Menu Utama

Terima Kasih Pengundi Teluk Intan – Mah

Screenshot_2014-05-31-20-32-29






8 Komen to Terima Kasih Pengundi Teluk Intan – Mah

  1. stingray says:

    Tahniah……

  2. anti-pas haramjadah says:

    Dapig (-2); BN (+5)

  3. Rohee colnago says:

    Terima kasih pada orang Melayu, partai Melayu.
    Jangan tikam Melayu lagi tau. Tolong kasi tahu Kekawan sebangsa yang lain tu…k. Orang Melayu sanggup merendahkan diri, bertoleransi semata-mata percaya kepada perpaduan, keharmonian dan saling hormat menghormati. Tapi Kekawan ko percaya kepada kepuakkan. Harap ko buat la sesuatu untuk balas budi orang Melayu ni. Korang nak kaya kita orang x kisah pun, malah di tolong lagi. Tapi ini tetap tanah Melayu.
    Tahniah….. Selamat bertugas dengan amanah.

  4. syaa says:

    mah menang sbb melayu umno bukan sbb cina.cina tetap dgn dap dia.ingat tu mah oi.cina talak sokong lu mah oi.

  5. acid says:

    Tahniah kepada seluruh jentera pilihanraya BN di T.Intan. bagi yg muslim , hanya Allah lah yg membalas jasa kalian..

  6. raplahjingaa says:

    Aku seru pengikut-pengikut PAS supaya membuka mata dan melihat kelakuan pemimpin-pemimpin mereka…..perempuan tu di sokong habis-habisan, untuk apa ??? dia minta UITM di buka kepada kaum lain, dia kutuk UITM, dia kutuk MARA, bawa agenda DAP yang bencikan orang Melayu. ahli PAs di minta menyokong seorang perempuam melayu yang tak pakai tudung untuk menjadi wakil mereka, sedangkan isteri PM yang tak ada apa-apa kuasa dalam pentadbiran negara di kutuk dan sumpah seranah sebab tak pakai tudung.

    Aku nak tanya pengikut PAS….hangpa ada otak ke nak berfikir ???

  7. dotdot says:

    Rap. ang x payah tanya la pengikut pas ni,,,lau ada otak dh lama dah diorang pikir…

  8. armok says:

    Harap lagak je lebih, Syok sendiri, Padahal habuk pun tarak…takde kesan…

Leave a Reply

Threesome