MYKMU.NET
Demi Islam, Untuk Melayu, Kerana mu Malaysia

Patrick Teoh Pamer Elemen Racist Pakatan Yang Sebenar

SELALU kita sebut Pakatan Rakyat ini terutama DAP adalah sebuah parti racist, tapi macai semua ambik keputusan untuk tidak percaya, atas sebab yang depa tahu sajalah.

Tapi bila orang tua nama Patrick Teoh ini terang-terang hina Islam dalam laman facebooknya, ia sekadar menyerlahkan sikap sebenar cina dalam Pakatan ini – memang puak-puak ini anti melayu dan anti Islam, cuma taknak tunjuk, melainkan terlepas.

Betullah dia minta maaf tapi takkan nak lepas begitu sahaja?  Ramai penjenyah bunuh orang atau buat jenayah yang lain, tapi hukuman tetap jalan, walaupun dia minta maaf.  Anyway, dia kan pro Pakatan,  dari apa yang penulis baca di blog dia, taat gila cina tua ni kat Pakatan, nak nak DAP, that show something already.

Come on la, umur Patrick ini sudah 65 tahun, bukan 16 tahun, logikkah di akal kita cina tua ini tidak tahu tentang kesalahan menghina agama orang lain?   Penulis yakin dia tahu, tapi choose buat-buat tidak tahu sebab nak ambik kesempatan dari perpecahan orang Islam sekarang.

Masa inilah nak tengok reaksi PAS dan Unit Amalnya, selain jaga, apa lagi budak-budak ini boleh buat?  Kalau berani, pergilah rumah Patrick tu buat apa yang patut, biar dia tahu sikit apa akibatnya menghina agama orang lain.  Nama pun unit amal, bukan tahu patuh undang-undang pun.

Penulis peliklah, bila Perkasa edar angpau sampul putih tahun lepas, bukan main lagi PAS bersama-sama DAP dan PKR menghentam Perkasa atas alasan tidak sensitif dan sebagainya.  Walhal, ceritanya angpau saja pun.

Begitu juga cerita seorang pensyarah yang brush off seorang pelajar bernama Bawani kerana bertanya soalan yang pro politik Pakatan, bukan main lagi PAS kutuk pensyarah tersebut dan kerajaan (hanya kerana pensyarah itu pakai tag 1Malaysia), siap hantar wakil lagi semalam jumpa budak Bawani tu.

Pertelingkahan itu bukan ada kaitan dengan politik dan kerajaan, itu antara pelajar itu dan pensyarah tersebutlah, tapi cepat sungguh PAS ambik kesempatan.

Sekarang ini yang dihinakan agama Islam, hanya sebab Patrick Teoh ni pro Pakatan, maka tidak ada apa komen segera dari PAS.

Penulis katakan komen segera sebab itulah yang sepatutnya sebuah parti Islam radikal buat.  Bukan tunggu dan lihat hanya sebab yang lakukan kesalahan itu, puak dia.

Patrick_toeh_pakatan_Leaders

Penulis nak cakap, orang macam Patrick Teoh ini membentuk tiga suku dari keseluruhan penyokong DAP, silap-silap 90%.  Tanya diri sendiri, inikah bentuk parti dan idealogi yang kita nak serahkan pemerintahan negara ni?

Tidak hairanlah kenapa di negeri-negeri yang depa perintah, terutama di Selangor dan Pulau Pinang, Islam dihinakan, murtad dibenarkan.  Sebab yang dokong parti-parti tersebut adalah orang macam Patrick Teoh inilah.


Posted by Adamyan on January 16th, 2013 :: Filed under Adamyan,Utama
You can leave a response, or trackback from your own site.

57 Responses to “Patrick Teoh Pamer Elemen Racist Pakatan Yang Sebenar”

  1. PASpartyNGOK
    January 16th, 2013

    Bangsa dipermainkan, agama dipersenda dan direndah2kan. Kenapa ? Kerana perpecahan sesama sendiri yg semakin parah hari demi hari. Perbalahan politik yg tidak menyebabkan sekadar kemusnahan politik sahaja tetapi hingga mengheret mertabat bangsa dan kemuliaan agama itu sendiri.

