Menu Utama

Video Pemuda UMNO Dan Pemuda AMK Bertempur di Pulau Pinang?

Perbalahan antara Pemuda UMNO dan Pakatan Rakyat berterusan hari ini apabila berlaku pertembungan antara Pemuda UMNO dengan Angkatan Muda Keadilan di luar bangunan DUN Pulau Pinang.

Angktan Muda Keadilan dan Pemuda UMNO berperang mulut dan hampir mencetus pergaduhan akibat tindakan seorang ADUN DAP enggan memohon maaf memanggil UMNO Celaka di dalam DUN Pulau Pinang.

Semalam sidang DUN Pulau Pinang kecoh apabila ADUN DAP Sri Delima, RSN Rayer yang memanggil UMNO celaka dalam Dewan sehari sebelum itu enggan meminta maaf walaupun perkataan yang diucapkannya itu merupakan perkataan yang tidak dibenarkan oleh Dewan.

Keenganan memohon maaf tersebut mencetuskan kemarahan penyokong UMNO yang menyerbu masuk ke dalam dewan persidangan dan menyebabkan persidangan ditangguhkan dan pihak keselamatan dipanggil mengawal keadaan.



(Next News) »



22 Komen to Video Pemuda UMNO Dan Pemuda AMK Bertempur di Pulau Pinang?

  1. neosaladin says:

    Siapa provoke siapa ni? Tgk video betul2. Skit2 nak guna fizikal. Sebab tu otak kecik dan jahil…..

  2. tebuan says:

    pemimpin2 UMNO ni memang Celaka pun…taik palat!

  3. bajak says:

    taik palat tu gak la yg pas mengemis simpati dlm parlimen nk wat hudud..huhu…sape yg taik???

  4. anakbochek says:

    Puak DAP sedang tersenyum lebar. Yang membuat onar anak hindu DAP, yang menjadi macai backing mereka PKR.

  5. Anwar Perez Shalom Ibrahim says:

    AMK=Angkatan Macai Lembu

  6. rembaumostwanted says:

    Presiden UMNO membisu seribu bahasa bila Parti nya dicemoh begitu teruk sekali…Come on Mr President..bertindak atau bagi lah jawatan tu pada orang lain yang tau keje..Malula kalau gini…

  7. marah rosli says:

    Apa dah jadi…Melayu sama Melayu bertengkar kerana kenyataan celaka oleh seorang celaka besar yang dia sendiri tak menyangka akan dapat sokongan AMK PKR..Sedih..sedih ..mudah benar untuk melagakan sesama sendiri bangsa Melayu ini..Kalau yang dari AMK itu merupakan ahli2 India PKR, AMK,maka tersilaplah saya.

  8. kulaan says:

    rembaumostwanted..

    Bukanka KJ ade…? Takkan nak harap Najib jugak..Ada apa-apa kautim dengan KJ ke?

  9. bleu says:

    Sebagai pemimpin yg berjiwa besar, aku tak rasa beliau ( DS Najib) terkesan dengan cemuhan begini. Zaman dah berubah, dalam sekelip mata, satu Malaysia dapat menyaksikan dan mendengar apa yg berlaku…jadi takde apa yg perlu dirisaukan.
    hehehe, hebat saranan tu, sehingga perlu bagi jawatan pada orang lain ???

  10. armok says:

    Kalau mengikut teori kau rembau, asal setiap kali ADUN pembangkang mencemuh, DS Najib perlu bertindak ? Dan kalau tidak, bagi jawatan pada orang lain ?? Heh, lucu…lucu..

  11. bujuk says:

    Isu dalam dewan, selesai dalam dewan. Serang DUN boleh bawak isu baru nanti. Yang salah tak kena tindakan…. alih2 yg. tunjuk hero tak bertempat masuk jail. YB umno teruk sangat ka… hingga minta bantuan orang luar?

  12. acid says:

    Eh.eh bujuk ! sehingga minta bantuan luar orang luar??? Apa yg kau cakap ni ? Kalau tak tahu jangan nak menokok tambah, bujuk !

