7
Jun

PARTI ANWARINAS SEJATI!

Salam 2 all.

“Over my dead body” kata Karpal Singh bila mengutuk PAS kerana mahu menubuhkan Negara Islam dan melaksanakan undang-undang Islam. Maka bertempiklah para mujahidin dan bakal syuhada didalam PAS menghentam dan memaki hamun Karpal Singh & DAP sehingga nak terbalik si punjabi tak berturban tu! Malah ada yang sanggup mati syahid untuk menentang Pengerusi DAP ini!

Belum pun mati si Karpal Singh, tau-tau Presiden Parti Islam SeMalaysia PAS mengisytiharkan pada hari Ahad 03 Rejab/ 06 Jun lepas bahawa PAS tidak akan memperjuangkan lagi penubuhan Negara Islam dengan fatwa “negara Islam tidak ada dalam Al Quran!!!”.

Tentu tidur Karpal Singh nyenyak penuh dengkuran puas, pasti Kitsiang tersengeh meleret macam Anwar tengok China-doll melihat pendirian PAS yang terkulai kini. Tidak cukup dengan pemimpin PAS mengisytiharkan sanggup mati mempertahankan Karpal, kini PAS sudah sanggup mematikan perjuangan mendirikan sebuah Daulah Islamiyyah. Ini tidak ada bukti lain selain membuktikan bahawa cengkaman DAP sudah lengkap bukan sahaja keatas PKR, malah kini keatas PAS!!!

Apa yang menyedihkan teman ialah fatwa terbaru Ustadz Hadi ini sangat menghina para syuhada’, mujahidin dan pejuang-pejuang PAS terdahulu yang bukan sahaja berkorban harta benda dan keringat peluh, malah ada yang membayar dengan nyawa demi mencapai impian Amanat Hadi untuk menubuhkan sebuah negara Islam. Ramai yang terpengaruh dengan Amanat Hadi sehingga ada yang mengkafirkan UMNO dan orang Melayu yang didakwa kononnya menolak penubuhan sebuah Negara Islam.

Akibat daripada Amanat Negara Islam Hadi ini, maka muncullah isu solat jemaah dua imam, pemboikotan kenduri walaupun dikalangan sanak-saudara, putus hubungan ahli keluarga, suami isteri ada yang bercerai berai, anak-anak kehilangan ibu bapa akibat dirasuk fahaman penubuhan Negara Islam melalui Amanat Hadi ini. Teman melihat sendiri orang kampung teman yang walaupun hidup kais pagi makan semalam, kais petang makan minggu lepas, tapi sanggup belanja duit untuk buat frame Amanat Hadi yang nak menubuhkan sebuah negara Islam. Rupanya 3o tahun pengorbanan mereka semua selama ini sia-sia, perjuangan yang mereka sokong selama ini tidak ada dalam Al Quran pun!!!

Dan persoalan besar ialah: adakah perjuangan orang saperti Ustadz Ibrahim Libya selama ini sia-sia; sedangkan beliau difatwakan mati syahid kerana memperjuangkan sebuah Negara Islam, demi memenuhi Amanat Hadi tersebut. Pada teman, fatwa terbaru bahawa “perjuangan menubuhkan Negara Islam tidak ada dalam Al Quran” adalah satu penghinaan besar terhadap Assyahid Ustadz Ibrahim Libya dan para syuhada’ yang lain!!!

Kalau ikut logik fatwa terbaru Ustadz Hadi itu, maka Negara Islam Madinah yang ditubuh oleh Rasulullah saw juga tidak ikut Al Quran lah jugak agaknya yop! Malah kalau ikut fatwa terbaru ini, PAS perlu ubah namanya kerana nama Parti Islam SeMalaysia pun tiada dalam Al Quran yop! Mungkin elok PAS tukar ke nama Parti Anwarinas Sejati aje yop!

Padanlah Rasulullah saw berpesan kepada kita, kelak kamu nanti akan diratah oleh kafir kerana walaupun kamu besar dan ramai, tetapi kamu terkena penyakit hubbud dunya wakarohiyatul maut – terlalu cintakan dunia, dan takut mati!!! Na’uzubillah min zalik!

