Menu Utama

Pendakwaan Anwar Pun Atas Izin Allah SWT, Ada Bantahan?

Anwar-liwat-Saiful

KEGEMARAN orang-orang PAS memilih yang mana satu takdir tuhan dan yang mana satu takdir ‘Najib’ bukan cerita baru. Seperti juga perkara-perkara yang lain, semuanya berpaksi kepada politik. Kalau Kelantan miskin setelah PAS perintah 22 tahun, itu takdir Tuhan, kalau Anwar kena dakwa meliwat, itu sebab Najib, takdak kaitan dengan Tuhan sama sekali.

Dengar macam tak masuk akal, tapi inilah bentuk kebodohan yang penulis hadapi pagi-pagi Isnin ini sewaktu bersarapan. Ingatkan makin tua makin cerdik, rupanya makin tua makin bodoh.

Hakikatnya, apa yang berlaku ke atas Anwar hari ini adalah takdir Tuhan juga. Manusia rancang macam mana hebat punlah, kalau Allah swt tak izinkan, tak akan menjadi, setuju tu balaci?

Macam Anwar guna orang-orang tertentu untuk fitnah Najib dengan pembunuhan seorang warga Mongolia lah. Segala macam lakonan, pengakuan palsu, larikan orang ke luar negara dan sebagainya, semua dibuat untuk menampakkan seolah-olah perkara itu benar-benar berlaku.

Tapi dengan izin Allah swt, fitnah jahat tersebut tak juga berjaya menyakinkan rakyat, hanya penyokong pembangkang sahaja yang percaya perkara itu benar-benar terjadi – tak hairanlah sebab seperti yang disebutkan banyak kali sebelum ini, mereka ini bukan cerdik mana pun.

Apa pun penulis tak sabar menunggu hari ini bila pasukan pendakwaan menyambung hujah mereka yang tertangguh setakat tengahari Jumaat minggu lepas. Baru 20% hujah pun dah macam-macam benda baru yang kita dengar, antara layanan istimewa dan mewah Anwar ke atas Saiful.

Pembelaan Anwar setakat ini pun nampak lebih ke arah penafian semata-mata, tak disokong oleh apa hujah yang berasas.

Antara lain, berus gigi yang kononnya tidak digunakan Anwar sedangkan Anwar seorang diri sahaja dalam sel itu, selain tak masuk akal Anwar nak guna berus gigi yang dah digunakan orang lain sehingga nak kata DNA dijumpai pada berus gigi itu bukan milik dia.






7 Komen to Pendakwaan Anwar Pun Atas Izin Allah SWT, Ada Bantahan?

  1. […] Hakikatnya, apa yang berlaku ke atas Anwar hari ini adalah takdir Tuhan juga. Manusia rancang macam mana hebat punlah, kalau …read more […]

  2. dkds says:

    kalau percaya pada qada dan qadar tak perlulah dipersoalkan..semuanya dah dicatitkan sejak azali lagi…maka dalam erti kata yang sebenarnya manusia juga diberi pilihan…untuk melakukan perkara yang buruk dan yang baik..tapi Anwar meilih untuk melakukan kejahatan yakni meliwat staffnya sendiri, maka pembalasannya didunia sudah ditetapkan andaikata didapati bersalah

  3. Adam Abdullah says:

    dkds, Selain daripada qada dan qadar kita kena rujuk juga kepada Inna lillah hiwa inna lillah hi rajiun.

    http://ms.wikipedia.org/wiki/Inna_lillahi_wa_inna_ilaihi_raji%27un

    Kadang-kadang kita mohon, kita berikhtiar yang baik-baik TETAPI syaitan dan iblis rasuk kita, pujuk kita maka kita lemah, nafsu kuat lalu dipengaruhi oleh syaitan dan iblis. Wallahu a’lam.

  4. bujuk says:

    Anwar tu pemimpin PKR bukan ahli PAS. Jadi tak perlu nak kaitkan dengan PAS pulak. Takdir/izin Allah berlaku dlm semua perkara Hatta luruhnya dedaun Dari ranting dan bergeraknya debu pasir ditiup angin. Tapi hukum Allah itu berlaku Ada sebab musabab nya. Kecuali dalam beberapa keaadaan yg dipanggil mukjizat pada nabi, karamah pada orang alim.
    Dlm isu liwat ni.. Biar mahkamah buat kerja dia. Ujian Allah bukan pada Anwar saja, tapi semua yg terlibat. Baik pendakwa, pembela, penyokong, saksi, penyiasat, penyelidik dan tukang karut. Siapa yg berkata benar diberi ganjaran pahala, siapa dusta dapat dosa. Siapa yg berkata2 tampa tahu kebenarannya.. atau tukang karut, biasanya dapat dosa kering. Sebab tak dapat apa2 habuan dunia melainkan ikut kata nafsu & shaitan semata2.

  5. Badrole Amin says:

    “Antara lain, berus gigi yang kononnya tidak digunakan Anwar sedangkan Anwar seorang diri sahaja dalam sel itu, selain tak masuk akal Anwar nak guna berus gigi yang dah digunakan orang lain sehingga nak kata DNA dijumpai pada berus gigi itu bukan milik dia.”

    kalau DNA pada berus gigi bukan milik musibat anak haram(anwar) itu, boleh atau tidak macai berikan pendapat/penjelasan bagaimana dan kenapa DNA pada berus gigi itu pihak forensik/ahli kimia berjaya dapat sepadankan(matching) dengan DNA(dari ekstrak air mani) yang dijumpai dalam dubur mangsa juga merupakan milik musibat anak haram(anwar) itu?

    kepada macai seperti togay dan moo, silalah beri pendapat/penjelasan anda…kalau dapat berikan pendapat/penjelasan yang baik, ada hadiah menanti anda

    hehehehehe

  6. WTF says:

    Bagus hang nasihatkan diri hang Bujuk, lain kali jangan bawak cerita tah dari mana KY Jelly tumpah atas karpet, mahupun cerita Bujuk main CONFIRM akan tumpah bukan kat tempat tujuannya!!!

    bujuk (November 1st, 2014 at 9:53 PM)

    Anwar kata X liwat.. jadi tiada.
    Saiful kata anwar liwat.. tapi takda bukti baju atau jubur dia koyak. KY jelly katanya tumpah atas karpet pun takda bukti. Sepatutnya sperma anwar mesti boleh didapati atas karpet jugak kalau dia beromen atas karpet… ke engkorang buat kerja langsung tak tumpah?
    Jadi ini semua hanya rekacerita yg tak berjaya. D.Syafee kata mungkin berlaku beberapa kali hubungan intim, sebab anwar boleh kata nak fuck saiful selamba aje. Jadi dimana datang PAKSA RELA?. Pakar kata tiada kesan tembusan. Mustahil orang kaki tadah belakang masih kemut baik macam orang normal.

    http://www.mykmu.net/2014/10/31/shafee-jelaskan-istilah-tanpa-rela-dan-gangguan-seksual/

    Eh Bujuk, hang punya account dlm MYKMU kena HACK ka???

  7. wong jo woo says:

    memanglah..kalau allah tak izinkan tntu mulut pendakwaraya jadi bisu masa nak sebut kes..

Leave a Reply

Threesome