Menu Utama

Mengapa Pemuda UMNO Bertindak Biadap

Kami biadap pada orang biadap – Razlan Rafi, Ketua Pemuda UMNO, Wilayah Persekutuan.






21 Komen to Mengapa Pemuda UMNO Bertindak Biadap

  1. Pak Tho says:

    Kasi bakor jee…. Bila lg bro!. Ini kali lh.

  2. hadi says:

    dah lama kita tunggu pemuda yang tegas bertempat!! rembau most wanted and geng lifestyle boleh pergi JAHANAM!!

  3. kayu says:

    Disini ada berita yang sesuai untuk dilihat oleh paria-paria celaka anjing -anjing cina komunis…!!!!!..,,..

    http://malaysiakkinicom.blogspot.com/

  4. bujuk says:

    Elok la tu… Sama2 biadap… UMNO dengan DAP sama je.

  5. sireh ke gagang says:

    PAS Buat apa bujuk ? simpan telur atau punai kecut dah ? opss aku lupa. org PAS dia takde BANGSA. yang dia ada 1 je. Bangsa PAS , Agama PAS . Sebab tu dia tak kisah pun kalau melayu dicelakan . sebab org pas berbangsa PAS !

  6. raplahjingaa says:

    Yes…its about time Pemuda UMNO tunjuk biadap !! jangan jadi lembik macam pemuda PAS !! kita parti memerintah.

  7. anakbochek says:

    TERBAIK. Berhenti jadi baik, kebiadapan anda pada bangsa yang biadap memang kami sanjungi. Jangan jadi macam KJ.

  8. Anak Lenggong says:

    Woiii…..melayu PAS mana ada biadap pun..semua tunduk malu jee..bila bejalan pijak semut pun tak mati..almaklum laa ..orag dah jadi kuli batak dan budak suruhan…….follow..je laa..kalau disuruh ..melayu tidur atas jalan halang kenderaan sultan pun mereka sanggupppp…..tengok je sape kuli batak yang dok kibar bedera DAP di Telok Intan dan Jelutong….walaupun DAP terang2 mengutuk Hudud…tetapi disebabkan udah jadi kuli batak melayu PAS sanggup buat apa sajee..

  9. acid says:

    Biadap bujuk ? Mempertahankan maruah kau kata biadap.. eh eh.. PAS ada maruah ke ??

  10. raplahjingaa says:

    Pemuda PAS tak faham apa maksud maruah !! sebab tu depa ” kehilangan ” dalam mempertahankan agama dan bangsa !

  11. baba says:

    kj tidur ke?

  12. bujuk says:

    Negara kita ada undang2, kalau salah bawa ke pengadilan bukan serang semborono hingga maruah yg. d tatang d jijak orang. Dalam liga super… kalau pemain bergaduh dalam padang penonton boleh terima, tapi kalau penonton p serang pemain dalam padang habis busuk nama pasukan dan kena tindakan FAM.
    Ini isu umno.. tak perlu alih pada PAS, kami tahu bila bertindak, kami tahu saluran, kami bantah ikut perlembagaan. Kami hantar memo cara jantan bukan koyak sendiri memo yg. nak d beri.

  13. rembaumostwanted says:

    Pemuda UMNO dibawah kepimpinan KJ (orang Rombau)memang ada semangat perjuangan. Macam tu la pemimpin yang berani dan ada kelas. Tak macam presidennya….harap Kak Rosmah je..(orang Pilah)

  14. raplahjingaa says:

    Pandai pulak hang cakap negara ada undang-undang bujuk…….ntah apasal aku rasa pelik ….hehe

  15. bangKano says:

    Weiii bujuk….PAS cuma berani tunjuk biadab kat sebangsa & seagama jerr seperti UMNO tapi kat cina terutama DAP ultra kiasu pemimpin serba hamPAS ni tak berani plak tunjuk biadab. Malah berpeluk peluk ngan Lim Kit Siang. Bila Karpal Singh sound kat Hadi Awang pasai hudud dia dah kecut teloq & ketaq kepala lutut….beghani cuma kat melayu islam jerrr.

    Ni la di kata kan Jaguh Kandang betoi tak bujuk…???

  16. acid says:

    Ooooowh, cara guling-guling atas jalan tu cara jantan lah ya…dan itu , cara bertindak mengikut saluran ke bujuk ???

  17. bleu says:

    Bujuk, kau komen pasal apa ? liga super ? FAM ? Apa yg kau melalut ? Kau pun cakap ini isu UMNO, kau tak perlu menyibuk , Itu pun tak faham ?

  18. Jambol says:

    Sepatutnya pemimpin-pemimpin UMNO menumpukan serangan mereka ke atas kebiadapan Rayer yang melabelkan UMNO sebagai “celaka”, bukannya menumpukan kenyataan mereka terhadap apa yang dilakukan oleh pemuda-pemuda UMNO.

    DAP boleh membiarkan celaka yang tak mengenang budi ini bersikap biadap. Orang-orang Melayu menganggap bila disebut “UMNO celaka”, samalah seperti mencelakakan semua Melayu.

    Sebagaimana biasa, kerajaan Najib tak tahu apa nak buat kerana sudah selalu sangat dipermain-mainkan oleh pembangkang yang makin biadap. Kerajaan Najib bukan saja tak ada bola, malah dah tak ada kuku lagi.

    Kebanyakan penyokong UMNO tidak akan mengundi pembangkang; tetapi kemungkinan besar mereka tidak akan mengundi lagi jika kerajaan sekarang ini masih bersikap lembik terhadap sikap kurang ajar begini. Cakap tak serupa bikin.

    Kes Lahat Datu pun belum selesai sampai ke hari ini yang, kemungkinan besar, mereka-mereka yang terlibat akan terlepas !

  19. raplahjingaa says:

    Yup…Najib harus belajar dari Lee Kuan Yew cara-cara menangani pengkianatan pembangkang. Tapi Najib slow…..hehe, cuma dia nak buat keretapi laju pi Singapore dari KL…..apa tujuan dia yang sebenar pun aku tak tau….lame la Najib ni.

  20. Boboi says:

    Apa-apapun, kita harus jaga nama baik PM dan parti kita & menegakkan kedaulatan undang2 dalam rukun negara & bukannya bertindak ikut emosi gara2 setakat kena kutuk sikit dah nak melatah… padahal kita pun mengutuk parti hamPAS & DAPigs kaw2 teruk2 tiap hari … jadi apabila dierg kutuk kita pulak… kita pulak terlebih emosi padahal bila dorang kena kutuk tak ada pun reaksi dierg … nampak sgt kebodohoan kita sini & apabila ini menyebabkan lagi ramai org x nak undi kita & ada yg mengundi dierg pulak…kita jadi marah & salahkan dierg sebagai pengkhianat, tidak mengenang budi & sebagainya … cuba fikir-fikirkan dgn baik.

  21. armok says:

    Hhmm..cai, hang spin kot mana pun, busuk tu terbau gak..

Leave a Reply

Threesome