MYKMU.NET
Demi Islam, Untuk Melayu, Kerana mu Malaysia

DAP, PKR Bergaduh Teruk Di Johor: Jui Meng Dituduh Dalang

Amat menarik melihat gelagat pengkhianat BN,  Datuk Dr. Chua Jui Meng, yang dikatakan kini menjadi “pengkhianat” yang cuba memecah-belahkan Pakatan Haram Johor menjelang PRU ke-13 yang bakal berlangsung tidak lama lagi.

Bukan cerita dibuat-buat, namun kenyataan Pengerusi DAP Johor,  Dr Boo Cheng Hau baru-baru ini menjelaskan betapa “busuk”nya gerakan bekas Menteri Kesihatan itu…

Dr. Boo berkata, dia percaya bahawa Jui Meng merupakan dalang di sebalik “gerakan bawah tanah” yang kerap menyerang DAP Johor sejak beberapa bulan yang lalu seolah-olah tidak mahu parti pimpinan Karpal Singh itu kuat di negeri tersebut.

Antara serangan Jui Meng terhadap DAP sebagaimana yang didakwa Dr Boo ialah sikapnya yang mengkritik hasrat DAP yang mahu meletakkah Ahli Parlimen Bukit Bendera untuk bertanding di Parlimen Gelang Patah yang disifatkan sebagai “tidak matang”.

Menurutnya lagi, Jui Meng juga selamba mengumumkan diri akan bertanding di Gelang Patah sedangkan rundingan pembahagian kerusi untuk PRU ke-13 di kalangan parti Pakatan Haram di sana masih lagi belum selesai.

Sebagai orang lama di Johor, Dr. Boo mengatakan bahawa Pakatan Haram Johor aman damai, tenteram dan tidak pernah berpecah belah selama ini.

Namun setelah kehadiran Jui Meng di sana pada tahun 2009, Pakatan Haram di negeri itu kucar-kacir dan porak peranda dengan pelbagai masalah dalaman yang agak payah untuk diselesaikan oleh pucuk pimpinan pembangkang di negeri itu.

Sehingga kini, Pengerusi DAP Johor itu terpaksa mendesak Anwar Ibrahim agar turun ke negeri paling selatan itu untuk menyelesaikan masalah yang ditimbulkan oleh Jui Meng tersebut.

Begitulah prestasi dan kedudukan Jui Meng sebenarnya di Johor. Diam tidak diam, dia buat hal pula di Johor. Mujurlah dia sudah keluar dari MCA. Kalau tidak, mungkin MCA akan “demam, tak kebah-kebah” sampai PRU nanti…

Persoalannya, apakah Anwar mampu menyelesaikan masalah yang ditimbulkan oleh Jui Meng itu? Walaupun gaya rambut dan raut wajah Jui Meng seakan-akan mirip Anwar, apakah “pemimpin anugerah Yahudi” itu akan menyebelahinya?

Sebagaimana maklum, Anwar cukup terkenal dengan sikap bermuka-muka dan gemar membodek DAP untuk memenuhi hasratnya menjadi Perdana Menteri. Dalam ertikata lain, Anwar dilihat menumpang pengaruh DAP untuk mendapat undi kaum Cina…

Di Johor, Jui Meng dilihat oleh masyarakat Cina sebagai “api dalam sekam” atau “gunting dalam lipatan”. Dia dikatakan cuba “menikam rakan sendiri dari belakang” di mana sikap ini menjadi satu kepantangan di dalam budaya kaum Tiong Hua.

Gelang Patah sebelum ini menyaksikan calon PKR, Zaliha Mustafa, tewas ditangan calon BN, Tan Ah Eng. Dari sudut strategik, Parlimen itu dikatakan menjadi “favorite” untuk ditandingi oleh calon dari kalangan kaum Cina.

Soalnya, sama ada Jui Meng atau Liew bertanding di Gelang Patah, calon Pakatan Haram boleh menang, kah? Berebutkan tempat yang kalah dan menjangkakan diri sendiri menang di kawasan itu hanya berbekalnya alasan “kaum”?

Saya yakin jika Jui Meng bertanding di Gelang Patah, berkemungkinan besar dia akan kalah teruk memandangkan dia dilabel sebagai “pengkhianat” rakan sendiri. Dan jika Liew pula yang bertanding di sana, apakah DAP fikir Jui Meng akan berdiam diri?

DAP jangan terkejut nanti jika tiba-tiba saja ada sabotaj dari PKR Johor di Parlimen Gelang Patah. Sudahlah disabotaj, berdepan pula dengan calon BN yang bukan calang-calang kekuatannya di Johor, mungkin calon Pakatan Haram akan jadi “lauk” nanti, kan?


Posted by dukeofmontecristo on February 19th, 2013 :: Filed under dukeofmontecristo,Utama
You can leave a response, or trackback from your own site.

177 Responses to “DAP, PKR Bergaduh Teruk Di Johor: Jui Meng Dituduh Dalang”

  1. Moohyideeeeen
    February 19th, 2013

    Tahniah! Satu lagi Propa umno, sampa yg “NO!”kat Penang pun boleh edit jadi “Yes!”

  2. malu
    February 19th, 2013

    tuuuu dier penjilat kapiak…

  3. Moohyideeeeen
    February 19th, 2013

    Masalah UMNO..bila nak announce PRU??? Nasib baik PRU setiap 5 tahun, kalau setiap 50 tahun, mesti tunggu tahun yg ke 50. Mandat skg ialah mandat Pak Lah tau…

  4. P164
    February 19th, 2013

    Sabarlah lah bro.
    Nanti DS Najib umumkan bubar parlimen.
    Ko x sabar sangat ke nk kalah.

  5. Topup
    February 19th, 2013

    so…tunggu je lah bagi cukup 5 tahun, tak berapa bulan jer , yg kau gabra sangat ..sabar ..sikit je lagi , lepas pru nanti selebrate la kalau menang ! kalau kalah dok diam2 ler jangan merusah pulak ,

  6. bujuk
    February 19th, 2013

    Jui Meng ni memang gunting dalam lipatan dan pengkhianat… tapi pada BN la bukan PR. hahaha…

  7. pasdaplaknat
    February 19th, 2013

    Apa kat ahang suruh MB Lembu Selangor tu bubar dulu.. Najib kena tunggulah maksimum period sbb dia tahu LEMBU PR akan main game kotor.. mau dia bubar awal DUN Pakatan Haram tk bubar.. kacau bilau jugak rakyat nk hadapi.. bazir wang sia2..

    Aku sokong sgt Najib maksimumkan tarikh bubar supaya PR lebih maksimum gelabah..

    Ko pikir sndiri le.. Najib sibuk berkerja siang malam di saat akhir.. pemimpin PR buat apa? ceramah bodoh siang mlm.. dgn baucher petrol RM5 kah..kah..kah nk tiru stail BN jugakk..

  8. pasdaplaknat
    February 19th, 2013

    aku rasa hang lah setan dlm selimut dr kalangan org Islam. Nama shj Islam jiwa MUNAFIK. Suka atas kerosakan umat.. lepas tu promosi sbg parti Isle.. tunggulah balasan Allah!

  9. baba
    February 19th, 2013

    makin lama makin kelam kabut dah pakatan ni….belum pru nak gadoh2 sama sendiri, kalau ,mereka perintah malaysia, lingkuplah.

  10. freemalaysiakini
    February 19th, 2013

    Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

  11. Moohyideeeeen
    February 19th, 2013

    Setan mana yg invite Psy buat Gang Nam style tu??? Setan tu non muslim ke isle??? Gondol tak dia?