Teman tahu dan cukup yakin ramai ahli akar umbi PAS yang terkejut dengan perubahan dasar perjuangan PAS ini. Ramai juga yang menghubungi teman melahirkan perasaan sedih dan dukacita mereka. Kepada para ahli akar umbi PAS, inilah harga yang perlu dibayar oleh PAS demi memenuhi nafsu seorang manusia yang ditabal isterinya sebagai anugerah tuhan. Teman pernah sebut perkara ini; jika PAS berterusan mahu bergayut kepada Anwar, PAS akan terpaksa membayar harga yang mahal. Cuma teman tak sangka ianya berlaku begitu cepat.

Dalam keadaan DAP bukan sahaja masih kekal dengan prinsip perjuangannya Malaysian Malaysia, perjuangan mahu menyamatarafkan semua agama dan kaum dalam negara ini, malah makin bertambah cauvinis, rasis dan biaDAP; tau-tau PAS pulak yang bukan sahaja tumPAS dan gagal mempertahankan prinsip perjuangannya untuk mendaulatkan sebuah Daulah Islamiyyah; malah menghalalkan tindakan mematikan perjuangan menubuhkan sebuah Negara Islam atas fatwa “ianya tidak ada dalam Al Quran!!!”. Na’uzubillah min zalik! Moga ALLAH mengampuni kita semua.

Mungkin selepas ini para kuffar dan muysrik akan berebut mengundi PAS. Mungkin selepas ini para kaafirun dan musyrikun akan berasak-asak memangkah calon-calon PAS menjadi Yang Berhormat. Mungkin selepas ini para penghalal khinzir ini akan menobatkan kepimpinan PAS ke Putrajaya bersama Anwar, Karpal & Kitsiang. Mungkin selepas ini para taukeh judi & arak akan turut sama memenuhi tabung jihad PAS demi membiayai perjuangan negara kebajikan PAS. Tetapi apa guna itu semua jika prinsip tergadai, aqidah berkecai, perjuangan bersepai!!! Bolehkah para kuffar, musyrik, penghalal khinzir ini membantu kita dihadapan ALLAH nanti?!

Pesan teman kepada para ahli akar umbi PAS, suara majoriti bisu selama ini, bangkitlah mempertahankan PAS. Janganlah dikorbankan perjuangan PAS semata-mata kerana kilauan palsu Putrajaya. Kalau dahulu UMNO dikafirkan kerana kononnya tidak menerima Negara Islam, bagaimana pula dengan dakwaan pemimpin PAS sendiri yang memfatwakan Negara Islam tidak ada dalam Al Quran? Tepuk dada tanyalah iman masing-masing yop.

Dari ALLAH kita datang, kepada ALLAH kita kembali. Semoga ALLAH memberikan kita semua hidayah dan istiqamah, dan memberi petunjuk kepada kaum yang perlu diberikan petunjuk. Amin.

Adios amigos, grasias senorita.

Wallahua’lam & Wassalam.

Zulkifli Bin Noordin
Selasa
05 Rejab 1432
07 Jun 2011

http://zul4kulim.blogspot.com/2011/06/parti-anwarinas-sejati.html

Ada 59 Comments setakat ini.

  • C4
    June 8th, 2011 at 7:26 AM

    apa message yang nak disampaikan oleh article ini ????

  • Mullah TTDI
    June 8th, 2011 at 12:52 PM

    Salam YB Zul… Teruskanlah perjuangan murnimu itu… Membela Agama, Bangsa dan Negara…

