MYKMU.NET
Demi Islam, Untuk Melayu, Kerana mu Malaysia

Kerana Gambar Ini, Anwar Kena Apologize Tour Lagi

GAMBAR Nik Aziz Nik Mat memijak bendera Amerika Syarikat dan bendera Israel begitu meluas disebarkan di laman-laman media sosial hari ini.  Kononnya itu menunjukkan keberanian si tua bangka ini dan bertanya sama ada pemimpin UMNO berani berbuat perkara yang sama?

Itu bukan berani, setakat nak pijak gambar bendera tu bukan boleh bawa ke mana sangat pun.  Kalau berani suarakanlah di peringkat antarabangsa, di Pertubuhan Bangsa-Bangsa Bersatu contohnya, atau paling tidak ke OIC, Nik Aziz berani ke?

Cakap English pun tak tau, toksah gebang nak bersuara di peringkat antarabangsa, buat gelak orang saja nanti tau.  Oh ya, penulis dimaklumkan, Nik Aziz cakap Arab pun boleh masuk kategori hancur juga (ada slang India – maklum Nik Aziz dapat degree dari Deoband University, India).

Tambah parah kalau gambar ini sampai ke pengetahuan CIA dan laporan mengenainya akan menyebabkan dana asing dari negara tersebut yang disalurkan kepada pelbagai pihak yang ada kaitan dengan Pakatan Rakyat sekarang dihentikan, mahu mengelupur Nik Aziz minta Anwar tolong buat apologize tour bagi pihaknya di Amerika sana.

Tapi apa pun, itu bukan isunya, isunya ialah supaya kita semua perhatikan kemunafikan Nik Aziz ini.  Dalam suasana anti Amerika dan anti Israel lanjutan dari penyiaran filem ‘Innocence of Muslim’, Nik Aziz ambik kesempatan bergambar memijak bendera Amerika dan Israel (nak popularlah tu), tapi dalam masa yang sama dia bersekutu dengan pelindung keselamatan Yahudi (kalau ada peluang memerintah Malaysia).

Sudah tentulah tidak lain dan tidak bukan yang penulis maksudkan ialah Anwar Ibrahim.

Keupayaan Nik Aziz berlakon dalam 2 situasi berbeza tapi kelihatan hampir sama ini, memang mengujakan ramai pihak.  Penulis sendiri pun kalau tak kenal Nik Aziz akan kagum juga dengannya.  Mana tidak, dia pijak bendera yahudi itu satu hal, yang Anwar berikrar nak melindungi keselamatan yahudi tu, kenapa masih buat kawan?

Eh, pooodahla Nik Aziz, berlakon nak dapat populariti pandailah kau ya.  Ingat orang dah lupa ke tentang sokongan Anwar Ibrahim terhadap keselamatan Israel yang jadi sekutu rapat kau sekarang ni?

Nak tipu yang bodoh-bodoh macam Unit Amal PAS itu mungkinlah.


Posted by Adamyan on September 21st, 2012 :: Filed under Adamyan,Utama
You can leave a response, or trackback from your own site.

62 Responses to “Kerana Gambar Ini, Anwar Kena Apologize Tour Lagi”

  1. tengkudin
    September 21st, 2012

  2. bujuk
    September 21st, 2012

    Bagilah TGNA jadi PM atau Menteri Luar baru boleh bercakap d PBB dan OIC. Pemimpin2 Islam terbukti berani contohnya Pemimpin Iran Mahmod Ahmad Dnijad dan Erdogan selamba ja kutuk AS dan Israel. Berbanding dengan PM/Presiden negara Islam yg. jadi sekutu AS. Kita sedang menunggu Ahmad Morshi(mesir) dan Presiden Libya berucap d PBB.

  3. mm
    September 21st, 2012

    Apa?? salah kah pijak bendera Zionis?? kata Umno mempertahankan Islam???

    Pok Nik tau tau cakap english?? dia tau ckp arab..itu bahasa al quran. najib tau???

