Bila Chong Wei Dedahkan Fitnah Terbaru Puak Pakatan Haram…

Agenda puak-puak Pakatan Haram memburuk-burukkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dengan cara menyerang peribadi isterinya, Datin Seri Rosmah Mansor bukan lagi satu rahsia di kalangan rakyat negara ini.

Bersungguh-sungguh benar mereka meranapkan reputasi Datin Seri Rosmah sejak awal ketika suaminya berjawatan Timbalan Perdana Menteri lagi apabila difitnah menaiki sebuah helikopter dan turun malam-malam buta ditengah hutan untuk membunuh mendiang Altantuya.

Sejak itu, boleh dikatakan setiap hari Datin Seri Rosmah menjadi bahan serangan para pencacai Pakatan Haram sehingga ada yang sanggup melemparkan tohmahan bahawa isteri Perdana Menteri itu pernah menjadi isteri kepada penyampai berita Dunia Jam 10, Farid Ismeth.

Padahal, cerita tersebut adalah fitnah semata-mata dan sehingga kini tidak ada seorang pun dari kalangan pencacai laknatullah itu datang menemui Datin Seri Rosmah untuk meminta maaf bagi dosa tersebut.

Terbaru, Datin Seri Rosmah diserang lagi dan kali ini dia dikatakan “mengada-ngada” mahu duduk di tengah-tengah di antara pengantin selebriti sukan negara, Datuk Lee Chong Wei dan pasangannya dalam majlis perkahwinan mereka.

Gambar tersebut dicanang di seluruh negara dan mereka sengaja menaikkan kebencian rakyat di negara ini dengan menabur dosa kering memburuk-burukkan isteri Perdana Menteri itu.

Mungkin di dalam kotak pemikiran mereka, mereka menganggap bahawa tindakan mereka itu bijak dan seluruh rakyat Malaysia akan percaya dengan fitnah yang mereka sebarkan tersebut.

Malangnya mereka lupa bahawa fitnah mereka itu sudah lama dapat dibaca dan Pakatan Haram tidak terfikir bahawa media alternatif mampu “kantoi”kan mereka. Mungkin mereka fikir mereka masih lagi menguasai media internet…

Setelah puas mengutuk Datin Seri Rosmah, sekonyong-konyong media menayangkan temubual bersama pengantin lelaki, Datuk Lee Chong Wei, bagi merungkai fitnah yang dilemparkan oleh puak-puak laknatullah yang menggunakan nama Islam sebagai asas perjuangan mereka itu.

Menurut tokoh sukan negara itu, beliau dan isteri sememangnya sangat berbesar hati dengan kehadiran isteri Perdana Menteri di majlis perkahwinan mereka dan sebulat suara untuk memberikan tempat istimewa untuk Datin Seri Rosmah Mansor.

Chong Wei mengaku dan menegaskan bahawa tiada sebarang permintaan dari mana-mana pihak untuk menempatkan Datin Seri Rosmah untuk berada di tengah di antara beliau dan isterinya di majlis tersebut.

Dengan pengakuan itu, maka jelaslah bahawa permainan politik kotor dan jijik Pakatan Haram itu telah berjaya dipatahkan dengan mudah.

Persoalannya, mengapa mereka-mereka yang berimejkan “lebai” dan “tudung labuh” itu tergamak menabur berita palsu berunsur fitnah dan sengaja menimbulkan kebencian rakyat kepada Datin Seri Rosmah Mansor?

Sedangkan mereka tahu bahawa perbuatan mereka itu sebenarnya layak dihukum sebagai dosa besar di mana tahap kejijikannya lebih teruk dari dosa membunuh!

Apakah mereka-mereka ini yang diharapkan rakyat untuk menjajah Putrajaya dan memimpin negara ini?

Apakah mereka-mereka yang menabur fitnah ini juga layak dipilih rakyat untuk dijadikan pemimpin masa depan dan membela nasib Islam, bangsa dan tanahair?

Saya sendiri tidak tahu bila puak-puak Pakatan Haram ini akan berhenti dari terus menabur fitnah.

