Menu Utama

Marah Perdana Menteri Dorong Ahli Parlimen DAP Serang Rosmah

ADENGAN ahli Parlimen Pembangkang keluar Dewan Rakyat ketika Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak membentangkan Bajet 2017 pada jumaat lepas membongkar sisi lain pemimpin pembangkang yang tidak pernah kita tahu sebelum ini.

Sejak beberapa tahun yang lalu, pemimpin kanan pembangkang sering memfitnah, melemparkan tohmahan, mengeji dan sebagainya Datuk Seri Najib dan keluarga. Namun Perdana Menteri kita beristiqamah dan membuktikan bahawa segala tuduhan tersebut semuanya palsu.

Berlainan pula dengan pembangkang, apabila Datuk Seri Najib mendedahkan realiti fitnah yang mereka lemparkan, pemimpin pembangkang tidak dapat mengawal kemarahan mereka sehingga memaksa mereka keluar dari Dewan Rakyat yang mulia.

Bukan itu sahaja, malahan wakil rakyat Tanjong dari parti DAP Ng Wei Aik dilihat cuba melepaskan kemarahan tersebut kepada isteri Perdana Menteri Datin Seri Rosmah Mansor dengan memfitnah yang beliau mengaku sebagai isteri Malaysian Official 1 (MO1).

Menulis di Facebook Jumaat lalu, anggota parlimen DAP itu mendakwa beliau bertanya “siapa isteri M01” ketika melalui Rosmah.

Beliau kemudian mendakwa Rosmah menjawab: “Ya, saya. Kamu ingat saya takut dengan kamu.” Ng mendakwa perbualan itu berlaku di Dewan Rakyat, ketika pembangkang keluar dewan Jumaat lalu.

Ketika itu Rosmah duduk di kerusi pemerhati di belakang anggota parlimen pembangkang di parlimen ketika suaminya, yang juga Menteri Kewangan dan Perdana Menteri, membentangkan belanjawan.

Memang pembangkang amat biadap, kurang ajar serta bodoh.  Marahkan nyamuk, kelambu dibakar. Kenapa perlu mereka menganggu isteri Perdana Menteri. Beliau tidak ada jawatan dalam kerajaan pun. malah beliau tidak pernah bertanding dan tidak akan bertanding dalam mana-mana pilihan raya pun.

Mentaliti singkat dan tidak profesional pembangkang ini akan terus menjadi hidangan kita selagi pakatan harapan masih wujud dalam negara. Rakyat makin cerdik dan akan dapat menilai siapa sebenarnya pakatan harapan ini. Akhirnya lama kelamaan pakatan harapan akan pupus juga nanti.






14 Komen to Marah Perdana Menteri Dorong Ahli Parlimen DAP Serang Rosmah

  1. manjoi says:

    Rosmah dah jawab soalan barua DAP. Habis tu DAP nak buat apa? Memang ya dia isteri MO1 & sepatutnya Rosmah tambah “Riza tu anak aku! So what!!”. Kat MALAYsia DAP joint Pakatan Harapan, kat US DAP joint Pakatan DOJ. Dua2 pakatan haram jadah. Itulah DAP, berjawab dengan Rosmah pun tak lepas! Ada hati nak bersilat nak Najib….

  2. Inderasakti says:

    Itu lah pakatan haprak yang diketuai dapig
    Tak modal salah kan cari rosmah
    Tgk tokong punya wifu betty chew hidup
    depa cam biawak komodo terus diam plak

  3. Hantu Gigi Jarang says:

    DOJ kata MO1 tu seorang pencuri. Takkanlah Najib seorang pencuri ye dak. Rosmah pulak satu hal, pergi mengaku apa pasal..

  4. […] via Marah Perdana Menteri Dorong Ahli Parlimen DAP Serang Rosmah — MYKMU.NET […]

  5. dindally says:

    Seksli sekala apa salahnya layan berok pembangkang.

  6. Badrole Amin says:

    DOJ sampai sekarang tak dapat buktikan MO1 ialah pencuri anak pelacur(hantu gigi jarang) oii

  7. sman says:

    Kalau aku jadi DS Rosmah ,aku pun akan jawab macam tu,apa takut pada mereka,mereka bukan boleh buat apa pun.Buktinya mana MO1 mencuri?.Orang bodoh je masih nak tanya siapa MO1,mereka dah tak ada modal.Mahathir pun mengaku dia dulu memerentah macam ditator secara sini,sama lah macam DS Rosmah tu,so what kita bukan boleh buat apa pun dgn pengakuan Mahathir tu.

  8. Memang Baik says:

    Manusia politik, manusia yang pelik. Terlalu ramai orang pelik dan terlalu banyak hal pelik hasil perbuatan manusia pelik itu.

    Kerana senarai orang pelik terlalu banyak , kita boleh ambik satu yang pelik terbaru saja. Husni adalah manusia pelik terbaru. Dari dulu pada sesiapa yang kenal Husni mereka akan mengenali dia sebagai seorang yang sentiasa berlagak alim sedangkan perbuatan dia lebih terok dari yang terok.

    Husni banyak kes skandal dengan perempuan. Husni jugak simpan cerita hampir sama dengan Midin yang buat bini orang macam bini dia hingga bercerai. Husni ada beberapa case pegang punggong perempuan, sentoh dada perempuan. Kabarnya semua itu ditutup rapat atas permintaan PM, bagi menghindarkan aib terhadap dia, keluarga dia serta semua kenalan dia.

    Husni lupa segala2 nya kerana Husni juga manusia yang kecewa rupanya setelah projek yang diwariskan pada anaknya dibatalkan kerajaan disaat akhir. Marah sunggoh Husni hingga buatkan dia lupa segalanya dan konfius didslam mengenali dirimya sendiri.

    Husni Oh Husni…. sedar lah diri sebelum terlewat.

  9. Hantu Gigi Jarang says:

    DOJ tak kata MO1 tu Najib.DOJ kata MO1 adalah seorang Malaysia yang terlibat menkelepek duit 1MDB..Ini macam kes hanya yang makan cili terasa pedasnya..:-)

  10. manjoi says:

    DOJ tak pernah cakap MO1 kelepet duit! DOJ nak rampas harta Riza, hasil dari titik peluh dia sendiri! DOJ yang kata Riza anak tiri MO1. Kenapa DOJ tak berani nak cakap “Riza is Najib’s stepson” terus? Kan senang? Kenapa DOJ nak putar belit macam KELING! Kat US pun ada KELING rupanya……

  11. Mazlan says:

    …siapa aMO1…tangkap aMO1…ni kena tanya muhydin…AMO1, AMO1, AMO1…

  12. TORATORA says:

    Biasalah bangsa cina kapir ni..mana ada sifat sabar menahan marah sebab dah tentu kapir. Tengoklah macam kes ni..Rosmah jawab secara sindir pun nak masukn dalam msiakini.Bodoh verak tak cebok punya cina

  13. anakbochek says:

    Buktikan yang DOJ kat MO1 “pencuri”. Belit macam anak hindu la lu.

  14. anoi says:

    ko o’ang nak tahu pasai apa o’ang Melayu kecundang junjung daPIG sebab nya mudah ja depa bekalkan AMO1 sampai patah kotey.

Leave a Reply

Threesome