  • KeRIS
    June 8th, 2011 at 1:16 PM

    PAS tumPAS kt DAP biaDAP

  • Din Bramboq
    June 8th, 2011 at 2:03 PM

    Disebalik cemuhan BN sebenarnya Anuarlah pemimpin yang berjaya membawa DAP dan PAS duduk semeja padahal sebelum ni kejayaan UMNO lah melagakan dua parti ini hingga tidak boleh berunding.memang sewajarnya PAS kena lebih liberal dan DAP kena semakin menurunkan racis nya .barulah PR boleh menawan lebih banyak kawasan perliman.Jika dua puak ini terus tegang yg rugi adalah penyokong mereka kerja lebih hasil tak ada .saya melihat PAS tidak kalah dan DAP juga tidak menanag kerana keduanya tidak akan boleh monopoli tanpa keduanya masing masing menurunkan extrem masing2.Apa yg berlaku sekarang adalah satu pendekatan yg lebih advance dan menguntung kedua puak .Kerana itulah UMNO tak henti henti menawarkan gabungan PAS dlm BN .namun tak mungkin PAS akan menyertai BN kerana masing masing mempunyai matlamat berbeza.Suka atau tidak penyokong UMNO telah melihat 4 buah negeri telah tewas dengan pendekatan sederhana PAS dan DAP dibantu oleh PKR.Dan kerana itulah anuar mesti dipenjarakan kerana anuar adalah mastermind disebalik ikatan ini.Jika anuar dibiarkan ia akan meranapkan kekuatan UMNO .yang menjadi tulang belakang BN .bayangkan jika UMNO ranap proses jual beli parti lain akan berlaku dan ini akan meleburkan penguasaan UMNO.Sekadar pandangan…Bekas ahli UMNO .

  • Mullah TTDI
    June 8th, 2011 at 5:21 PM

    Salam Din Bramboq…. Memang kita mengalu-alukan pembangkang di negara kita seperti Pakatan Rakyat dan sekarang, rakyat kita sedang menilai siapakah yang lebih baik pendekatannya dan perkhidmatannya: BN atau PR. BN tidak takut kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim dan terserahlah kepada proses undang-undang, samada Datuk Seri Anwar Ibrahim bersalah ataupun tidak dalam kes terbaru beliau. Sebenarnya, Pakatan Rakyat adalah Pakatan yang Rapuh yang mengambil kesempatan akan kelemahan pentadbiran BN dan juga faktor-faktor luaran yang lain seperti kenaikan harga barang, inflasi dan sebagainya. Memetik kata Professor Shamsul Amri Baharuddin, tunjukkan dahulu Barisan Kabinet Maya (Shadow Cabinet) Pakatan Rakyat terlebih dahulu sebelum menjadi Kerajaan Persekutuan… Sekian terima kasih…

  • Din Bramboq
    June 8th, 2011 at 9:48 PM

    Raayat duk perati duk nilai sapa pembohong besar.
    Pasal tu menjelang PRU sarawak 2.4 juta pelawat knjungi malaysiakini
    Cuma 1.3 juta lawat Utusan online .Kenapa utusan rugi 6.8 juta dalam tempuh 3 bulan pertama 2011.Raayat mahu maklumat yg tepat dan nyata.selagi raayat malas ambil tahu siapa salah siapa benar dan siapa untung.memang senang mengurus orang bodoh dan buta info.
    UMNO untung selagi raayat bergantung kpd media utusan dan tv3.Kita tak dapat pro dan cont.Jadilah kita ulam dan lauk org bijak.

    Ada masa tenguklah video ni .Anda tahu kenapa pembangkang tak percaya anwar meliwat dan UMNO tukang fitnah dan penyebar gambar lucah.

    http://www.youtube.com/watch?v=1XQXhOQjLt8
    http://www.youtube.com/watch?v=1XQXhOQjLt8ana dia tunjukkan bukti sebenar begitu juga video sex adalah rekaan stndby jika liwat dua BN tewas.

    Pada mulanya sy juga percaya anwar meliwat tapi Allah maha kaya kerana menunjukkan kebenaran.

    Anda mungkin kurang senang dgn saya tapi itulah realitinya UMNo boleh memerentah malaysia tapi bukan dengan mengaibkan org lain.Kami tak minat UMNO kerana telah porno dan tak mahu subahat dgn kerja keji dan jelek….Sekian terima kasih.

  • DAPjahanam
    June 8th, 2011 at 9:56 PM

    Parti berimej jubah, janggut sejemput dan serban ni dulu kata “negara Islam” sekarang dah tukar “negara berkebajikan” la pulak, yang sorang lagi yang bantai depan belakang, dulu ” lawan tetap lawan” tapi sekarang slogan dia ” tangguh tetap tangguh”..yang tak berubah dan buat untung..parti DAP pencetus 13 May 1969…”Melayu balik kampung”… :)

  • C4
    June 9th, 2011 at 2:14 AM

    porah lah zul pembela agama ????

    pembela gama kepala hotak dia ……

  • C4
    June 9th, 2011 at 2:14 AM

    buat PRU baru tahu sapa yang akan tumpas…..

    jangan cakap jea ….rakyat adalah hakim…..

    sapa yang tumpas…..

