insyallah BN akan menang manakala golongan hipokrit dalam PR akan kecundang dengan izin Allah swt

  • duluPas
    March 9th, 2013 at 12:20 AM

    Kata2 berunsur takbur, riak, angkuh dan sombong.

    Insyallah BN akan menang manakala golongan hipokrit dalam PR akan kecundang dengan izin Allah swt

    Insyallah.

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:22 AM

    Lagi satu BUJUK ANJING.. sepakat para Ulamak Syafie Malaikat Rahmat Takkan masuk/dekati rumah yang ada anjing.

    Jadi manusia yg berijtihad ia serupa anjing/ berjiwa anjing, agak2 mcm mana Malaikat Rahmat (yg doakan dan bawa kebaikan dr Allah) nk berdamping/masuk kawasan/ dekati??

    Sebb Islam ini agama yg jelas, jd aku bawak PENCERAHAN utk manusia BUTA KAYU lagi MUNAFIQ mcm hang Bujuk..

    Juga daripada Ibnu Umar RA berkata: “Rasulullah SAW memerintahkan supaya membunuh anjing kecuali anjing untuk berburu atau anjing untuk menjaga kambing atau menjaga haiwan ternak. (riwayat Muslim no. 1571)”

    Antara alasan-alasan fuqaha seperti Ibnu Hajar ialah

    1. Ia menakutkan jiran dan orang lalu lalang di luar rumah atau orang yang mengunjunginya.

    2. Berkurangnya pahala kepada pemeliharanya.

    3. Keengganan Malaikat masuk rumah yang ada anjing.

    4. Ada anjing yang menjadi daripada jelmaan anjing (anjing hitam pekat).

    5. Tabiat anjing yang suka menjilat dan kenajisan jilatan itu mungkin menyukarkan pemeliharanya. (al-Fath, X/395)

    Artikel Penuh: http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2012&dt=0309&sec=Bicara_Agama&pg=ba_05.htm#ixzz2MxwoYgDA
    © Utusan Melayu (M) Bhd

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:24 AM

    Zahirnya UMNO tolak hukum Allah(hudud), Zahirnya Isteri PM tidak tutup Aurat, Zahirnya k’jaan jemput k-pop dan Gangnam untuk tarik himpunan rakyat, zahirnya ketua wanita(keluarga) dapat projek NFC 250j dan disalahgunakan. Zahirnya banayk bangunan runtuh d t’ganu, Zahirnya umno guna dana k’jaan (BR1M) untuk beli undi. Zahirnya AES d beli dengan harga lebih 10x ganda harga pasaran….

  • duluPas
    March 9th, 2013 at 12:24 AM

    Saiful bersumpah kamu tak terima,

    Najib bersumpah juga kamu tak terima.

    Anwar TIDAK MAHU bersumpah kamu terima.

    Sudah tentu kalau Bapa Saiful bersumpah kamu akan terima. Tak perlu bukti lagi.

    Inilah dasar hipokrasi Pakatan Perosak.

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:26 AM

    PAS tak ambil pusing pun.. UMNO je nanti seperti ayam berak kapur, orang melayu makin tak percaya pada umno.

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:27 AM

    BUJUK ANJING (jijiknya hnag bujuk)

    Ini dalil SOHEH MUTTAFAQUN ALAIH… dari SANAT YANG JELAS.. tentang perihal ANJING (diri hang).

    Rasulullah bersabda: “ Malaikat tidak akan memasuki rumah yang di dalamnya terdapat anjing (2), juga tidak memasuki rumah yang didalamnya terdapat gambar (patung)” [Hadits sahih Imam Ahmad, Bukhari, Muslim, Tirmidzi, Nasa'i dan Ibnu Majah]

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:27 AM

    PR minta Najib buat sidang Parlimen.. bagi penjelasan pada rakyat.

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:31 AM

    BUJUK ANJING, tolonglah jgn pusing2 ayat aku. Aku tau otak hang pandai pusing. Hang faham tk bahasa aku?

    Atau hang faham bahasa anjing? (spt yg hang akui diri hang anjing)

    Khazaf itu apa? Hang reti tak apa maksud dan peruntukan Khazaf?

    Atau hang yg tergila2kan ayat2 Anwar?

    Hang percayakan Anwar? Hang dh tidur sebantal dgn Nuar?

    Aku tk tuduh Nuar tp Saiful wajib dibela. Saiful sudah bersumpah dgn nama Allah dlm masjid, dr satu bab dlm Islam dia telah selangkah lebih berani dari anwar, apakah hang nk nafikan?

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:32 AM

    Soheh Hamba Ar-Rahman, kes di MCKK ini cukup popular dn family Anwar sndiri tahu. Tp pencacai PAS yg dulunya mereka juga panggil AL-JUBRI (Mat Sabu Timbalan Persiden Syiah PAS), pt krn skrg masing2 bermatlamat jahat yang sama, iaitu menipu rakyat utk ke Putrajaya… jd mereka sama2 bergelumang dgn maksiat Anwar.

    Bujuk ko paham tak?

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:34 AM

    Apakah ia menepati maksud yg. aku tulis…
    “Aku tak kesah pun jadi Anjing sebuah Parti Islam. Kerana itu bermakna aku sanggup buat apa saja yg. ISLAM arahkan, takda hal…”

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:36 AM

    Tidak ZAHIR UMNO tolak hukum Allah spyt mana ZAHIR nya HADI Bawang TOLAK SEBUAH NEGARA ISLAM.. bila sebut negara Islam negara itu lengkap sbg sebuah daulah Islam

    Tapi puak hang zalim dan tolak perintah Allah.

    Ya Zahirnya isteri PM tidk tutup AURAT tp zahir kesalahan itu tidak MENGHARUSKAN negara di rosakkan dgn fitnah, pembohongan puak hang, penjualan dan penghinaan Tauhid pd Allah dan seterusnya menjatuhkan pemimpin yg lebih baik dr pembangkang.

    Kalau bapa hang tk sembahyang adakah hang nk protes dengan berzina?

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:38 AM

    camon la bro… lu mau tipu siapa?
    orang kampung tak kenal IT boleh. Orang yg. p sekolah… malam sikit.
    Bukan semua yg. ada IC baik, malah bukan semua orang Islam baik… ramai juga yg. tolak hudud.

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:38 AM

    Haaa hang pakai dalil aku..lepas tu hang selewengkan utk halal fitnah hang bujuk.. mmg sah lah hang Munafik.

    cembur dgn BR1M, hina BR1M, itu kufur nikmat Allah. Undi hak masing2. pakai akal lah siapa yg berjasa utk rakyat itulah undi patut beri. Takkan nk undi org yg bergomol dgn pelacor kot? lepas tu kencing rakyat mcm2..

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:40 AM

    Pulak dah.. PAS tk ambil pusing.. aku nk tgk HAPRAKAH nk siar atau spin tk isu ini.
    Klau HAPRAKAH siar maknanya hang ni penipu besar.

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:42 AM

    PR bukan mintk sidang parlimen tp PR nk KACAU PM bg sarat dgn masalah. Tk payah buat sidang parlimen, sbb Tian Chua dh ckp itu sandiwara-mati katak.

    Cina kafir bunuh diri puak PR sembah mcm tuhan.. perajurit negara korban diri syahid utk negara dihina seburuk2nya.

    fikir2lah sndiri jgn bohong Tuhan Maha Mengetahui

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:44 AM

    nak bela ikut Quran ke lord reid?
    Ikut lord reid Saiful dah kantul.. hakim dah bebaskan Anwar, pendakwa pun dah jadi peguam bela Anwar, sekarang bapak si Saiful dah ngaku ada skrip. Ikut Quran… Anwar dah bawak p mahkamah syariah.. sampai la ni tak bicara lagi.

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:46 AM

    Pada aku senang je… seorang peliwat tak mampu jadi Imam dan baca khutbah, Allah tak izinkan selagi belum bertaubat.

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:48 AM

    Tkpasti isu itu betul atau tidak. Sama ada dia ada virus itu atau tidak tp perangainya mengalah syaitan skrg ni.. dh umum siap2 pasang banner merata2 di Penang dialah Pii EMM ke-7!!

    Punya tak malu, tk beriman dgn Allah, angkuh dan sombong mengatasi kuasa Allah SWT. itulah deadly virus yg lebih dhsyt..

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:50 AM

    itu hang yg kata. Kalau mcm tu seorang yg ada banyak dosa dn tkmahu bertaubat tk mungkin boleh jadi tetamu Allah di Arafah.

    Sampai desperate terpksa super impose gambar2 org lain.. itu aku percayalah sbb Baitullah tanah Haram ini tmpt yg Allah percepatkan balasan2 dunia!

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:51 AM

    buat apa cemburu dengan BR1M… bagilah. Tapi kenapa guna nama umno/bn, kenapa bagi melalui ketua umno bahagian/cawangan? mereka bukan pegawai k’jaan. Bagi melalui ketua kampung boleh terima lagi…
    Malah sesetengah tempat ada sumpah undi umno/bn lagi… tak paksa apa camtu?

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:53 AM

    Lord Reid tu PAS yg pakai. Malaysia pakai teras Islam. Sbb tu Sivil xboleh masuk kacau bidang kehakiman Syariah.

    Lagipun tangguh berpuluh2 kali itu tanda org yg penegcut dgn jenayah. Lord Reid yg PAS ckp tu pun tk nafikan liwat berlaku.. cuma keraguan dari segi teknikal.

    Apakata hang tanya Timbalan Presiden Syiah PAS.. kt mana dia dpt ‘dalil’ AL-JUBURY tu? aku rasa yg tu sgt mudah utk dicerahkan..kan.. mgkin Karpal Singh tahu lebih banyak cuma Karpal ni pangkat dia lebih atas dr Porck Nick.. so better tanya yg bawah dulu.

    Try lah tanya..aku nk tau jgk.

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:55 AM

    itu la pasalnya… bila minta penjelasan kata nak bagi masalah, lepas tu fitnah pembangkang jemput Sultan sulu serang. Sembang dalam parlimen la.. baru bertanggungjawab.

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:56 AM

    aku tk kesah pasal maksud hang sbb aku kesah maksud dan gunapakai anjing dlm Islam.
    Jd bila hang pakai maksud yg tk selari dgn apa yg Islam letak.. Ruh yg sesat.. lantak hang lah kan.. anjing mcm hang mmg kotor pun.. Ainiyyah yg kotor dr dlm hati hang!

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:56 AM

    hang pun tahu.. orang yg. banyak dosa besar tak bertaubat apa jadi d tanah haram. Orang kafir pun tak boleh masuk..

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:59 AM

    alaa bro..hang pusing2 belit diri hang sndiri. Sndir pun tau ada IC tp jahat mcm pencacai2 yg sepak terajang Polis di BERSHIT 3 dulu.. itu semua ada IC kan?

