Menu Utama

Krisis Politik Selangor: ADUN Letak Jawatan Untuk Anwar, Khalid Tidak Akan Berundur

Desas-desus bahawa Anwar Ibrahim akan menjadi Menteri Besar Selangor yang dianggap sebagai spekulasi liar dan jenaka politik semalam, hari ini tampak seperti menjadi kenyataan. Sebentar tadi Speaker Dewan Negeri Selangor, Hanna Yeoh, mengumumkan pengosongan kerusi Dewan Undangan Negeri Selangor kawasan Kajang, Lee Chin Cheh (PKR).

Menurut Hannah Yeoh, beliau akan memaklumkan perkara itu kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) esok.

Sejak semalam tersebar khabar angin bahawa Anwar Ibrahim dijangka bertanding dalam pilihan raya kecil dan menjadi Menteri Besar Selangor dalam usaha menstabilkan politik PKR negeri Selangor. Kemelut dan krisis pentadbiran negeri Selangor membabitkan Tan Sri Khalid Ibrahim dan Azmin Ali sudah sukar dibendung lagi.

Kedua-dua pemimpin PKR Selangor dilihat bercakaran secara terbuka melalui kritikan Twitter dan susunan pentadbiran.

Menurut sumber, Khalid memaklumkan kepada pimpinan PKR, PAS dan DAP bahawa beliau tidak memberi laluan kepada Azmin. Malah DAP dan Pas juga tidak akan memberi sokongan kepada Azmin untuk menjadi Menteri Besar. Ini menyebabkan Anwar membuat keputusan untuk mengambil alih pentadbiran Selangor bagi menstabilkan politik negeri.

Khalid Tidak Akan Letak Jawatan?

Sementara itu, Menteri Besar, Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim hari ini menafikan beliau akan meletakkan jawatan dan digantikan Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Menurutnya, sebagai Menteri Besar, beliau tidak boleh sewenang-wenang membuat sesuatu perkara berhubung jawatan tersebut sebelum mendapat nasihat daripada Sultan Selangor.

Beliau turut menegaskan, perkara mengenai pengunduran daripada jawatan berkenaan juga tidak pernah dibincangkan oleh kerajaan negeri.

Kuasa Sultan

Sungguhpun Anwar Ibrahim menang dalam pilihan raya kecil nanti belum tentu politik Selangor akan menjadi stabil. Anwar Ibrahim dijangka sukar mendapat perkenan DYMM Tuanku Sultan Selangor berikutan hubunga beliau yang agak kurang baik dengan Istana Selangor sejak Anwar menjadi Timbalan Perdana Menteri lagi.

Sehingga kini dikatakan Istana Selangor sangat dingin dengan Anwar dan orang kuatnya Azmin Ali.






66 Komen to Krisis Politik Selangor: ADUN Letak Jawatan Untuk Anwar, Khalid Tidak Akan Berundur

  1. Pak Tho says:

    Apa Punya kalut la pkr ni,

    • anoi says:

      saya tak sihat jadi saya letak jawatanlah:disusuli dgn mulanye saya nak jadi Adun wakil di Kajang, apa nak buat kan saya disokong PR menjadi MB. hehehehe. orang Selangor kena tipu bulat2

  2. songkok says:

    Anuwar al-juburi nak jadi MB? Alamatnye jahanamlah Selangor Darul Ehsan, penuh jalan-jalan, lorong-lorong dengan China doll, makin bermaharajalela LGBT, silap-silap azan pun kene perlahankan volume, sebab orang cina sepet tak suka dengar azan. JAIS boleh lepak dalam ofis tak payah buat serbuan lagi.

  3. Pak Tho says:

    Kalau jawatan MB pun anuar x dapat elok mohon jadi penghulu mukim je, itu pun klau sultan perkenankan. Apa punya tuuuurr la mamat ni.