  • C4
    June 10th, 2011 at 1:11 AM

    untuk apa ditunjuk menang besok tahu lah kita nak buat macam mana…

  • yeopas
    June 10th, 2011 at 4:58 AM

    dasar parti buat memang berubah2..yang tak berubah hanya dasar penipu dan putar belit nya saja..
    cakap jer berdegor2…tapi berak atas gelegor..amat rugi yop hadi tak mati bersama pengikut fatwanya di mamali dulu… kalau yop hadi mati dah tentu sahid dan lena dalam syurga ciptaan pok nik kelate..

  • jujur
    June 11th, 2011 at 12:54 AM

    hoi anak haram C4 lu apa pasal,lu ni menyokong kaki bontot anwar pasal apa sangat ,lu mmg hasil dari bontot dia ke apa?

  • C4
    June 11th, 2011 at 2:27 AM

    syurga ciptaan pok nik kelate..???

    ya ke yop?? mike jangan lah jadi bodo ….

    bila teman cakap bodo mike marah ……

    syurga ni tuhan yang buat mana ada …manusia yang buat ….

    elok lah rasenya mike ni mengaji benor2…..

  • C4
    June 11th, 2011 at 2:38 AM

    Tak usah lah zul kau nak bercakap soal islam….

    Kau pun menang dengan menompang tiket PKR …..

    Kenapa kau tak letak jawatan …. Lepas tu beratnding atas tiket bebas kau ????

    Kau tahu zul kau telah MENIPU PENGUNDI2 KAU dan JUGA PERKERJA PARTI yang bertungkus lumus untuk menang kau di Kulim????

    Pengundi kau mengundi kau kerana mereka benci dengan UMNO…..tapi kau tipu mereka…

    Tapi kau hanya berkopiah putih diatas kepala …. Tapi PENIPU …… kau tak malu ke ??

    Sebenar kau zul lebih teruk dari orang kafir …..sedangkan orang kafir tidak MENIPU pengundi2 nya….

    ADUN selambau seorang kafir …. Meletakkan jawatan apabila desakan dari UMNO untuk membelinya….kenapa orang kafir lebih jujur dari kau ….

    Zul kau jangan lah berpura2 dengan sifat munafik kau dengan lagak kopiah putih atas kepala ……

    kau telah memalukan umat islam sahaja …. Kerana kau penipu dan pembohong…. Lepas tu kau nak bercakap soal keadilan islam ?????

    buang jea ketayap putih kau tu……

  • C4
    June 11th, 2011 at 3:17 AM

    sudah lah zul kau menipu pengundi kau kat Kulim …..

  • C4
    June 11th, 2011 at 8:27 AM

    bodo yang kau ni ….. negara ini bukan ke negara demokrasi ….

    aku nak sokong siapa pun hak aku lah …..

    kalau kau nak sokong naib sokong la….’

    aku tak marah pun…..

  • C4
    June 11th, 2011 at 8:31 AM

    “Pakatan yang Rapuh yang mengambil kesempatan akan kelemahan pentadbiran BN dan juga faktor-faktor luaran yang lain seperti kenaikan harga barang, inflasi dan sebagainya”

    Soal rapuh atau tidak ….. hanya rakyat yang akan menentukkannya ….

    sememang nya kesempatan itu diambil oleh pembangkang …..

    dengan itu negara kebajikan BN dengan menaikkan harga brg2 kena kaji balik ….

  • C4
    June 11th, 2011 at 8:57 AM

    cakap jer berdegor2…tapi berak atas gelegor….

    sapa yang berak atas gelegor ….. pemimpin UMNO…..

    yang nganga mulut bawah gelegor…… makan tahi pemimpin UMNO….

    penyokong dan pengundi UMNO….

  • C4
    June 11th, 2011 at 8:59 AM

    mike jangan cakap beso lah yop…. setakat duduk kat parit ….tu….

