Menu Utama

Apakah pembangkang tidak menggunakan akal yang waras?

oleh Kang Nasir

Satu kebodohan yang nyata bila pembangang cadang bina semula negara.

Pelancarannya dipautan ini.

Jadi selama ini mereka menggantikan kerja-kerja iblis menghasut memfitnah pemerintah sehingga 93.4% CAI hilang akal hilang pedoman mengikut dajal laknat DAP beramal amalan orang kafir harbi semata-mata mahu memperbodohkan 93.4% cai lah ya? Sepatutnya jika pemimpin pemBANGANG cintakan tanah air, sewajarnya membangkang cadangan pemerintah pada perkara yang tidak memberi menfaat untuk kemajuan dan pembangunan negara.

Mustahil dengan permainan iblis laknat ini pun rakyat masih tetap berkata merekalah pejuang kebenaran, Walhal KEBENARAN YANG MUTLAK ITU SUDAH TERSEDIA GARIS PANDUANNYA DALAM QURAN & SUNNAH. Kebenaran yang mereka CIPTA itu semua adalah membenarkan kemungkaran dan kezaliman kepada diri anda semua.

Mereka boleh berangan BINA SEMULA NEGARA. Bagaimana dengan nasib 93.4% Cai yang hilang akal hilang pedoman?

1- Mampukah iblis-iblis ini membina JIWA mereka iaitu 93.4% Cai kearah membina jiwa yang kaya dengan perasaan kasih sayang sesama kita? Mampukah memulihkan PENYAKIT JIWA yang dialami oleh 93.4% Cai?

Dan.
2 – Mampukah iblis-iblis laknat ini membina semula minda 93.4% Cai sebagaimana PERANCANGAN PM untuk memulihkan jiwa dan minda generasi muda dalam PERANCANGAN #TN50? Iaitu memulihkan minda 93.4% yang sudah hilang akal hilang pedoman sampai tidak mengenal yang mana perkara baik untuk diri mereka sendiri? Apa uasaha iblis-iblis laknat ini bagi mengubati PENYAKIT MISKIN AKAL para pentaksub 93.4% Cai yang diperbodohkan selama ini? Saudara saudari nak tahu apa jawapan syaitan-syaitan dihari kiamat nanti?

“Dan berkatalah pula Syaitan setelah selesai perkara itu: Sesungguhnya Allah telah menjanjikan kamu dengan janji yang benar dan aku telah menjanjikan kamu lalu aku mungkiri janjiku itu kepada kamu dan tiadalah bagiku sebarang alasan dan kuasa mempengaruhi kamu selain daripada aku telah mengajak kamu lalu kamu terburu-buru menurut ajakanku itu; maka janganlah kamu salahkan daku tetapi salahkan diri kamu sendiri. Aku tidak dapat menyelamatkan kamu dan kamu juga tidak dapat menyelamatkan daku. Sesungguhnya dari dahulu lagi aku telah kufur ingkarkan (perintah Tuhan) yang kamu sekutukan daku denganNya. Sesungguhnya orang-orang yang zalim (yang meletakkan sesuatu pada bukan tempatnya) beroleh azab yang tidak terperi sakitnya.”
(Surah Ibrahim – ayat 22)

Maka itulah saya mengajak saudara dan saudari semua agar kembali kepada islam. Kerana setiap perkara yang saudara dan saudari semua pertikaikan sudah tersedia garis panduanya dalam Quran & SUnnah. Dan itulah jalan penyelesaian kearah kebaikan kita semua dunia hingga akhirat.

“Dan sesungguhnya Syaitan itu telah menyesatkan golongan yang ramai di antara kamu; (setelah kamu mengetahui akibat mereka) maka tidakkah sepatutnya kamu berfikir dan insaf?”
(Ya Sin : ayat 62)






Leave a Reply

Threesome