Menu Utama

Sekitar Himpunan Anti-GST (update 12.30)

IMG-20140501-WA0021IMG-20140501-WA0022IMG-20140501-WA0030IMG-20140501-WA0036IMG-20140501-WA0037IMG-20140501-WA0038IMG-20140501-WA0039IMG-20140501-WA0040IMG-20140501-WA0041IMG-20140501-WA0063IMG-20140501-WA0065IMG-20140501-WA0066IMG-20140501-WA0067IMG-20140501-WA0068IMG-20140501-WA0070IMG-20140501-WA0071IMG-20140501-WA0059






15 Komen to Sekitar Himpunan Anti-GST (update 12.30)

  1. Sontoloyo says:

    Woi.!…apasal hospital bahagia biarkan pesakit-pesakit mereka berkeliaran ni?

  2. WTF says:

    Suka sangat budak2 kecil kat perhimpunan COVER LINE ni!!!

    Nak join pun, janganlah bawak budak4444, apa4444 jadi nanti TANGGUNGLAH SENDIRI!!!

  3. baba says:

    kanak2 juga digunakan oleh para syaitan pakatan ni

  4. Chimera says:

    Apa perlunya bawak kanak-kanak ke tempat macam ni?
    Menyedihkan bila ibu bapa tak boleh berfikir dengan waras ni.
    Macam orang tak sihat mental jer dorang ni.

  5. Anak Lenggong says:

    Jam 9.00 am tadi aku baru je ronda kat pasar seni dan meara maybank…apa yang keihatan kelompok melayu bangang berpakaian baju merah duduk bersidai bersama warga bangla, Nepal serta Indon (kebetulan waktu cuti cam ni warga asing turun ke KL untuk bertemu rakan)..tersangat sedih dan kesian aku melihatkan melayu yang berketayap dengan wajah kusut masai saperti tak mandi dan daripada penglihatan serta bebual dengan mereka secara sepintas lau mereka ni datang daripada pantai timur..dbawa menaiki bas secara percuma serta dibekalkan wang kocek sebanyak RM100/= saorang untuk menyertai program ini.

    Kesihan aku lihatkat kaum dan bangsa aku diperbodohkan oleh anuar dan sikapir untuk menjadi kuli batak dan hamba suruhan..maa maruah diri mereka..tidak cukupkah dahulu selepas pilihanraya ditipu hidup2 oleh mereka2 ini dengan kata blackout da 40 ribu warga bangla mengundi sedagkan perkara ini tidak berlaku…aku Tanya apa yang mereka faham tentang GST..mereka kerajaan nak kenkan cukai tinggi…yang lain tak tau..bila ditanya kenapa tak buat bantahan pabila hudud ditolak oleh PKR dan DAP..bila air dicatu dan tariff air dikelantan dan penang dinaikan…..ada pulak yang menyampuk mengatakan tidak diberi araan oleh pemimpin mereka…so lihat lah betapa bodoh nya kaum melayu diperalatkan olh pemimpin mereka yang berkempentingan…..dengan sedikit upah je dah sanggup jadi barua dan kuli batakkk…

  6. mzma says:

    Bawak anak kecil ke tempat berdemo nie adalah satu strategi (perisai manusia) puak PAS & PKR.. Jika berlaku sesuatu mereka akan menuduh pihak berkuasa & kerajaan tidak berperikemanusiaan bila tindakan diambil keatas mereka.. Yg jelas peserta telah diperbodohkan oleh pemimpin mereka kerana tiada seorang pun pemimpin2 membawa kanak2 dikalangan ahli keluarga mereka.. Ini amat jelas sekali yg para pemimpin mereka bersedia mengorbankan kanak2 dari kalangan peserta tetapi tidak sesekali bersedia menggadaikan kanak2 dikalangan ahli keluarga mereka. Ini dibuktikan oleh skuad yg dikenali amat EKTRIM/GANAS dgn tindakan mereka iaitu SKUAD AMAL PAS tidak seorang pun kelihatan membawa kanak2 dari kalangan ahli keluarga masing2..

    Dimana Marina Mahathir? Yg beria2 memperjuangkan hak asasi manusia, disini amat jelas peserta & penganjur telah melanggar akta perlindungan kanak2 kerana memperguna & membahayakan kanak2 sebagai perisai manusia untuk kepentingan mereka…

  7. anoi says:

    melayu jee cino & kolng mano poee … nak aja kerajaan kotakan… duduk ngumah buek taik mato lagi best. lol.

  8. mzma says:

    Pemimpin2 piuk PR ini hanya akan membawa anak2 kecil mereka bila kepentingan mereka tergugat seperti mana yang ditunjukkan oleh Nurul Izzah, membawa anak2 kecil ke Mahkamah “SELEPAS” mendapat tahu keputusan makamah menyabitkan kesalahan & menjatuhkan hukuman penjara keatas bapanya DSAI.. Untuk apa? Hanya untuk mendapat simpati dari orang ramai & lebih penting pihak antarabangsa, kononnya DSAI dan keluarga telah dianaiya oleh kerajaan Malaysia.. Skrp drama yg boleh dibaca..

    Pernahkah Nurul Izzah membawa bersama anak2nya ke pusat2 demo yang dianjurkan puak2nya (PKR), tidak sama sekali… Pernahkah anda lihat Azmin Ali, Rafizi Ramli, Che bard, Saifuddin Nasution, Tian Chua, Ketua AMK, Ketua Dewan Permuda PAS dan ramai lagi pemimpin2 membawa anak2 kecil dari kalangan ahli keluarga mereka ke himpunan demo ini… “TIDAK PERNAH SAMA SEKALI”.. Yang biasa dilihat melalui youtube dan laman sosial lain, mereka ini menyeru seluruh perserta hadir & “YANG MENYEDIHKAN PADA MASA SAMA MEMBERI GALAKAN SUPAYA PERSERTA MEMBAWA ANAK2 KECIL MEREKA SEKALI MENYERTAI HIMPUNAN DEMO” tersebut.. Hanya Allah yang mengetahui tujuan seruan tersebut…

  9. sireh ke gagang says:

    Org time cuti sedap melepak kat rumah , bersantai dengan famili. macai – macai time cuti bersidai kat jalan raya , jadi hantu raya . hehehehe… himpunan bodoh sesuai untuk org bodoh shj .

  10. lang buana says:

    nampak sgt kebodohan mereka

  11. gambus says:

    lembu-lembu Pakatan berkeliaran …

  12. WTF says:

    Lembu4444 FUCKUTAN RETARD BERKELIARAN!!!

    SIAP BAWAK ANAK4444 LEMBU SEKALI!!!

    BENGONG PUNYA PENDEMO!!!

  13. bujuk says:

    Yang bawak anak tu mungkin baru balik dari pesta buku d PWTC. Takkan nak tinggal anak d sana.. jadi bawak sekali supaya mereka kenal apa itu perjuangan.

  14. WTF says:

    ERRRRRRR, Org4444 FUCKUTAN RETARD pandai baca buku ka Bujuk??? Jauh berjalan SERET anak4444 dari PWTC to Dataran Merdeka!!!

    Dan perjuangan apa yang hang cerita ni Bujuk???? Perjuangan Anti-GST ka????

    http://www.youtube.com/watch?v=GDW3M_MPisU#t=84

    KESIAN…nampaknya anak444 penyokong FUCKUTAN RETARD JUGA akan KENA TINGGAL DGN BAS dalam cabaran dunia yang penuh mencabar ini, tak kira berapa banyak buku depa baca.

  15. armok says:

    Kahkah.kah bawak anak berdemo supaya anak kenal apa itu perjuangan ??? Tapi baru balik dr pesta buku ya bujuk ?? Kesiannya… mak bapak yg bodoh cuba mencerdikkan anak dengan cara yg paling bodoh….

Leave a Reply