    Disamping menyalahkan diri kita sendiri, kafir itu juga patut dihukum. Kerana dia telah melakukan kesalahan besar

  2. mm
    January 16th, 2013

    Aku nak dgr komen org umno terhadapa pengharaman PAS tersebut. Patrick Teoh aku paham sikit, dia bukan Islam pun.

  3. WakKang
    January 16th, 2013

    Jangan nak alih isu mm ….kita bincang pasal si Teoh mulut bangsat, ko jgn nak jadi bagak dia pulak !!!

  4. gambus
    January 16th, 2013

    Patrick Teoh adalam lambang puak DAPigs yang jelas anti Islam dan anti Melayu , baca jee blog dia nampak sangat seorang yang bododh !!! , dah duduk sampai beranak pinak kat Malaysia pun masih tetap mengamalkan sikap racist dan anti Islamnya .. lihatlah dalam facebook si celaka Patrick ni ramai orang cina yang sokong di .. itulah puak DAPigs !!!

  5. WakKang
    January 16th, 2013

    Dak Wak katakan, dari kecik lagi bagi Wak DAP, pemimpin dan penyokong tegarnya takde beza dgn kominis. Mereka tu kominis yg bertopengkan politik!!
    Nah!!!! … Tu baru luahan hati naluri sorang dari penyokong tegarnya!! ….apa pulak yg ada dalam hati nurani Kit Siang, Guan Eng, Karpal????… Tentunya kalau mereka luahkan pasti lebih buruk dan teruk dari itu !!!!!
    Kenapa laaaa melayu islam yg masuk dan yang bersekongkol dengan DAP begitu naif sekali dan bongok?????
    Si Teoh berhati busuk ni tak layak dan tak sepatutnya jadi rakyat Malaysia!!!!!

  6. gambus
    January 16th, 2013

    Pengharaman apa ni pencacai lembu??? pengharaman kalimah Allah ?? ok baguslaa kita bersatu dalam hal ni .. TAPI nyatanya PAS tetap berpeluk dan menyokong dengan DAPigs dan PKR yang menyokong kalimah Allah digunakan dalam bible !!!

    Kalau kau kata pasal pengharaman menyanyi seksi-esksi tu kau tengok jee laa gerenti Azizan tarik balik hehehehe , Islam dimaki oleh orang DAPigs mana pejuang PAS semua ?? semuanya menyorok dan maafkan dia demi politik , weii lembu ni bukan pertama kali DAPigs menonjolkan sikap anti Melayu dan Islam !!!

    Jadi nak pusing tang mana PAS tetap munafik !!!

    Patrick teoh ni adalah contoh pengikut Pakatan yang anti Islam dan anti Melayu .. golongan haramjadah yang perkauman dan bodoh !!!

  7. raplahjingaa
    January 16th, 2013

    Penghinaan demi penghinaan di lemparkan cina DAP keatas agama Islam ” Quraan thomping mother fuckers ” di tujukan kepada kepimpinan PAS Kedah…aku ingat menjadilah tarbiyah nik ajis tu…rupanya makin teruk !! celaka nik ajis, celaka adi boroi ni semua products PAS !!…apa cai PAS buat ?? spin nak betulkan patrick lahanat ni.

    Pemuda UMNO dah buat laporan polis…aku nak tengok si tantawi panda tu bawa cai PAS berderet-deret buat laporan polis…

    Menteri KDN…tak kan dok memanjang ” dalam konteks “…..

  8. Hamba Ar Rahman
    January 16th, 2013

    Depa masuk sebab depa belum lahir lagi masa 13 May…sekarang ni pun depa baca buku sejarah versi DAP…mana nak sama…pejuang negara tu komunis…

  9. raplahjingaa
    January 16th, 2013

    Hang faham patrick teoh ??? hang faham dia kata PAS ” Quraan thumping mother fuckers ” ???