  12. freemalaysiakini
    February 19th, 2013
  13. Mustaqim Abdul Rahman
    February 19th, 2013

    Ntah…..aku setuju ngn moo…bila nak announce Pilihan Raya Negeri…..khalid kata pas raya cina bagai….penang taknak buat awal ke…..kedah pulak bila nak announce…

    kelantan nik aziz dari dulu konsisten xnak bazir duit buat praya asing2….pendirian nik aziz dan najib sama….senang2 tunggu sampai auto bubar sume buat serentak…sbb najib tau dap, pas dan pkr x berani nak bubar awal…belum puas lagi…

    ada komen mooooo

  14. Mustaqim Abdul Rahman
    February 19th, 2013

    Ntah…..aku setuju ngn moo…bila nak announce Pilihan Raya Negeri…..khalid kata pas raya cina bagai….penang taknak buat awal ke…..kedah pulak bila nak announce…

    kelantan nik aziz dari dulu konsisten xnak bazir duit buat praya asing2….pendirian nik aziz dan najib sama….senang2 tunggu sampai auto bubar sume buat serentak…sbb najib tau dap, pas dan pkr x berani nak bubar awal…belum puas lagi…

    ada komen mooooo

  15. Topup
    February 19th, 2013

    sebab tu BN tolak dia , pengkianat cam ni tak boleh duduk dlm bn , pungkoq panas . tapi fuckatan pembangkang terima dengan tangan terbuka … sebab puak fuckatan memang suka jenis2 yang “jahat” mcm ni

  16. Mustaqim Abdul Rahman
    February 19th, 2013

    aah setan betul sapa yang panggey psy buat gang nam style tue….tapi yang menjadi bara lagi sbb dia tak tutup aurat…aiyoooo…….hidup nik aziz….take beer mabuk…

  17. Topup
    February 19th, 2013

    kalau betul ada ..aku ambik ..undi tetap BN yeaahhhh!!

  18. Mustaqim Abdul Rahman
    February 19th, 2013

    betul2…..sbb dalam pr pengkhianat dia adalah tunku aziz, nasha, hassan ali, zulkifli nordin, aminah abdulah, harun din…..yang lain sume dewa

  19. pasdaplaknat
    February 19th, 2013

    Baucher Rm5 tu dlm DUN mana ntah di Selangor, kita pegi ramai2 amik, undi tetap untk BN!!

  20. pasdaplaknat
    February 19th, 2013

    Setan mana yg pakai serban jubah tu tp tgk gelek betina Cina bertam Night dan PAS night di Selangor?
    Setan klu berkata2 mesti akan bela kaum dia.. kan setan Moo kan.. ko rase ko Cina Penang ke Moo?

  21. pasdaplaknat
    February 19th, 2013

    lg jahat seseorng itu lagi dijulang dan dijilat oleh pencacai PR. Lihatlah jahatnya Mat Sabu mencari pasal, pergi iktiraf komunis harbi, lepas tu fitnah pejuang yg syahid mempertahankan negara.. tk cukup dgn itu perangai syaitan mat Sabu menambah fitnah kunun polis tgh mabuk… sedangkan anak isteri mereka sedang bersama2 ketika kejadian.

    Sekor lg manusia yg paling jahat busuk hati tk reti malu dgn mulut fitnahnya ialah Nizar.. katanya ada pertalian darah dgn pembesar DAP, (sblh mak dia kot)

  22. pasdaplaknat
    February 19th, 2013

    itupun Anwar masih perasan dia nk jd Piii Eemmm ke -7 malaya.. hahhaa.. muka tkmalu sgguh wpun jam omega nya hilang..

  23. pasdaplaknat
    February 19th, 2013

    off topic.. (dipetik dr McTheory Blog)

    PANASS!! BLOGGERS CACAI PAKATAN DIBAYAR UNTUK BERBLOG..FISABILILLAH KONON..!!

    Apakah semua ini tipu? Atau rekaan semata-mata? ha ha ha.. Mc harap korang boleh bagi alasan yang lebih baik dan bernas. Kalau setakat nak kata ini semua ciptaan UMNO, atau tipu helah UMNO, orang dah tak terima alasan tu.

    he he he.. fisabillilah konon, piirahhh..

    (rujuk imej di blog berkaitan)

    http://kedahkekl.blogspot.com/2013/02/panass-bukti-blogger-cacai-pakatan.html

  24. jinkun
    February 19th, 2013

    biasa lah puak pakatan haramjadah….yg baik semua depa, yang jahat semua UMNO. apa yang depa buat jihad, yg UMNO buat pelahap….memang dasar haramjadah.

  25. sungai_siput
    February 19th, 2013

    yg pengkianat bagi geng nuar dalam PAS sebenar nya Hassan Ali dgn Harun din Bujuk

  26. Moohyideeeeen
    February 19th, 2013

    To Jinkun ,

    UMNO memang buruk pun..korang tak hairankan sbb apa SPRM tak siasat Deal Ketua Waniata UMNO Selangor dgn LTAT dgn nilai tanah RM130 juta??? Guna duit LTAT lagi (melalui Boustead).

  27. Moohyideeeeen
    February 19th, 2013

    Najib tak nak jadi Piii Eemmmm ker??? Muhyideen tak nak jadi Piii Eemmmm ker???

  28. DataCode
    February 19th, 2013

    Yang No hanya kat Penang,yas seluruh Malaysia,apa cerita

  29. DataCode
    February 19th, 2013

    Aku tunggu hang jadi PM,mudahan PRU 1bulan sekali

  30. gambus
    February 19th, 2013

    melalut betul moo lembu , kau buat-buat buta kee mo lembu PAS pandan panggil penyanyi pakai skirt seksi nyanyi gangnam style .. hehehe gerenti kau halalkan punya moo

  31. DataCode
    February 19th, 2013

    BR1M rasuah,masa tu aku bantu menyampaikan Borang,,pak lebai kambing dalam pas yang dikenali berebut-berebut seperti manusia lapar di somalia.hampeh,bukan haranm hukum,rupanya haram jadah

  32. gambus
    February 19th, 2013

    hahaha kelakar aku tgk bujuk ni nak membelit .. kenapa BN pulak yang kena??? sedang yang tuduh ni pemimpin agung PAS iaitu Karpal singh dengan bercakap

    ““Penglibatan lama bersama MCA dan Barisan Nasional, kegagalan cubaan dalam perebutan jawatan presiden MCA pada 2004 dan keghairahan untuk mendapat kerusi Parlimen secara jelas mencerminkan masalah kredibilitinya,””

    hahaha chua jui ming hanya dilembukan oleh pemimpin Pakatan jee akhirnya .. itulah jadinya kalau dah gila sangat kuasa

  33. DataCode
    February 19th, 2013

    Kau dok cerita apa tak siasat,kalau SPRM buat bukannya bagi tahu hang

  34. gambus
    February 19th, 2013

    macam kau selalu cakap sebelum ni moo lembu?? kasi report laa kalau ada bukti , menyalak macam anjing kat sini buat apa hahahaha

  35. gambus
    February 19th, 2013

    naik kau fikir pasal bakal PM korang yang dah tak betul tu moo lembu

  36. neutron
    February 19th, 2013

    Worang Sabah perli BN… itu UMNGOK CILAKAK panggil lebih 100 worang SULUK mau menang di LDatu kasi IC untuk undi… kah..kah

  37. gambus
    February 19th, 2013

    sekarang Pakatan DAPigs dah jadi huru hara dan gelabah beroookkk , aku tak kesian kat jimmy chua ni memang padan muka dia , sebab pemimpin gila kuasa dalam Pakatan sangat ramai .. jimmy chua hanya bagaikan habis madu sepah dibuang . manusia dah takde kredibiliti lagi hahahaha

  38. DataCode
    February 19th, 2013

    Dalam Pakatan Haram tak ada yang layak jadi PM,yang layak hanya jadi tokey Ayam

  39. DataCode
    February 19th, 2013

    Yang undi pakatan haramjadah bukankah IC yang Umno/BN bagikah? yang sibuk-sibuk dok buat pendaftaran pemilih tu bukan dengan ic Umno/BN bagi kah?atau negara kiblat Pakatan Haramjadah bagi ic pada rakyat malaysia.

