Menu Utama

#Maharajalawakmega2013: Dialog Bangang Dr Asri Dan “Sultan Melaka”

Lawak terbaik minggu ini dipersembahkan oleh Dr Mohd Asri Zainul Abidin (Dr Maza). Jambu, Sepahtu, SYJ boleh angkat beg balik kampung.

IMG-20140109-WA0002IMG-20140109-WA0014






3 Komen to #Maharajalawakmega2013: Dialog Bangang Dr Asri Dan “Sultan Melaka”

  1. system baru says:

    kalau aku sultan p.pinang dah lama dah aku arah tangkap dan hukum anwar supaya hukum sula bontot itu kesukaan anwar sebelum mati aku cuma laksanakannya hukum pakai buluh

  2. Anon says:

    Admin dan editor MYKMU ni bodoh giler, mana ada ayat bangang dari Dr Asri. Yang bangang ialah jawapan dari si penipu yg nak jadi sultan. Sedap2 je membangangkan org2 berilmu.

  3. korokstabang says:

    mamai dah aku tengok maza ni lepas ni pi masuk fb bolasepak wanita berdialog kat sana lah plak

Leave a Reply