  4. Ibraheem Alee says:

    Pasti Umno xkan bertanding..kalu bertanding, pasti Umno akan makan taik di Kajang..majoriti Melayu 48% di Kajang..kita boleh lihat penerimaan Melayu bandar di kajang..pastu Umno akan bungkus..

    • WTF says:

      Rasanya bukan UMNO akan bertanding di situ, tapi MCA

      http://ww2.utusan.com.my/utusan/special.asp?pr=PilihanRaya2013&pg=keputusan/Selangor_N25.htm

      • Ibraheem Alee says:

        Situ kan kawasan 48% melayu..kenapa umno tidak bertanding?dimana ketuanan melayu?dimana pembela Melayu?mana perkasa?Pekida?inilah masanya nak ukur sokongan Melayu pd Umno di Selangor.harap Noh Udang bersedia..

        • gambus says:

          laaa bila perjuangkan melayu kata racist , bangangnya punya macai !!! UMNO dah lama berjuang bersama-sama bangsa lain …

          bukan macam PKR dan PAS , berjuang bersama-sama bangsa lain TAPI menjual agama dan bangsa !!!

          inilaaa tempat yang menutup peniaga Melayu cari makan semasa bulan puasa demi keneptingan peniaga cina !!!

          • mafia says:

            Sape yg jual agama bro? X ckup lg ke dgn apa yg berlaku skrg? Dr M sndiri de bgtau “pemimpin kerajaan patut ditukar kepada yg bersih”. Dgr2 cite subsidi ron95 nk dihapuskan 100%. Mslahnye, bngsa mna yg miskin skrg? Cina? India? Atau melayu??? Sape yg mngutuk bangsa sndri? Sejahat2 yahudi, ttp berikan yg terbaik utk bangsa sndiri. Mangkuk hayun btui..

        • WTF says:

          Pemilihan calon dan parti yg diwakili oleh BN adalah soal yang serius dan bukan bergantung pada semata2 kepada komposisi kaum di kawasan mengundi.

          Dan kenapa nak libatkan PERKASA dan PEKIDA dalam hal ini????

          Kedua2 NGO tersebut bukan parti politik, apatah lagi sebahagian daripada keluarga BN!!!

    • Amran says:

      BN bertanding, tapi tak perlu banyak kempen… Sebab cina sepet takkan undi BN…. Kalau banyak kempen pun menghabiskan beras saja.
      Kalau nuar juburi menang, kita dpt saksikan nuar jadi MB dan kita lihat macammana keadaan rakyat dibawah pentadbiran seorang peliwat… Macamana Tony Takguna? Ok tak?

      • mafia says:

        Amran.. Hang pun gay ke? Suka men bontot ea? Hehe.. Kesian sama melayu jenis ni. Myb ko rsa pntdbiran gov skrg terbaik dlm sejarah. Sah2 sejarah hang dpt A+++.. Haha.. Kesian macaii..

    • armok says:

      ha ha prediction macai-macai tukang tadah bontot PR !

    • system baru says:

      unmo tak akan bertandig, biar anwar jadi mb aku tengok apa akan buat anwar pada selangor ini
      1)adakah rumah pelacuran china doll dan gay bertambah banyak
      2)naik cukai pintu lagi tinggi
      3)sewa rumah kos rendah tambah tinggi
      4)tol milik kerajaan selangor naik
      5)adakah anwar banyak pub dan club malam di kawasan melayu
      6)kawasan perjudian bertambah banyak
      7)anwar banyakan ladang2 babi di selangor
      ada siapa tambah boleh tambah
      …..
      …..
      …..

      • mafia says:

        Klu ckp bodo kang marah. Tp agak kecewa dengan melayu berfikiran sempit mcm ni.. Mybe ko kambing hitam yg dibayar rm50 utk satu post back up umngok.. Hehe.. Kesian.. Buta hati.m buta mata.. Buta sgalanya.. Inilah melayu..!!

