Menu Utama

Maki Menteri Untuk Tutup Hakikat Bakal PM Mereka Adalah Peliwat

HAMZAH_ZAINUDDIN_040815_TMINAZIRSUFARI_05

SEBAB takde isu sangat, pembangkang dan macai-macai mereka menggunakan pendekatan memaki hamun Menteri dengan memutar belit kenyataan yang diberikan.  Cakap tu memang betul kadang-kadang tapi dipetik luar konteks, lepas tu pakat-pakat hina dan maki macam takde agama.  Tak cukup dia, mak bapak dan keturunan Menteri pun di maki sama, apa punya manusia.

Bagi yang tak berapa cenderung politik ni janganlah terperanjat sangat, dalam era kebebasan media sosial hari ini, ada mak bapak di maki anak sendiri, apa sangat menteri?  Menunjukkan orang-orang macam ini jelas kurang diberikan pengisian agama atau silap-silap tak ada agama, bukan salah mereka tapi salah beruk yang membesarkan mereka, bersangka baiklah puak ini mungkin dibesarkan beruk, macam Tarzan.

Paling kesian Datuk Ahmad Maslan pasal dia bukan Menteri pun, Timbalan saja.  Datuk Hamzah Zainuddin (gambar) yang jadi mangsa terbaru semalam, tu baru betul Menteri.  Pun begitu disisi Allah swt, penulis yakin mereka adalah orang yang mulia dan dapat pahala dari makian tanpa sebab.

Apa pun penulis taknak ulas sangatlah benda yang dimaki tu sebab kebiasaan ini dah sampai tahap sakit jiwa, apa hasil cakap dengan orang gila?  Takde.  Puak-puak kena tipu dengan Rafizi konon minyak turun, (harga) barang turun, Menteri pulak yang kena maki.  Belum pun Rafizi tu jadi Menteri dah tipu rakyat, taknak pulak kau maki.

Cuma penulis nak kata hari ini ialah orang yang dok suka sangat maki Menteri ni ada satu persamaan iaitu mereka adalah orang yang sama menyokong penjenayah seksual aka peliwat berulang jadi Perdana Menteri di negara kita – penyokong pembangkanglah kita rujuk tu.  Kronik sakit otak ni, Menteri tu bagi nasihat baik-baik pun kau maki, yang peliwat jahat  tu pulak yang disokong jadi Perdana Menteri.

Jelas orang macam ini bukan berniat nak bawak kebaikan kepada negara.  Maki hamun Menteri adalah cari afdal (pada mereka) untuk sembunyi hakikat bahawa calon Perdana Menteri mereka adalah seorang peliwat – bukan cakap kosong macam itu saja ni, Mahkamah pun dah sahkan.

Maka itu rakyat jangan masuk perangkap, ini semua cara nak alih perhatian.






2 Komen to Maki Menteri Untuk Tutup Hakikat Bakal PM Mereka Adalah Peliwat

  1. dkds says:

    Bagi menutup kelemahan diri sendiri , maka cara yang baik bagi melindungi imej sendiri dgn memalukan musuh

  2. ayam says:

    boring la YB2 melayu ni…sini kata liwat..sana kata bohong…sini kata Islam…sana kata kafir…apa-apa pun rembat rembat jugak…2×5

Leave a Reply