Menu Utama

“Ribuan” penyokong Anwar berdegil teruskan perhimpunan tanpa permit

Para penyokong Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim masih berdegil apabila tetap menganjurkan perhimpunan tanpa permit di hadapan Istana Kehakiman di sini hari ini.

Kira-kira 60 penyokong Anwar berdemonstrasi di hadapan Istana Kehakiman sambil mengutuk institusi kehakiman yang didakwa berat sebelah.

Perhimpunan tersebut bertujuan meraih simpati orang ramai terhadap Anwar yang merayu atas hukuman penjara lima tahun terhadap kesalahan meliwat bekas pembantu peribadinya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan pada enam tahun lalu.

Sebelum ini, Ketua Polis Daerah Putrajaya, Asisten Komisioner Abdul Razak Abdul Majid berkata, pihak penganjur tidak pernah memohon permit bagi mengadakan perhimpunan itu.

Utusan






15 Komen to “Ribuan” penyokong Anwar berdegil teruskan perhimpunan tanpa permit

  1. Uturn says:

    alahai 60 orang saja.takkan ni saja standard anwar……patutnya kurang2 6000 org, ok la kalau tak 6000 pun busuk2 600 org……ni 60 saja……baik anwar resign dari politik sajalah.

  2. dkds says:

    banyaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaknya manusia

  3. reds says:

    hehehe….sayonara bang non…

  4. Anak Lenggong says:

    Lorrr…Mak Lampir kata 6 buah bas akan datang dari luar KL..laporan dalam Sinar

  5. GT86 says:

    Itu jea yang mampu di bayar oleh Anuwar… yang lain-lain taik idung masin. Khalid dah x MB lagi, klu tidak ada gak yang jadi bodoh untuk kluo duit sendiri.
    Wakil2 rakyat PKR yang lain pun sebenornya mengharap sangat si nuor ni di hantar jadi PM kat Sungai Buluh State Prison. Yang kesian adalah macai2. DAP dah untung, cina2 semua dah di takutkan pada orang melayu, sekarang tengah godak sabah n sarawak. UMNO masih dengan syok sendirinya.
    Jadi… 60 orang ni pun kira ok laa… 60 x 200 + duit bas + nasi bungkus + teh tarik kurang manis (kementerian kesihatan tgh kempen ni)= DUIT GAK.

  6. ToraTora says:

    Kompom masuk lokap jugaklah hendaknya si Nuar ni.Macam biasa macai2 yang menyokong membabi buta ni akan marah punya..tapi aku rasa macam kes rege minyak naik jugak..xsampai seminggu diorang lupa dah si Nuar ni

  7. JokerJoe says:

    macam mana dia org boleh kata mahkamah berat sebelah walhal mahkamah belum pon membuat atau mengumumkan keputusan perbicaraan. Ini menunjukkan bahawa ketaksuban mereka sudah membuat mereka dah tak boleh berfikir lansung. Mereka ni dah jadi zombi.

  8. Memang Terok says:

    60 orang boleh sumbat dalam 3 truck polis. Kurung mereka dalam pagar besi , beri makan sekali sehari.

    Biar mereka fikir berbaloi ke tidak buat kerja bodoh macam itu.

  9. moo says:

    The government’s move to cut the National Higher Education Fund Corporation (PTPTN) funding by five to 15 percent shows that its education funding policies have been a failure.

    PKR Youth chief Nik Nazmi Nik Ahmad lamented the move, saying it was especially unfortunate, coming at a time when the finances of ordinary Malaysians are being increasingly squeezed.

  10. bajak says:

    moo bagus la mcm tu…lame2 nnt ptptn pn bole mansuh…kn ke tu salah satu perjuangan pakatan n mahasewel2 kamu…bodo lembu la ko ni moo..

  11. reds says:

    nik nazmi tu pon sama jugak….cakap pusing2….ko pun satu moo…makin lama makin konfius aku tengok matlamat perjuangan ko…sekejap ko nak hudud sekejap ko jadi pejuang anjing…..nih sebok pasal ptptn plak….nih artikel pasal bang non laa….ko dah repot macc ke blom pasal isu rasuah, songlap billion2 ko tuh?

  12. semangat dato' haron says:

    Tanpa Anwar hancurlah pakatan haram…

  13. wong jo woo says:

    nuar dh bagi dia permit untuk masuk jel

  14. syaa says:

    sanggup datang jauh2 demi anuar.ntah2 anak bini kat rumah pun tak makan.bodohnya yg datang dari jauh2 tu.elok lagi jaga anak bini kat rumah.

Leave a Reply

Threesome