  • Robocop
    June 11th, 2011 at 9:30 PM

    kau tu binggung tak abis2.hal yg begitu mudah pun tak faham2.hati tu dah lebih busuk dari pekung…..ada mata dibutakan,telinga dipekakkan dan ada otak tapi tak berakal…..makin bertambah tonggong dan banggang lah C4 ni.

  • Robocop
    June 11th, 2011 at 9:32 PM

    aku gase C4 ni ex-couple kaki bontot tu…..sbb tu dier feeling habis kat Si AnuGhairah tu.

  • Robocop
    June 11th, 2011 at 9:34 PM

    kita tengok jer nanti,sape yg jadi Mat Jenin….berangan tak abis2.PR kan Puak Retorik.

  • Robocop
    June 11th, 2011 at 9:50 PM

    aku dah tengok video tu,setakat bercakap tanp bukti…sesape pun boleh.lebih2 lagi Saifudintolol tu,langsung aku tak percaya.DNA dan sumpah laknat adalah beberapa cara bg menunjukan fakta dan bukti.kalau takder angin,masakan pokok leh bergoyang.

  • Robocop
    June 11th, 2011 at 9:54 PM

    salah sorang yg sanggup jilat dan sedut jebur AnuWar adalah C4.baik kau tadah jer jubur kau tu kat AnuWar AnuGhairah Al-Juburi.

  • Robocop
    June 11th, 2011 at 9:58 PM

    C4,perangai dan hati kau ni lebih busuk dari yahudi-zionis.mcm mana lah mak bapak kau boleh melahirkan anak mcm kau ni…..mcm iblis-syaitan.

  • baya
    June 11th, 2011 at 10:40 PM

    apalah c4 ni. merapu macam orang meroyan. beri pendapat bodoh macam orng x sekolah. sekolah PAS agaknya

  • baya
    June 11th, 2011 at 10:41 PM

    pok nik yang kata pangkah PAS masuk syurga.

  • Din Bramboq
    June 12th, 2011 at 1:06 PM

    YB zul tu time bom UMNO yang sengaja dibiarkan meledak tapi tak berfungsi pun.Dasar org munafik masa berkawan cium ponggong bila dah tak berkenan hentam keliling.Otg dah tahu siapa Zulkifli Nordin .Hrapkan lebai saja atas kepala .isu anuar pun percaya loyar apebenda mcm tu.Buat buat percaya padahal dia tahu semua hal.

  • C4
    June 12th, 2011 at 1:56 PM

    zul jadi anjing UMNO….. kot 2 boleh bertanding atas tiket UMNO…

  • C4
    June 12th, 2011 at 4:12 PM

    dia selalu menyalak bagi pihak UMNO …..

    kesian Zul….. mungkin agak nya kerusi Kulim UMNO bagi kat dia kot ….

    tapi macam mana ketua bahagian UMNO kat situ ?????

  • Din Bramboq
    June 12th, 2011 at 4:33 PM

    L:ebih kurang sikatak Brahim tu la….sapa pun tak mau dah .
    sekali buleh la muhung orang masuk dua kali bye bye lah .Orang kedah bukan bodo.Tunggu la Pilihanraya nanti.bungkuih la Si lebai mangkuk zul tu.tenguk muka pun tau ..dia mau masyuukkkkk ja .

  • C4
    June 12th, 2011 at 5:03 PM

    zul bercakap atas nama islam ….. dengan ketayap putih diatas kepala …….. tapi seorang PENIPU dan PEMBOHONG…

    zul tipu pengundi2 dan pekerja parti semasa pilihan raya dulu … apa kah itu loyer islam …..

  • C4
    June 13th, 2011 at 1:52 AM

    mana dia zul ni anjing banjingan UMNO…..

  • Mullah TTDI
    June 13th, 2011 at 12:15 PM

    C4, adakah Islam menyuruh umatnya memaki hamun orang lain??? Adakah ini akhlak seorang pejuang Islam??

  • kahkah
    June 14th, 2011 at 4:51 AM

    hang ni brani ngutuk kt internet jer?pi la jumpa face 2 face ngan yb zul tu….cakap bukan men…pi la…aku bg galakan kat hang….

  • C4
    June 14th, 2011 at 9:28 AM

    puak UMNO kat dalam ni pun sama juga …..