  40. StinGray
    February 19th, 2013

    Macam mana Jui Meng tak dituduh DALANG..sebab boss dia berperangai JALANG….

    opsss lupa pulak….si tua kutuk kat kelantan tu GAMPANG…..

  41. gambus
    February 19th, 2013

    haha kesian moo aku tgk kau ni terpaksa kata yang menjerit YES tu kena edit .. kenapa laa kau tak percaya yang cakap No tu jugak kena edit hahaha

  42. gambus
    February 19th, 2013

    Masa khalid umum nak adakan pilihanraya lepas CNY , menyalak macam anjing pencacai Pakat ni semua .. sekali khalid kata kena berbincang dulu dengan pemimpin Pakatan .. habis pencacai Pakatan macam bujuk dan moo tetap jilat kembali segala air ludah mereka .

  43. StinGray
    February 19th, 2013

    Bro pasdaplaknat…bujuk ni dah naik pangkat tahun lepas, dia bkn setan dalam selimut lg…tapi setan dalam Serban….

  44. Oya
    February 19th, 2013

    Aaah…ni la contah salah seekor lembu PR yang melambak… mangkuk punya pemfitnah.

  45. Oya
    February 19th, 2013

    Klu mcm tu Khalid Ibrahim SIAMANG gagap la ek…hahaha.. kesian pemimpin PR nih..

  46. Oya
    February 19th, 2013

    Kat Lahad Datu tu pemilih ada 300 org je ke yg sampai ko kata BN beria nak import org SULUK yg 100 org tu nk bg I.C?? Dasar cai PR yg otak letak kat tapak kaki. Wei cai Neutron..agak2 la klu nak berimaginasi pun..haprak tul

  47. gambus
    February 19th, 2013

    sapa kata tak layak !!! Mereka mampu menjadi PM dalam imaginasi mereka sahaja hahahaha

  48. gambus
    February 19th, 2013

    neutron , bujuk dan moo lembu semua ni bukannya tahu apapun.. yang keluar daripada mulut mereka semuanya fitnah dan penipu !!!

  49. gambus
    February 19th, 2013

    tengok komen pencacai ni sama jee aku tngk IQ mereka dengan pencacai PAS yang lain .. loww IQ , ini orang yang kata nak berjuang untuk Malaysia kahkahkah

  50. DataCode
    February 19th, 2013

    tergagap-gagap aku tergelak

  51. selamber
    February 19th, 2013

    hehe..dah Xsabar nak kalah tu yang sadisnya..moo..sabar ye..hehe

  52. raja kongkiak
    February 19th, 2013

    Ehemmm…Khalid pun sembang saja nak bubar awal…hahahah dah kalih cakap dah nak ikut parlimen@spr bila nak pilihanraya…khalid,kita dau dah takat mana jauh kencing nya, berdiri dan bertinggung sama jauh jerr

  53. Anonymas
    February 19th, 2013

    Muka dia ada iras-iras Anwar Ibrahim jugak la. Kembar Siam ke kembar China (Doll)

  54. yeop
    February 19th, 2013

    ntah ler moooo…yes jd no ker..edit ker..yang pasti parlimen akan bubar dalm wktu terdekat ni.. nampak gayanya..pakatan haram pakai tercirit dalm seluor…

  55. Topup
    February 19th, 2013

    tak boleh bro…hat nik aziz punya ..nanti raja syaitan murka

  56. Topup
    February 19th, 2013

    pertalian halal ker atau haram punya hihihi

  57. tony gunawan
    February 19th, 2013

    PPP DAPAT BERAPA KERUSI PADA PRU-13?
    JAWAPAN ADALAH 00000000000000000000!

  58. Topup
    February 19th, 2013

    orang boodoh yg tak tau yg dia bodoh sebab yg kawan2 yg lain tu jauh lebih bodoh . jadi bila mereka dtg buat posting dia ingat kita bodoh cam kawan2nya

  59. Topup
    February 19th, 2013

    lepas pru13 grenti puak ni akan jual komputer masing2

  60. Topup
    February 19th, 2013

    lu ahli ppp ka ?

  61. pasdaplaknat
    February 19th, 2013

    Hehehe…pangkat setan dlm serban pura2 baik utk perdaya org ke jln sesat.

  62. Oya
    February 19th, 2013

    Bro..jgn harap la lemboo Moo ni nak komen atau berbahas. Yg dia tau bukak cite fitnah dan tinggalkan. Makhluk bertanduk mmg perangai mcm tu..tanduk satu kot mcm pemimpin pembontot dia tu..hahaha

  63. pasdaplaknat
    February 19th, 2013

    hihihi yg tu kena tnye Lembujuk, dia mesti taw punye.. Ibu Nizar berbangsa Cina, kaitan dgn sblh Nga ke sblh Ngeh..

    boleh rujuk di sini :http://malaysia-instinct.blogspot.com/2012/10/saudara-mara-komunis-dalam-dap.html

  64. pasdaplaknat
    February 19th, 2013

    Jui Meng tu tk kenang jasa dlm BN, dia mau jwtn TPM bersama Nuar china Doll..heheh

  65. pasdaplaknat
    February 19th, 2013

    hahahah Mooo ape ko meroyan ni??? DS Najib bukan Piiii Eemmm.. tp Najib ialah PERDANA MENTERI MALAYSIA yg RASMI skrg!!!

    TS Muhyiddin pula ialah TIMBALAN PERDANA MENTERI yang RASMI bg kerajaan Malaysia.. hahaha weii Lembu.. mereka berjawatan rasmi dan sah.. GAYTUA tu jawatan ape skrg??? Piii Emmmm ke 7 ? kah..kah..kah NAUZUBILLAH.. bangun Solat Hajat jauhkan si bedebah ni jd PM.. hancur negara!!

  66. pasdaplaknat
    February 19th, 2013

    hehehe Jalang dlm PAS pun ada.. boleh tanya pd saudara Mat Sabu..

  67. bujuk
    February 19th, 2013

    PM lambat sangat… KI dah tunjukkan kebijaksanaan dia dalam politik bila lebih dulu umum bubar DUN selepas CNY.

  68. bujuk
    February 19th, 2013

    yg. cakap ‘NO’ tu keluar ‘you tube’ beberapa jam selepas majlis sedangkan yg. sebut ‘yes’ tu selepas beberapa hari.. sendiri fikir yg. mana kena ‘edit’.

  69. bujuk
    February 19th, 2013

    ‘yas’ tu amenda bang? tak faham la.

  70. bujuk
    February 19th, 2013

    berapa dekat da? dah 2 tahun rakyat tunggu PM umumkan PRU, asyik sebut dekat je… sampai nak habis tempoh dah.

  71. bujuk
    February 19th, 2013

    Najib berkempen sendiri… dah beberapa kali pusing m’sia, tak dapat petunjuk boleh menang. Tu yg. serba tak kena..
    BR1M dari 1 dah jadi 2 dan nak sambung 3 katanya… nak tiru BERSIH jugak.
    UMCEDEL kata BN tak dapat sokongan dari penyokong/golongan yg. selama ini bagi sokongan penuh pada mereka.

  72. bujuk
    February 19th, 2013

    hihihi…. KI kesian dekat Pengerusi SPR yg. merayu minta s’gor ikut Pusat. Serba-salah KI d buatnya, tapi KI tak bohong… dia akan umum lepas CNY.

  73. bujuk
    February 19th, 2013

    mana lagi jahat dengan pelakun video lucah CSL? Presiden MCA lagi…

  74. tengkudin
    February 19th, 2013

    laaa…belom perintah malaysia..dah bergaduh gaduh puok pakatan ni..

    cam kes baling kerusi masa pemilihan PGAYR dulu..heheh

  75. bujuk
    February 19th, 2013

    bukan belah samy vellu, keluarga mamak kutty beradik pandykutti.

