Menu Utama

Hujah Shafee Mengenai Kejadian Liwat Menghairahkan Anwar?

Sungguh mengejutkan sekali apabila membaca komen Anwar Ibrahim yang menganggap penghujahan balas oleh Pendakwaraya, Datuk Seri MuhammadHujah Shafee Kes Liwat Mengghairakahkan-Anwar Shafee Abdullah mengenai kejadian liwat yang melibatkan Ketua Umum PKR itu dengan pembantunya, Saiful Bukhari sebagai sesuatu yang mengghairahkan.

“Apa yang dilakukannya (Shafee) adalah membangkitkan perkara mengghairahkan untuk (dimainkan oleh) Utusan dan TV3,” itu kenyataan Anwar apabila ditanya pemberita mengenai penghujahan Shafee di Mahkamah Persekutuan Putrajaya tengahari tadi, sebagaimana dilaporkan oleh Malaysiakini.

Cukup tak disangka bila bagi Anwar penghujahan bagaimana kejadian liwat itu berlaku dianggapnya sebagai perkara yang mengghairahkan. Ghairahkah Anwar bila mendengar Shafee menceritakan perihal kemaluan seorang jantan menerobos ke ‘lubang kunyit’ seorang jantan lain?

Biar betul kisah seimbas lalu mengenai perlakuan liwat sesama jantan boleh membangkitkan keghairahan Anwar? Penulis baca berkali-kali, tepuk dahi dan menampar pipi sendiri. Adakah penulis sedang bermimpi?

Normalkah naluri seks Ketua Pembangkang merangkap suami kepada Presiden PKR, Wan Azizah Wan Ismail? Adakah para pembaca sekalian ada yang merasakan cerita sedemikian mengghairahkan dan membangkitkan nafsu anda?

Penulis sebagai seorang lelaki normal sedikit pun tak terasa ghairah sebaliknya rasa geli dan jelik sampai nak termuntah. Tak sanggup nak dibayangkan bagaimana ‘lubang kunyit’ seorang lelaki tempat di mana jutaan bakteria berseronok sakan tiba-tiba mendatangkan keghairahan pula.

Tentunya perasaan geli geleman yang sama dirasai sebahagian besar kaum Adam di mana sahaja mereka berada apabila membaca satu persatu perihal kejadian liwat yang disebut oleh Shafee, kita tepuk kepala, geleng kepala dan tertanya kenapa mesti ada seorang jantan yang ghairah sehingga terlanjur menerobos lubang kunyit seorang jantan lain, bukan begitu?

Ini menunjukkan mental penulis dan ramai pembaca sekalian masih stabil, demikian naluri juga berada di landasan yang betul, nafsu kita tetap normal sebagaimana tabii sepatutnya sebagai seorang lelaki sejati.

Lumrah hakiki sejak azali takdir seorang lelaki patutnya hanya ghairah dengan pasangan yang berlawanan atau mudah disebut jantinanya perempuan. Umpama kita sebagai sebilah pedang maka perlu ada sarungnya, mana mungkin pedang sesama pedang berlaga tiba-tiba ada yang terasa ghairah pula.

Tapi bagi Anwar perihal pengkisahan seimbas lalu mengenai kejadian liwatnya dengan Saiful dikatakan sesuatu yang mengghairahkan. Ini sudah luar tabii.

Jika ada antara pembaca di MyKMU.Net ini yang ada perasaan sama sebagaimana disebut oleh Anwar, yakni datangnya rasa ghairah bila membaca atau mendengar penghujahan mengenai kes liwat itu, terus terang penulis nasihatkan segeralah membuat janji temu dengan doktor pakar sakit tuan, bimbang kalau dibiarkan perasaan luar tabii itu berkembang, malu mak ayah di kampung nanti. Tak sanggup mereka bermenantukan seorang lelaki untuk anak jantannya.

Kisah intim jantan sesama jantan dianggap oleh Anwar sebagai mengghairahkan… Dunia memang sudah terbalik, dunia makin hampir nak kiamat. Minta dijauhkan bumi Malaysia dan rakyatnya dari mengulangi sejarah kelam hitam Nabi Luth.