    Hang pun lahanat macam dia jugak !! jenis keling tak ada maruah…mak bapak hang mai dari India kami terima elok, dey mooo sedar diri hang sikit…masa
    atuk hang bungkus kain baju merempat mai Malaysia…hang rasa apa dalam fikiran dia ??

    Kalau di Pakistan…Patrick Teoh ni dah lama kena pancung ! bangsat punya cina !!

  10. raplahjingaa
    January 16th, 2013

    By the way…mooo/mm/moohyideen ni adalah generasi ke3 immigrant dari India..aku tak kesah orang macam bujuk menghina bangsa melayu dan agama Islam sebab dia hina diri dia sendiri…tapi immigrant ni semua tak boleh di beri muka…dah banyak kerosakan dah depa buat.

  11. pasbab1
    January 16th, 2013

    Puak pakatan haram memang sial, pasal dia orangla islam dihina dimalaysia, kalau nak marah kerajaan pas kedah mengharamkan hiburan kat kedah marahlah kat kerajaan kedah apa pasal pulak dihina alquran, dihina nya orang2 islam, dihina nya agama islam…memang babi si teoh ni…haramjadah punya keturunan

  12. gambus
    January 16th, 2013

    ramai puak DAPigs dalam tu yang sokong dia , inilaa contoh lahanat Pakatan haramjadah dan Moo lembu … berkat tarbiyah PAS dalam perhimpunan yang turut menuntut kebebasan seks dan kebebasan beragama !!

  13. PASpartyNGOK
    January 16th, 2013

    Jika Patrick Teoh berada di pakistan, lebih2 lagi sebuah negara saperti Iran dia sudah dijatuhkan hukum bunuh macam Rusman Rushdie yg masih diburu hingga kehari ini.

    Patrick perlu dipanggil utk interrogasi oleh polis dan jabatan agama islam. Beri dia option jika dia memang berdukacita hidup di sebuah negara yg kebanyakan penduduk sembahyang 5 waktu minima sehari dan wanita mereka tutup kepala, dia boleh pilih utk lari keVietnam.

    Jejaka kafir polio ini seharusnya dibuang daerah paling kurang kalau tidak dinyahkan keluar terus.

  14. WakKang
    January 16th, 2013

    Apa yg diluahkan oleh si Teoh bangsat tu amat buruk dan amat teruk sekali!! Klau pun dia tarik balik dan sujud dalam mesjid mintak maaf, Wak memang tak dapat maafkan langsung. Perkataan yg digunakan untuk menghina AlQuran amat menjijikkan!! Inilah jenis kafirun yg Allah perintahkan kita untuk memeranginya, kafirun yang terang terangan memusuhi islam!!

    PAS, Nik Aziz, Hadi ….dimana kamu bila Islam di hina sebegitu teruk !!!! Mana itikad perjuagan kamu??

  15. bujuk
    January 16th, 2013

    Orang tua ni bukan pemimpin DAP pun… tu Presiden MCA adalah orang pertama yg. bantah arahan k’jaan kedah tetapkan etika pakaian yg. tidak menjolok mata. Saf kepimpinan UMNO sorang pun tak jawab. Apakah UMNO setuju tindakan CSL?
    CSL juga kata hilang akal pada YB umno johor yg. cadang hudud d DUN Johor. CSL juga mengaku pelakon video lucah. Dia juga kata Cikgu Mala hina orang cina kerana taknak salam dengan lelaki cina(sedangkan lelaki melayu pun cikgu mala tak salam jugak kecuali mahram dia). Semua ni menunjukkan dia ANTI ISLAM, kenapa UMNO diam, langsung tak bantah. Pernah ke CSL ni mintak maaf pada orang Islam?
    Orang dalam keadaan MARAH memang tak dapat kawal diri, tapi bila OK dia dapat fikir rasional dan mintak maaf jika dia salah, itu sifat terpuji. Tapi jika dah releks dan rasional masih pertahankan kebiadaban dia, ni orang angkuh dan sombong.