  76. bujuk
    February 19th, 2013

    hihihi… nama HARUN DIN dah d jaja UMNO pulak. D.DR HARUN DIN sah akan bertanding d perlis atas tiket PAS. Korang nak ambik Dr Hasan Ali silakan.. jangan la TIMB.MURSYIDUL AM PAS pun korang nak ambik, umpama PAS kata MUHYIDIN YASIN pengkhianat UMNO. Marah la MUHYIDIN nanti…

  77. gambus
    February 19th, 2013

    heheh kena edit lagi kesian aku tgk kau ni bujuk , nak sedapkan hati jee haha

  78. gambus
    February 19th, 2013

    Bila pulak dia kata nak bubar bujuk , Khalid sendiri sama macam pencacai Pakatan , dia dah putar belit semua kata takkan bubar DUN , nak jumpa pemimpin Pakatan DAPigs baru umumkan hahahaha bebal betul kau

  79. bujuk
    February 19th, 2013

    memberi dengan janji/harapan akan d balas budinya dengan UNDI tu rasuah. Menerima dengan HAK dan takda niat balas belas tu bijak.

  80. gambus
    February 19th, 2013

    aduhh bujuk takat error macam tu pun kau tunjuk bebal ke bujuk .. kau tu yang sah-sah bebal tulis street A , padahal straight A …

  81. gambus
    February 19th, 2013

    yang kau melalak pasal PRU buat apa bujuk .. Sedangkan negeri pakatan DAPigs sendiri nak tunggu sampai habis mandat..

    Khalid sebelum ni nak bubar DUN pun sekarang dah terbelit-belit macam kau jugak , boleh kata dia mana ada janji nak bubar DUN , sekarang baru nak berbincang pulak .. hahaha kalau dah berberlit macam ni memang kau jilat balik laa ludah kau bujuk

  82. bujuk
    February 19th, 2013

    kan arak tu kalau minum setitik pun haram juga, bukan tunggu sebotol dan tidur dalam longkang.

  83. gambus
    February 19th, 2013

    Laaaa bujuk orang pergi tunaikan janji pun kau tuduh bukan-bukan .. yang Pakatan DAPigs keliling Malaysia sampai tak sudah janji mereka semua asyik menipu hahaha yang kami semua tahu setiap kali pemimpin Pakatan DAPigs datang mereka pulak yang kena keluar duit kasi kat pemimpin Pakatan DAPigs hahahaha SEDANGKAN pemimpin Pakatan DAPigs ni semua duduk rumah mewah dan naik keta besorr !!! memalukan laa weii

    Nak tiru Bersih?? tak payahlaa kau nak menipu diri kau , Bersih tu tak sapa nak tiru apatah lagi Bersih disokong oleh puak dan NGO LGBT dan pro murtad !!!

  84. gambus
    February 19th, 2013

    laa tak habis-habis nak menipu lagi pencacai PAS , aku lagi suka kalau DUN ni buat asing .. malah BN juga terima dengan terbuka dan penuh berani – http://www.malaysiakini.com/news/220408 … mana telor-telor anak jantan negeri Pakatan DAPigs kata nak bubar DUN bawakan jee kahkahkah atau pencacai Pakatan dan Pemimpin mereka dah takde telor !!! sibuk pasal PRU tapi mereka sendiri pengecut ! hahahaha

    kau bujuk tak habis-habis bangang , khalid sendiri kata taktahu lagi nak bubar atau tak bila kena sergah dengan pemimpin Pakatan ! SEBAB dah terbelit .. aku tahu kau mesti akan jilat ludah kau ni balik

  85. gambus
    February 19th, 2013

    aik bila dah kantoi menipu kau nak berpusing lagi ke bujuk ??? hahaha sekarang bukan BN yang hentam Jimmy Chua tapi pemimpin Pakatan dan pencacai Pakatan pun dah mula serang dia hahahaha TAPI kau lambat terima arahan bujuk , tapi gerenti esok kau jilat balik taik kau pasal sokong dia …

    pemimpin Pakatan DAPigs sendiri dah kata Chua Jui Ming manusia yang gila kuasa , masuk Pakatan sebab kalah dan ditolak oleh rakyat , Jimmy chua juga dikata sebagai dah takde kredibiliti punya manusia kahkahkah lawak pulak aku tgk sekarang weii

  86. gambus
    February 19th, 2013

    gilerr la kau bujuk , bukan dijaja , kelakar aku tgk harun Din kena maki dengan pengikut PAS dan pemimpin Pakatan DAPigs yang lain hahaha , pencacai PAS macam kau memang bebal muka taktahu malu dan takde maruah punya manusia …

    sekarang ketua dewan ulamak PAS pulak dikata DAPigs sebagai manusia tak punyai kuasa oleh Karpal kakakaka .. hebat karpal singh , sampai pencacai PAS pun dah jadi hilang maruah hari-hari kena hamun hahahaha

  87. gambus
    February 19th, 2013

    haaa macam tu ke bujuk ??? Pemimpin DAPigs kata kalau sesiapa nak mereka menuntut setiap janji manifesto pakatan DAPigs , setiap rakyat yang mahukan segala janji tersebut perlu membuktikan mereka telah mengundi Pakatan masa pilihanraya umum lalu ..

    hahah dah berbelit-belit laa kau bujuk , sedangkan BRIM tu ramai puak Pakatan yang dapat kahkahkah aku nak tgk camana kau nak menipu lagi

  88. gambus
    February 19th, 2013

    dah sawan babi aku tgk manusia bujuk ni , dah gilee kee oii sebab asyik sangat menipu dan buat fitnah !!! terus meroyan pulak jadinya hahaha

  89. gambus
    February 19th, 2013

    hahah dia kalah dan ditolak oleh majoriti rakyat , lepas tu masuk Pakatan , lepas hentam BN atas pentas , sekali dia pulak kena hentam bila pasal rebut kerusi oleh pemimpin Pakatan yang tamak haloba .. selepas habis madu sepah dibaung ,

    dibuktikan sendiri oleh pemimpin pakatan yang gila kuasa , chua jui meng ni manusia takde kredibiliti dan gila kuasa hahaha

  90. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    Rasuah ikut kepala hotak hang ke Bujuk? Adakah UMNO BN paksa lebai PAS kamaruk tu undi BN UMNO?

    APa kata kita lihat dr sudut rohani, jika sesuatu pihak banyak memberi tp suatu pihak itu sering nafikan dan kutuk pulak.. apakah tidak takut jd KUFUR NIKMAT??

    Bro DataCode beritahu sikap pencacai PAS, apehal yg ko sangkut dgn rasuah?

    PAS ugut pengundi dgn mcm2 hal..adakah itu bukan rasuah?

  91. EVLee
    February 20th, 2013

    Bujuk, Moo dan rakan2 sepesen mereka tengok ajelah ‘video NO’ tu puas2. Berimaginasilah cara engkorang. Kitaorang boleh tengok ‘video YES’ dan ‘video NO’…tak ada masalah.

  92. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    Bujuk hang ni teruk lah kejahilan hang, org mcm hang binasa klu bg jawatan atau amanah.. putar belit!! Hang jgn main2 dgn bab hukum ikut sedap mulut, jatuh kufur nanti!

    Apehal yg hang pegi kaitkan minum arak? Ko yg mabuk kot statement tunggang langgang?!

  93. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    DS Najib berkempen dgn jentera BN. Lembu je yg xboleh tgk Jentera BN bergerak kemas.. atau mmg ko jugalembu.a

    DS Najib bertemu dgn rakyat supaya rakyat kenal BN, kesilapan lalu mesti ditebus, dan DS Najib mesti bijak hadapi PR yg bukan lg status pembangkang baik, tp sudah jd PEROSAK dan PENJAHANAM negara!

    Tempat aku jentera PR LUMPUH.. manusia yg bukan ostad pun ditabalkan jd ostad.. merapu2 bila bg ceramah kutuk UMNO rapat.. itukah kempen utk rakyat? ajak rakyat masuk lubuk dosa mengumpat siang malam??

  94. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    Bujuk sakit ati bila aku buka rahsia pencacai Najis Komunis.. tiba2 je dia meroyan dgn kutty2.. apesal Bujuk? Bapak ko penah ade bini mamak ke? Atau nenek ko asal PARIA?

    Org lain tk kesah apa bangsa jnji Islam..tp puak ko skrg sudah jilat ludah.. angkat2 bangsa, angkat komunis.. ini laknatullah punya puak PAS!

  95. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    CSL tidak pernah dibela, dan dia tk tertakluk pd hukum Islam krn dia belum Islam.

    Tp aku hairan macam mana video lucah dgn China Doll, bakal Pii Emm Pakatan Haram yg mengaku berugama Isle, begitu kotor dn jijik, masih lagi disanjung mulia oleh lebai2 bodoh PAS.. lebai2 Lebong dan Nicky yg turut jual nama Allah bersama makhluk kotor ini..

    Sedarlah diri sblm tuding pd org lain Bujuk..hang berada dlm lubuk HANYIR Pakatan Haram.. lg hang hujah lg terserlah jahat dan jahil!

  96. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    Hang yg menjaja nama DR HArun Din, yg sebenarnya sgt kecewa dgn PAS. Dia mengeluh dimaki dicaci hanya krn dia tekad utk pertahankan kalimah suci ALLAH SWT.

    DIa dh hampir2 untuk keluar dr PAS jika isu ini semakin berat. Hang jgn perasan lan wahai pencacai buruk.. cuba asak sikit lagi Dr Harun Din, aku pasti Insya Allah dia akan tinggalkan PAS.. PAS akan jdi LUBUK SYAITAN TERBESAR dlm dunia dr kalangan umat ISLAM!!

    Bukti ada kt sini bujuk..aku bukan MUNAFIK mcm hang!=

  97. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    Pandai lagi hang pusing.. Pengerusi SPR penjawat awam, dia nasihatkan..mahu yg terbaik utk PRU, tidak bazirkan wang hnya krn nafsu serakah bodoh PR. Tk habis2 hang nk tunjuk ego MUNAFIK

    Khalid Lembu tu pengecut dn tk berani, klu dia tk bacul dia sudah fikir sblm janji nk bubar.. dia bukan budak umur 10 tahun..tp tua bangka dh pernah jd org besar PNB!

  98. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    Kenapa ko nk PM bubar awal? lantak dialah nk bubar sampai tarikh akhir..itu hak dia. Skrg ni ko asyik cabar BN, lebih baik ko cabar si tua kutuk yg mereput kt Kelantan dgn isu2 berat tu.. bubar segera DUN Kelantan.

    Tkpun klu Khalid tu pengecut sgt nk bubar mintak lah Ostad Lanun Kedah Jijan tu bubar sama2 dgn Kelantan.. bodoh le ko punya statement.. ada maruah bubar le bro.. jgn jd pondan yg tau melalak jer!

  99. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    Video NO tu pencacai haram DAP yg rakam.. crowd beberapa ekor anjing DAP yg jwb NO. Dgr rakaman pun jelas suara individu.. dn paling GAGAL ialah xdepun Cina yg pakai bju kuning bershit ramai2.. LGE sekali lagi kena tampar!!

    Yg penting skrg bukan YES or NO..tunggulah PRU13 nnt.. Cina bkn bngsa baik yg boleh harap..tp Najib dh lakukan yg terbaik.. tawakkal aje lah. Yg pasti jgn jadi anjing kpd Cina kafir spt yg pemimpin PAS buat.. GADAI habis!

  100. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    Bujuk ni xde isu dh.. isu besar mereka dh xterjawab.. last2 cri isu2 YES NO.. small matter je.. yg pnting Najib dh lakukan yg terbaik.. klu NO jugak PRU13 nnt adalah hikmahnya.

    Yg gelabah ialah PAS.. jilat Cina smpai ke kaki!

  101. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    Punya lidah biawak Anuwar ini..
    dia pergi Sabah minggu lepas dia kutuk Ajis dgn Hadi.. biawak idup mcm ni lah yg pencacai PAS sokong sgt.. tikam belakang…

    Bukti disini:

  102. delta_source
    February 20th, 2013

    Ketua PKR, DAP Johor diarah tutup mulut
    JAMILAH HAMZAH
    19 Februari 2013
    Lim Guan Eng
    Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng

    SHAH ALAM – Pemimpin tertinggi PKR dan DAP hari ini mengarahkan dua pemimpin parti itu dari Johor, yang kini bertelagah mengenai isu kerusi agar tutup mulut daripada bercakap mengenai perkara tersebut.

    Setiausaha Agung DAP, Lim Guan Eng berkata, beliau telah berkomunikasi dengan Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung isu kontroversi DAP dan PKR Johor.

    Menurutnya, hasil perbincangan itu telah memutuskan Pengerusi PKR, Datuk Seri Chua Jui Meng dan rakan sejawatannya dari DAP, Dr Boo Cheng Hau tidak lagi mengeluarkan kenyataan yang boleh mengundang perhatian orang ramai dan pihak media.

    Beliau berkata, sebarang masalah berkaitan perebutan kerusi perlu berunding dengan pemimpin tertinggi kedua-dua parti sebelum mengeluarkan sebarang kenyataan.

    “Saya telah bercakap dengan Anwar, kami bersetuju untuk dua pemimpin di negeri itu perlu menghentikan komen yang boleh menimbulkan persepsi negatif daripada orang ramai.

    “… terutama sekali melakukan perbalahan berkaitan pengagihan kerusi,” kata beliau melalui kenyataan media yang dikeluarkan hari ini.

    “Kedua-dua pemimpin negeri seharusnya telah berunding dengan kepimpinan tertinggi masing-masing sebelum membuat sebarang kenyataan terbuka berkenaan dengan peruntukan kerusi kedua-dua parti menjelang PRU13,” kata Guan Eng lagi.

    Semalam, Pengerusi DAP Kebangsaan Karpal Singh menyuarakan kebimbangan tentang konflik yang berlaku di antara PKR dan DAP di negeri Johor yang mencetuskan perbalahan secara terbuka serta menggugat persefahaman mengenai peruntukan kerusi dalam Pakatan
    Rakyat (PR) bagi menghadapi pilihan raya umum akan datang.

    Karpal menyeru Anwar supaya bertindak sebagai perantara agar peluang pembangkang negeri itu tidak menerima kesan negatif daripada sebarang perbuatan sabotaj.

    Mengulas lanjut Guan Eng yang juga Ketua Menteri Pulau Pinang berkata, perbalahan membabitkan Jui Meng dan Cheng Hau telah dieksplotasi oleh media arus perdana yang memberi impak negatif kepada PR.

    Guan Eng berkata, perkara ini akan menguntungkan Barisan Nasional (BN) yang menjadikan isu tersebut sebagai kempen pilihan raya.

    “Semua ahli DAP, PKR dan PR dinasihat membincangkan masalah yang berkaitan parti melalui saluran dalaman supaya musuh tidak menjadikan kesilapan tersebut sebagai bahan untuk membuat serangan.

    “… perkara ini juga menguntungkan BN dan mengecewakan penyokong PR,” katanya.

    http://www.sinarharian.com.my/politik/ketua-pkr-dap-johor-diarah-tutup-mulut-1.132723

  103. delta_source
    February 20th, 2013

    Hebat betul ‘propaganda’ UMNO, sampai Setiausaha Agung DAP keluarkan kenyataan yang mengesahkan berlakunya pergaduhan di antara PKR dan DAP di Johor.

