Menu Utama

Mana PAS??






8 Komen to Mana PAS??

  1. tengkudin says:

    jadi BISU laaa.hehehee

  2. Mek esah says:

    Nak kata buta dan pekak takut terlampau kasar….boleh pulak hang tanya mana pas dalam isu ni….sampaikan pas pencen pun dah komen…patutnnya tanya le …mana umno?

  3. raplahjingaa says:

    PAS pencen komen mek ?? PAS pencen je la yang komen, PAS lain masih dok selimut bawah ketiak DAP.

  4. semangat dato' haron says:

    Mak esah kejadian tu berlaku di negeri yg diperintah bersama oleh PAS di mana wakil2 PAS ada dlm pihak berkuasa tempatan. PAS adalah manifestasi kejayaan Dajjal.

  5. Badrole Amin says:

    melalut plak mek tanya mana UMNO….

    MAIS, JAIS, JAKIM sampai ada mufti bersuara tu takkan mek tahu yang PAS/PKR/DAP sudah pun terlebih tahu kata suara UMNO lah tu…macam isu rampas bible, JAIS yang rampas dikatanya UMNO yang suruh, hebat kan UMNO ni mek tak payah suruh pun penguatkuasa seperti JAIS tahu nak rampas?

    nanti kalau penganjur(jangan geli sentuh najis mughallazah anjing) si syed azmi tu kena dakwa jangan pulak mek kata UMNO yang suruh atau kata UMNO punya kemahuan sebab mek kan dah kata UMNO membisu je tentang acara ‘mari pegang anjing peliharaan DAP’ tu

    hehehehehe

  6. wong jowo says:

    aha..asik je tanya PAS..bukan ke perdana menteri org umno, menteri dalam negeri, menteri agama ..kan semua orang umno..kok dia org bisu n pekak je napa yek….tunggu puying beliong yang besar lagi ke baru nak belajar bertingak ke atas kemungkaran yang di dalangi musuh islam..orang pas cuma boleh bising takat parlimen je..tapi yang meluluskan bukan ke melayu islam umno yang diketuai najob tun razak..korang jangan asik je salahkan pas..korang tu pun salah satu org yang pekak bisu..

  7. jentayu says:

    Alahai bahlolnye wong jowo sorg ni. Mudah je kena tipu. Lenkali banyakkan membaca. Salah satu perkara yg wajib ko baca ialah perlembagaan malaysia. Kjaan negeri ada 2 kuasa eksklusif. Satu tanah. Kedua adat istiadat melayu dan islam. Skrg negeri sgor itu pakatan rakyat pegang. Dlm pakatan rakyat ada satu parti so called islam namanya pas. Sbb pas pandai bising ajelah masa kalid dulu hal ehwal islam diletak bawahnya. Sbb adun2 pas suma x bleh pakai. Jd exco pd nama je. Suruh buat keje dia boleh bilang orang malas contohnya kes xde air dulu. Ada paham tak jawa bodoh?

Leave a Reply