  16. MenantOrgFelda
    January 16th, 2013

    patrick teoh, in my 2 cents opinion you are damm racist, damm bastard, you fuck-up your own daughter, your wife fucked up your own brother (if you have one la) and so much other fucked-up that might be in your miserable life..oooh ya, i forget something, your bible is fucked up also..

    anyway, last but not least, i’m sorry, thank you for your patient.

    niyamahai lu

  17. bujuk
    January 16th, 2013

    Walaubagaimanapun… teoh mesti d beri pengajaran supaya tidak mengulangi menghina AGAMA ISLAM dan tidak d ikuti orang lain.

  18. raplahjingaa
    January 16th, 2013

    Hang nak pusing jugak ! Munafikun !!

  19. gambus
    January 16th, 2013

    Aku nak tahu juga bujuk , adakah Presiden MCA tu mempertikaikan pemakaian yg ditetapkan kerajaan Kedah tu sama macam apa yang dicakap oleh Patrick ni??? malah DAPigs yang kau bangga tu pun menmpertikaikan dan memberi amaran kepada PAS ! hahaha kau ni kalau cakap penuh ironik dan pembelit !!!

    Setakat kata tak salam dan cakap menghina orang cina tu , HINA ISLAM ke bujuk??? dia orang cina mana tahu (alasan famous PAS) ada kee dia hina Al Quran dan kalimah Allah macam pemimpin DAPigs selalu buat .

    Hebat betul pencacai PAS , demi puak DAPigs sanggup kata betapa rasionalnya Patrick ni , kau tak baca kat Malaysiakini kee bujuk ??? bagaimana puak DAPigs memaki hamun agama Islam .. itula contoh orang yang sokong PAS dan DAPigs

  20. WakKang
    January 16th, 2013

    Ko tu sama dgn dia bujuk!! Kaki belit kaki pusing!
    Pepatah ada kata, kalau jumpa ular dan kaki pusing keling macam kau ni, pukul kaki pusing keling dulu.

  21. bujuk
    January 16th, 2013

    Walaupun lain cara.. tapi ASAS nya sama. Biasala pemimpin politik punya ayat dengan apek tua.. takkan sama standard.
    Isu salam memang menghina Islam kerana Islam HARAMKAN wanita bersentuhan dengan lelaki bukan mahram. Ini bukan kehendak Cikgu MALA, tapi kerana mematuhi perintah Allah. Aku faham kalau ko kata tak hina Islam sebab pemimpin UMNO dan Isteri mereka tak terikat dengan hukum ini. Walaupun kata ikut mazhab SYAFIE, tapi dalam bab salam dan peluk cium bukan mahram ni mungkin korang ikut mazhab yahudi.
    Aku faham CSL bukan Islam, tapi kenyataan Muhyidin Yasin kemudiannya yg. menyokong kata2 CSL isu salam ni, hang nak jawap apa pulak. Ni anak Tok Guru jugak… boleh jadi Imam macam TunA jugak, mustahil tak tahu fardhu Ain ni.
    Apa tindakan JAKIM dan KDN, ini bidang kuasa mereka… jalankan tugas. PAS takda kuasa, tapi pastinya ia akan d bawa ke mesyurat pemimpin PR.

  22. gambus
    January 17th, 2013

    bujuk itu bukan menghina itu menunjukkan dia kurang faham dalam islam (lagi sekali ayat glamour PAS) , isu salam ni perkara kecik berbanding mempermainkan kalimah Allah oleh pemimpin DAPigs ..