  104. delta_source
    February 20th, 2013

    Konflik DAP-PKR Johor: Karpal bidas Jui Meng

    19 Februari 2013

    KUALA LUMPUR – Pengerusi DAP kebangsaan, Karpal Singh menyuarakan kebimbangannya tentang konflik antara DAP dan PKR di Johor yang kini
    mencetuskan perbalahan terbuka serta boleh menggugat persefahaman mengenai peruntukan kerusi dalam kalangan Pakatan Rakyat bagi menghadapi pilihan raya umum akan datang.

    Beliau berkata, DAP memandang berat penegasan Pengerusi DAP Johor, Dr Boo Cheng Hau bahawa Pengerusi PKR Johor, Chua Jui Meng sedang melancarkan kempen secara rahsia terhadap DAP di Johor.

    Dalam kenyataan di sini hari ini, Karpal berkata, siasatan mendalam perlu dilakukan untuk mengenal pasti orang di sebalik ‘serangan berbisa secara rahsia’ terhadap DAP itu dan ‘tangan hitam’ di sebaliknya.

    Katanya, penegasan Boo itu tidak boleh diketepikan begitu saja demi kepentingan pakatan pembangkang.

    “Kredibiliti Chua boleh diragui. Kehadirannya yang begitu lama bersama MCA dan Barisan Nasional serta kegagalannya dalam percubaan untuk menjadi presiden MCA pada 2004 dan keghairahannya untuk mendapatkan kembali kerusi parlimen sudah pasti menimbulkan masalah kredibiliti, yang mungkin mengatasi daya inteleknya.

    “Chua patut menyedari bahawa seorang ahli politik yang meninggalkan ‘ibu politiknya’ tidak layak dipandang mulia dan dengan penuh kebanggaan. Sekiranya apa yang dilakukan Chua boleh memberi kesan tidak baik kepada pakatan pembangkang, maka perbuatannya perlu disekat, lebih cepat, lebih baik,” kata Karpal.

    Sehubungan itu, Karpal menyeru pemimpin utama PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim supaya bertindak sebagai perantara agar peluang pembangkang di negeri itu tidak menerima kesan negatif daripada sebarang perbuatan sabotaj. – Bernama

  105. delta_source
    February 20th, 2013

    Ni pun ‘propaganda’ UMNO juga, sampaikan Pengerusi DAP sendiri keluarkan kenyataan yang mengesahkan berlakunya pertelingkahan tersebut. Tak gitu Moo?

  106. anakbochek
    February 20th, 2013

    Apa pasal kau tuduh Pok Nik invite Psy Mooh? Pok Nik sorang je yang mengaku dia orang “isle”. Kami orang Islam tak jemput, yang jemput tu non muslim BN kat Penang.

  107. anakbochek
    February 20th, 2013

    Setan dalam serban takpe lagi, kalau bung Nuar dia dapat pangkat “setan dalam jubah”. Anunya nak menyetan kat chinadoll dengan gayboy je.

  108. Mohd Taib Kamin
    February 20th, 2013

    Dalam isu kemelut DAP dan PKR diJohor ini saya tertarik dengan kenyataan Karpal Singh yang dilapurkan sebagai berkata: ‘Kredibiliti Jui Meng boleh diragui. Kehadirannya yang begitu lama bersama MCA dan Barisan Nasional dan kegagalannya untuk menjadi Presiden MCA pada 2004 dan kegairahannya mendapatkan kembali kerusi Parlimen sudah pasti menimbulkan masaalah KREDIBILITI, yang mungkin mengatasi daya inteleknya’.

    Kata Karpal Singh lagi: ‘Jui Meng patut menyedari bahawa seorang ahli politik yang meninggalkan IBU POLITIKNYA tidak layak DIPANDANG MULIA dan dengan PENUH KEBANGGAN.Sekiranya apa yang dilakukan Jui Meng boleh memberi kesan tidak baik kepada pakatan pembangkang, maka perbuatannya perlu disekat, lebih cepat lebih baik’

    Karpal boleh disamakan dengan Nik Aziz. Sudah tua dan pelupa. Karpal lupa Anwar Ibrahim adalah oarng yang dibuang dari IBU POLITIKNYA iaitu UMNO. UMNO lebih dahsyat dari jui Meng kerana dipecat dari UMNO kerana masaalah MORAL jijiknya. Karpal Singh sendiri yang mendedahkan diParlimen bahawa dia ada bukti kukuh mengenai kegiatan liwat Anwar Ibrahim. Anwar Ibrahim juga menimbulkan banyak masaalah kepada Pakatan Rakyat. Ketika kemelut di Perak yang membawa kepada tumbangnya Kerajaan Pakatan Ratyat diPerak, Karpal sendiri telah meminta Anwar Ibrahim supaya ‘bertaubat’. Karpal amat tahu apa yang Anwar Ibrahim lakukan. Kerosakan yang Anwar Ibrahim lakukan kepada pakatan rakyat jauh lebih dahsyat dari apa yang dibuat oleh Jui Meng. Kredibiliti Anwar Ibrahim jauh lebih teruk dari Anwar Ibrahim. Jadi mengapa Karpal Singh hanya menyerang Jui Meng sedang kedua2 mereka dari parti yang sama? DOUBLE STANDARD.

    Apa pun yang pasti PKR khasnya dan pakatan rakyat amnya tidak ada kredibiliti selain berselimut dengan moral bejat pemimpin2 tertinggi mereka. Karpal Singh sendiri sebaiknya memperbetulkan masaalah dalaman DAP sebelum cuba menyibuk cuba memperbetulkan parti2 sekutunya. Wallahualam.

  109. anakbochek
    February 20th, 2013

    Pelik aku dengan kau ni Bujuk, CSL tu dah tentu lah non muslim mana ada halal haram dalam kehidupan seks dia. Kenapa buat perbandingan dengan dia. Kenapa tak compare dengan pemimpin “Isle” kita tu. Rasanya kau pun kenal kan, clear punya gambar tu.

  110. anakbochek
    February 20th, 2013

    Anwar ni Pii Emm Negeri Pasir Berdengung.

  111. anakbochek
    February 20th, 2013

    Ya betul tu. Pastikan bawa bukti yang sahih, bukannya bukti dari keratan Harakah, Roket atau Keldaian Daily.

  112. Jinkun
    February 20th, 2013

    bujuk bila nak jawap soalan aku bila hang kata FELDA tu idea pas…kahkahkah.

  113. Jinkun
    February 20th, 2013

    memang lembu pun…hanya duk meragut rumput malam2 kat tengah padang masa PAS buat ceramah…kahkahkah

  114. Jinkun
    February 20th, 2013

    menerima pemberian dan membalasnya dgn tuba, maki hamun, fitnah tu namanya haramjadah…kahkahkah.

  115. Jinkun
    February 20th, 2013

    moooonafiiik….ye ke??? sapa yang report kat sprm…kalau cerita dr puak hangpa bukan leh pecaya sgt….kebykan fitnah semata…..bila kena kat hangpa semua rasuah, cth kes tanah kelantan…andai kata pemimpin UMNO yg bg tnh kelantan tu kat cina aku rasa semua anak kelantan yg hijrah negeri lain balik kelantan buat demo kat pej. MB…kahkahkah…atas nama islam apa yg niknajis buat semua halal….tongong nya cai pas…..tak gitu moooonafeeek??

  116. Jinkun
    February 20th, 2013

    si tua kutuk tu LALANG….sekejap ke kiri, sekejap ke kanan ikut angin….hidup tak memberi makna…..patut bubuh racun roundup, bila kering sikit cucuh api….kahkahkah.

  117. Jinkun
    February 20th, 2013

    yang lagi nyata kapal sing juga adalah individu yg berpisah ngan ibu negaranya….patut hantaq balik india…hanyut kat laut (kapal)….duk manyalak (sing) kat malaysia buat apa???kahkahkah.

