Menu Utama

Video kekecohan sidang DUN Pulau Pinang

Saksikan video kekecohan di DUN Pulau Pinang setelah ADUN DAP Sri Delima, RSN Rayer yang memanggil UMNO celaka dalam Dewan semalam enggan meminta maaf.






3 Komen to Video kekecohan sidang DUN Pulau Pinang

  1. WTF says:

    Celako Celako Celako!!!

    Ni mesti tarbiyah Pok Nicky Ajis!!!

  2. raplahjingaa says:

    dalam DUN pun boleh cakap celaka…..hehe, aneee tu mabuk todi kat jalan dato keramat tak sober lagi, dah masuk persidangan…jadilah dia macam beruk !! wakil pembangkang ni terlalu tak dak kelas, dah tak boleh bezakan antara pankin bawah pokok dan dewan persidangan negeri.

  3. anoi says:

    kena ujudkan tindakan disiplin keras keatas peminpin yang mengeluarkan kata2 kesat tidak kira dari mana parti kalau tidak kacau bilau Malaysia ke arah keruntuhan perpaduan.

Leave a Reply

Threesome