Namun menurut pendapat salah seorang rakan saya yang merupakan pemerhati politik atas pagar, Pakatan Haram yang diketuai oleh Anwar tidak akan berhenti dari menipu dan melakukan dosa fitnah selagi mereka tidak dapat menawan Putrajaya.

Selagi Pakatan Haram tidak berkuasa dan membentuk Kerajaan Pusat, selagi itulah mereka akan menghalalkan segala cara untuk meruntuhkan Kerajaan BN kerana perjuangan mereka bukanlah berteraskan Islam, sebaliknya mereka hanya berteraskan politik semata-mata.

Bagaimana pula pandangan anda? Anda tidak bersetuju?

ARVE Error: no video ID set


Posted by dukeofmontecristo on November 19th, 2012 :: Filed under dukeofmontecristo,Utama
You can leave a response, or trackback from your own site.

21 Responses to “Bila Chong Wei Dedahkan Fitnah Terbaru Puak Pakatan Haram…”

  1. gambus
    November 19th, 2012

    syaitan-syaitan PAS dan DAP tetap akan meneruskan fitnah merekaa

  2. StinGray
    November 19th, 2012

    Puak2 khadam ni, period bini2 depa tak betul pun depa kata pasal salah Rosmah…

  3. PASpartyNGOK
    November 19th, 2012

    Dari dulu, kini dan selamanya PaS tidak pernah berjaya menyakinkan aku betapa islamnya perjuangan mereka. Kerana selama ini aku hanya dapat nampak politik mereka politik mengutuk, memfitnah & politik kata mengata . Politik PAs bukan politik progresive atau politik membangun. Mereka sama sejak dulu hingga kini. Malah bertambah terok muttakhir ini kerana mereka satu kaum yang sudah mabok .

    Mereka bukan mabok arak, mabok laut atau mabok angin. Mabok mereka lebih parah dari itu. Mabok yang meranapkan jati diri , mengkabor matalamat perjuangan dan merendahkan etika kemanusian, jauh sekali keagamaan… mereka Mabok kuasa.

    Mereka seolah2 menyakinkan orang dgn sifat keberserahan diri yang tinggi terhadap yang mahakuasa . Dalam masa yang sama mereka amalkan kemungkaran tanpa pernah mengakui bahawa amalan mereka amalan mungkar.

    Mengkafirkan sesama islam adalah dimungkari, mendoakan bencana menimpa saudara segama adalah perbuatan dilaknat tuhan.

    Dimanakah islamnya mereka jika ini amalan mereka.

    Nafikan semahunya.. berdolak daliknya sebanyak mungkin, mereka tetap gagal merobah hal ini.

  4. PASpartyNGOK
    November 19th, 2012

    PaS berdoa diberi bunga. Tapi tahukah PaS nanti menafaatkan bunga. PaS berdoa diberi kuda. Tahukah PaS menunggang kuda selepas dapat kuda nanti ?

    Hadi dgn angan2 PM nya satu cerita kelakar. Tak kurang Mat Sabu dgn lamunannya.

    Didalam keghairahan mereka mendoakan kemusnahan lawan mereka terlupa sama sekali bahawasanya mursyidur am mereka lah yang sebenarnya memerlukan lebih doa dari yang lainnya.

  5. tengkudin
    November 19th, 2012

    PAS kan syaitan paling bahaya..

  6. Gullit
    November 19th, 2012

    fuckatan tak der isu

  7. syaa
    November 19th, 2012

    bukannya sifat ahli syurga klu suka buat fitnah.buang la imej islam pas tu.menipu jer.

  8. bujuk
    November 19th, 2012

    Takda faedahnya nak ulas isu ni..
    Lantaklah Rosmah nak duduk mana pun, takda siapa pun peduli LCW mintak dia duduk antara pengantin atau d mana sekalipun. Tapi semua orang tahu dan kenal siapa Rosmah.

  9. mat kola
    November 20th, 2012

    Umno parti syaitan yg d kenali yg membunuh org memali marilah kita berdoa hancurkan umnobn…apa rosmah rasa dia besar lg dari permaisuri agong ke sepatutnya dia hadir dgn najib pada hari agong dan permaisuri agong hadir bloger2 umno nak ampu rosmah pun berpada la

  10. freemalaysiakini
    November 20th, 2012

    layarilah laman portal web berita yang disediakan PERCUMA tanpa perlu melanggan Freemalaysiakini2.com

  11. Anak Lenggong
    November 20th, 2012

    Orang lagi tau sape nike ajis simusang berjanggut..islee dia..cakap diaa..cuma yang taksud dan jumud cam ko je yang dok pertahankan dia..kalau dia takde jawatan mau orang sepak dia bila terjumpa tengah jalan..ingatkan orang tua nyanyuk mana..

  12. anakbochek
    November 20th, 2012

    Cai2 PAS yang bongok percaya kubur Ibrahim Libya wangi sebab mati syahid sedangkan kubur tu dituang minyak wangi hari2.

  13. anakbochek
    November 20th, 2012

    Ya Bujuk, takde faedah goblog2 Pakatan nak ulas isu ini. Perkara kecil je, tapi itu yang goblog2 Pakatan suka.

    Dan memang semua orang tahu dan kenal siapa Rosmah, beliau adalah isteri Perdana Menteri.

  14. omega
    November 20th, 2012

    kerajaan BN ade hubungan dagang dengan Israel

  15. cik kelisa
    November 20th, 2012

    diaorang ni bila dapat peluang mentabdir negeri tak reti nak buat keje.perancangan pun tak der nak tadbir.yg penting bg mereka BN kalah dlm PRU tu je.nampak jelas di perak dulu, masa diaorang menang, tak tau nak buat apa. boleh hancur negara mcm ni.yg diaorang reti dan fasih ialah buat ceramah tak kira baru lepas PRU atau PRU lambat lg.tu je.

  16. lady_j
    November 20th, 2012

    -”syaitan yg dikenali” tu peribahasa omputih, bukan ditranslate bulat2 jadi “syaitan dikenali”. tapi pas dulu cakap dap ni syaitan, tapi la ni boleh berkawan sesuai dgn moto tuk guru yg menghalalkan dapat pertolongan syaitan.

    - umno membunuh org memali tu 1 fitnah yg belum tentu kebenarannya, tapi cikgu non, bekas ahli seumur pas terang2 cakap pas pau duit tabung memali yg sebabkan famili memai tak dapat.

  17. bujuk
    November 20th, 2012

    Patut2 la bro… takkan sampai hari ni ada lagi orang nak curah minyak wangi?? dah berapa lori minyak wangi d tabur sejak 30 tahun lepas??

  18. bujuk
    November 20th, 2012

    Syaitan yg. d kenali memang peribahasa omputih… lebih betulnya peribahasa yahudi/kristian. Tapi TunM(penasihat PM) kata UMNO/BN sebagai syaitan yg. d kenali… bukan peribahasa, ia adalah KENYATAAN apabila beliau d tanya siapa syaitan yg. d kenali yg. beliau maksudkan.

  19. bujuk
    November 20th, 2012

    Inikah sikap ahli UMNO???
    Bila jumpa orang tua nyanyuk tepi jalan mereka SEPAK??? Inikah yg. d julangkan melayu ni sopan dan baik hati, hormat org. tua.

  20. bujuk
    November 20th, 2012

    D perak bukan tak tau buat kerja.. tapi majoriti kakitangan termasuk Datuk Setiausaha k’jaan, peguam negeri, Audit negeri dan Mufti Negeri adalah gunting dalam lipatan yg. wujud untuk memusnahkan. Lepas PRU13, lepas menang mintak pecat dulu 3 tonggol kayu ni.. atau biar mereka d sana tampa kuasa seperti Datuk S/U s’gor.

  21. kuda belang
    November 21st, 2012

    hehehehe….bagus la kalau dah tak tabur….kalau tak di kantoikan…sampai bila la agaknya benda2 kurafat ni pak lebai PAS nak buat…..dan sebab dah tak bleh tabur minyak wangi la….pak lebai PAS dah hilang mata pencarian berupa duit derma TABUNG MEMALI….hahahahaaa…bodoh punya pak lebai PAS…

Leave a Reply

Type your comment in the box below: