Menu Utama

Guna Cucu Nak Tarik Simpati Rupanya. .

MAAFLAH,  penulis memang kurang ambil ‘port’ sangat pasal Anwar sebab memang dah terdidik macam itu zaman berzaman.  Sebab itulah bila tersebar gambar dia sedang menimang cucunya, yang terlintas di kepala penulis dulu ialah,  “tak sakit pulak tulang belakang?”

Tak tahu pulak penulis rupanya tujuan gambar itu disebarkan sebab nak tarik simpati rakyat kepada bakal banduan tersebut.

Kesimpulan ini penulis dapat setelah membaca komen-komen balaci yang melihat gambar itu dari sudut simpati, bukan macam mana yang penulis nampak – tulang belakangnya sememang sihat, tak pernah sakit.

Apa pun yang penting disini, nampak benarlah terdesaknya kan sampai terpaksa guna budak-budak untuk raih simpati, dalam hal ini, cucunya sendiri.

Sememangnya dalam kes liwat yang ini, Anwar bersendirian, kerana tak macam kes liwat 1, banyak perubahan dah sekarang.

Contoh, waktu liwat satu, majoriti pemimpin pembangkang hanyalah ahli politik biasa, paling tinggi pun jadi wakil rakyat sajalah (melainkan di Kelantan). Oleh yang demikian, mereka ini ada banyak masa untuk sokong kempen bebaskan Anwar.

Berbanding hari ini dimana pembangkang dah perintah 3 negeri, ada yang jadi Ketua Menteri, ada yang jadi Menteri Besar.

Lebih baik masing-masing bergelumang dengan kemahsyuran sendiri sementara di puncak kuasa, peduli apa dengan Anwar. Lagipun, lama mana nak harap Anwar, sampai satu masa kena guna daya usaha sendiri juga.

Itu yang kena libat semua kaum kerabat tu agaknya ya sebab penyokong ramai yang dah sibuk hal sendiri berbanding kes liwat 1 dulu, tak gitu?






9 Komen to Guna Cucu Nak Tarik Simpati Rupanya. .

  1. reds says:

    jumpa kat jel je laa…time tibai pungkok orang tak pikir anak cucu pon…. banyak lagi laa orang yang bleh ganti tempat dia….lupakan je bapok tua nih…

  2. Uturn says:

    Dirumah berlari, membongkok main dengan cucu, atas pentas ceramah boleh menari-nari, bila naik court sakit tulang belakang.

  3. reds says:

    betul tu saudara uturn….bila time naik court jek mc…esok x leh laa nak mc lagik…hahaha…..memang biawak orang tua nih…

  4. GT86 says:

    Kita tengok aje sapa yang kene…. Tak mustahil mamat ni datang dengan berbalut satu badan. Kita pakat gelak aje laa

  5. LEMBAH BUJANG says:

    aku teringat waktu kecik2 tengok cerita tamil (MGR), Jatuh gheqhiq (basikal la) bungkuih satu badan. Bila ingat Anwar, ingat cerita tamil yg dulu dulu, Pandai juga Anwar buat lawak, macam Mat Sabu juga, yg kembali rapat dgn dia, org yg mula mula bagi gelaran kt Anwar Aljuburi.

  6. man terra dushum says:

    Pala hotak ko berjambul la admin. Ko cakap ikut rasa ko yg zalim tu je. Takde hati perut langsung. Ebronnnn youuuu !!!!!!!

  7. wong jowoo says:

    abis guna anjing pun kantoi..ini kalilah guna cucu..

  8. semangat dato' haron says:

    Simpati betul aku pada cucunya yg menjadi mangsa eksplotasi dan kerakusan politik datuknya. Gambar2 propaganda ni so yesterday lah, kalo guna kt Indonesia mungkinlah laku mcm Jokowi tp di zaman modern Malaysia nampak sgt keplastikannya seperti plastik dan hipokritnya surat khabar The Star dan kempen moderationnya yg penuh kemunafikan. Ntah sape gi support Kempen Moderation The Star ni x taulah. Dh kena kencing terang2 dgn cina pun x sedar2 diri lagi

  9. Jambol says:

    Masih ada manusia-manusia bahalol yang mempercayai si pembohong besar ni. Tak sedarkah mereka ini dipergunakan ? Alangkan Khalid Ibrahim digunakan oleh Anuar, ini kan kamu semua ikan bilis !!!

Leave a Reply