  4. tengkudin
    September 21st, 2012

    nik ajis tau cakap urdhu je la.heheh

  5. tengkudin
    September 21st, 2012

    Tun Mahathir dah lama kutuk AS dan ISRAEl….Aljuburi je tak berani..hehehe

  6. StinGray
    September 21st, 2012

    Agak2 berani ke si tua kutuk tu pijak gambar Karpal yg menghina Hudud yg sekian lama menjadi modal politik PAS…

    Pijak bendera AS, tapi berpelukan dgn Aljubs nephew uncle sam kat sini….munafik tua yang bodohhh…

  7. StinGray
    September 21st, 2012

    Pok Nik tau ckp arab!!!…hehehe…nampak sgt tak kenal idola sendiri…ngok..dia ckp melayu pun org tak berapa nak paham laa..emmmm

  8. StinGray
    September 21st, 2012

    Kelantan pun tak terurus ada hati nak jadi PM…PM Kerajaan Pasir berdengung boleh la….

  9. azam
    September 21st, 2012

    pak arab yg pandai ckp arab pun belambak yg jd setan.

  10. neutron
    September 21st, 2012

    Tun MAdey , Najib sama macam itu ular kepala dua…. tunjuk hero konon sokong Palestin… satu tulis surat sama PM Israel ucap tahniah… minta tolong jadi org tengah… satu lagi ikut APCO tiru 1 Israel…. SETAN SETAN yang boleh dikenal lagi terkenal…kah..kah..poodaahhh

  11. tengkudin
    September 21st, 2012

    betul tu…kepalanya si tua kutuk nik ajis ni la..kepala setan..heheh

  12. tengkudin
    September 21st, 2012

    camni ke yg sokong israel tu..??? hehehe

  13. bujuk
    September 21st, 2012

    Takda bezanya karpal dengan Najib, UMNO dengan DAP… 2-2 tolak hudud. Tu yg. TGNA jadi serba salah, nak pijak yg. mana dulu. Yg. KAFIR sah2 taknak Islam, Tapi yg. MELAYU ni…

  14. Anak_Nogori
    September 21st, 2012

    pirahhhhh bujuk….nik aziz ngan ngeh dari DAP tu pun tak berani nak bersuara jadi setan bisu..ada hati nak sound AS dan israel kalau dia jadi PM….pggfgfgffffffff.

  15. Anak_Nogori
    September 21st, 2012

    Soalnya berani ke nik aziz pijak gambar karpal?…jangan kata gambar karpal, gambar ngeh pun aku berani kata nik aziz tak berani.

  16. PASpartyNGOK
    September 21st, 2012

    Cuba bayangkan Nik Ajis duduk semeja dgn foreign dignitaries bercakap pasal ekonomi dunia.

    Nik ajis dgn pelat kelantan nya akan bercerita macamana nak market keropok kering dan keropok lekor ke US dengan harapan keropok dapat atasi popularity sausage daging babi US.

    Yang pasti kita tak akan tengok mana mana menteri BN yang akan pijak bendera US kerana itu bukan cara kita.

    Kita protest melalui penghantaran surat bantahan. Berdemo boleh berlaku tapi masa demo tak ada bendera yang kena pijak.

  17. AmboKelate
    September 21st, 2012

    Bujuk,ptt pok nik kena la tegur kawan rapat dia tu Kapal sink.dgn najib kan musuh mmg la susah nk ada kesan.ni kawan karib pun takut,ada hati nak tegur Obama.

  18. AmboKelate
    September 21st, 2012

    Itu blm lg Anuwar yang komen. Depan totok PR dia kata lain,depan Yahudi sokong lain.Munafik tul nuar ni

  19. azam
    September 21st, 2012

    ni le ckp org bingai

  20. tengkudin
    September 21st, 2012

    Pas pun tolak hudud..hehehe

  21. raplahjingaa
    September 22nd, 2012

    Shhiannn….bujuk, sampai merayu minta si tua tu di beri jawatan PM, bukan tak shhiann, tapi bujuk, dia tu layak jadi ketua hangpa jer.

  22. raplahjingaa
    September 22nd, 2012

    moooo…nik ajis pernah ke cakap arab dengan hang ?

  23. bujuk
    September 22nd, 2012

    Takdapun perkataan TOLAK HUDUD. Ini semua tajuk2 spin dari wartawan utusan. Berbeza dengan apa yg. Najib kata “SELAGI UMNO MEMERINTAH M’SIA, HUDUD TIDAK AKAN DILAKSANAKAN”.

