Menu Utama

VIDEO : Ahli PKR Mengamuk Depan Anwar

DRAMA politik pemilihan Parti Keadilan Rakyat (PKR) semakin panas apabila ada ahli parti itu bertindak mengamuk di hadapan Ketua Umumnya Datuk Seri Anwar Ibrahim di hadapan ibu pejabat parti itu di Petaling Jaya hari ini.

Anwar dilihat kelam kabut mententeramkan lelaki itu yang melaungkan kata-kata “Khalid Rasuah, Khalid Penipu,” yang merujuk kepada Menteri Besar Selangor Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim.

Video amukan kata-kata itu sudah pun tersebar di laman YouTube apabila ia dimuatnaik ke laman sosial itu beberapa jam tadi. Ahli PKR berkenaan difahamkan tidak berpuas hati dengan perjalanan pemilihan parti yang dilihat ada unsur penipuan dan penggunaan politik wang.

Ahli PKR berkenaan ialah Zulkifli Abdullah dari Cabang Kuala Selangor mendakwa terdapat unsur penipuan dan rasuah dalam pemilihan parti itu.

Menurut beliau ada ahli yang tidak sepatutnya berada di dalam dewan pemilihan turut berada di dewan itu ketika pemilihan berlangsung.

“Unsur-unsur gangster ada dalam mesyuarat Cabang itu sendiri yang mana orang yang tidak sepatutnya berada di dalam dewan pemilihan itu pun berada bersama, termasuk seorang ahli PKR yang telah dipecat,” katanya ketika ditemui media selepas kejadian itu.

Beliau berkata pihaknya sudah menyerahkan bukti kepada Jawatankuasa Pemilihan Pusat (JPP) PKR dan juga membuat laporan polis untuk menyiasat dan mengambil tindakan ke atas perkara itu.

“Kita sudah buat laporan polis dan juga serahkan bukti kepada JPP termasuk rakaman suara dan juga rakaman video mengenai penyerahan wang daripada pihak yang berkempen untuk kemenangan Abdul Khalid,” katanya.

Abdul Khalid bertanding jawatan Timbalan Presiden PKR menentang penyandang Azmin Ali dan perebutan itu dilihat semakin panas dengan beberapa insiden melibatkan kekecohan sudah pun berlaku. – MYNEWSHUB.MY

Oleh : IBNU KHUSAIRY ARIS






17 Komen to VIDEO : Ahli PKR Mengamuk Depan Anwar

  1. WTF says:

    RASUAH & PENIPU ADALAH TRADEMARK DAN AMALAN SEPANJANG FUCKUTAN RETARD!!!

    AJAR MEREKA SEMUA!!! AJAR MEREKA SEMUA!!! AJAR MEREKA SEMUA!!!

    MUEH MUEH MUEH MUEH 4444

  2. MemangTerok says:

    What can we expect from a group whose head is a skunk. Perkataan skunk ini sering disebut dalam plant gas bottling. Gas memasak yang ditongkan dicampur dengan sejenis chemical berbau busuk yang dipanggil skunk. Skunk sebenarnya sejenis binatang yang berbau busuk yang banyak terdapat diAmerika.

    Bermaana kalau nak lantik seorang jadi ketua, jangan lantik seorang skunk. Bila skunk menjadi ketua hasilnya hooligans. Apa yang terjadi dalam video itu ialah seorang hooligan mengamuk depan skunk. W/pun begitu antara hooligan dan skunk hooligan nampak lebih baik kerana yang menyebabkan dia jadi hooligan ialah hasil dari semaian skunk.

  3. Badrole Amin says:

    aku lagi suka kalau lelaki PGayR dalam video tu berani kata ‘ini semua engkau punya pasal lah nuar jadi pelopor dan halalkan politik wang sebab itu berlaku rasuah dalam pemilihan’

    inilah akibatnya bila guru(anwar) suka kencing berdiri anak murid kencing 2,3 cabang, hehehe…kesian kat khalid gagap sebab di seorang je yang kena tuduh merasuah ahli untuk beli undi dan diperbesarkan pula tuduhannya itu oleh orang dari parti sendiri

  4. bujuk says:

    Serawak apa cerita???
    Kan ituari aku dah bagitau… cara PM selesaikan isu t’ganu akan sebabkan lain2 YB atau mereka berkepentingan nampak mudah untuk mainkan PM. Jangan kata 3 ADUN t’ganu sendiri insaf dan kembali pada UMNO la, budak sekolah pun tak caya. Suami isteri bercerai pun lama sikit nak rujuk semula walaupun bertahun duduk serumah dan fikirkan anak2… ni tak sampai 12 jam dah buat u-turn.
    Mana pulak lepas s’wak… kesian PM d mainkan pemimpin UMNO/BN.

  5. syaa says:

    ambiga dengan beruk beruk pakatan sila lah berdemo.bersihkan kekotoran PKR DAP PAS.takkan senyap jer.

  6. WTF says:

    Kenapa dgn Sarawak Bujuk, UMNO ada kat Sarawak ka!!!