    Muhyiddin Yassin sokong CSL mengenai kenyataan CSL mempertikaikan isu salam antara lelaki dan perempuan ??? .. ayat daripada mana ni bujuk ??? Harakah ? Malaysiakini ?? macam kes audit negara tu ? , macam kau kata KJ tarik balik fitnah terhadap anwar dan selesai kes saman diluar mahkamah !!! hahaha tak payah nak bersikap munafik bujuk , aku tahu fitnah tu halal bagi diri kau dan pemimpin kau yang bersikap mengalahkan yahudi

    ni bujuk aku ambil dalam blog pro PASik

    abushahid.wordpress.com/2011/01/24/isu-salam-cikgu-mala-menang-lagi/

    hahaha kenapa laa kau ni bebal bujuk , aku tak minta dia dipenjara , cuma aku nak tgk orang PAS bangun mempertahankan Islam dan belakangkan isu politik .. itulah kelahiran kekuatan Islam sebenar

  23. randomsee
    January 17th, 2013

    cina kapir DAP ni hina islam disebabkan garis panduan yang dikenakan oleh kerajaan Kedah…tapi ahli PAS boleh berdiam diri ketakutan

  24. baba
    January 17th, 2013

    belum lagi perintah malaysia dah berani mcm ni, bayangkan kalau mereka memerintah malaysia apa akan jadi kpd org Islam…..bangun org Islam, tolak pakatan

  25. gambus
    January 17th, 2013

    13 May , DAP mana wujud lagi .. bak kata bujuk yang hebat dan mengetahui dalam segala hal hahaha

  26. StinGray
    January 17th, 2013

    inilah hasil dakwah PAS pada DAP…bodoh punya anaklemooo,kalau sesiapa tak paham islam boleh la menghina agama islam???…so, kalau sesiapa tak kenal makbapak hang boleh la depa dihina oleh sesiapa jugak ke???….

    Hang dgn si tua kutuk mursamdol PAS sama jea…mengaku islam tapi perangai mcm patrick cina babi tu menghina islam…sejak PAS beromen dgn DAP, makin menjadi-jadi islam dihina….

  27. StinGray
    January 17th, 2013

    toksah nak pusing la bujuk…tak paham islam dgn memaki hamun agama islam pun hang tak boleh nak beza…pasal tu la penganut agama lain berani menghina islam sebab depa ada khadam tahap keldai macam hang yg tergedik-gedik nk protect depa….yg halal dan haram itu jelas, tak payah nak jadi barua DAP la….

  28. anakbochek
    January 17th, 2013

    Cover line nampak…

  29. Pejuang IMR
    January 17th, 2013

    MM Boleh ke kita hina agama lain dengan perkataan-perkataan seperti “mother fucker” dan sebagainya) hanya kerana kita dikatakan tidak faham. BOLEH mm. ? Boleh?
    Atau
    Adakah kita hanya berdiam diri apabila agama kita dihina dengan sebegitu rupa dengan alasan mereka tidak tahu.
    Kalau ini dibenarkan, adakah kita akan terus berdiam diri sekiranya tindakan yang lebih agresif dilakukan keatas agama suci kita. Misalnya membakar/memijak quran dsbnya.

  30. Pejuang IMR
    January 17th, 2013

    Wahai MM, Boleh ke kita hina agama lain dengan perkataan-perkataan seperti “mother fucker” dan sebagainya) hanya kerana kita dikatakan tidak faham agama tersebut. BOLEH mm. ? Boleh?
    Similarly.
    Adakah kita akan terus berdiam diri sekiranya tindakan yang lebih agresif dilakukan keatas agama suci kita. Misalnya membakar/memijak quran dsbnya.

  31. Pejuang IMR
    January 17th, 2013

    Orang macam Patrick ni memang ramai dan akan bertambah ramai lagi dalam DAP.
    Tambahan pula Cai-Cai PAS yang sanggup pecah kepala memikirkan macam mana nak spin selamatkan cina-cina kominis dalam DAP tu dengan TAKEbeernya.

  32. Pejuang IMR
    January 17th, 2013

    Bujuk kau setujuke apa yang dikatakan mother fucker tu bujuk. Yang ka pertahan sangat si dajal tu kau dapat apa Bujuk.