  24. raplahjingaa
    September 22nd, 2012

    dey aneee….seluruh palestine menghargai jasa TUN, hang ? hang pun berjasa jugak, bancuh teh ais ! hahahahaha

  25. raplahjingaa
    September 22nd, 2012

    Tak ada bezanya bujuk…hang jer yang tak gheti…kan haji boroi dah kata ” HUDUD HANYA 0.001?% DRP ISLAM ” dan ianya tak medesak…jadi tak payah lah di laksanakan.

    aku pun sokong dia bujuk…jaga tingkah laku dan tutur kata lebih penting, yang tu pun hangpa tak buat lagi.

  26. azam
    September 22nd, 2012

    hahahahah hang giler ker.nak ckp dgn si kapir karpal tu pun gigil lg nak ckp dgn kepala kapir kat PBB tu.hang bebetul kenal ka dgn org yg hang dok puji tu

  27. azam
    September 22nd, 2012

    salah besor tuuuu.kalu nuar jd PM mau dah kene penggal orgtua tu

  28. PR(Palatkan Rakyat)
    September 22nd, 2012

    Saya sokong PAS bergabung dgn UMNO dan PAS kuar dr PR.Biar PKR je jadi binatang tunggangan DAP.

  29. spana hidup
    September 22nd, 2012

    Bujuk hang dah baca ke draf hudud PAS? Undang2 Islam tu amat adil..tapi undang2 hudud PAS tak adil….hang baca draf hudud Kelantan dan hang pikiag sendiri..adil ke tidak? kl tak adil itu bukan undang21 Islam..so tkyah la nak wat hudud PAS. Lepas pRU13 kl PR menang PAS akan dihalau keluar dari PR oleh DAP atas alasan hudud dan masa tu Islam tak boleh dipertahankan spt skg. Jgn dok pikir Hudud sj. pikir sama masa depan umat Islam dan bangsa melayu.

  30. spana hidup
    September 22nd, 2012

    Bujuk..kl anak pompuan hang kena rogol hang pi repot kt balai polis Pas depa akan tanya hang..ada 4 saksi dak..kl takdak pi balik la kl tidak anak hang pula kena hukum pasai tuduh org tanpa saksi. apa perasaan hang masa tu?

  31. sungai_siput
    September 22nd, 2012

    banyak cakap pulak kau yek

    ngeh mintak maaf kelentong pasai hina nabi pun kau percaya, terus lembik hati kau

    porah la keling

  32. bujuk
    September 22nd, 2012

    jangan memandai la..
    Solat, puasa, haji korang buat sebab Allah perintah. Ni HUDUD korang tolak, siapa yg.perintah?

  33. bujuk
    September 22nd, 2012

    Tolong tunjukkan hudud yg. mana ADIL?
    Hang ingat PAS yg. rangka hukum hudud, bukan ulamak yg. buat bersumberkan hadis dan quran?
    Jangan beralasan.. seperti yahudi bila suruh qorban mereka bertanya macam2 sedangkan sebenarnya mereka taknak berkorban.

  34. nik aziz pukimak
    September 22nd, 2012

    pukimak oiii.
    kelantan dah ada enakmen hudud. bila nak warta kan.
    cakap mcm pukimak. warta kan je.
    ingat tak si taik aziz bari tu, lecturer UIA undang undang terkenal tu?
    si taik tu kata hudud boleh diwarta kan tau. siap dilaporkan dlm pukimak haramkan daily.
    oiii.. bujuk, pegi la jilat buntut nik aziz tu supaya dapat warta kan hudud oooi..

  35. Anak Lenggong
    September 22nd, 2012

    Weii..Bujuk tak payah ko nak berlakun laa..ko dan penyokong bangang PAS asyik dok kena tipu dik pemimpin ko je..dalam muktamar PAS diKota Baru tahun lepas dah pemimpin ko sendiri katahukum hudud sudah takde terpikir dlm kepala otak PAS..dah ditukar negara berkebajikan..ape laa bebal sangat ko ni..ko sebagai ahli cuma boleh merungut jee..lepas tu nak tegakkan benang basah disini pulak..

