Pergi Gaza takut tapi cemburu PM jumpa Hamas

 

Nampak sangat Anwar mencemburui pemergian PM ke Hamas hingga sanggup keluarkan wang sejumlah USD700,000 untuk berikan kepada wakil Hamas.

Kenapa sidang akhbar itu dilambatkan sehari?

Mana kisahnya Anwar nak dapatkan kedua-dua Hamas dan Fatah bersama atas satu pentas untuk upstage PM?

Tak dapat buat maka buat stunt sumbangan untuk hanya tunjukkan dia pun boleh. Isu Hamas nak datang tak jadi isu kerana Hamas akan sedia menerima bantuan dari semua pihak.

Kalau dia boleh, kenapa hanya beri lepas PM ke Gaza?

PM bagi duit bagi pihak kerajaan Malaysia. Anwar bagi begitu banyak dari duit sapa? Kalau duit selangor, nyatakan demikian.

Kenapa Nik Aziz begitu gabra dan berdendam (isyyy apa punya Tok Guru boleh dendam dan marah-marah) dengan pemergiaan PM ke Gaza hingga dilucutkan keahlian Nasha dalam Majlis Syura dan mahukan nasha keluar dari PAS?

Kalau begitu reaksi mereka, pergilah ke Gaza ….

http://theunspinners.blogspot.com/2013/02/pergi-gaza-takut-tapi-cemburu-pm-jumpa.html

Posted by tengkudin on February 3rd, 2013 :: Filed under Blog Pilihan
You can leave a response, or trackback from your own site.

3 Responses to “Pergi Gaza takut tapi cemburu PM jumpa Hamas”

  1. gambus
    February 4th, 2013

    Bila PAs berjuang untuk nama dan kuasa inilah jadinya , semuanya penakut nak mampus !!! Hanya sebab DS najib dah pergi sana baru terhegeh-hegeh dan cite pasal Palestin , sebelum ni merekalah penyokong nombor satu kepada Israel !! dasar melacurkan agama Islam demi politik mereka itulah PAS

  2. Tok yem
    February 4th, 2013

    Takut mati dema ni. Cakap aje nak gi Jihad. Tapi kat tayar kereta Raja di Bukit Chandan Perak. Pasal? Nak tunjuk kad ADUN2 India di Perak. Ngeh suruh lagi laju puak2 ni tunjuk. Lebai2 terjerit terlolong takbir tapi ajak ke Gaza diam bodo aje. Haprak la hangpa ni

  3. tengkudin
    February 4th, 2013

    totok PR ni cakap je besarr….last last panggil wakil soh datang jumpa dia..hehehehe..

    takut tinggal harta dan chinadoll la tu..

    betul betul pelawok! pelawok! pelawok..si aljuburi ni..hehehe

Leave a Reply

Type your comment in the box below: