Menu Utama

Apalah Nasibmu Anwar






9 Komen to Apalah Nasibmu Anwar

  1. Inderasakti says:

    Macam mana keputusan penghakiman kat putrajaya tu?
    Dengar kata dah ditolak
    Tu belum lagi keputusan nak kurangkan tempoh hukuman penjara
    Tu pun masih samar samar

    Nampak macai pakatun terpaksa berketuakan madey nyanyuk lagi la

  2. […] via Apalah Nasibmu Anwar — MYKMU.NET […]

  3. azmi says:

    Inderasakti…
    Aku betulkan sikit..
    Yang ditolak bukan kes dia..
    Yang ditolak permohonan peguam anwar minta tukar hakim yg mendengar dan nk
    buat keputusan nanti..
    Keputusan penghakiman ditangguh kesatu tarikh entah bila…
    Mungkin hakim tunggu dedak najib dulu…
    Tabur dedak lebih sikit anwar sambung lagi duduk asrama sg buluh la…

  4. anoi says:

    pala kote ko la … main2 dgn Anwar ea ko Azmi kang diya sontot pongok hang tau la nanti tak leh berak.

  5. system baru says:

    Azmi boleh gantikan ketua main belakang itu.
    Tun m boleh ganti ketua umum ITU he.he.he

  6. Memang Baik says:

    Peguam Anwar gagal menyangkal kehadhiran sperm Anwar dalam badan Saiful. Dari dulu mereka gagal menyangkalnya hingga kini. Anwar gagal mengadakan alibi yang menyokong bahawa ditarikh2 yang didakwa dia sondol, dia berada ditempat lain. Footage CCTV nya keluar masok kepremis amat jelas di tonton dimahkamah.

    Anwar didakwa dan dihukum setelah team peguam yang handal2 belaka gagal membuktikan bahawa anak guam dia tidak menyondol. Period. Karpal Singh pernah mengatakan bahawa no way Anwar boleh lepas. Saya tahu dia memang liwat… tapi kita lawan cuba nasib saja. Kalau2 ada loophole muncul dan saiful silap cakap saksi itu boleh disangkal. Malang sekali saiful TERlalu konsisten. Apa yang dia cakap bulan lepas, sama diulangnya bulan ini. TU dia heh.

    Maklumlah orang yang betul2 kena.

  7. mata-mata says:

    Ingat nuar boleh kurangkan atau ketepikan hukuman liwat dia tu. Hakim akan ambil hujah2 pendakwaraya yang terdahulu termasuk bukti pernafian nuar terhadap tuduhan liwat yang dikenakan keatasnya.

    Dan untuk pengetahuan azmi, tiada sebarang enafian yang diambil dari nuar kerana dia langsung tak mengngkat sumpah bercakap benar, hanya baca teks dalam kandang tertuduh… dah la tu, hendak disoalbalas dengan pendakwaraya pun dia tak berani. Ko ingat abg nuar ko tu boleh dapat kurangkan hukuman atau lepas dari tuduhan ke???

    Teruskan je la mimpi bodoh ko tu….

  8. ziee lipan says:

    Air mani nuar brahi yang dalam bontot saiful tu nuar minta tolong azmi ni spray kat situ kut..

  9. TORATORA says:

    Mana boleh lepas dan menang si Nuar Juburi ni. Dia memang tau kalah punya..saje je tu nak lepak luar penjara. Lepas ni buat2 sakit pulak, dapat pegi hospital pulak.

Leave a Reply

Threesome