    Hang da IC tp hang sokong puak yg tolak negara Islam, Hudud awl2 lagi dh buang.. akui pun. Bohong ni laku pd org yg xbrapa baik, sbb org baik Alah pelihara!

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 12:59 AM

    Habis apa kes isu kazaf yg. Anwar bawak p mahkamah syariah kemudian menteri umno arah tangguh hingga selesai d mahkamah sivil, hingga dia guna duit zakat bawyar peguam bila d saman?

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 12:59 AM

    itu sbb kita paksi pd keadaan Saiful sbg seorng bapa dia kena SELARI dgn pembelaan pd anaknya. Ko kecoh sgt apehal? Klu ko ada ank pmpuan..esok2 kena ROGOL.. ko nk buat macam mana ha?

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 1:00 AM

    hahaha..

  • Topup
    March 9th, 2013 at 1:01 AM

    hehehe bujuk…buat sinopsis sendiri…kau percaya sorang udah ler aku sikit habuk pun tak percaya…kau kalau tulis 10 ayat…10 muka surat tak boleh percaya !

  • Topup
    March 9th, 2013 at 1:03 AM

    Betui tu bujuk…”malah bukan semua orang Islam baik” kau salah satujenis yang tak baik..malah lebih jahat dari pengkhianat negara

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 1:04 AM

    Khazaf utk tutup maksiat peliwat? Sehingga bercelaru bidang kes. lepas tu fitnah heret menteri sekali.. itu kah yg dikatakan cara ISLAM?

    Amboi2.. bujuk..hang hafal skrip Anwar Laknat tu dgn begitu lengkap… mmg jelas lah hang anjing yg dibela kan..

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 1:05 AM

    Siapa yg tk bernai ke tanah Haram? skrh ni apa isu hang? AKu yg beritahu hang lepas tu hang belit2.. hang ni mental sakit lah Bujuk.

  • Topup
    March 9th, 2013 at 1:06 AM

    hahaha…memang terbukti bujuk turut pedih pungkoq bila anuar di balun , bajuk hang terus terang cakap la…adakah hang pun pondan mcm anuar juga …BUJUK=JUBOQ

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 1:06 AM

    Sesetengah tempat yg PAS/PR tolong sumpahkan undi buat UMNO? mcm tu? Mcm org yg kritik PAS dr dalam terus dpt keahlian UMNO secar automatik percuma? Tanya Ust Nasha tak borang UMNO dia sapa sain?

    Pork Nick Sain?

  • mancini
    March 9th, 2013 at 1:08 AM

    yg kena liwat tu saiful bukan bapaknya,anwar meliwat saiful bukan azlan macammana bapanya tau saiful tak diliwat lainlah kalau bapanya kena liwat dgn anwar.Bujuk boleh kata anwar tak liwat saiful tapi saiful konsisten kata dia diliwat.ujian DNA yg dibuat memang air mani anwar dlm dubur saiful bukan dlm dubur bapaknya.Cakap je tak ada bukti sapa pun boleh.aku pun boleh kata Nik aziz kena liwat dgn anwar.

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 1:08 AM

    Fitnah lah tu.. anjing kan. Sultan Sulu Kiram palsu tu serang siapa skrg ni? Misuari jumpa siapa? MNLF tu siapa?

    Tian Chua xpyh perjelas sbb dia dh fitnah awal2..

    Alahai anjing, lebih baiklah hang baca kitab Matlaa’al Badrin bg ubatkan Aqidah hang sakit tu dr duk hafal skrip musuh2 Allah.

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 1:10 AM

    Bujuk ni kan dia mengaku dirinya anjing DAP, anjing PKR dan anjing Porck Nick yg bersahabat dgn syaitan..

    inilah jadinya..

  • Topup
    March 9th, 2013 at 1:11 AM

    niat hang tu murni bujuk nak jadi anjing , tapi untuk jadi anjing bagi parti islam pas pimpinan nik ajis tu aku rasa baik kau jadi babi je! sebab parti tu dah “makan” babi dengan DAP

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 1:14 AM

    Al-JUBRY siapa yg gelar bujuk..org tu lagi tau agaknya.. dia xperlukan Lord Reid PAS ataupun Khazaf dan HUDUD.. dia yakin tu..
    org tu org no-2 dlm PAS.. Hotel Perdana hang tau kn?

  • Topup
    March 9th, 2013 at 1:14 AM

    bro…”anjing” mmg cam tu setia kat tuan dia !

  • Topup
    March 9th, 2013 at 1:19 AM

    ada satu peliwat yang hang kena percaya bujuk …peliwat bernama anuar ibrahim…yang ni jenis yangboleh jadi apa saja takat imam tukacang je …celah gigi…hang suruh dia jadi mufti pun boleh, tapi la ni akub tengok hang dah percaya kat peliwat tu dah mcm peliwat tu wali taraf nabi….lagipun apa nak heran hang pun dah mengaku hang rela jadi anjing pas …jadi salakan hang tu mcm anjing menyalak bukit !

  • pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 1:21 AM

    heheh bujuk igt dia anjing PAS..rupanya taraf lg bawah.. B***.. DAP kan atas PAS.. sian2.. beristighfarlah bujuk oii.

