Menu Utama

Kempen Peluk Anjing Agenda Musuh Islam – Azhar Idrus






5 Komen to Kempen Peluk Anjing Agenda Musuh Islam – Azhar Idrus

  1. Uturn says:

    org pas kalau kata uai mesti percaya punya.

  2. raplahjingaa says:

    Betul la tu….PAS memang musuh Islam.

  3. sireh ke gagang says:

    2 Ostad pas pun kata , program pegang anjing tu x betul . tapi ade 2 ekor pencacai PAS kat sini , bersungguh pertahankan program pegang anjing . adakah 2 pencacai yang dimaksudkan itu adalah jenis manusia “Luar jubah pas , dalamnya adalah baju DAP” ?? Atau dalam bahasa murni tuan guru preeeeesiiiidenngggg PAS , BROKER BARUA ? sama2 kita renungkan.

  4. wong jowo says:

    apa la korang kes pegang anjing pun nak salahkan pas gak..yang ko org umno apa ko buat..diam bisu je jugak..macam konek takde..jangan2 kaum ko yang pegang anjing tu

Leave a Reply