  13. acid says:

    ralat : sehingga minta bantuan orang luar ?

  14. anoi says:

    keling sekok punya pasai melayu sesama melayu gaduh… bodoh dah melayu yang menyokong keling tu…

  15. Hamba Ar Rahman says:

    Aku rasa plak si hindu tu saja jer nak test the water…dia saja-saja acah-acah cakap cilako cilako…nak test tengok orang melayu (Umno) mengamuk tak…kalau nak kata melayu PAS atau PKR cilako…tak logiklah kan…sebb satu kem…tapi hati memang nak kata cilako kat melayu laa….jadi kalau melayu (Umno) tak mengamuk…esok lusa dia akan cakap benda lebih durjana dan memanaskan telinga…..silap2 haram jadah segala apa semua keluar..lepas tu kalau melayu buat bodoh juga…maknanya sah semua melayu sudah boleh dipijak-pijak dan dilunyai2 sesuka hati….bagus jugaklah orang2 Umno buat havoc (sebb melayu dari Pakatan hanya akan jadi hamba kepada DAP) walaupun yg mengamuk tu nampak tak civilise/tak bertamadun…sekurang2 nya bangsa lain tahu yg masih ada segelintir melayu yg akan mengamuk tak tentu pasal kalau kena maki hamun….bukan semua melayu ni hidup berprotokol…..ramai juga yang hidup mereka rough dan akan mengamuk tak tentu hala…..

  16. MemangTerok says:

    Umno tak disukai oleh golongan itu kerana kebagusan serta kepoweran UMNo. Umno dikatakan memerintah terlalu lama. Dan kita semua memang sedar UMNo sudah memerintah lama , kerana kita semua mahu UMNo disitu sejak dulu, kini dan selamanya. InshaAllah…

    Siapa lagi yang boleh meneraju sebuah negara selain Umno. Tak ada pihak lain lagi. Ini kerana dalam UMNO tak ada kawan makan kawan, tak ada tipu undi, tak payah padam lampu masa kira undi , tak payah bawak lari peti undi. Dalam UMNo tak ada undi 500 sedangkan pengundi cuma 60.

    Tak ada itu semua, memang tak ada. Gua cakap lu, memang tak ada. Kau tahu itu tak ada, mak kau tahu itu tak ada, bapak kau tahu itu tak pernah berlaku. Datok moyang kau pun sedar cuma UMno saja yang boleh perintah. Kau cakaplah celaka ke, cilika ka, Cilako ko…. tak kisah sikit pun kerana UMno disitu dengan endorsement nenak moyang aku, kau dan semua.

  17. tebuan says:

    Dulu siapa yg setuju keling dan Cino di terima jd kerakyatan kat Malaysia ..
    di sebabkan mereka kita yang kalut …
    betul betul punya lawak ni…

  18. raplahjingaa says:

    Setuju bersyarat…hang kena ingat tu !! bila ada pecacai melayu yang sanggup duduk semeja makan babi dengan depa, depa dah nampak peluang untuk mengenepikan syarat-syarat yang dikenakan pada cina dan india untuk menjadi rakyaat malaysia.

    Kalau berfikir dengan ilmu…tak ada benda yang lawak, kalau fikir dengan bontot apa saja menjadi lawak…

  19. Rosmah87 says:

    UMNO CELAKE!
    OPSS SORI TAK SENGAJE..
    MINTAK MAAF YER..

  20. raplahjingaa says:

    hehe,,,dibawah pemerintahan UMNO celake hangpa hidup sampai sekarang….rasa-rasa aku bila dah padam nanti, masa tu pun UMNO masih memerintah !!

  21. helo bos says:

    Pemimpin2 UMNO setuju kongsi duit songlapan tu pasal setuju paria cina jadi kerakyatan

  22. odeng says:

    Keling tu ingat dia hebat sgt la tu….

Leave a Reply

Threesome