Menu Utama

Mahathir Mula Kitar Semula Fitnah Terhadap Najib

PERMAINAN persepsi satu-satunya cara yang ada untuk Bekas Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad terus menyerang Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak dalam usaha untuk mengulingkan beliau dari jawatan tersebut.

Malah Mahathir melabelkan wakil rakyat Barisan Nasional sebagai hipokrit kerana terus menyokong Perdana Menteri atas alasan bahawa beliau tidak pernah disabitkan dengan sebarang jenayah.

Nampaknya kenyataan tersebut berjaya mencetuskan kemarahan Mahathir sehingga beliau membalas kononnya parti-parti komponen BN, termasuk Umno, MCA dan lain-lain tahu bahawa Najib tidak boleh disabitkan dengan sebarang jenayah kerana usaha telah dibuat untuk memastikan dakwaan salah lakunya tidak akan dibawa ke mahkamah.

Apabila Mahathir tersepit maka beliau akan cenderung memfitnah dan memberi kenyataan sinis bagi menjaga ego melampau beliau.

Semua pihak tahu bahawa segala tuduhan palsu yang dilemparkan oleh Mahathir bersama-sama dengan pemimpin kanan pembangkang yang lain gagal, lantaran kebenaran dapat dibuktikan satu persatu dengan penuh kesabaran dan kebijaksanaan.

Selain daripada itu juga, penangkapan warga Switzerland, Xavier Andre Justo oleh Polis Thailand turut membongkar gerakan mengulingkan kerajaan dengan menggunakan bukti palsu di mana dokumen penting telah diubah untuk meletakan kesalahan tersebut di atas bahu Perdana Menteri.

Beliau merupakan seorang bekas pegawai PetroSaudi International Ltd dan didakwa atas tuduhan cuba memeras ugut syarikat berkenaan. Polis turut menggeledah kediamannya dan merampas sebuah komputer serta beberapa peralatan lain yang dipercayai digunakan dalam jenayah itu.

Tindakan Mahathir yang turut menuduh pihak pendakwa raya menyembunyi laporan-laporan supaya mahkamah tidak dapat mendengar kes Najib perlu diambil tindakan. Malah Mahathir turut mendakwa pendakwa raya berlagak sebagai hakim dan memutuskan bahawa tidak ada kesalahan dibuat oleh Najib dalam laporan-laporan yang diserahkan kepadanya.

Rakyat Malaysia perlu tahu bahawa Mahathir sudah kekeringan bahan untuk digunakan bagi menyerang Perdana Menteri. Oleh itu, beliau mengitar semula fitnah dalam usaha menyebarkan persepsi buruk berkenaan Datuk Seri Najib.

Ya, memang Mahathir telah sangat tua, namun itu tidak bermakna beliau boleh terlepas dari hukaman undang-undang. Kami mendesak pihak yang bertanggungjawab dapat memastikan sesiapa sahaja yang melakukan kesalahan harus bertanggung jawab dalam segala tindak tanduk mereka.






10 Komen to Mahathir Mula Kitar Semula Fitnah Terhadap Najib

  1. ubi says:

    amboi….rasa mcm klakar pun ada.najib mcm makin plk.penulis yakin 100% najib bersih dlm setiap tuduhan?
    byk bnd ragu2 yg belum dpastikan cth kes 2.6b tu.kalo btul trus, najib kemuka bukti2 yg raja Saudi derma.bjn stkt claim je.
    n lg St kes altantuya,xdpt lg jwpn.bkn tuduh najib tp lemah sgt system kehakiman kita

  2. Badrole Amin says:

    jangan kata musibat anak haram mahathir malah anak2 pelacur peliharaan musibat anak haram itu seperti ‘ubi’ pun tidak dapat kemukakan buktikan tentang segala tuduhan itu terhadap Najib

    anak pelacur sepert ‘ubi’ anggap Peguam Negara membuat keputusan tidak mendakwa Najib atau sesiapa sahaja secara bersendirian atau menyalah-guna kuasa dengan sewenang-wenangnya, anda silap besar anak pelacur(ubi) oii jika beranggapan begitu kerana keputusan Peguam Negara tidak mendakwa atau mendakwa seseorang itu dilakukan oleh jawatankuasa dimana perbincangan dibuat bersama timbalannya & pegawai2 lain sebelum membuat keputusan sama ada seseorang itu boleh didakwa atau tidak di mahkamah

  3. […] via Mahathir Mula Kitar Semula Fitnah Terhadap Najib — MYKMU.NET […]

  4. Inderasakti says:

    Berapa lali madey nak reverse la? Macai macai pakatun rasa tak bosan ke?
    Tak abis abis dgn benda kitar semula entah entah macai cam ubi ni nyanyuk
    serupa madey tak? Palaweyyy

  5. Hantu Gigi Jarang says:

    Kalau dah rasuah, tetap rasuah…tak kira lama atau baru. Kitar semula ke tidak..haram tetap haram. Masuk jel tetap masuk jel…:-)

  6. Pemerhati says:

    sampai hati ‘hantu gigi jarang’ menyindir guan eng, hehehehe
    guan eng tetap masuk jel walaupun sokong BERSIH menentang rasuah kononnya
    rupa2nya orang yang sokong BERSIH sebenarnya BERSHIT

  7. Rahim Sarif says:

    KITA JIKA DAH SEMAKIN TUA SEPATUTNYA CARI DAN KUMPULLAH PAHALA BUKAN MENAMBAHKAN DOSA,INI TIDAK APALAH NAK JADI DENGAN MANUSIA BERNAMA DR.M LUPAKAH RUMAH KATA PERGI KUBOR KATA MARI,INGATLAH MATI PASTI ENGKAU HADAPI….

  8. Hantu Gigi Jarang says:

    Tak kisah Guang Eng ke..Najib ke..kalau rasuah kita sumbat masuk jel…

  9. yon76er says:

    Tun M lagi kuat mkn RASUAH …..cINA MENYAMAR mELAYU..

  10. khir says:

    oiii ubi…ko pun sme je lah dgn mahathir tu….recycle fitnah!!kes altantuya tu dh lama setle….lps ini naikkan plak isu pengundi hantu…x de bukti jgn nk meroyan…dpt dosa kering je!!

Leave a Reply