Menu Utama

Pembuli Jalan Raya Ditahan Reman

740105829_100348
KUALA LUMPUR 18 Nov. – Seorang lelaki berusia 50-an yang gambarnya tersebar dalam laman-laman sosial kerana disyaki membuli pemandu lain di Lebuh Raya Damansara-Puchong (LDP) berdekatan susur keluar ke Putrajaya semalam, ditahan malam tadi.

Timbalan Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Supritendan Tan Ah Chua berkata, lelaki tersebut ditahan setelah polis bertindak atas maklumat daripada mangsa yang membuat laporan sejurus selepas kejadian. – UTUSAN ONLINE






14 Komen to Pembuli Jalan Raya Ditahan Reman

  1. tony gunawan says:

    cerita bodoh!

  2. semangat dato' haron says:

    Tony ko ke lelaki dlm gambar tu? Tu yg emosional sgt ni..

  3. semangat dato' haron says:

    Aku amat yakin lelaki dlm gambar tersebut adalah penyokong kuat Pakatan Haram. Beliau mempunyai ciri2 perangai tipikal penyokong pakatan haram.

    Kiki watch out ko dh ada saingan skrg. Bila Hitz FM nk jemput dia jd tetamu?

  4. raplahjingaa says:

    hehehe…togay tu bapak hang ke ??

  5. reds says:

    tony plak yang panass…pehal?

  6. Badrole Amin says:

    tidak syak lagi cinabeng berkenaan merupakan barua tegar DAPigs dan pakatan haram…nasib baik pemandu kereta yang cermin keretanya kena ludah dan wiper kena rosak mengamalkan wasatiyyah

  7. Badrole Amin says:

    cinabeng tu mesti pernah jadi pelanggan si togay

    hehehehehe

  8. wong jowo says:

    cina babi besar kepala kat kl..tu sebab jangan bagi muka kaum babi ni kat tmpat anda…

  9. omega says:

    Tony Gunawan,

    Ceita bodoh untuk org bodoh macam lu

  10. Acazt Idriz says:

    Butoh lu ler tony…yg ko panas pe hal…tu bapak ko ke kna tahan tu…?

  11. raplahjingaa says:

    hehehehe…alooo togay, bapak hang kena reman 3 hari, baru dia ada akai, kalau la aku yang drive kereta tu, dah bersepai bapak hang masuk longkang !

  12. GT86 says:

    Inilah cina yang tak nak tau asal-usul kaum sendiri di tanah melayu ni.
    Dah makin sakit jiwa. Otak dah penuh dgn kuman-kuman dari daging babi, yang Mat sabu suka.

    Takkan orang melayu nak tengok jea…….
    Kalu 100 thun dulu, panji hitam dan panji putih dah gerenti mengamuk.

  13. Syed says:

    Samseng pun ada penyokong jugak .. maka sah tony lebih dajjal dan sial …. elok kalau org mcm ni cuba kurang ajar di ajar cukup2…

Leave a Reply

Threesome