  33. Pejuang IMR
    January 17th, 2013

    Kalau setu Bujuk tolong TAKEbeer Bujuk

  34. Pejuang IMR
    January 17th, 2013

    Kalau kau setuju Bujuk dengan ungkapan mother fucker tu Bujuk tolong TAKEbeer Bujuk.
    Kalau ya pun nak menjilat tak kan sampai hati kau Bujuk. Aku sedih lah bujuk.

  35. bujuk
    January 17th, 2013

    baca biar habis… kan aku mintak d ambil tindakan sebagai pengajaran. Ni orang tua, kita tak tau tahap pelajaran dan pergaulan dia. Jadi tak boleh terus serbu dan jadikan kita sama seperti dia.
    Kalau orang tu gila, kita jangan jadi gila macam dia.

  36. bujuk
    January 17th, 2013

    Hidup lagi Timb.Presiden UMNO tu…. hang boleh p tanya. Benda ni keluar utusan, aku ingat sebab ia berpasangan seperti isu CSL kata MCA akan keluar BN jika hudud d laksanakan, esoknya Najib ulas ‘hudud tidak akan d laksanakan selagi umno/bn memerintah’.

  37. raplahjingaa
    January 17th, 2013

    hehe…mursamdol tu gila…hang pun jadi gila macam dia, tahap pelajaran mahpus SRP pun tak lepas…hang angkat pulak jadi ketua…tak pe la pulak.

    Bujuk…bujuk…

  38. raplahjingaa
    January 17th, 2013

    Bujuk awat la ni spin hang dah jadi tak berapa nak ligat ?? hang penat dah kot…ialah mana larat yea bujuk..

  39. raplahjingaa
    January 17th, 2013

    Hudud bujuk ??? hehe…card hang yang last sekali…hudud ! hang kalau mati akal…keluar la kad last tu.

    paham sangat dah….hehe

  40. raplahjingaa
    January 17th, 2013

    DAP perosak negara…PAS perosak agama, bila perosak negara mengkaldaikan perosak agama…ini lah jadinya.

  41. Anak Lenggong
    January 17th, 2013

    bujuk says:
    baca biar habis… kan aku mintak d ambil tindakan sebagai pengajaran. Ni orang tua, kita tak tau tahap pelajaran dan pergaulan dia. Jadi tak boleh terus serbu dan jadikan kita sama seperti dia.
    Kalau orang tu gila, kita jangan jadi gila macam dia.

    8:57 AM on January 17, 2013

    Nike ajis tu muda lagi ke bujuk..dah nyanyuk punn…

  42. WTF
    January 17th, 2013

    La Bujuk……..

    Hadi pun tak mau hudud dah….
    Dipersetujui dalam Buku Jingga

    Isshhh… mamat ni blur ker apa?

    Aduhai

    P/S: Aku tgh hantuk kepala aku skg ni, tak tahan lawak drpd Bujuk ni….

  43. WTF
    January 17th, 2013

    Itu namanya Disclaimer bro

  44. gambus
    January 17th, 2013

    hahaha berbelit bujuk sampai nak menipu suruh aku pulak yang cari …

    hudud?? Hudud PAS yang menghalalkan main bontot isteri tu memang patut ditolak bujuk !!! kalau kau dan keluarga kau penyokong sodom , jangan libatkan kami !!!

  45. Anonymas
    January 17th, 2013

    Kan dah kata….dalam diam, puak-puak cina DAP ni tak redha dengan PAS. Malah orang Melayu UMNO jugak…sebab semuanya Islam. Mana diorang nak hormati cara dan agama kita yang mereka anggap ketinggalan zaman?
    Malah muallaf juga mereka anggap ‘pengkhianat’

    Mat Sabu sanggup pulak makan babi dengan geng diorang ni eh?

  46. Hamba Ar Rahman
    January 18th, 2013

    Senang jer nak tahu…cuba kita try hina topekong dia plak…tengok hangin tak hangin….

  47. Hamba Ar Rahman
    January 18th, 2013

    Sebenarnya kita tidak boleh marah si kafir laknat musibat ni dari menghina kita…kita yg salah..kita yg benarkan depa pijak kepala kita….anak2 muda kita sendiri kurang ajar…hina pemimpin, hina bangsa…pijak bendera…jadi sedap2 laa orang lain hina kita pulak..sebb dah takdak rasa hormat….