    • songkok says:

      UMNO bungkus? Jangan mimpilah, PAS yang dah bungkus, dikafankan oleh cina sepet dan si peliwat tua.

    • mafia says:

      Tukar pemimpin umno, rakyat pasti akan sokong umno smula. Yg rakyt marah, kebangangan pimpinan krajaan dan kesannya terhadap rakyat. Pimpinan sebangsa yang mmberi kesan yg buruk utk bangsanya adlah sesuatu yg sgt2 memalukan dan keji.

  5. tony gunawan says:

    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!
    hidup anwar!

    • WTF says:

      Ada org nak Nuar Berahi mati ka Tony4444!!!!

      Hehehe…awal sangat Tony4444 berkempen!!!

    • bangKano says:

      Ahhh…cuma kote Anauq yang sentiasa ngang hidup nat wat pa tony…hang nak tadah pungkoq kat dia ka…?

    • matt says:

      “have created enough trouble to the country”

    • Mawar says:

      Lu sangat kesian la toni ….banyak sangat doa mau anwar hidup. Haha
      Lu mau anwar hidup brapa lama lagi?

      Anwar sudah tua, agaknya sampai ke sudah dia takkan jadi pm. Mungkin untuk kerajaan “kesultanan melaka”kot…..hahahaha

    • mancini says:

      tony dah tak da idealah tu,tak sabar nak bagi bontot dia kat anwar,banyak sangat sebut anwar tu.

    • armok says:

      oooo, Tony cina bangang ni gay rupanya.. he he.

    • anoi says:

      nampak tak nuar tu tali barut dap

    • alimedanbaru says:

      aku tahu tony, maksud kamu
      hidup anwar – untuk belasah jantan
      hidup anwar – untuk belasah cina jalang
      hidup anwar -untuk pertahankan lgbt, homosex dan lesbian
      hidup anwar -untuk berjuang Islam plural
      hidup anwar – untuk kebebasan beragama
      hidup anwar – untuk terus dapat $$ dr Yahudi
      hidup anwar – untuk jadi umpan cina jahanamkan Melayu
      HIDUP ANWAR -UNTUK JADI PEMBELA KRISTEAN
      sudahlah tony- lu bukan Tuhan
      lu cakap panjang-panjang hidup anwar sampai lu mampos
      sbb nyawa lu pun belum tentu hidup lama..

  6. Khairul says:

    Bila sudah b’menantukan Sultan Melaka, Raja Noor Jan Shah, semestiY bakal dilantik sbg Dato’ Bendahara k’jaan Melaka kelak..

  7. baba says:

    khalid jgn cepat mengalah dgn anwar ni……

  8. abu says:

    Haha rupa2nya kemut net ni penyokong kuat khalid ibrahim

  9. arhi says:

    Apa yg berlaku adalah ketentuan dari Allah yg sudah pasti ada hikmah di sebaliknya dan kita seharusnya mahasabah diri masing2 di atas segala musibah yg berlaku sesuatu yg baik yg kita lakukan kerapkali beroleh balasan baiK begitulah sebaliknya

  10. tony gunawan says:

    umno jangan pula jadi pengecut boikot PRK dun kajang !

    • WTF says:

      Itu kerusi MCA la!!!

      http://ww2.utusan.com.my/utusan/special.asp?pr=PilihanRaya2013&pg=keputusan/Selangor_N25.htm

      Kalau MCA setuju nak lepaskan pada UMNO, baru bukak cerita Tony4444

    • gambus says:

      umno tak pernah boikot PRK laa apek tony DAPigs !!!

      hanya Pakatan haramjadah jee yang selalu buat ugutan pondan ni !!!

