Menu Utama

PM Akan Turun Ke Rumah Mat Said

Perdana Menteri, Dato Sri Mohd Najib Tun Razak, menganggap krisis politik Terengganu adalah salah faham semata-mata dan akhirnya telah selesai dalam konsep ukhuwah UMNO.

“Terdapat salah faham mengenai tarikh perkahwinan Ahmad Said,saya ingatkan telah selesai pada 10 Mei lepas.”

Perdana Menteri juga menyatakan beliau akan hadir ke kenduri di rumah Datuk Seri Ahmad Said sabtu ini.






22 Komen to PM Akan Turun Ke Rumah Mat Said

  1. acid says:

    Alhamdulillah…memang benar janji Allah, setiap satu yg berlaku ada hikmahnya..bagi orang2 yg berfikir dan berserah pada Allah. Moga UMNO akan lebih mantap dan kuat serta terus mendapat perlindungan Allah hendaknya..Amin.3X ya Allah.

  2. bujuk says:

    hihihi… hahaha… hohoho…
    Terang2 M.Said kata kenduri 17hb. ,lagipun takkan la MB tak bagi kad jemputan pada PM? dah kurang pendengaran ke PM kita. Skang nak tunjuk selesai masalah konon…. rakyat mahren ketawa je. Sambung lagi drama ganuketa.

  3. armok says:

    Kesiannya…sebak dada bila baca komen dan luahan hati orang yg keciwa….huhuhuhu

  4. bujuk says:

    Aku ingat baik moderator tak cerita pasal t’ganu buat masa ni…. sungguh memalukan. Kalau ikut cerita m.said ramai lagi yg. nak ikut dia jadi pengkhianat umno. Walaupun semua dah ok… tapi rakyat akan ingat muka2 yg. tak boleh caya ni. Tak tau yg. mana amanah rakyat dengan kepentingan peribadi. Paling teruk yg. jadi bebas sebab terkejut…. sedangkan semua orang dah tahu sejak bulan lepas. Lagi 1 sebab setiakawan… lagi penting kawan dari amanah rakyat. Inilah.. pemimpin umno yg. kata berjuang demi bangsa agama dan tanahair.
    Takyah mekup la…. tetap menjijikkan.

  5. armok says:

    Heh.heh. bujuk tak bole terima hakikat bahawa segala impiannya dah punah, masih mencuba tanpa jerih. Semakin huduh nampak perangai..

  6. WTF says:

    SUKATI moderator la Bujuk dia nak cerita pasal Terengganu!!!

    Hang fikir hang ni SIAPA nak halang tulisan Moderator??? Moderator nak halang hang boleh Bujuk, sebab itu memang HAK DIA. Moderator HANYA PERLU DELETE jer comment sampah hang!!!

    Hang ni Bujuk, hang lain kali jangan masuk rumah orang, BERADAB SIKIT, jangan ingat rumah tu MAK BAPAK HANG PUNYA!!!

    ADA FAHAM BUJUK!!!

  7. bujuk says:

    tu kira nasihat cara baik… takda maki/hamun atau kata2 lucah, tu nasihat cara beradab bukan biadap. Tapi kalau nak terus tegakkan kehodohan parti… silakan.

  8. WTF says:

    Apa yang lucahnya Bujuk???

    Cuba cerita sikit!!!

    MYKMU ni MAK BAPAK HANG PUNYA KA sampai nak mintak Moderator jangan cerita pasal Terengganu lagi????

    TAKE BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!

  9. armok says:

    Satu tamparan hebat untuk PAS….belajarlah terima kenyataan.

  10. bujuk says:

    Takpalah wtf… aku bukan nasihat kan ko, aku nasihatkan moderator. Mereka mungkin boleh terima nasihat aku.

  11. WTF says:

    Takpelah Bujuk, pergilah BUNUH DIRI kerana PAS TAK DAPAT PERINTAH TERENGGANU KALI NI!!!

    DAH KALAH, KALAHLAH!!!!

  12. armok says:

    Hohohoho. Si bujuk nak nasihatkan moderator..lawak..lawak..