  • Topup
    March 9th, 2013 at 1:24 AM

    hang jer kata mcm tu “buat apa cemburu dengan BR1M… bagilah. Tapi kenapa guna nama umno/bn, kenapa bagi melalui ketua umno bahagian/cawangan? mereka bukan pegawai k’jaan. Bagi melalui ketua kampung boleh terima lagi…”
    juak pas tak kecoh pun sapa bagi! kalau nak hantar la borang !kalau layak dapat

    aik…hudud lagi? pas tak kecoh pun pasal hudud , takdak dlm manipesto ala..lagipun itu bukan janji tapi auta jer

    Bujuk tuan kau tak kasi gongong tulang ker

  • Topup
    March 9th, 2013 at 1:30 AM

    hehehe…bujuk”PAS tak ambil pusing pun..” aku pun faham sebab pas bukan nya percaya kalau buat sumpah atas nama Allah …dah korang bukannya percaya kat Allah yang ditafsirkan mengikut Islam

    Tuan kau tak kasi gonggong tulang ke?

  • Topup
    March 9th, 2013 at 1:32 AM

    mesti anuar bagi duit kat bujuk !, tapi aku risau mani pun anuar bagi kat bujuk hihihi

  • Topup
    March 9th, 2013 at 1:34 AM

    PM ada HIV , satu dunia tak mau salam …hish2 kesian yer

  • Topup
    March 9th, 2013 at 1:37 AM

    anjing sekor ni dah tersepit ..jangan dilepaskan nanti digigit balik…biaq mampuih jer

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 2:10 AM

    PDL habis hang nak hukuman mana? bagitau la… sivil sudah, kazaf menteri tolak. Ikut undang2 umno ka?

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 2:12 AM

    “Aku tak kesah pun jadi Anjing sebuah Parti Islam. Kerana itu bermakna aku sanggup buat apa saja yg. ISLAM arahkan, takda hal

  • bujuk
    March 9th, 2013 at 2:15 AM

    Berani tak hang kata tiada seorangpun d kalangan penceroboh tersebut ada IC m’sia.

  • yoep
    March 9th, 2013 at 5:44 AM

    bapak dia akan terima nasib seperti lanun sulu sebagai balasan dari AlLah nanti.

    abg non dah terdesak tul..lahad datu dah kantoi sekantoinya.. modal kempen konspirasi ingat boleh melegakan sesak nafas dia kott.. umpan anak marak ..pancing dapat bapak haruan..

    u ulang konspirasi..i saman u nanti..kahkahkah..

  • PASpartyNGOK
    March 9th, 2013 at 7:36 AM

    Allah sudah tunjukkan kita satu persatu dan tugas kita hanya gunakan otak yang diberi pada kita utk menilai yg mana lojik dan yang mana hampeh.

    Jamalul Kiram 111 tahu yg dia tidak pernah ditabalkan jadi sultan sulu selepas tamatnya sultanate sulu sebaik kematian Kiram 11. Dan ini bukan berlaku semalam tapi lebih dari 80 tahun dulu. Dia tahu Sabah sudah diserahkan oleh british kepada malaysia secara free hold bukan lease hold. Dia tahu rakyat sabah sudah mengundi menyatakan kerelaan mereka diserapkan dalam satu konfederasi negara malaysia bukan lagi bawah borneo.

    Kenapa alih2 dia buat tuntutan… diambang malaysia adakan PRU13 bagi memilih kerjaan dgn memberi mandat pada kerajaan yg sedia ada.

    Kedua… 5 tahun bapak dan anaknya fight keadilan yg belum diberi pada mangsa nafsu gila sekeor jantan gilababi.. TUP tetiba keluar cerita baru lain yang tak masok akal. Cerita berbelit yg refleks hanya pada satu jenis kebodohan bukan bijaksana. Dan kita tahu jenis kebodohan serupa hanya datang dari satu puak saja. Kerana puak ini sering berkecenderongan untuk me-reka cipta lalu memuja jenis kebodohan serupa ini.

    Ayuh.. gunakan otak untuk tujuan sebenar otak itu dijadikan. Kerana tanpa mengguna sepenuhnya anugerah ini kita bimbang ianya ditarik balik dan anda bakal berjalan tanpa otak utk berfikir…

  • PASpartyNGOK
    March 9th, 2013 at 9:17 AM

    Kita semua jangan jadi terlalu yakin. Kita tak boleh yakin kerana keyakinan ini boleh perdayakan kita. Kita akan kecewa dan hampa nanti.

    Elakkan kecewa, elakkan kehampaan ini.

    Ye.. penulis kata Yang kena liwat ialah Shaiful bukan bapaknya.

    OH no… jangan yakin sangat , nanti yakin ini makan diri.

    Penulis tahu Shaiful kena liwat ini memang sah 110% . Shaiful sudah bersumpah, maka Shaiful mustahil berbohong.

    TetAPI…………

    Mana penulis tahu?
    Apa buatkan penulis terlalu yakin?

    Yang Azlan TAK di LIWAT sama ???

  • Hamba Ar Rahman
    March 9th, 2013 at 10:58 AM

    Apa nak heran rakyat jadi talibarut sultan Sulu…dalam ni pun berlambak tali barut yg menyokong menjatuhkan kerajaan….tak kiralah tali barut sapa….

  • Hamba Ar Rahman
    March 9th, 2013 at 11:08 AM

    ‘Islam arahkan…’…erm…dalam PAS bukan Islam Bujuk…tapi Isle…kesiyan aku kat hang sanggup jadi anjing untuk parti Isle…kesiyan hang Bujuk…hang tak faham apa hang perjuangkan rupanya….

  • Hamba Ar Rahman
    March 9th, 2013 at 11:35 AM

    Correction Bujuk…yang suka menjaja fitnah dan menjaja cerita sebab politik ni puak hangpa….pergilah dengar ceramah PAs…tak kiralah ceramah politik ataupun dalam masjid…kalau boleh rekod sekali yer…balik rumah, rewind balik..lepas tu kira berapa banyak fitnah…..