  48. Hamba Ar Rahman
    January 18th, 2013

    Kalau orang2 Islam di Malaysia ni lantang dan pakat2 mengamuk….bila bangsa dan agama kita dihina…dan tunjukkan sapa tuan rumah…rasanya si kafir ni taklah kurang ajar sangat…sebb tak berani…ni…tuan2 rumah pun dah jadi telur asin…dah kecut…tinggal tunggu nak busuk jer….bab yg ni aku tabik orang cina…bila bangsa depa dihina depa bergabung menentang…walaupun lain fahaman…orang melayu ni tak payahlaaa…dasar hati busuk..penuh hasad dengki…depa ni jenis…kalau aku tak dapat…hang pun jangan dapat…

  49. Hamba Ar Rahman
    January 18th, 2013

    Aku ni taklah anti kat hang sangat Bujuk…tapi kadang2 kamu kena tengok isu…mana boleh spin hang spin laa…pada pendapat aku..di sini…hang menyokong perbuatan si teoh ni…ini bermakna hang tak sensitif…hang gebang jer kata hang cintakan Islam…di sini terserlah sifat sebenar hang…hang faham dak ni…orang hina sebut Quran …kalam Allah tu woii…bukan cakap pasal lain…sama macam kalau org hina nabi…hang faham dak ni….hang kena tahu…yg mana isu politik dan yg mana isu agama…yg hang dok putar bagi contoh MCA…bla2 tu pehal…hang ni laa jenis kalau bergaduh laki bini…kalau wife hang tegur kenapa hang pinggan tak mahu cuci sebb dia penat…hang akan jawab…buat apa nak cuci sebb bini hang malas nak urut hang….ungkit habis semua….pelik aku orang macam kamu ni….

  50. Wong Pin Ter
    January 18th, 2013

    Beginilah padahnya bila berkawan dan mendapatkan bantuan syaitan untuk mendapat kuasa.

  51. bujuk
    January 19th, 2013

    Aku tak sokong pun apek tua ni, cuma aku kata dia bukan pemimpin DAP seperti CSL yg. juga menghina Islam. Aku juga minta apek ni d ambil tindakan supaya tak jadi ikutan…. mungkin aku spin, tapi aku juga bantah dan minta k’jaan ambil tindakan.

  52. mRsTURDY
    January 19th, 2013

    Sudah ramai rakyat Malaysia tanpa mengira kaum dan agama tampil mengecam kelancangan seorang pelakon keturunan Cina, Patrick Teoh yang secara sedar telah menghina Al-Quran dan agama Islam.

    Hatta pemimpin dan penyokong PAS juga tidak ketinggalan mengecam pelakon Cina itu kerana pada awalnya mereka menjangkakan Patrick Teoh adalah penyokong Barisan Nasional (BN).

    Bila pemimpin dan penyokong PAS menyedari individu tersebut adalah penyokong PR dan kerap turut sama menjayakan pelbagai program politik rakan sepakatan PAS yakni DAP, tak semena-mena PAS mula melembutkan nada kritikan.

    Akhirnya seperti yang dijangkakan, PAS mengambil langkah berhati-hati dengan cuba menjustifikasikan penghinaan yang dilakukan oleh Patrick Teoh disebabkan ketidakfahaman pelakon itu terhadap Islam.

    Itu tabiat kebiasaan PAS, sentiasa memilih bulu dalam melakukan kritikan atau kecaman bilamana berlakunya penghinaan terhadap Islam kerana pada PAS kepentingan politik PR dilihat lebih utama berbanding maruah agama.

    Maka untuk mengendurkan kemarahan orang ramai terhadap PR, tanpa fikir panjang PAS dan pengikutnya menyalahkan Kerajaan Pusat kononnya telah gagal membentuk pemahaman orang bukan Islam terhadap agama Islam.