  118. ElectroMagneticPulse
    February 20th, 2013

    bijak ke bujuk?… kah kah kah… kalau hang kata khalid tu bujak… memang sah la hang ni tongong… tongong kate si bodoh bijak…hahaha..

    bijak konon…. puuiii…

    bubar dun awal ke lambat ke..kalau rakyat nak pangkah BN.. tetap pangkah BN jgk..

  119. Jinkun
    February 20th, 2013

    TENGOK SAMA VIDEO CHINADOLL….PASTU BGTAU SAMA ADA VIDEO TU EDIT KE TAK??? KAHKAHKAH

  120. Hamba Ar Rahman
    February 20th, 2013

    Bujuk memang selalu spelling error..kalau aku listkan…memang banyak…tapi takpalaa..kita kasi chance jaga air muka dia kat sini…hehe…hang dulu skolah omputih kaa…skolah pondok jer Bujuk…:)

  121. Hamba Ar Rahman
    February 20th, 2013

    5 tahun ker…..50 tahun ker…apa bezanya…penyokong2 PR dan juak2 PR…macam tuuu juga..tetap tak dak perubahan….

  122. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    ” are you ready to say that the china doll belongs to Anwar Ibrahim….??” YESSSSS.. hahaha

  123. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    hehehe mau sambar hangus ler jwbnyer..

  124. pasdaplaknat
    February 20th, 2013

    Aku heran, hebat sgtkah Karpal Singh ini dlm PR sehingga apa benda dia ckp semua pencacai PAS PKR terbisu, bacul mcm kena PUKAU.. tk boleh jawab.. karpal pakai ilmu sihir apa agknye..

  125. bujuk
    February 20th, 2013

    lain kali la…
    sekarang tak sesuai tajuk, hahaha…

  126. bujuk
    February 20th, 2013

    tq HAR.. sebab tu aku suka ko, tapi apa salahnya sesekali aku usik DC.. bukan selalu pun.

  127. raplahjingaa
    February 20th, 2013

    Lepas CNY tu bila ? aku pun dok tunggu jugak ni…boleh ke hang percaya si khalid ni ?, pernah ke dia bercakap benar ?, kalau tak masakan beribu-ribu saman dok tunggu dia.

  128. bujuk
    February 20th, 2013

    takda masa nak bincang, KI kata SPR ada 60 hari selepas DUN s’gor d bubarkan, terpulang pada PM dan SPR pilih tarikh sesuai….. hebat.

  129. raplahjingaa
    February 20th, 2013

    FELDA idea PAS ?? laaaaa…hang pun dah jadi macam c4 ke bujuk ? meracau-racau.

  130. raplahjingaa
    February 20th, 2013

    Hush ! setan dalam jubah tak pe lagi, jangan anwar masuk dalam jubah nik ajis udah le….panjang cerita tu.

  131. bujuk
    February 20th, 2013

    Kitorang tak kesah kalau Najib berkempen guna jentera UMNO/BN, masalahnya dia guna jentera k’jaan. Habis semua k/tangan dan pelajar d wajibkan hadir majlis dia. Tapi ucapannya… ucapan politik.

  132. bujuk
    February 20th, 2013

    ye..la takkan tak hormat pada kakitangan k’jaan. Kita bagi muka sikit la… KI kata dia bagi 60 hari untuk PM dan SPR cari tarikh sesuai selepas DUN s’gor d bubarkan.

  133. bujuk
    February 20th, 2013

    hangin nampak…. aku tak sebut mak bapak ko pun, hahaha…

  134. raplahjingaa
    February 20th, 2013

    Nizar pun dah kepanasan la ni nak cari kawasan selamat untuk bertanding, dia dah mengaku tak kan bertanding di bukit gantang…dia dah sedar, penyokong pembangkang dah beralih angin di sana, dua haru lepas lebih 1000 orang ahli kelab penyokong PAS telah berikrar untuk menyokong BN.

    mana hang nak lari nizar ?? hehe…

  135. bujuk
    February 20th, 2013

    bela CSL la tu… dia buat SALAHLAKU MORAL hang p kait undang2 Islam apasal?
    Awat… sebab dia kafir dia boleh buat video lucah sesuka hati dia ka?
    Bukan undang2 m’sia haramkan aktiviti lucah, pelakon, pemilik dan pengedar bahan lucah semuanya salah. Sebab tu Eskay dan Rahim tamby chik kena saman dulu.

  136. raplahjingaa
    February 20th, 2013

    Bila Najib promote 1 malaysia hangpa kata politik, kedai 1 malaysia pun hangpa kata politik, BR1M pun hangpa kata politik, DEB pun hangpa kata politik, MARA pun hangpa kat politik, malah kerajaan bagi tayar kereta percuma kat pemandu teksi pun hangpa kata politik, pendek kata semua yang kerajaan buat hangpa kata politik !!

    Hang nak najib jadi macam nik ajis ke bujuk ?? tok sah buat apa untuk pembangunan negara ?

    hang pun macam pecacai DAP, banner Najib ucap CNY pun hangpa takut….dah tahap perenoid.

    Agak-agak la bujuk kalau ia pun takutkan kemenangan BN.

  137. bujuk
    February 20th, 2013

    korang yg. sakit/busuk hati kerana D.Harun Din pilih pas sebagai dasar perjuangan. Dia juga istiqamah dalam PAS untuk perjuangkan islam. DHA pun tak teringin nak masuk UMNO, walau dah d ceraikan PAS. Sebab dia tak percaya pada UMNO dan dasar perjuangan umno.

  138. bujuk
    February 20th, 2013

    biasa la… berlakun sikit bagi Najib umum PRU13 cepat sikit, dah bubar parlimen nanti kita berbaik la semula.

  139. raplahjingaa
    February 20th, 2013

    KI kata ? dia kata kalau aku percaya…dia kan ahli silap mata !

  140. raplahjingaa
    February 20th, 2013

    Pelakon lucah bujuk ??? hehehehehe…CSL jadi famous kat jepun ke bujuk ??

  141. bujuk
    February 20th, 2013

    Sebab umno tak paksa/ugut orang PAS la ramai yg. p ambik BR1M kemudian sebahagian d infak pada PAS untuk perjuangan… tak salah kan.

  142. raplahjingaa
    February 20th, 2013

    Dr harun penangkap hantu ??? dua ekor jembalang tua dalam PAS tu bila dia nak tangkap ??

    Suruh dia jaga-jaga kalau nak tangkap jembalang tua yang seekor tu…dalam satu hari dia ada 25 jam, bapak segala jembalang tu.

    By the way bujuk…dia dah settle ke kes muflis dia tu ?? siapa tolong dia settle kan ??

  143. bujuk
    February 20th, 2013

    hahaha… apa yg. salahnya bro?
    Pengudi HANTU ni, walaupun 1 orang… siapa yg. bersubahat samada yg. bawak daftar, yg. proses, yg. buat dan luluskan untuk menipu undi semuanya HARAM.

  144. raplahjingaa
    February 20th, 2013

    hehee…ada ke orang PAS yang bagi duit tu pada PAS ?? hang jangan temberang la bujuk !! melalak-lalak bapak jembalang PAS minta duit BR1M di beri pada PAS…cai PAS pun buat deekkk jer…

  145. Topup
    February 20th, 2013

    100x yes!

  146. Topup
    February 20th, 2013

    dekat 2 tahun ? woi bujuk mana cukup haul lagi , yg dok meraban sangat pehal ?

  147. Topup
    February 20th, 2013

    dia orang gaduh pun salah umno ker?

  148. Jinkun
    February 20th, 2013

    kahkahkah….alasan cai2 PAS.