  • C4
    June 14th, 2011 at 9:29 AM

    tu sebab orang banyak undi pas kot ????

  • C4
    June 14th, 2011 at 9:33 AM

    kuasa allah nak melahirkan aku ke dunia ini….

    isu nya sekarang bila zul nak letak jawatan ….

    jangan menipu pengundi2 dan perkerja parti semasa …

    zul bertanding dulu…. jangan jadi pembohong zul…..

    jangan tunjuk lagak kopiah putih ,….. tapi hati penipu

  • C4
    June 14th, 2011 at 12:21 PM

    aku bukan penyokong tegar Anwar ….. dari dulu, kini dan selama2nya

    macam kau orang penyokong tegar najib dan rosmah ….

    kalau najib dan rosmah kencing pun kau orang minum ….

    cuma aku tak suka cara UMNO menjatuhkan anwar jea….

    kalau nak jatuhkan anwar buat lah cara demokrasi ….

  • hamPAS NYOIR
    June 14th, 2011 at 2:54 PM

    kapal pooosing nak TAKE BEER bersama aji adi dan nick ajis….

  • hamPAS NYOIR
    June 14th, 2011 at 2:55 PM

    hidup Cput… Take BeeeeeR……

  • hamPAS NYOIR
    June 14th, 2011 at 2:58 PM

    dah dapat petunjuk hamPAS akan menjadi makan babak2 ayam..(mat sabu kaki betina , din puduraya kaki betina)

  • hamPAS NYOIR
    June 14th, 2011 at 3:00 PM

    kalo “Pee aRr” menang esok kedai2 arak akan dibuka sebelum subuh….mengambil petikan kata2 aji adi…teriak TAKE BEER

  • hamPAS NYOIR
    June 14th, 2011 at 3:03 PM

    hamPAS telah memilih kaki betina untuk mengepalai parti dikatakan isle……..(mat sabu + din puduraya + nizar virgin candle kristian = hamPAS Nyoir)

  • hamPAS NYOIR
    June 14th, 2011 at 3:07 PM

    syurga ugama “Isle” ciptaan nick ajis …
    1.berzina muysuk syurga…(mat sabu, din pudurya, saipul bahri, hj omar dll)
    2.mencarut dan fitnah masuk syurga
    3.takbir sudah menjadi “TAKE BEER”

  • hamPAS NYOIR
    June 14th, 2011 at 3:08 PM

    zul akan letak jawatan jika nick ajis dan aji adi pass away..

  • hamPAS NYOIR
    June 14th, 2011 at 3:09 PM

    zul tak tipu tapi kamu yang di tipu oleh bulatan pimpinan Peee aRr”

  • hamPAS NYOIR
    June 14th, 2011 at 3:11 PM

    org yag byk dosa dan org yg berzina jer sokong hamPAS cth Mat sabu dan Din puduraya

  • hamPAS NYOIR
    June 14th, 2011 at 3:12 PM

    aji adi dan nick ajis jadi tunggangan babi DAP

  • hamPAS NYOIR
    June 14th, 2011 at 3:17 PM

    Ramai jgk binatang perosak liPAS yg berkeliaran di sini ini…kena sembur racun skit ni

  • C4
    June 14th, 2011 at 7:16 PM

    sembur la

  • C4
    June 14th, 2011 at 7:17 PM

    letih aku nak dengar benda2 ni

  • C4
    June 14th, 2011 at 7:17 PM

    lagi ……

  • C4
    June 14th, 2011 at 7:18 PM

    apa takbir pun kau ejek dengan take beer …..

    bagus….. bagus buat banyak2

  • C4
    June 14th, 2011 at 7:35 PM

    kepala bapak kau …..

  • mrSkandal
    June 15th, 2011 at 8:53 AM

    Dah brp kali cakap jangan masukkan soal agama kedalam politik

    Nnt daripada baik leh jadi tak baik..

