Menu Utama

Suruh Sembahyang Sebab Nak Hilangkan Bukti…

Gambar Hiasan

Gambar Hiasan

BILA disebutkan di Mahkamah semalam bahawa peliwat (yang juga pemimpin pembangkang) menyuruh mangsanya sembahyang selepas meliwatnya, itu tidak bermakna sama sekali bahawa si peliwat ini adalah seorang yang alim. Ini perlu disebutkan sebab orang pembangkang tahu sajalah, bukan betul sangat otaknya.

Waktu ini pun sudah ada yang kata mustahil individu berkenaan seorang peliwat kalau dia juga nasihat mangsanya pergi sembahyang.

Yang sibodoh ini tak tahu, sebagai seorang penipu dan penuh muslihat, tujuan si peliwat menyuruh mangsanya sembahyang selepas meliwatnya adalah kerana mahu menghilang segala bukti DNA pada badan mangsa yang menunjukkan kejadian liwat itu telah berlaku.

Bukan ada kena mengena dengan si peliwat seorang yang alim atau warak apatah lagi tak meliwat.

Nak sembahyang ni tahu sajalah, kena bersih serba serbi. Kalau belum mandi wajib tu, mandi wajib dulu dan sebagainya. Semua ini kalau dilakukan dengan betul, akan menghilangkan bukti DNA yang boleh menyabitkan dia dengan kegiatan tersebut.

Akal pembohong si peliwat ini bukan kita tidak tahu. Satu Malaysia boleh ditipunya konon ada bangla 40 ribu mengundi untuk memenangkan BN dalam PRU13 yang lepas. Satu Malaysia ditipunya konon akan berlaku perubahan kerajaan pada 16 September 2008.

Nak tipu mangsa seorang untuk memadamkan bukti yang perbuatan liwat itu telah berlaku (tanpa disedarinya), tak boleh? Apatah lagi dalam kes ini, disebutkan bahawa mangsa admire gila dengan si peliwat, kerja dengan dia pulak lagi, hadiah dah macam-macam beri termasuk sut briyani berharga berpuluh ribu ringgit, bukan susah mana nak manipulate.

Yang tak pernah jumpa si peliwat ini pun senang-senang kena kelentong (mana yang terpedayalah), ini pulak yang kerja dengan dia, berjumpa dengan dia hari-hari macam si mangsa, jambu pulak tu.

Itulah si peliwat ini kalau semua nak tahu. Setiap apa yang dia buat, termasuk suruh sembahyang ini pun ada niat tak baik untuk menyelamatkan dirinya. Penulis dah lama tahu, anda yang lain bila lagi?






11 Komen to Suruh Sembahyang Sebab Nak Hilangkan Bukti…

  1. bangKano says:

    Tujuan Allah supaya umatNya bersolat ada la untuk sentiasa melakukan kebaikan
    dan menghindari kejahatan. Tapi kebanyakan penganut islam telah gagal memahami falsafah solat tu…… apa yang depa pahami untuk ada la untuk mendapat kan pahala berganda gandas…lantas la timbul nya bermacam jenis solat anjuran para agamawan yang gila pahala. Fenomena ni telah mewujud kan satu trend mementing kan diri sendiri dan mengabai kan segala amalan yang baik yang lain….!!!!

  2. Adam Abdullah says:

    Adamayan, Iblis dan Shaitan pun boleh berlagak macam orang alim. Pagi solat subuh, tengah hari pergi minta rasuah pun ada.

    http://www.youtube.com/watch?v=vdpMpJEo4To

  3. Memang Terok says:

    Kenapa seorang yang didakwa teraniaya takut dibicara.
    Takut juga bersumpah untuk membukti kesucian diri.

    Pelik, memang pelik.

  4. tengkudin says:

    selagi aljuburi nama dia..selagi tu la belit dia berputar putar..kiki

  5. Badrole Amin says:

    iya, si iblis dan syaitan anwar pun boleh berlagak macam orang alim konon berpuasa di bulan puasa tapi dia tetap sondol juga bontot orang

    jangan ada pulak macai sangka si iblis dan syaitan anwar kata pada Saiful suruh dia jangan tinggal solat itu bermaksud kononnya selepas solat boleh bersih dan terhapus dosa orang yang meliwat dan orang yang diliwat

    kapal sink suruh bertaubat, mana mungkin musibat anak haram(anwar) itu nak bertaubat…kalau bertaubat maknanya tak boleh lagi sondol bontot dan sudah tentu kena berhenti bercakap bohong/membuat fitnah

    ——————————————————————————–

    tengok dokumentari dibawah ini, best!
    cerita fasal seorang pengarah filem
    dia nak buat filem tentang pembunuh bersiri(serial killer) tapi….
    dia pulak yang jadi pembunuh!

  6. Pak Tho says:

    Dah terpancut baru nak ingat tuhan. Fitrah seorang manusia.

  7. samad says:

    Anwar kan dwi watak. Satu watak setan dan satu watak alim.

    selalu orang lain cuma dapat satu watak saja dari dia.

    saiful punya pasal, terus dia jadi hybrid.

  8. Anonymas says:

    aik, suruh solat lepas buat benda yang haram. ajaran qardhawi ke ni?

  9. Memang Terok says:

    Alim banyak jenis alim. Alim solat, alim puasa, alim berderma dan alim membantu sesama manusia . Tentunta yang dituntut ialah alim dalam kesemuanya serta menolak segala yang mungkar. Kita tidak boleh katakan ‘ sesia kau sembahyang, jika kau terus buat maksiat’ Ungkapan begini membuatkan pemaksiat tidak solat. Ibahadah kita tetap diberi ganjaran dan maksiat kita diberi dosa. Dosa dan pahala pemberian Allah bukan manusia .

    Dalam perkataan lain walau pun diri mu bergelumanagn dengan dosa , apa yang dituntut oleh agama kamu mesti buat, tidak terlepas. Selepas buat, buat dan buat amalan kebaikan pastinya kamu akan membenci maksiat. Itu harapan, itu impian dan itu juga yang seharusnya berlaku.

    Tapi kenapa pulak selepas bersolat wajib dan sunat, ada manusia yang tidak berhenti meliwat. Ada sebabnya, ada dalilnya Wallah hualam. Para ulamak boleh huraikan sebab yang jelas lagi terang itu. Pada kita bukan ulamak kita boleh beri sebab yang simple yeini, pada sesiapa yang kuat bersolat tapi masih melaku maksiat IALaH, mungkin solat mereka solat Politik. Solat untuk tujuan politik.

  10. bangKano says:

    Ada oghang kata kalo pi Mekah buat haji semua dosa yang lalu akan terhapus…betoi ka kenyataan tu…? Pernah ada agamawan kata lagu tu dalam ceramah kat tv…aku gelak jerr semua kurafat agamawan ni haaa. Apa aku tau setiap kebaikan walo pun sebesaq biji sawi akan pahala…begitu jugak keburukan walo sebesaq kuman tetap dapat dosa.

    Macam mana plak kata agamawan tu SEMUA dosa termasuk dosa besaq leh hapus bila tunai haji…mudah nya nak dapat pahala no…..patut la ada oghang pi Mekah tunai berkali kali kali pasai nak hapus kan dosa. Bila balik dia pasti buat kemungkaran yang sama balik.Lepaih tu pi Mekah. Apa punya hamlau haprak ni.

    Orang lagu ni tak jujur pada diri sendiri & Allah…semua nak tipu jerrr. Tu la dialog yang sering aku dengaq segelintir penunai haji yang banyak buat maksiat….zina ngan bini oghang,berjudi,togak arak,makan riba dll.

Leave a Reply