23 Komen to Hujah Shafee Mengenai Kejadian Liwat Menghairahkan Anwar?

  1. […] Cukup tak disangka bila bagi Anwar penghujahan bagaimana kejadian liwat itu berlaku dianggapnya sebagai perkara yang mengghairahkan. Ghairahkah Anwar bila mendengar Shafee menceritakan perihal kemaluan seorang jantan menerobos ke ‘lubang kunyit’ seorang jantan …read more […]

  2. tengkudin says:

    aljuburi dah stttim dah….sapa la mangsa terbaru dia…adamgay? faizol? nik nazmi? sam ketot tak mungkin la..kikiki….

  3. wong jowo says:

    nuar tengok lobang jamban pun dia ghairah..sebab tu negara di perintah pkr jalannya lobang2..sebab penasihatnya suka sangat ngan lobang…

  4. Mek esah says:

    “Umpama kita sebagai sebilah pedang maka perlu ada sarungnya, mana mungkin pedang sesama pedang berlaga tiba-tiba ada yang terasa ghairah pula.”..,,,..hehehe

  5. raplahjingaa says:

    Pandai la hang mek dok bermadah pujangga, pedang la, sarung la, ghairah la, dah la tu, hang pi bagi anak hang tidur dah lewat dah ni.

  6. ToraTora says:

    Nuar Berahim sorang je yg ‘feel’time pendakwa bercakap pasal adegan suntut tu..mungkin masa tu lah dia teringat kesah2 lama yang mengghairahkan

  7. dina says:

    hahaha…kantoi

  8. reds says:

    yep….bang non terbayang saat indah meragut dara seypol….yakk.. nak termuntah….

  9. syaa says:

    bukan tv3 dgn utusan jer ghairah.malaysiakini pun ghairah

  10. org jay bee says:

    aljub albrahi dah sakit mental tahap kronic rasanye…

  11. bangKano says:

    GHAIRAH bukan bermakna sehala jerrr…ia begitu subjektif sifat nya. Maksud Anuaq bukan nak menaik kan nafsu seks tapi perasaan meluap luap pihak berkepentingan nak sensasi kan lagi berita supaya makin ramai orang awam terpancing nak tau kisah buruk nya. Dah tentu media akan perguna kan isu ni sebagai bahan berita panas dan dampak jualan akhbar semakin panas di pasaran….!!!

  12. tongkang says:

    Kalau Dah dasar keturunan suka buat fitnah..pulak macai bangsat.

  13. kak mah says:

    Sape lagi nak temankan puak2 umno kaki fitnah ke neraka kalau bukan macai abadi

  14. jibby says:

    Putar belit fakta mmg keje puak2 macai cam cibai ..bodoh piangg

  15. WTF says:

    Mek Esah pun GHAIRAH jugak, maklumlah Mek laki bini PENGAMAL TEGAR salah satu Enakmen Jenayah Syariah Kelantan II 1993!!!

    Hehehehehehehe!!!!

  16. manusia says:

    Perkataan anuar hanya untuk org yg berakal……

  17. bangKano says:

    Pirraah kak mah……dah dasaq puak puak haprak malaon nih….tang oghang lain nampak jerr kelemahan nya tapi tang diri sendiri plak lagi sakan kehaprakan nya macam la diri tu gerenti masuk syurga kunun….oghang lain jadi bahan bakar dalam neraka jerr.

    Ni la ajaran songsang puak puak hamPAS yang di pelopori para agamawan setengah tiang kunun bijak perihalan islam.

  18. bangKano says:

    Woii mek esah gedebe…..bukan pedang sama pedang jerr berlaga leh stim tapi sepat sama sepat pun leh naik stim masa bergesel sesama sendiri macam kelaku hang tu hahhhh.

  19. Anonymas says:

    kita orang yang lain bila mendengar rasa geli-geleman, tapi dia sorang je yang rasa ghairah. Mesti dia teringat balik dan rasa stim.

    memang dah sah la ketum ni gay. eeeiiii

  20. […] Sementara itu, Ketua Kampung Ringlet Looi Chin Chin berkata, lebih 20 rumah terjejas berikutan kejadian itu. […]

  21. WTF says:

    Kepada saudari kak mah

    LU CONFIRM KER MASUK SYURGA???

    Dan kalau CONFIRM, siapa yg CONFIRMKAN, si PELIWAT tu ker???

  22. WTF says:

    Kepada saudara jibby

    Mana ada putar belit, yg kena belit la ni ialah PELIWAT, pemimpin yg saudara jibby kasihi dan sayangi dengan penuh GHAIRAH!!!

    Hehehehehe

Leave a Reply