    Mudah betul mereka bersikap lepas tangan dan cuba meletakkan beban kegagalan sendiri mentarbiah rakan sepakatan dalam PR untuk dipikul oleh orang lain pula.

    Walhal sejak berpuluh tahun BN memerintah negara ini sudah banyak program bercorak pendidikan dan penerangan mengenai Islam disiarkan dalam media massa. Hanya golongan bebal dan keras sikap perkaumannya seperti Patrick Teoh sahaja yang buat tidak endah dan masih berselindung disebalik alasan kurang memahami sensitiviti umat Islam.

    Demi kerana kemaruk undi penyokong Cina DAP, PAS sanggup berlapang dada di atas penghinaan yang dilakukan terhadap Islam, angguk-angguk dan geleng-geleng dengan menjadikan perkiraan politik sebagai pertimbangan.

    Jika kekal beginilah gaya tarbiah PAS kepada DAP, nescaya sedikit masa lagi makin bercambah golongan tak sedar diri seperti Patrick Teoh dalam PR

  53. Waris Mat Kilau
    January 19th, 2013

    MOF, I like to value add your statement: Patrick.., read my lips, you mother fucker son of a bastard. Your dammed God got a son????? I wonder how many wives he got. WTF, how many bibles you got hah… the new one, the old one or maybe the future one written by you, you 60 plus tired looking arsehole!!!

    Again Patrick, my apolgies and thank you for your patient.

  54. raja kongkiak
    January 20th, 2013

    Berapa ramai tok guru,punjangga ,tukang karang cerita, ahli ekonomi seperti mahput, pakar sejarah semacam mat sabu atau pakar hukum seumpama nik ajit yang berani ajarkan manusia kurang ajar ini?? Mana pemimpin BERSIH Pas lain yang melabung sakan bila berhimpun yang sanggup kutuk najis DAP ini??? mana???.

    Inilah hasil “pelajaran” yang dilahirkan oleh pemimpin Pas yang sia ng malam menjilat apa sahaja kata nista madu politik mereka dari kumpulan Roket merah.

    Sesungguhnya inilah HASIL BUANGAN yang paling jijik yang perlu kita samaqkan. Penyokong PAS kena terima inilah “libralisasi” yang diidamkan oleh pemimpian anda semua. Kerana kalau nama ALLAH pun boleh dikongsikan, apalah sangat kalau islam ada manusia seperti si Patrick ini hinakan.

    Kepada penjilat tegar pakatan pembangang,anda semua patut peluk cium si patrick ini kerana pemimpin anda semua tak berani nak komen apa pun.

  55. yon76er
    January 21st, 2013

    Spinner terbaik sibujuk@Anak Haram Jadah

  56. yon76er
    January 21st, 2013

    mm nie mcm OKU siPatric nie..dia cacat kaki tp ko mm cacat Otak yer….

  57. Oya
    January 21st, 2013

    Bodoh punya spin si Bujuk nih… ko mmg cai taik PR. Ko tau x beza menghina dgn membantah????? Si keparat Patrick ni dh tahap menghina lahanat..tu pon ko x boleh bezakan.

    Sekiranya MCA membantah sekalipun itu adalah normal bagi org bukan Islam. Tetapi si sial Patrick ni dh tahap menghina.

    Ko paham ke x situasi. Sbb dlm posting ko kat atas pon ko hanya menyatakan yg MCA membantah. Ko refer balik ayat ko. Ko ni nak jugak menangkan puak2 ko wpon terang2 dah mcm lahanat. Klu ko x setuju dgn puak2 ko, ko diam je la. Ini tak..bermati-matian ko pertahankan puak2 ko tu. Ko pun dh jadi lahanat mcm si Patrick ni jugak dah. Lain kali tunjuk bijak sikit. Tengok isu la beb. Jangan main jadi perisai org je. Bezakan issue. Jangan nak trus comparekan dgn sesuatu keadaan. Wei Bujuk..sikit agak la..

Leave a Reply

Type your comment in the box below: