Menu Utama

Siapa Rafizi nak arahkan itu dan ini – PKR Selangor

PKR Selangor melalui Ketua Penerangannya yang juga merukan ADUN Sri Muda Shuhaimi Shafiei mempersoalkan siapakah Rafizi yang mahu mengarahkan Adun-adun PKR di Selangor menarik diri sekiranya mereka dicalonkan sebagai MB Selangor.

icccmagesKatanya lagi cabaran Rafizi itu merupakan penghinaan kepada mereka seolah-olah mereka semua tiada pendirian.Shuhaimi juga menegaskan tindakan semua ADUN PKR di Selangor sudah menandatangani akuan berkanun (SD) menyatakan sokongan kepada Presiden PKR Datuk Seri Wan Azizah Ismail sebagai menteri besar, yang menurutnya sudah cukup untuk membuktikan sokongan.

“Soalannya saya, siapa Rafizi yang hendak menyuruh saya membuat itu dan ini? Jika beliau mempunyai cadangan yang difikirkan baik, bawalah ke dalam mesyuarat Majlis Pimpinan Pusat untuk kita bincangkan dan membuat keputusan,” kata Shuhaimi lagi.

“Amaran saya kepada Rafizi, hentikan segera sikap tergopoh-gapah beliau. Ia bakal menyerlahkan sikap sebenar seorang anak muda yang gelojoh dan mempunyai agenda peribadi dalam pelantikan menteri besar yang baru ini.

“Ia jelas mempamerkan sikap seorang yang angkuh dan bongkak,” katanya dengan nada keras.

Beliau juga menggesa tindak-tanduk itu dihentikan ‘Wayang Langkah Kajang’ sudah tamat dan Tan Sri Khalid Ibrahim juga mengalah.

malaysiakini/mykmu






3 Komen to Siapa Rafizi nak arahkan itu dan ini – PKR Selangor

  1. itsme says:

    siapa rafizi?? beliau ialah “LEMBU” Anwar.. takkanlah geng sendiri pun tak kenal? cuma “LEMBU” belum cukup umur utk di”sembelih”.. sampai masa anwar PASTI sembelih.. tak pun “LEMBU” akan terlepas lari.. namun “LEMBU KONDO” susah nak lari sbb bdn dah agak “besar@gemuk” dan “susu” pun dah nak basi.. jd ada tak ada mungkin sedikit masa lagi akan sampai waktu utk “LEMBU” itu akan dikorbankan..

  2. raplahjingaa says:

    hmmm….mungkin sekarang dia dah jadi lembu, sebab perut dah buncit, dulu dia ialah jambu pengarang jantung dan pelepas nafsu bang non, itu bukan rahsia lagi.

  3. alimedanbaru says:

    inilah dia PKR
    siapa nak cakap sila cakap
    siapa nak tibai sila tibai
    siapa nak balun boleh balun
    siapa nak bodek anwar sila ampu sana ampu sini
    sebab tu dalam pemilihan bergadoh, menipu, koyak kertas undi, baling kerusi, terbalikkan meja, tumbuk calun, batalkan nama calun dan macam-macam ada
    kan rafizi tu dari dulu cakap dia melebihi yg lain
    takkan tak perasan, tak pernah dengar
    bila tiba bab jawatan
    dan masing-masing rasa ‘aku pun layak jadi MB’
    BARU NAK MARAH BUDAK LEMBU TU…
    SUSU DAH MELIMPAH BARU NAK SEDAR….

Leave a Reply

Threesome