  13. yon76er says:

    Bujuk@AHJ nie watpa nak layan Bro….anyway AHJ ..ko mengundi diCebai PKR,,ooppps salah cabang mana tahun nie???..siang hari pon ramai hantu keluar mengundi tahun niekan???aku harap ROS akan buat macam DAPigs nya hal….gantung hidup2 Parti 2 kesayang AHJ nie…

  14. Badrole Amin says:

    susah betul aku tengok sakit hati anak haram jadah si bujuk nak hilang pasal Mat Said dedahkan PAS cuba pujuk dia masuk PAS tapi Mat Said kata boleh jalan dahhh menyebabkan PAS jadi kelabu asap…hitam berkarat betul hati anak haram jadah si bujuk, hehehehe

  15. bujuk says:

    P la tanya M.Said siapa yg. p jumpa dia? Sebut nama la kalau betul..
    PAS tak hodoh macam UMNO bawak lari ADUN PKR hingga tak boleh d cari sampai berminggu. Keluar2 duduk sebelah Najib keluar PKR jadi bebas. Kalau betul hebat buat macam PAS minta bubar DUN, serah pada rakyat buat keputusan. Bukan ugut YB isu rasuah… kemudian lepas tampa alasan.

  16. Badrole Amin says:

    kalau tidak betul apa Mat Said dedahkan itu PAS seharusnya mengambil tindakan saman bukan main naf-nafi begitu saja sekiranya apa didedahkan oleh Mat Said itu adalah fitnah…ada berani ke PAS?

    disebabkan bujuk membuat komen bodoh, ada baiknya aku beritahu perkara sebenar yang ramai rakyat bijak sudah tahu tapi rakyat bahlul al-tolol seperti bujuk tidak tahu bahawa bukan UMNO bawa lari(lupa pulak si bahlul al-tolol bujuk nak sebut ‘kidnap’) ADUN PKR itu tapi mereka menyembunyikan diri sehingga berminggu lamanya kerana takut dipukul gangster upahan PKR selepas melompat parti(isytihar keluar PKR) kerana hilang kepercayaan terhadap anwar dan juga terhadap nizar yang pada masa itu menjadi MB Perak

    lagi kisah PKR dengan gangterisme berpisah tiada http://www.anwaraidc.com/?p=46930 ibarat jam tangan omega dengan anak sundal(anwar) itu berpisah tiada juga, jika terpisah atau tertinggal jam tangan omega maka benar dialah lelaki yang berzina dengan pelacur dalam videoseks chinadoll itu…hehehe

    kalau Mat Said dan 2 lagi ADUN itu keluar UMNO isytihar jadi bebas yang sokong pakatan haram, baru memenuhi syarat DUN boleh dibubarkan…nak bubar perlu restu dan persetujuan Sultan Terengganu

    kepada bujuk, kalau bodoh tak reti nak komen dok diam je lah…hehehehe

  17. bujuk says:

    Aaa… sembunyi diri d pekan. Orang kampung pun tau kalau d ugut/pukul p report polis.
    Cukup la.. Najib sorang saman, PAS minta M.Said sebut nama ahli PAS p jumpa dia. Sorang lagi YB, terang2 sebut takda sapa orang PAS jumpa dia. Takkan nak lobi M.Said yg. perongoih tu… buat susahkan parti je. M.Said ni kalau PAS ambil… lebih kurang Ibrahim Ali je. Lepas tengkok dia pusing balik, sebab jiwa dia kebangsaan bukan agama. Orang yg. ada agama tak buat perangai macam M.Said, menyusahkan semua orang sebab anak nak kahwin.

  18. Badrole Amin says:

    kalau bujuk sudah tahu ADUN PKR itu bersembunyi di Pekan kenapa tidak beritahu sejak dari dulu kepada anak sundal(anwar) itu supaya dia dapat beritahu(sebar-sebarkan) kepada media?

    kan betul kan aku kata bujuk memang bahlul al-tolol, hehehehe

    sudah buat laporan polis tapi macam mana nak tangkap gangster tukang pukul itu kalau PKR sembunyikan…selalu polis tanya dimana gangster tukang pukul itu tapi PKR buat tak tahu saja, nak buat macam mana kan kalau PKR ini bukan saja pandai pukul orang pandai sembunyikan gangster malah pandai mencuri pandai makan sendiri dan pandai merasuah pandai pecat ahli sendiri juga yang dedahkan tentang berlaku rasuah dalam pemilihan, hehehehe

    PAS tak berani nak saman, kira benarlah apa didedahkan Mat Said…hehehehe

  19. WTF says:

    NAMPAK SANGAT BUJUK NI BODOW!!!

    BUJUK BANYAK SANGAT MAKAN UBAT “TAHAN LAMA” NI!!!

    PAS, SILA SAMAN MAT SAID, KALAU PAS NAK BUKTIKAN KEBENARAN LA!!!

    MUEH4444 TAKE BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!!!

  20. bleu says:

    Hahahaha. Bujuk memang bodow ..otak tepu.

  21. bleu says:

    Orang yg ada agama tak buat perangai macam bujuk.. melagakan sesama islam demi politik sempit.

  22. armok says:

    Hah. Bujuk jgn cakap banyak.. kalau betul , saman je lah… ada berani ???

Leave a Reply

Threesome