Menu Utama

Dyana Jadikan Pilihan Raya Kecil Teluk Intan Sebagai Medan Mencari Jodoh?

Catatan Pemberita:

SUASANA PRK Teluk Intan kelihatannya semakin hari semakin melucukan.

Belum pun habis isu siri penipuan calon DAP, Dyana didedahkan oleh media dan sumber terdekat dengan Dyana, kini PRK Teluk Intan sudah kelihatan seperti sebuah “Agensi Mencari Jodoh”.

Dyana tanpa segan silu menyatakan calon suami pilihannya hanya dari kaum Singh, Irish atau English.

Benarlah… dia sekadar menjawab soalan wartawan, tetapi tiada otak kah Dyana untuk memikirkan sesuatu soalan itu relevan atau tidak untuk dijawab.

Bila soalan yang cukup releven seperti isu Tungku Aziz yang meninggalkan DAP, terkebil-kebil pula nak menjawab sampai Lim Kit Siang terpaksa ‘hijack’ mikrofon dalam sidang media.

Setiap kali isu penipuannya terdedah, maka terkulat-kulat mahu menjawab sampai yang keluar dari mulutnya lagak artis, hanyalah ‘no komen’.

Namun, bila dipancing dengan persoalan jodoh, laju pula dia menjawab.

Apakah tujuan Dyana meletakkan diri sebagai calon hanyalah sebagai satu medan untuk mencari jodoh ?

Kita fahamlah bahawa Dyana telahpun berusia 27tahun.

Mungkin didalam politik dia boleh dianggap muda, tetapi masyarakat tipikal Melayu selalunya mengambil kira usia 27 bagi seorang perempuan yang belum berkahwin sebagai ‘andartu’ atau ‘anak dara tua’.

Apakah begitu terdesak sekali Dyana untuk mencari jodoh ?

Setiap kali Dyana kelihatan muncul untuk berceramah dalam kawasan Parlimen Teluk Intan, boleh dilihat ‘pak-pak lebai’ antara yang laju duduk dikerusi hadapan.

Ianya tidak dapat dinafikan telah pun berlaku di Batak Rabit, walau jam 12tengah malam, ‘pak lebai’ ini sanggup berjaga menunggu Dyana, bak ‘ulat bulu naik daun’ menerkam kerusi hadapan.

Mungkin Dyana boleh isi kekosongan ‘quota’ pak-pak lebai tersebut.

Bagaimanapun, disebalik kelucuan tersebut terdapat satu penghinaan terhadap lelaki Melayu dan India menerusi kenyataannya.

Dyana memandang rendah terhadap lelaki Melayu dan India dan menyifatkan mereka sebagai tidak pandai menjaga perasaan isteri dan seorang yang pengotor!

Agak sukacita penulis nak tanya kepada Dyana, apakah bangsa ibunda dan ayahanda budak Dyana ni?

Singh, Irish atau Inggeris ???

Jelas Dyana hanya mencari populariti diri dan bukanlah benar-benar mahu menadi “WAKIL RAKYAT” yang sebenar kepada wargaTeluk Intan.

Tidak terfikirkah Dyana bahawa kenyataannya itu telah mengguris hati pengundi kaum lelaki berbangsa Melayu dan India.

Dari kenyataan Dyana, jelas dia sememangnya seorang Melayu yang tidak sedarkan diri!

Kalau dah ‘makan belacan’ jangan pula perasan macam makan ‘cheese’ !

_Shaz






11 Komen to Dyana Jadikan Pilihan Raya Kecil Teluk Intan Sebagai Medan Mencari Jodoh?

  1. itsme says:

    hebat dyana.. dia sedar ke tidak yg jodoh ajal maut bahkan semuanya bknlah ditangan kita.. semuanya empunya Allah swt. nampak PERKASA dah salah pilih org, skrg Ibrahim Ali siapa dalang dlm PERKASA.. ternyata ibu dyana culprit yg dicari2.. ternyata jawapan dyana sering melambangkan akhlak dia yg sebenar. tak der makna jika pemuda melayu bkn pilihan krn pemuda melayu tahu, org baik akan juga dpt jodoh dr kalangan org yg baik2.. dulu kita org melayu sering dikaitkan dgn kaum yg baik sopan santun namun
    bila keluarnya sipeliwat anwar dan cekadak dyana, melayu mula dicap sebagai golongan yg sering leka, pelupa, pengamal rasuah, pemalas, pengotor dan bermacam lg yg buruk. bahkan melayu yg selalu dicap sebagai islam ini juga sering dipanggil pembohong, ini dpt kita lihat dr hadi awang.. walaupun gelarannya ulamak??!! apakah melayu ini ada pelbagai versi? begitulah adanya manusia yg dijadikan oleh Allah swt namun pilihan adalah ditangan kuta semua, hidup adalah berkaitan pilihan TETAPI yg sering kita lupa ada kuasa yg maha TINGGI BESAR & MULIA yg akan menentukan segalanya. DIAlah pencipta kita.

    bila keluarnya anwar dan dyana

  2. Pak Tho says:

    Sebenatnya betina ni nk cari lelaki gagah yg punya batang pelir besar, sebab batar pelir lim kit sial tu kecik dan lembik, cepat pula terpancut. Mengapa betina ni tak pilih anwar je yang suka anal, dan mat sabu yg suka jilat puki. Atau gang bang dengan ketiga tiga tokoh tadi. Baru dia puas kot. Suka pelir masuk bertabik, keluar bersalam. Bau taik palat memang kegemaran dia.

  3. acid says:

    Aku yakin dengan kematangan pemikiran pengundi Teluk Intan dalam membuat penilaian terbaik..

  4. shahril81 says:

    Peergghh Dyana… taste nk yg besar2 jer… Ni sah kuat tgk porn china doll n the beast ni.. Hari2 ngadap ‘cap bengkok’,apa brg melayu, cina dgn india..

    Lg 1, kemungkinan budak ni dh biasa dgn main kawin2 ni.. Dia dh tau melayu camna, cina dgn hindu toksah cakap.. Dlm parti penuh dgn kaum tu. Hari2 pesta buih..

    Irish??? Fuuuhh…

  5. raplahjingaa says:

    hehehe…betina tu nak calun suami Singh, Irish atau English ?? apa yang dia cari pada lelaki dari 3 bangsa tersebut ??? akau tak nampak significant apa-apa pun, nak kata ” besar “…..negro lagi besar, nak cari kapir sebagai calun suami ?? anak guan eng pun kapir jugak…..hmmmmm, macam-macam budak perempuan ni….

  6. WTF says:

    Dyana oh Dyana

    Kalau nak cari bangsa Singh, tak payah nak cari jauh2, Ramkarpal Singh kan ada!!!

    Hehehehe

  7. Joker says:

    Padan la hero2 melayu x mau kat dia bukan pasai muka tapi x potong kot dan tu pun ada hati kat org putih sedangkan ckp english pun melompat2

  8. bujuk says:

    Teruknya komen orang umno…

  9. ROSSAB says:

    DIA PUNYA PASAI LA APA DIA NAK. APALA HAMPA TEROK SANGAT TAROK DIA. DIA MASEH MENTAH DAN TAK BERAPA CERDIK SEBAB TU KIT SIANG PILIH DIA. KITA MINTA ORANG MELAYU TI JANGAN BODOH SUDAH DAN DI BANTU ORANG INDIA BN AKAN MENANG

  10. tuah says:

    tak perlu ulas panjang pasal calon pembangkang ni.biar mereka letak budak sekolah mentah yg ntah apa apa akalnya.chances menang makin tinggi lah utk kerajaan sekarang.lain kali teruskan letak pucuk muda.

  11. gapger says:

    kalo topik mcm ni, mmg laju la cai komen.
    mmg faveret diorang, al maklum la, kepala lucah diorang si polis kene buang tu dh pencen.
    masing2 tunjuk la sape paling lucah pasal nk ganti tempat polis kene buang tu.
    dasar macai penjilat….nah 3 ringgit…g main jauh2…prk dh abes dh tu..

Leave a Reply

Threesome