Menu Utama

PRK Teluk Intan: BN Menang Majoriti 238?

IMG-20140531-WA0119






9 Komen to PRK Teluk Intan: BN Menang Majoriti 238?

  1. syaa says:

    tahniah bn menang.manakala si pompuan mcm dyana ni mmg patut pun kalah.petualang bangsa.

  2. bujuk says:

    Aku ambik dari Utusan…

    Column 122 – nombor tempat mengundi (saluran)
    Column 40,668 – jumlah kertas undi yang patut berada di dalam peti undi
    Column 20157 -undi mah siew keong
    Column 19,919 – undi dyana
    Column 40,076 – jumlah undian oleh pemilih
    Column 543 – bilangan kertas undi yang ditolak
    Column 49 – jumlah kertas undi yang dikeluarkan kpd pengundi tetapi tidak dimasukkan ke dalam peti undi

    Umum ketahui..
    mengundi hari ini 39,850
    mengundi Awal 392(artikel mykmu)
    Jumlahnya 40,342

    Amat sangsi dengan undi rosak lebih 500 dan tak boleh terima kertas undi tak d kembalikan 49. Apa petugas SPR buat hingga kertas undi boleh d bawa keluar. Apatah lagi kiraan jumlah undi tak sama dengan data2 yg. diberikan.
    Kita terima kekalahan tapi bukan penipuan.

  3. pelangkung says:

    DAPig yg kalah, bujuk pulak yg meroyan…. keh keh keh. Aku dapat tahu ada segelintir pengundi PAS PRU13 yg switch ke BN. Mudah mudahan trend ini berterusan sedikit demi sedikit demi perpaduan ummah walaupun yg menang tuh Mah (yg mmg tak kan sokong hudud)

  4. zarman says:

    Maksud satu hadis… (lebih kurang) “sesiapa yang menyokong supaya undang-2 islam (hudud) tidak dapat dilaksanakan, maka mereka adalah penentang Allah”
    Macam mana bujuk? apa agak2 nak kita label kpd org2 pas di Teluk intan? juga penyokong-2 BN?… Jadi bujuk, tak usah bermati2an membela sikafir DAP… kau nak masuk golongan tu ka? siapa yang menang atau kalah, dua2nya serupa.

  5. acid says:

    Walaupun Datuk Mah ni kafir, tapi dia tak serang Hudud ..Tak serang Melayu dan Uitm..Maka Datuk Mah ni boleh di undi.

  6. raplahjingaa says:

    Alahai bujuk…bila dah kalah banyak lah hang punya sangsi…..waktu peti kertas undi dibuka wakil-wakil parti politik yang bertanding semua dipanggil menjadi saksi, waktu pengiraan semua kertas undi, wakil parti polotik yang bertanding jugak di panggil untuk menjasi saksi.

    Kali ni tak dak ka kawan hang dari teluk intan talipon hang bagi information kat hang ada blackout kat sana ??? ..hehehehe

    selagi dalam hidup hang, hang tak dapat menerima kenyataan bahawa bukan semua yang hang harapkan akan berlaku…..selagi itu lah hidup hang tak kan tenteram.

    Aku nak nasihat hang dari dulu….

  7. dotdot says:

    apa punya terrrr la bujuk ni,,,org melayu semua dah sedar,,,lu je yg x sedar2….sampai bila pun lu jadi penjilat jubur DAPIGS.

  8. bangKano says:

    Mana nak sedaq bujuk ni…la ni dia LALOK pasai mabok banyak telan buah BELULOK. Buah belulok ada la buah dari pokok enau yang di kupas dan di masuk kan gula ngan ayaq dan di simpan dalam belalang biaq sampai berbulan bulan yang akan mengeluar kan alkohol kemudian baru di santap sedap rasa nya..Kalo dah banyak di lahap pemakan akan lalok sebab alkohol tu dah menyerap ke dalam darah & mengalir sampai ke saraf otak…!!!

  9. armok says:

    Bukan Melayu je yg dah ada yg sedar, India pun sama, dah mula sedar

Leave a Reply

Threesome