    Islam ni banyak mahzab dia..setengah mahzab tu kata kitanya punye mahzab tak betul

    setengah pulak tepesong langsung

    dpd sini je kita dah boleh nilai mengapa penganut agama lain tak respect Islam

    yg banyak ajaran sesat pun daripada penganut islam juga

    yg banyak bergaduh antara sesama umat pun Islam juga

    Kita tidak boleh dengan sewang-wenagnya menilai keimanan seseorang

    kita juga tidak boleh dgn sewang-wenangnya menilai tahap ketinggian pahal atau dosa seseorang

    Kita hanya mampu menilai diri kita sendiri..

    Tu pasal UMNO tidak pernah mengaitkan agama dengan politik mereka…

    Pemimpin sekarang bukannya Nabi atau Rasul..jadi mmg tidak akan ada yang perfect

    Bahkan didalam PAS juga mereka merebut jawatan begitu juga dgn PKR..sama juga dgn DAP

    Agama ni adalah suatu perkara sensitive dan ianya adalah secara individu..

    Kita tidak boleh kata Ustaz A lebih alim atau lebih benar daripada Ustaz B atau C atau D..dan kita juga tidak boleh kata Ustaz A salah manakala B atau C atau D lebih arif lebih alim dan sebagainya

    Ilmu islam siapa lebih tinggi? Boleh ke kita nak cakap Nik Aziz lebih tinggi ilmunya dengan seluruh rakyat Malaysia yang beragama Islam?

    Kalao mcm tu aku leh cakap Harun Din lagi berilmu daripada Nik Aziz..

    So apabila ia membabitkan agama akan lebih ramai yang akan confuse..ramai akan ingat diri mereka lebih warak/alim/dalam ilmu dan sebagainya daripada yang lain

    Bahaya tau..jadi saya nasihatkan undilah Barisan Nasional

    tentang agama Islam ni adalah menjadi kewajipan setiap individu muslim itu untuk menimba ilmunya sendiri..sama ada melalui berguru atau kajian serta cari lah ilmu islam tu lebih mendalam jangan campurkan dgn politik ianya boleh jadi kotor

  • mrSkandal
    June 15th, 2011 at 8:59 AM

    Yg memulakan maki hamun bukan PAS ke melalui mulut Mat Sabu keawal tahun 80an-90an dulu..hehehehe

    Naik je pentas..bagi salam..baca je bismillah..surah alfatihah kemudian disemburnya perkataan² kesat…

    Hey golongan PAS..apa kamu semua tidak makan ke? tidak punyai pakaian dan minuman? tidak mempunyai tempat berteduh? tidak mempunyai wang untuk berbelanja? Apakah rezeki kamu disekat? Di tutup?

  • January
    December 13th, 2011 at 11:16 AM

    This “free sharing” of information seems too good to be true. Like cmomunsim.

  • Nam Ron Ittakul
    January 10th, 2012 at 3:01 AM

    Pencacai seperti Zul Lembu Kulim ini akan menulis apa saja walau pun kita tak pasti apa massage yang hendak disampaikan..Mukaddimahnya seperti mengutuk DAP yang anti islam dan akhir kalam mengajak ahli PAS bangkit mempertahankan PAS!…kebanyakkan tulisan beliau dilihat seperti memperbodohkan dirinya sendiri. Itulah akibat atau `sumpahan’ apabila khianat kepada perjuangan, otak yang cerdik Allah jadikan bodoh macam lembu. Kita boleh lihat mereka yang khianat kepada perjuangan semuanya akan bercakap seperti `lembu bercakap’ Disinilah maka timbul gelaran ‘Lembu’ pada Zul Kulim ni.Beliau tidak ada kena mengena dengan kontroversi lembu Shahrizat..gelaran tersebut beliau warisi sejak awal2 lagi..Dari segi rating, Zul Lembu Kulim ni mencapai tahap tertinggi sebagai pemikul tong taik lambang Umno yang paling tegar/aktif hingga sekarang!…syabas!..kita lihat benda putih yang beliau pakai atas kepala tu sebenarnya jangan salah faham…itu adalah tong taik yang beliau usung kesana kemari….beliau tak layak pakai kopiah seperti orang islam biasa pakai sesuai dengan taraf dan martabat beliau sebagai tukang pikul tong……

Apa Pendapat Anda ?, Komen disini!


© MYKMU.NET. All Rights Reserved. Sign up for entries RSS and for the comments RSS.

Powered by WordPress. MyKMU.NeT theme by Jebon.