Menu Utama

Teori si Pelawak

Sumber: http://www.matligat.com/v2/






5 Komen to Teori si Pelawak

  1. Anak_Nogori says:

    Hahahahaha..saya buat lawak je.

  2. ayam bini says:

    kesian sotong tu…dia lebih rela bersama yg lain je..haha

  3. semangat dato' haron says:

    Hebat matematik beliau

  4. rockers says:

    Najib bagi BRIM blh tahan setahun. tu lg hebat TEORI NAJIBEAN.

  5. arul belanda says:

    rockers …ko memang bodo …sama spesis ngan Rafizi gay anak lembu montel tu…BRIM boleh tahan seminggu jer …itu pun kalau x guna sgt la…kalau guna, sehari pun boleh abis…………….tetapi sekurang kurang nya Najib bantu la jugak…..parti DAPigs kat Penang, PKR kat Selangor, PAS kat kelantan ada bantu apa apa ker pada rakyat…???
    aku percaya ko pun sesah jugak duit BRIM tu kan…???
    Dasar melayu tak sedar di untung….!!!

Leave a Reply

Threesome