    Pegi tanya anak nik ajis dan timbalan menteri besar kelantan tu..ape jadi dengan penubuhan pengubal dan pengkaji hukum hudud yang ditubuhkan pada tahun lepas tu..daripada okt 2011..cuma sekali sahaja bermesyuarat tu pun untuk pemilihan AJK je..so ape hal..bila nak pilihanraya mula laa lelong kata nak buat hudud dengan menipu bebudak dan orang kampong saperti ko..dan mula laa keluarkan cerita lama kata UMNO tak menentang..weii..bujuk yang menentang dulu dah pencen pun dah ditukar 2 PM laa..lagipun DR. M menentang disebabkan HUDUD PAS mengasingkan hukumanny ..cuma terpakai kepada orang islam je..orang kapir tak terpakai..sedang hukum hudud dalam islam terpakai kepada semua agama dan bangsa..tu yang Dr. Mahathir tentang..
    Minggu ni karpal sigh dah cabar nike ajis supaya buat hudud kat kelantan je sebab dalam perlembagaan dibenarkan..buat laa..jangan main lelong kat pentas ceramah je..bingai punya budakkk

  36. fabregaz
    September 22nd, 2012

    klu nak spin perkataan2 yg digunakan mcm2 cara boleh..klu dah ‘not possible’ tu mmg xnak laksanakan la..

  37. fabregaz
    September 22nd, 2012

    nik ajis berani pijak la sbb anwar dh bg green light..yahudi pun tau sapa nik ajis ni dan peranan dia kepada anwar..yahudi dan amerika pun blh pejam mata je hal ni sbb keuntungan yg lebih besar kpd mereka sdg menanti..isu sbnrnya awat pas tak cabar anwar sendiri je yg pijak mcm tu?

  38. spana hidup
    September 22nd, 2012

    bUJUK..JAWABLA APA PERASAAN HANG BILA KEADAAN ANAK POMPUAN HANG KENA ROGOL DAN TAKDAK 4 SAKSI..MAKIN BYK LE ORG AKAN JADI PEROGOL…INILAH CONTOH HUDUD PAS. KERAJAAN TOLAK SETELAH DI KAJI DGN PENDAPAT2 ULAMA JUGA. BUKAN TUN M WAT SORANG2. KENA PINDA PERLEMBAGAAN PLAK TU. CUKUP KA SUARA DLM PARLIMEN UTK PINDA PERLEMBAGAAN?

  39. bujuk
    September 22nd, 2012

    Najib kata “selagi UMNO memerintah M’sia, Hudud takkan d laksanakan”. Najib ni jawatan apa sekarang dalam m’sia dan UMNO?

  40. bujuk
    September 22nd, 2012

    Kesian hang… rogol dengan ZINA pun hang taktau. Rogol tu cara paksa, zina tu cara sukarela. Dalam undang2 sivil hari ni, rogol adalah kenayah, tapi zina adalah kehidupan sosial yg. tak boleh d pertikaikan. Ini undang2 penjajah yg. korang junjung. Sebab tu CSL boleh jadi presiden MCA.
    Hang p belajar hukum hudud dulu, rogol kena 4 saksi ke tidak?
    Sebab tu Islam larang wanita keluar rumah sendirian untuk mengelak perkara ini berlaku. Dalam akbar juga biasanya wanita d rogol kerana keluar sendirian.

  41. raplahjingaa
    September 22nd, 2012

    Allah perintah jangan buat fitnah…tapi hangpa buat jugak bujuk…sampai ke dalam masjid hangpa buat fitnah….tu pun ada hati nak hudud.

    udah-udah la bujuk oiii…ilmu agama hang, cukup-cukup jadi orang yang beragam Islam jer…hang tak payah lah mendahului otak hang…akibatnya hang asyik kena tibai jer kat sini..hang faham kan ?

    bujuk…bujuk…iskh1 iskh !

  42. raplahjingaa
    September 22nd, 2012

    alaaa mursamdol hang kata…hudud kalu payah, tak perlulah di laksanakan…ada hang pi terpekik terlalak di depan rumah dia ?…hang tunduk membisu jer bujuk…

  43. raplahjingaa
    September 22nd, 2012

    hehe…hang spin bujuk hang spin…sek 14 kanun jenayah hangpa amacam ?

    hehe…minat sungguh lebai-lebai hangpa dengan benda-benda pelik ni…

  44. niel
    September 23rd, 2012

    haahhaaa.. memang betul tue…nuar main cina doll berani ler..

  45. niel
    September 23rd, 2012

    nik aziz dalam politik malaysia ibarat hidup segan mati tak mau.. cakap putar belit macam keling..sbb tok guru dia kat india ..keling..

  46. jagat
    September 23rd, 2012

    “Bagilah TGNA jadi PM atau Menteri Luar baru boleh bercakap d PBB dan OIC”. bujuk, sedar ka apa ko cakap ha… bila masa PR nk bg TGNA jd PM. TPM entah blh jd ke tidak.. aku simpati ngan hang la bujuk.. tp x pa abg nua kan ada..