  149. Jinkun
    February 20th, 2013

    najib : are u ready for china doll???
    nuar :yessss…
    najib : are u ready for ass???
    nuar : of course yesss…
    najib : fuck u la nuar….kahkahkah

  150. Topup
    February 20th, 2013

    bagi kat pas atau masuk kantung nik ajis?

  151. Jinkun
    February 20th, 2013

    apa yang pelik nya bujuk??? Dah kerajaan BN mestilah jentera nya pun jentera BN. Takkan nak guna jentera kerajaan Pakatan Haram lak kot….bengong….tongong….kahkahkah.

  152. Topup
    February 20th, 2013

    pangundi hantu sama hukum dengan minum arak ? kesian la aku tengok hujah hang bujuk .dulu masa sekolah hang pi mana ?

  153. Topup
    February 20th, 2013

    cucuh dengan api neraka !

  154. Jinkun
    February 20th, 2013

    kalau niknajis setan dlm serban…nuar lak setan dalam buntot….kahkahkah

  155. Jinkun
    February 20th, 2013

    hang kata video lucah csl tu dia buat dan edar sendiri la ye bujuk….kalau camtu video chinadoll tu nuar la yang buat, pastu suruh eskay edar lah ye??? ishishish…tak sangka ye nuar sanggup buat camtu kat member kamcing dia si eskay tu.

  156. Jinkun
    February 20th, 2013

    kahkahkah…tak tahan aku…gelak sakan.

  157. Jinkun
    February 20th, 2013

    tak tahu ler apa yang hebatnya kapal sing di mata depa…..takut terketaq2 ngan OKU…kahkahkah.

  158. EVLee
    February 20th, 2013

    Rasanya… Kapal Karam ni macam puak PR punya monster-in-law. Mahkamah tu kira rumah ke 2 utk dia anak-beranak. Tang sihir tu tak tahu le…tapi biasa jumpa Singh kat kawasan tu, dia guna Jin Panglima Hitam yg duduk kat bukit belakang kat sana(kat Sg Dua). Waullahu’alam.

  159. EVLee
    February 20th, 2013

    Boss RJ… belum jumpa ayat yg sesuai utk digunakan. Sebab yg nak ditangkap tu pun pandai banyak ayat jugak… boleh spin pulak lagi. Tu yg dok bekigha sampai la ni….

  160. gambus
    February 21st, 2013

    Jinkun ?? saudara pergi tanya kepada bujuk yang kaki penipu dan fitnah tu !!! itulah jawapan yang mampu diberikan oleh kaki fitnah macam bujuk manusia hina ni .. kaki fitnah ni nak cakap pasal Islam ??? hrmmm

  161. gambus
    February 21st, 2013

    spellng error takpe TAPi dia sendiri kutuk orang lain yang spelling error .. sifat hina pencacai PAS , dasar bangang punya bujuk .. kalau spelling pun diluar tajuk tu tandanya bangang sepertimana pencacai bujuk jauh tu street ngan straight hahahaha

  162. gambus
    February 21st, 2013

    kau ni lebih hebat menipu daripada khalid nampaknya … sekarang khalid sendiri mengaku tak kata akan bubar DUN .. hahaha aduuhhh bujuk , orang yang membaca kat sini tgk sifat kau yang sangat bodoh

  163. gambus
    February 21st, 2013

    cepat bujuk mari komen lagi , kami buktikan pembaca kat luar tu sifat tolol pencacai PAS macam kau .. hahaha yang kerajaan Pakatan DAPigs guna jentera negeri boleh pulak yee bujuk .. hipokrit punya manusia

  164. gambus
    February 21st, 2013

    dah pulak nak menipu pasal 60 hari !!! sedangkan sultan sendiri dah perkenan untuk bubarkan DUN !!! sekarang tunjukkan anak jantan laa atau korang semua dasar munafik !!!

    lepas ni kau nak menipu apa lagi bujuk hahaha

  165. gambus
    February 21st, 2013

    yang aku tahu muslimat PAS sahaja yang membela elizabeth Wong yang buat zina dengan lelaki melayu , sampai ambil gambar pun terkangkang .. malah muslimat PAS sendiri sampai menangis-nangis mempertahankan zina elizabeth wong .. hinggakan menuduh sebagai konspirasi UMNO ???

    Yang elizebath wong sedap-sedap buat zina dan bersifat hina sampai ambil gambar terkangkang pun salah UMNO kaa !!!

    Tapi itulah pesalah seks zina yang dibela oleh PAS … lawak betul aku tgk kau bujuk

  166. gambus
    February 21st, 2013

    haaaaa ??? dia kena maki hamun pun kau boleh kata PAS perjuangkan Islam lagi hahaha makin sawan babi kau bujuk .. ehh sejak bila PAS perjuangkan Islam , PAS sendiri dah membuktikan perjuangan parti mereka lebih penting daripada perjuangan Islam …

    Sekarang kau nak berpusing pulak Hassan Ali taknak masuk UMNO hahaha gila laa kau bujuk , UMNO tak kisah sesiapa pun , janji mereka perjuangkan Islam sebenar .

  167. gambus
    February 21st, 2013

    maknanya kau setuju laa bujuk , janji Pakatan adalah rasuah sebab menuntut mereka membuktikan pengundi undi mereka .. hahaha dah terbelit yee bujuk sikap menipu kau

  168. bujuk
    February 21st, 2013

    Pengundi hantu bukan arak.. tapi menipu tu tetap dosa. Malah dosa sesama manusia Allah takkan ampun selagi orang yg. terinaya tersebut ampunkan. Dosa minum arak kalau taubat sungguh2 insyaAllah Allah ampunkan.

  169. bujuk
    February 21st, 2013

    hahaha… takpalah kalau tak faham ayat aku, tak dosa pun.

  170. bujuk
    February 21st, 2013

    Lepas CNY tu kira2 sebelum akhir mac 2013.

  171. bujuk
    February 21st, 2013

    Lepas CNY tu kira2 sebelum akhir mac 2013….

  172. Hamba Ar Rahman
    February 21st, 2013

    dari dulu lagi…kalau dia ni buka mulut jer…aku lebih suka tutup TV…rasa loya nak muntah…cara dia bercakap dan berpidato pun sebiji macam orang jual ubat di chow kit…mari2…ubat ubat….

  173. gambus
    February 22nd, 2013

    Sultan dah perkenan pun tak berani nak bubarkan kakaka woiii Pakatan tu yang penegcut cakap macam naga berapi TAPI sebenarnya bacul dan penipu hahaha

  174. raplahjingaa
    February 22nd, 2013

    hehe…

  175. gambus
    February 22nd, 2013

    bujuk dah jadi sawan babi , hahaha sampai sekarang takde bukti mengenai pengundi hantu .. mengenai kad pengenalan pula apa yang salahnya bujuk kalau mgnikut undang-undang dan tak membelakangknan agama !!! , Pakatan menggunakan saksi yang telah ditangkap rasuah sebab buat IC !!!

    Kalau ikut kata kau bujuk badrul amin , zuraidah tu dan ramai orang PAS kat sabah tu mmg tergolong dalam golongan haram yee bujuk hahahaha

  176. bujuk
    February 22nd, 2013

    Kenapa kau nak KI bubar DUN, lantak dia la.. dia MB s’gor. hihihi…

  177. Gambus
    February 23rd, 2013

    inilaa penipu bujuk bila dah kantoi menipu , akhirnya dia jilat juga ludah dia sendiri .. hahaha tau pun kau kata sukahati dia !!! habis suka hati Najib laa nak umum bilaa !!!

    ni tak berlagak dan nak tunjuk hebat konon berani dan nak bubar DUN lepas CNY sampai lembu Pakatan macam kau terus bangga bujuk .. akhirnya sama juga menipu tak habis-habis , dasar munafik bila dah tak mampu berjanji lain kali jangan berjanji !!!

Leave a Reply

Type your comment in the box below: