Menu Utama

Kerja Orang Takde OTAK






7 Komen to Kerja Orang Takde OTAK

  1. raplahjingaa says:

    Anak buluh betung tu siap ucap tahniah pada organiser dan perempuan-perempuan Islam yang pi peluk anjing, apa jenis perempuan Islam la dia ni, dia tak takut dengan Allah swt ke ??

    Seorang Islam pi ucap tahniah dekat orang Islam lain yang buat dosa !!

  2. wong jowo says:

    mmg tak de otak pun..otak dh penuh dgn taip anjing

  3. bangKano says:

    Apa kah menyentuh anjing tu berdosa…? Sila rujuk balik alQuran jika ada nas tolong qoute kan. Kecuali anjing tu ada penyakit berbahaya leh la tok leh sentuh ato dekati takut berjangkit. Begitu jugak haiwan ternakan seperti lembu ada penyakit…Lembu Gila. Tang hadis tu kena kaji secagha kontekstual baru la kita dapat memahami kewajaran larangan nya. Jangan pakai ikut jerr tanpa guna kan akal yang waras.

    Larangan memakan babi & meminum arak dah jelas risiko nya ikut pemerhatian & kajian saintifik.

  4. syaa says:

    pok nik kata kempen sentuh anjing kerja orang tidak ada otak.kempen keadilan utk anwar pun kerja orang tidak ada otak.MANA KEADILAN UNTUK SAIFUL?

  5. Syed says:

    Bangkono if you a muslim… you should know and know how to refer… jgn pemalas…

  6. raplahjingaa says:

    Hang ni kano…main redah tak ketahuan punca, dah macam macai liberal pun ada. sentuh anjing memang tak berdosa, tapi hang sentuh sebab apa ?? nak selamatkan anjing tu dari jatuh longkang…itu tak berdosa. Tapi kalau hang sentuh dan pi peluk anjing tu tanpa sebab, dan siap bergambar pulak..hang ingat dapat pahala ??? hehehe…

Leave a Reply