  47. nazwan
    September 23rd, 2012

    Bagus jawapan en. Bujuk. Sebaiknya kita pertahankan hukum Allah.
    Tetapi sepatutnya PAS tak perlu lagi mainkan isu amaran DR.M dan Najib. Laksanakan hukum hudud dikelantan dahulu. Takut Allah lebih baik dari takut pada manusia.

  48. jagat
    September 23rd, 2012

    bujuk, dlm islam arak tu haram, pasai pa di kedah masih lg ada jual arak secara trtutup dan trbuka.. pasai pa bujukk, kan azizan tu pas dan pas plak parti islam. jd sblm laksana hudud baik laksana pgharaman arak dulu. aku cadang ja bujuk. maafla aku ni kurang arif sikit pasai agama. mgkn ada hukum yg kata blh bila pas printah.

  49. fabregaz
    September 23rd, 2012

    zina kehidupan sosial tu anwar yg ckp sbb tu dia xsetuju cara serbu2 mcm jab agama dok buat la ni..langgar privacy org katanya

  50. PASpartyNGOK
    September 23rd, 2012

    Bila cina masok masjid berkhutbah pada beberapa kerana mamat tunggul berketayap dengan kusyuk jadi baruah, nik ajis cakap dia sedang mendekatkan kafir Dap pada syiar islam. Ini cara Pas berdakwah untuk mendekatkan kafir pada islam.

    4 tahun berlalu tak pun kita dengan ada seekor kafir Dap potong punai dia untuk masok islam.

    Yang kita nampak orang Pas tengah sibok menyambong kulup mereka yang terpotong untuk jadi kafir macam Dap.

    Sialan punya Pas. Laknat betul manusia Pas ni.

  51. bangKano
    September 23rd, 2012

    Aku gerenti andai nya Pok NIk ni jadi PM tentu dia jadi gelabah bila pi kat forum antarabangsa bincang pasai politik,ekonomi,keselamatan,pendidikan dsb nya. udah tentu dia hantaq wakil ato TPM bagi pihak nya alasan dia kurang sehat….silap silap mintak masuk spital…tipu punya agamawan ngaku diri tu ulama….

  52. sat
    September 23rd, 2012

    0.00000000000000000000001 persen jer

  53. bangKano
    September 23rd, 2012

    Memang la hudud islam tu adil tapi draf Enakmen Jenayah Syariah ll 1993 Kelantan ciptaan PAS memang soeh tak adil.Sebab undang undangb tu terkena pada orang islam saja tak apda bukan islam. andai nya berlaku kes zina di mana piompuan mep;ayun islam di tabngkap berzina ngan laki laki bukan islam,tapui yang kena tuduh ada la pimpuan melayu uislam tu adil ka lagu ni bujuk oiii…? Pelaku zina bukan islam tak kena tuduh pasai dia bukan islam. pasai pa pulak jadi lagu ni hah…? Seronok di nikmati depa berdua bila teang hukuman melayu pompuan yang kena sebat 100 kali tapi laki laki bukan uislam terlepaih adil ka tu…?

    Hang dah baca ka Alquran bujuk oiii..? Dalam teks alquran ALLAH sebut penzina mesti di sebat 100 kali tak pula di sebut penzina islam…?

    Ha

  54. bangKano
    September 23rd, 2012

    Dalam alquran cuma sebut zina bukan nya rogol. Terntang saksi 4 orang bagi yang dah menyaksi kan kejadian zina bukan nya rogol.

    Bak mai tunjuk kat aku ayat mana pakai 4 saksi terhadap rogol…? Kalo ALLAH kata mintak 4 saksi kejadian rogol hancu la umat yang teraniaya nak cari saksi b uila dia kena rogol. ALLAH tu Maha adil bila buat peraturan tapi manusia bebal macam hang ni yang buat peraturan tak adil terhadap pesalah….

  55. bujuk
    September 23rd, 2012

    Hang yg. kata aku kena tibai, tapi aku yakin ramai d luar sana fikir korang yg. kena tibai. Orang kena tibai biasanya dia menjerit atau bertindakbalas -ve. Contohnya memaki, mencarut, mengutuk dan seumpamanya. Jadi boleh chek semula siapa yg. bayak buat perkara tersebut. Orang yg. benar dia sentiasa tenang dan sabar.

  56. bangKano
    September 24th, 2012

    Enakmen Jenayah sSariah ll 1993 Kelantan udah pun diwarta kan tapi tak di kuat kuasa kan kerana ada beberapa masaalah kunun.Apa tak nya ada masaalah sapa nak pi tangkap pesalah jenayah syariah,mahkamah mana pulak nak bicara kan dan sapa pulak nak sebat depa tu…? Pegawai Penjara tak dak kuasa laksana kan sebat dan memenjara pesalah tu.Ni semua mesti kena pinda perlembagaan jadi PAS kata UMNO tak restui porahhh Pok Nik cakap tak seropa bikin…semua nak menipu rakyat bebai jerrr…

  57. Anong
    September 24th, 2012

    Kapten Amarika Al-Jub

    FINAL JUSTICE

  58. bodogilabujuk
    September 24th, 2012

    serius la aku baca komen bujuk ni macam orang bodoh meluat aku baca!!!
    rasa nak penampar pun ada tahap bodoh nak mampus tak habis2 dok ulang “SELAGI UMNO MEMERINTAH M’SIA, HUDUD TIDAK AKAN DILAKSANAKAN”.tak habis2 nak salah kan UMNO. bujuk ko fikir satu benda ni. Allah itu maha adil. hukum hudud pas kata hanya orang islam saja terpakai hukum hudud ni.orang bukan islam ikut undang2 sivil.skeg ni ko tnya diri kau tu adil ke undang2 macam tu????yang adil itu datang dari Allah yang tak adil TU PAS KENA PAHAM TU!!!!

  59. sayap_khali
    September 24th, 2012

    bujuk, kalu la ang terer cuba hang bg sumber berkenaan hudud yg pas karang sendiri tuh.. tang mana pas amik sumber2 berkaitan hukuman hudud tuh? sbbnya aku pnah tngk dokumen2 hudud pas nih, tp mcm x btoi ja sumber2 dlm hudud karangan pas tuh.. bai de wei bujuk cuba hang list kan kat kami semua apa kelayakan pork nick yg di angkat jadik ulama x bertauliah kat malaysia nih.. n apa sumbangan pork nick nih kat dunia islam (bkn isley tau)

  60. Hamba Ar Rahman
    September 24th, 2012

    Sebenarnya DNA sample yang membuktikan kes rogol secara teknikalnya lebih kuat untuk menjadi asas bukti dari saksi 4 orang. Saksi mungkin juga boleh menipu…Sebagai contoh…jika seorang wanita dirogol sehingga mengandung dan bayi yang lahir dibuktikan DNA perogol…sedangkan kes berlaku 9 bulan dahulu, tanpa saksi…tentu sukar untuk sabit kesalahan jika hanya menggunakan 4 saksi…ISlam sangat mudah dan adil…ianya sangat relevan sepanjang zaman…tuntutan 4 saksi menunjukkan bahawa…bukan senang hendak menyabit, menuduh kes zina…tetapi..pada zaman moden DNA sebenarnya telah dapat membuktikan kes…sama juga seperti di padang mahsyar…kita tidak perlu DNA kerana di sana anggota badan sendiri yang akan bercakap…begitulah perumpamaannya…tubuh tidak boleh bercakap di dunia ini..tetapi DNA itu sudah membuktikan perlakuan zina/rogol telah berlaku…saya rasa, ulamak dan saintis perlu berbincang tentang ini…saya tidak merasa Islam itu bodoh dan mundur…ISlam itu sendiri membawa manusia keluar dari kemunduran dan sangat menggalakkan kemajuan…wallahualam

  61. Hamba Ar Rahman
    September 24th, 2012

    Sebenarnya peratusan wanita yang dirogol di rumah sendiri atau orang dikenali (seperti jiran/teman lelaki) lebih tinggi dari dirogol di luar oleh orang yang tidak dikenali…Jadi, adalah tidak adil untuk menyalahkan wanita sahaja…wanita2 ini dirogol atas sebab nafsu buas lelaki yang sudah tidak dapat mengimbangi iman dan syahwat yang sudah mengatasi akal…

  62. raplahjingaa
    September 24th, 2012

    Orang yang di luar sana ? siapa kah mereka bujuk…hehe, mesti cai-cai yang macam hang jugak….kaum minoriti.

Leave a Reply

Type your comment in the box below: