17
Sep

GEMPAR! Gambar Amoi Gesel ‘Nenen’ Pada Anwar Ibrahim Tersebar!

Gambar yang dirakam oleh Minaq Jinggo.

Pencacai pembangkang selalu serang peribadi DS Najib. Sampaikan video DS Najib menari dengan isterinya pun pembangkang nak politikkan.

 

Apa pandangan pembaca MyMassa bila gambar ini mengantoikan Anwar Ibrahim? Bayangkan kalau yang kantoi tu DS Najib atau TS Muhyiddin. Sudah pasti ianya menjadi muka hadapan Harakah dan Suara Keadilan.

Persoalannya, beranikah Suara Keadilan atau Harakah menerbitkan gambar seperti ini?

*MyMassa pelik bila video atau gambar menari pemimpin UMNO dengan isteri nak dijadikan isu. Kalau pembangkang benar-benar prihatin, kenapa video Anwar menari dengan wanita Cina ini tak pernah mereka suarakan?

http://mymassa.blogspot.com/2012/09/gempar-gambar-amoi-gesel-nenen-pada.html

Ada 5 Comments setakat ini.

  • mat choras
    September 18th, 2012 at 12:02 AM

    Joget tu kehendak najib sendiri gesel ni bkn kehendak anwar perbuatan x sengaja wanita tu knp goblog2 umno terlampau goblog

  • cyleo
    September 18th, 2012 at 12:48 AM

    sukanya mamat tu dapat chan mcm nie, aku rasa amoi tu china doll versi tua..nak try nasib kot2 menyangkut

  • tengkudin
    September 18th, 2012 at 7:23 AM

    sure aljuburi kata CIFuT…pas to bagi password DOLL!! hehehee..

    mesti kene acu lagi pistol aljuburi la lepas ni..hehe

  • mRsTURDY
    September 18th, 2012 at 10:06 AM

    FROM BANGKOK TO ORLANDOR!!!

  • PASpartyNGOK
    September 20th, 2012 at 3:56 PM

    Dikabarkan juga selepas Anwar digesel dia pun terus berpaling pada Amoi atau Nyonya itu bertanya ” can I eff.. you today ? ”

    Ramai orang yang mengenali Anwar sejak zaman dulu suka cerita macam mana Anwar melayan kaum perempuan di pejabatnya. Anwar dikatakan sering menggunakan kata kata lucah ketika menegor perempuan. Kata kata kearah sexual harrasment. Cara ini dikatakan menimbul ketidak selesaan pada manusia jenis tulus tapi kesukaan pada yang birah atau mengeyam.

Apa Pendapat Anda ?, Komen disini!


© MYKMU.NET. All Rights Reserved. Sign up for entries RSS and for the comments RSS.

Powered by WordPress. MyKMU.NeT theme by Jebon.