  • Hamba Ar Rahman
    March 9th, 2013 at 11:58 AM

    Bro PDL pun mengesahkan ada skrip di markas PAS…dan PDL sendiri siap hafal skrip fitnah kepada DS Najib tentang altantuya dan sebagainya…..

  • Hamba Ar Rahman
    March 9th, 2013 at 12:44 PM

    Bro Topup…sapa yg gelarkan dia chameleon…sesumpah…dekat oversea orang siap gelar dia sesumpah (chameleon)

  • Tak Berotak
    March 9th, 2013 at 1:59 PM

    Loya la saya baca comment sume ni. Nak kata cam babi, tidak. babi pandai taw. Korang ni lebih bodoh dpada babi taw. Buang mase je I kat website mcm ni.

  • gambus
    March 9th, 2013 at 2:07 PM

    yang ahli politik Pakatan pun semuanya ada IC , dan ramai juga yang jadi talibarut dan hina anggota keselamatan Malaysia ..

    pencacai Pakatan pun ada IC jugak mereka sama-sama macam pemimpin Pakatan menghina dan memfitnah askar dan polis dalam kes lahad datu

  • gambus
    March 9th, 2013 at 2:11 PM

    sikit-siit hudud PAS , hudud PAS yang menghalalkan sodom suami isteri tu hanya orang tongong macam kau jee yang percaya bujuk .. orang macam kau ni mmg hanya fikir parti PAS jee agama campak belakang punya

    pencacai Pakatan yang tak pergi sekolah mmglaah percaya pasal projek IC tapi bukti takde , hanya Pakatan sahaja yang mintak bukti mana-mana rakyat undi mereka untuk ambik rasuah

  • gambus
    March 9th, 2013 at 2:15 PM

    bila orang munafik macam bujuk , cakap penuh putar belit , mmg aku geleng kepala jee .. woii rakan-rakan dan rakyat semua lihat jee la sikap munafik bujuk ni

    woii kaki fitnah si bujuk , kau ingat kami kat sini kenal kau sehari dua kaa .. hahahahaah

  • gambus
    March 9th, 2013 at 2:19 PM

    aduuhh nak memutar belit , sekali Allah kasi tunjuk otak kau yang dangkal tu bujuk

    Memang laa bukan Azlan ni yang kena liwat !!! Sebab tu Saiful yang ANGKAT SUMPAH ! .. kalau Azlan yang angkat sumpah boleh laa kau cakap macam tu bujuk … berbelit-belit sekali kena hukuman kat dunai ni

  • gambus
    March 9th, 2013 at 2:21 PM

    PAs parti Islam ?? kakakaka PAS hanya parti yang mementingkan kuasa jeee . malah dah terbukti dalam kes Ust Nasha , Hassan Ali dan Hudud .. PAS sanggup campak dan membelakangkan Islam demi parti mereka .. sudahlaa bujuk , kau cakap dengan orang PAS yang tak sekolah tu bolehlaa

  • gambus
    March 9th, 2013 at 2:27 PM

    Pakatan bersama PAS juga dah tolak hudud bujuk , bakal PM kau sendiri Anwar dah kata hudud takkan tertegak di Malaysia. Pemimpin PAS sendiri dah kata hudud hanya perkara kecil dalam Islam .. malah lebih hina hudud PAS menghalalkan suami sodom usteri , dan itu yang dilakukan oleh Ketua Dewan Ualam PAS yang sodom isteri dia

    Kat Pandan ni PAS siap buat konsert gangnam dengan wanita pakai skirt pendek jee bujuk , malah kat Kedah Pakatan membuah show dengan penyanyi dan penari dengan hanya memakai bikini sahaja

    Berpuluh juta duit rasuah pasir kat Selangor hilang bujuk , lebih beratus juta duit untuk air kelantan TAPI air tak elok juga duit dah hilang macam tu sahaja

    Bini nik ajis dan pemimpin PAS dan DAPigs sendiri akui mereka dapat rasuah tanah yang khas untuk rakyat miskin hihihihi

    kau cakap macam orang bebal laa bujuk

  • gambus
    March 9th, 2013 at 2:30 PM

    takkan duit BR1M nak bagai kat pemimpin PAS dan Pakatan pulak bujuk .. mereka ni satu sen pun tak boleh percaya .. sedangkan duit anak yatim pun mereka curi dan sanggup pula hina balu-balu anak yatim dengan memanggil mereka jalang !!!

    tabung kutip derma untuk buat lebuhraya pun dah hilang macam tu jee habis kena curi

    kohilal pun duit dah lesap , yang kaya raya dan buncit perut semuanya pemimpin PAS hahahahah

  • gambus
    March 9th, 2013 at 2:32 PM

    PAS tak ambil psuing ??? aku tgk pencacai PAS dan pemimpin PAS yang kuat menyalak macam anjing !!!

    hahaha nanti kalau Pakatan kalah jangan nak fitnah orang laa bujuk hahahahaha mmg dasar kaki fitnah punya Pakatan dah kalah tak gentlement langsung macam BN !!!

  • gambus
    March 9th, 2013 at 2:35 PM

    masalah Ladah Datu nak buat sidang parlimen untuk bagi penjelasan .. itu jee laa otak bodoh bujuk dan pemimpin Pakatan ..

    sidang khas parlimen patutnya untuk tindakan tertentu yang memerlukan kuasa Parlimen kat sana bukan nya nak kasi penjelasan kat pencacai dan pemimpin Pakatan yang sibuk menghina anggota tentera dan polis !

  • Pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 4:53 PM

    Bujuk hang asyik putar belit ayat IC ni pe hal? Hang brani ckp ke hang ada IC tp tk menentang pemerintah Islam dr UMNO? Ada IC tp jd hamba DAP kafir harbi? Ada IC tp jilat pengganas komunis! Bro, fikir la sblm posting, nmpk kalut jer nk putar.

  • Pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 4:58 PM

    Aku tlh kata hang mmg SESAT. Dr awal hng join sini smpailah skrg! Dlm Islam tidak digunakan istilah anjing krn anjing itu sifatnya keji, najis berat.
    Jgn perasan jg sbg pejuang agama bujuk anjing jika Tuhan pun tk kenal, jual beli mcm objek mainan, malulah sama bila hang nk kaitkan dgn Islam sdngkn sifat anjing ialah bertentang dgn kemuliaan manusia. PAS ialah pelacor agama, jgn cemarkan ketinggian Islam melalui prkataan PAS dn jg anjing. Hng byk sgt lafaz bnda yg blh bwk kufur!

  • Pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 5:02 PM

    Bujuk njing, yg tu hang kena tanya Anwar, dia nkpakai skrip mana, skrip Khazaf atau skrip sivil. Cuma aku tau Anwar pendokong sivil, taksub pd undang2 sekular barat. Tktaulah kot N.Ajis sudah clearkan kes Anwar. Cuma fitnah hang pd menteri utk jilat org yg ada byk perilaku maksiat, samalh bg hng kongsi subahat dosa itu jg… Mgkin hng tk rasa takut dgn dosa, terpulanglah kn.

  • Pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 5:09 PM

    Sahabt2 skali lg nk mengesahkan Bujuk ni mmg betul2 penipu dn bersikap anjing. Sbb anjing hnya akan turut jilat tuannya wpun bnda kotor dn salah.

    Bilakah pula JPJ aka Kerajaan aka Najib beli peralatan AES bujuk??? Tlg jwb sat, jwb cara Islam… Hang bapak fitnah bujuk, tp mau ckp soal agama? Hang dgr ceramah bodo PAS yg kencing xhabis2 ats kepala pencacai mcm hng.

    Tlg pegi cari kt aku dokumen AES tu krj beli?? Setau aku kerajjan Najib xkluarkan sesen pun dlm perolehan AES, dn pengarah JPJ dato Solah melakukan trade barter yg plg bijak kpd company tu tnpa melibatkan kos krjn. Ada paham ke anjing PAS?

  • Pasdaplaknat
    March 9th, 2013 at 5:11 PM

    Mcm mana air keji Anwar blh ada dlm lubang org lain?? Itu sgt menghairankan utk menyatakan Anuwat ini suci bak kata Jijah…. Bini yg taat lah katakan… Taat pd kemungkaran

  • Awang
    March 9th, 2013 at 6:47 PM

    Kalau bapaknya buat apa2 turn plak hentam anwar hang nak kata apa pulak mcm bala paria?

  • raplahjingaa
    March 9th, 2013 at 6:56 PM

    Teruk hang kena belasah bujuk ?…hehe, ok lah aku nak tumpang sekaki pun rasa kesian kat hang.

  • pasdaplaknat
    March 10th, 2013 at 12:18 AM

    kita nantikan episod seterusnya game Anwar laknat ni. Aku dh ckp awal2 dulu, sumber telah beritahu Anwar akn all-out gunakan cara ygbpaling KOTOR yg takterfikir oleh kita. Kes Lahad Datu permulaannya… Nur misuari menyatakn sokongan padu pd Anwar dlm kes pengakuan bapa Sepol ini dlm FB… Cukup dhsyt game Anwar….

  • Hamba Ar Rahman
    March 10th, 2013 at 1:38 PM

    Nama pun dah ‘tak berotak’…patut punn..hehe

  • zarman
    March 10th, 2013 at 5:22 PM

    aikkkk hang nak jadi umat muhammad balik ke bujuk?… berani hang tuduh mentor hang?

  • raplahjingaa
    March 10th, 2013 at 6:24 PM

    Hang pulak gelap mata dan hati…hehe

  • raplahjingaa
    March 10th, 2013 at 6:28 PM

    orang tak berotak kata orang lain babi ??

    hehe…PAS sungguh !!

  • pasdaplaknat
    March 10th, 2013 at 10:02 PM

    ini pencachai PR ‘imported’ kot? pecachai sedia ada xmampu handle? haha.. maki2 org lepas tu mengaku xdk otak.. spesis pencachai PR yg sakit otak..

  • pasdaplaknat
    March 10th, 2013 at 10:03 PM

    pencachai PAS Munafiq.. mcm tulah..

  • bujuk
    March 11th, 2013 at 12:03 AM

    pdl berlagak bijak…
    Baca la laporan parlimen, jangan mengarut tak tentu pasal. Baca apa komen menteri pasal harga AES ni.

  • bujuk
    March 11th, 2013 at 12:17 AM

    Dalam Islam juga ada sebut, Wanita pelacur yg. Allah ampunkan dosanya keran Iklas tolong minumkan Anjing. Cerita Pemuda Khafi yg. bertemankan Anjing dan ada juga Nabi yg. pelihara Anjing. Walaupun Najis dan Haram d makan tapi ANJING lebih mulia dari pelaku maksiat, fitnah, tak tutup aurat, pembunuh, perosak agama, penolak hudud dan lain2 yg. bercanggah dengan Islam.
    Aku juga kata tak kisah jadi anjing parti Islam yg. perjuangkan Islam (aku tak sebut pun PAS).

  • bujuk
    March 11th, 2013 at 12:24 AM

    hudud hanya ada dalam Islam… jangan perlecehkan hudud dengan menambah2 seperti Paklah tambah Islam Hadhari kerana Islam telah lengkap Allah cipta dan turunkan pada Nabi kita.
    Projek IC ni dulu SPR nafikan, tapi sekarang tunM pun benarkan. Jadi ia bukan penipuan PR sebaliknya penipuan BN.

  • bujuk
    March 11th, 2013 at 12:27 AM

    pemerintah Islam tak tolak hudud, tak izinkan Isteri dia buka aurat d khalayak. Tak bunuh orang dan tak tolong pembunuh orang. Tak angkat lord reid lebih tinggi dari Al-Quran, tak jemput k-pop dan gangnam untuk jamu maksiat pada rakyat.

  • Hadi suhaimi
    March 11th, 2013 at 12:27 AM

    Kau ni cakap lebih aja la bujuk.. Kau dapat Ic dan hidup senang di bumi malaysia yg aman damai lagi permai hasil pemerantahan kerajaan BN. Tapi..kau undi PR jugak.. Tak kenang budi punya org..

  • bujuk
    March 11th, 2013 at 12:29 AM

    jawap soalan aku bukan tukar cerita.

  • Hadi suhaimi
    March 11th, 2013 at 12:36 AM

    Org2 pas semuanya kena tipu dgn nik ajis dan adi awang aja berkenaan negara islam dan hudud. Dulu kata sebelum ayam berkokok, sampai sekarang habuk pun takda. Kerjanya cuma nak menipu org aja.

  • Hadi suhaimi
    March 11th, 2013 at 12:47 AM

    Org pas mana pernah kata org BN betul.. Dia aja la betul kononnya, sembahyang hajat satu padang mohon tuhan tunjuk kan kebenaran, tapi.. Bila kebenaran terkena pd org dia tak percaya pulak…

  • Hadi suhaimi
    March 11th, 2013 at 12:54 AM

    Umno pun tak sudi ambil kau jadi anjing peliharan, sebab kau ni anjing yg tak reti bahasa..

  • Hadi suhaimi
    March 11th, 2013 at 1:08 AM

    Tak semestinya boleh jadi imam dan pandai baca hudbah , si nuar tu takda satu dosa pun? Nabi pun pernah bersabda, ada ramai dikalangan ulamak yg jadi penhuni neraka..

  • gambus
    March 11th, 2013 at 1:11 AM

    takpayahla nak tukar cerita bujuk , sebelum ni sendiri kau kata dan fitnah najib bunuh altantuya laa , rosmah bunuh altantuya laa .. sekarang bila munafik macam kau nak berbelit-belit , mmg takkan orang percaya punya bujuk . hahahaha

  • gambus
    March 11th, 2013 at 1:15 AM

    kan .. kau tuduh dan fitnah saiful gelap mata sebab biasiswa .. kalau macam tu baik dia join Azlan yang tentunya dapat berjuta bebbbb .. duit durian runtuh .. macam Azlan sendiri cakap , pemimpin UMNO tak pernah pun jumpa dia kakakaka apa kejadahnya nak jumpa woiii ni kes jenayah .. ni nak duit laa tu , tu yang terus jumpa anwar dan terus dapat duit !!!!

  • Hadi suhaimi
    March 11th, 2013 at 1:16 AM

    Kenapa org pas ni sibuk sgt dgn hudud? Tapi tak buat juga kat negeri yg dia org menang? Nak menipu aja kejanya.

  • gambus
    March 11th, 2013 at 1:22 AM

    yang PAS kata Hudud hanya perkara kecil dalam Islam tu bukan dah menolak ke bujuk???

    Pakatan sendiri dah menolak hudud tu bukan dah menolak ke bujuk??

    Bakal PM kau Anwar sendiri dah kata hudud takkan tertegak di bumi Malaysia tu bukan menolak ke bujuk???

    Nik Ajis ada kuasa untuk gezetkan hudud PAS tapi tak buat , bukan ke nik ajis sendiri dah menolak hudud!!!

    Malah lebih hina Hudud PAS membenarkan suami sodom isteri mereka .. macam kes Ketua Dewan Ulama PAS tu hahahahahaha

    Kat Selangor bujuk PAS lagi hebat jemput penyanyi seksi perempuan pakai skirt pendek nyanyi Gangnam Style !!! hahahahahahaha

    Kat kedah Pakatan menganjurkan penari yang hanya pakai coli !!!

    Semua tu halal woiii dimata PAS hahaahha janji ada logo PAS dan Pakatan

  • gambus
    March 11th, 2013 at 1:26 AM

    Siapa yang mempermainkan hudud bujuk , pemimpin sendiri melacurkan hudud .. dulu Hudud adalah wajib dan murtad sesiapa yang tak sookong .. TAPI bila berkuasa Hadi sendiri kata Hudud hanya perkara kecil dalam Islam .. malah Pakatan dan bakal PM PAS sendiri menolak hudud kakakakaka

    Yang jeliknya Hudud PAS menghalalkan suami sodom isteri , jika itu yang kau dan isteri kau lakukan macam ketua dewan ulama PAS , jangan nak libatkan agama Islam yang suci bujuk !!!

    Projek IC ni hanya wujud dalam media Pakatan , Dr M sendiri akui pemberian IC mengikut undang-undang dan tidak membelakangkan agama Islam seperti rasuah.

    Yang lebih hina lagi Pakatan sendiri menggunakan pegawai immigresen yang telah ditangkap kerana rasuah untuk memfitnah kerajaan dan menggunakan istilah projek IC

  • gambus
    March 11th, 2013 at 1:28 AM

    Hanya Pakatan sahaja yang akan memberi rasuah , dengan janji-janji duit mereka .. jika rakyat nak tuntut janji-janji duit mereka semasa pilihanraya kena tunjukkan bukti undi , rakyat Pakatan ! untuk dapat segala janji dan duit manifesto Pakatan … itulah pemimpin Pakatan mengamalkan rasuah

  • gambus
    March 11th, 2013 at 1:33 AM

    betul tu saudara hadi suhaimi , hudud PAS teah diluluskan dikelantan .. hanya menunggu nika jis gazetkan sahaja !!!

    TAPI nik ajis menipu dengan memfitnah kata kerajaan akan buat darurat dan mageran hahahahahaha lepas tu fitnah Tum M kata beliau menghalang .. woiii bujuk undang2 apa yang kata Tun M boleh melarang , padahal itu hanya surat yang menyatakan hudud PAS banyak kesalahan antaranya menghalalkan suami sodom isteri !!!!

  • gambus
    March 11th, 2013 at 1:36 AM

    baoak Saiful tak perlu bersumpah pun , hanya kenyataan sekerat jee .. terus pencacai Pakatan kata itulah kebenaran hahahahahahaha

  • siti
    March 11th, 2013 at 4:15 PM

    Dah loya jgn lah baca.
    Yang hairan siap bagi komen tu.. hai lah manusia…mcm ini pon ada…???

  • anakbochek
    March 11th, 2013 at 4:53 PM

    Orang yang baik2 tu jugak yang nak kongsi kalimah Allah. Dan yang perasan baik tu jugak yang sokong Melayu Islam dibenarkan murtad. Piiiraaahhh mabuk.

  • anakbochek
    March 11th, 2013 at 5:02 PM

    Setau aku Al Juburi tu tak pernah sampai ke tanah haram. Najib dan Tun M pun dah sampai. Adakah Bujuk indirectly menyatakan yang Al Juburi tu berdosa besar dan masih belum bertaubat?

  • anakbochek
    March 11th, 2013 at 5:06 PM

    Yang sorang sanggup jadi anjing PAS, yang sorang “Tak Berotak”. Level diorang ni takat pegang bendera dgn usung tabung milo je. Orang macam ni nak diharap mendakwahkan orang lain?

  • Hamba Ar Rahman
    March 11th, 2013 at 9:34 PM

    depa ni bukan tak kenang budi bro…tapi depa ni penyokong kuat puak LGBT dan ajaran songsang…kalau tak caya…bila hang ada masa pergi join atau ikut sekali ceramah atau aktiviti PKR…punyalah ramai gay dalam tu…tak dak kerja lain…puak depa ni asik nak bergesel dan raba2, terpegang2 jer..eee…geli aku…sosial habis…pedang2 sama pedang pun nak terpegang….

  • Hamba Ar Rahman
    March 11th, 2013 at 9:52 PM

    Belit Bujuk..jangan tak belit…akhirnya kamu sendiri kena belit dengan kata2 kamu…sekejap hang kata pelaku maksiat itu tak bagus..sekejap lagi hang bawa contoh pelacur yg diampun kerana memberi minum anjing.. hang bawa contoh pelacur..sebab nak support kata2 hang yg anjing tu mulia (ikut contoh hang….pelacur diampun bagi minum pada anjing)…mana satu hang nak guna ni Bujuk….

  • bujuk
    March 12th, 2013 at 1:07 AM

    kebanaran tak boleh d palsukan…
    cam kes bala… d mana dia berdiri sekarang?

  • WTF
    March 12th, 2013 at 12:19 PM

    Mulai sekarang, bilamasa aku membalas posting yg ditulis oleh Bujuk, aku akan refer Bujuk sbg Anjing

    Sebab Bujuk sendiri mengaku dia Anjing

    Bukan aku cakap ya…

  • WTF
    March 12th, 2013 at 12:19 PM

    Mulai sekarang, bilamasa aku membalas posting yg ditulis oleh Bujuk, aku akan refer Bujuk sbg Anjing

    Sebab Bujuk sendiri mengaku dia Anjing

    Bukan aku cakap ya…

  • WTF
    March 12th, 2013 at 12:29 PM

    Bujuk,

    Hang ni Anjing tak educated la, hehehehe

  • lalola
    March 13th, 2013 at 10:46 AM

    kalau xboleh nak jawab,snyap je lah.BODOH.

  • lalola
    March 13th, 2013 at 10:48 AM

    Tak ada sebab anwar nak bagi duit lagipun mahkamah dah cakap yg dia tak bersalah.

  • Penyokong PKR yang Sewel
    March 13th, 2013 at 3:33 PM

    Ya betul…betullll.betul konspirasi UMNO. Nuar di aniaya!! ya Nuar di anu anuaya…Bukti? tak payah bukti, sebab Bapak kata…

  • niudeen
    March 14th, 2013 at 7:40 PM

    cepatlah…..

Apa Pendapat Anda ?, Komen disini!


© MYKMU.NET. All Rights Reserved. Sign up for entries RSS and for the comments RSS.

Powered by WordPress. MyKMU.NeT theme by Jebon.