    Dah lah tu Bujuk., yg keluar parti masing2 pun nak masuk BN. Depa ada masalah tersendiri (cuba refer link di bawah), yg mungkin lagi kompleks dari kenyataan Hadi Roi, di mana menurut Hadi Roi, org Sarawak tak undi PAS sbb org Sarawak pakai cawat lagi!!!

    http://www.themalaysianinsider.com/malaysia/article/senior-sarawak-leaders-quit-barisan-affiliates-to-join-new-party

    MUEH4444…relakslah Bujuk!!!

  7. WTF says:

    Berita dari Istana Segambut:

    Pengakuan Nuar Berahi bahawa ada antara ahli2 dalam PGayR merupakan ahli2 gangster (KONGSI GELAP kot)

    Teringat aku gangster4444 ni berkata pada ahli2 PAS:

    “Macam ni nak lawan kerajaan, KEPALA BUTUH LA!!!. DUDUK DENGAR CERAMAH!!! Ni la Melayu, ni la MELAYU, MELAYU UMNO!!! WOOOOOOHHHHHH!!!”

    http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=S8PIYvbN118

    HEHEHEHEHEHEHEHEHEHE!!!!

  8. syaa says:

    betullah tuhan itu maha adil.tuhan tunjukkan dengan terang dan jelas bahawa susungguhnya orang yg suka mengata dan menuduh orang lain kotor dan rasuah tapi sebenarnya dialah yg sangat kotor.mcm dlm pakatan haram.lihatlah pada pemilihan pkr dap penuh kekotoran.tapi kalau hati tu dah hitam gelap tuhan tunjukkan apapun tak nampak tak sedar.

  9. syaa says:

    woi nuar,piira mabok.pigi daa.memang PKR parti kelentong rakyat.kau pun kaki penipu.patutlah pun pemilihan penuh penipuan.PKR KOTOR

  10. syaa says:

    WOI NUAR,LU LAGI TERUK.LAKI BINI BEREBUT JAWATAN PRESIDEN APA CITER.LEPAS TU TARIK DIRI BAGI BINI MENANG PERCUMA.PIIRA MABOK LU NUAR.

  11. dina says:

    mana gang demo Bershit 4.0????
    ni lah masa nye korang nak tunjuk keterreran korang.
    Demo lah depan rumah MB selangor n pejabat PGayR.
    Rakyat 1Malaysia is waiting…..:)

  12. bujuk says:

    Standard UMNO/BN la…. keluar kejap untuk gertak pemimpin atasan supaya bagi apa yg. diminta. Kemudian U-turn bila dapat apa dihajat atau ditunjuk file salahlaku. Alasan… anak nak kawin, terkejut beruk dan terbaru… pemimpin sebagai ibu pulak, kalau pemimpin terjun lombong kena terjun juga kalau tidak dikira derhaka atau bughah agaknya. Sebab sebelum ni… ulamak k’jaan ajar siapa yg. bantah k’jaan tak kira betul ke tidak d kira bughah. Yg. hairan tu bila buat u-turn masing2 sebut pasal ahli dan penyokong yg. mereka sayang sangat2.
    Itulah UMNO/BN mereka boleh terima ahli/pemimpin macam tu…

  13. Badrole Amin says:

    rileks le bujuk takkan pagi-pagi buta begini pun masih nak meroyan lagi perkara tak betul
    rileks rileks bawa bertenang, dengar lagu ni….

  14. WTF says:

    Bujuk MEROYAN PAS tak mampu tawan Terengganu baru2 ni!!!

    Oh ya Bujuk, ahli2 DUN untuk BN kebanyakannya agak setia, contoh di Terengganu dan Sarawak sudah cukup membuktikan taat setia mereka (walaupun I do admit dalam situasi di Terengganu, it can be done in a more delicate way, pengajaran berguna untuk kepimpinan UMNO dan BN. Besides, we now suspect one of the PUNASIHAT is INVOLVED!!!)

    Apatah lagi, masa Nuar BErahi sibuk cerita pasal kerajaan Malaysia akan beralih ke FUCKUTAN RETARD (sila ingat peristiwa 16th Sept), begitu setia mereka pada Barisan Nasional.

    Bandingkan dgn situasi di Perak, bukan setakat mereka tak setia pada parti, siap khianat FUCKUTAN RETARD sampai jatuh kerajaan negeri Perak ke tangan UMNO/Barisan Nasional.

    Relaks Bujuk!!! JANGAN ROYAN NANGIS4444 GULING4444 ATAS JALAN SEPERTIMANA JATUHNYA FUCKUTAN RETARD DI PERAK!!!

    TAKE BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!

  15. bleu says:

    Terkejut beruk si bujuk masih belum hilang nampaknya..

  16. armok says:

    Otak tepu betul si bujuk ni !

  17. Najib selamanya says:

    inilah puak PKR bangang. Kami dalam UMNO takde pecah belah. semua taat dan selesa dapat songlap duit rakyat. PKR bodoh

    HIDUP NAJIB!
    HIDUP SONGLAP!

Leave a Reply

Threesome