    • system baru says:

      ahli pr macai2 suruhan di suruh letak jawatan tampa menunjuk perestasinya, buat apa letak jawatan semata-mata bagi laluan pada anwar orang kesukaan anwar , anwar mamang suka buang duit rakyat kerana prk aje setiap ahli pr jadi koban untuk stratergi anwar contoh terdekat dun pematang pauh dan dun penanti dan sebagainya, kami tak terperdaya startergi anwar itu,ahli dun pkr hanya pakai buang aje oleh anwar dan tak ada tanggungjawab menjaga rakyat aje, jangan malu tony taik

    • badrole amin says:

      betul juga kata menteri kesejahteraan bandar, perumahan dan kerajaan tempatan jika musibat(anwar) itu tidak berani menyatakan hasrat persetujuan bersama 3 adun DAPigs yang mahu meminda dan memansuhkan Seksyen 9 Bahagian 1 Enakmen Ugama Bukan Islam(Kawalan Perkembangan Di Kalangan Orang Islam 1988), bagaimana babi-babi peringkat semua usia yang berkiblatkan pakatan haram hendak mempercayai ketelusan sokongan dan kebenaran yang diberikan musibat(anwar) itu kepada pihak kristian untuk menggunakan kalimah Allah?

      aku percaya anak babi seperti ‘tony gunawan’ juga sukar hendak mempercayai akan ketelusan sokongan dan kebenaran yang diberikan musibat(anwar) itu

      tak gitu tony(anak babi)?

  11. bekas ahli pas says:

    untuk menjadi MB Selangor, bukan sedikit guni duit yg telah khalid berahim sumbangkan .. takkan senang senang dia nak letak jawatan klu modal berbayarnya masih belum dapat dilangsaikan ….

    Masih ramai melayu percaya bahawa anu war al juburi tak terlibat dengan rasuah atau politik wang !!!

  12. anwarbabi says:

    BN tak payah bertanding pun takpe, sama je macam PRK Permatang Pauh ketika Jijah sepat kering jadi MP kat sana. Akibat sayang sangat dengan peliwat, terpaksa la dia berkorban untuk letak jawatan sebagai MP untuk beri laluan pada peliwat bertanding. Kalau anwar menang di DUN kajang pun tak mengubah status quo bilangan kerusi di Selangor. Lepas tu kita tengok drama peliwat untuk mentadbir negeri tapi sukar untuk dapat perkenan Sultan. Mungkin juga Assmin akan dilantik menjadi MB, tapi segala keputusan adalah dari peliwat. Drama king sungguh…

  13. alimedanbaru says:

    bekas banduan
    peliwat jantan
    penzina pelacur
    penyokong kebebasan sex
    pendokong kebebasan memilih agama
    peminda sedekah tabung bantuan dari Yahudi
    apakah maruah Baginda Sultan
    mahu berminteribesarkan manusia ini
    apakah maruah rakyat negeri Selangor
    dengan manusia ini
    inilah bala
    bala kepada rakyat yg buta mata dan buta hati
    Tuhan bakal menghinakan Selangor
    jika ianya benar-benar terjadi…

  14. system baru says:

    aku juga nak tengok dun pr mana jadi macai anwar untuk letak jawatan dun, siapa bagi lepaskan jawatan untuk anwar bodohlah mamang tak tanggungjawab.
    aku minta tony, mek esak,bujuk dan mooo jawab?
    ……..
    …….
    …….
    ……

  15. tony gunawan says:

    pujian setinggi-tinggi harus diberikan kepada bekas adun kajang Lee Chin Cheh kerana sanggup berkorban nama dan jawatan demi kepentingan parti!

    kalau umno saya rasa tak akan muncul orang sebegini!

    • system baru says:

      bodohlah bekorban untuk anwar elok itu lee chin cheh jadi macai anwar untuk jadi mb, aku tengok apa jadi lee chin selepas ini hanya pakai buang aje sama macam lain menyokong anwar

    • armok says:

      Fuhh , berkorban ! Tinggi semangat cina bangang nie. And please tony, dont reveal your secret life here..ha ha ha.

    • Mawar says:

      Aku pun nak puji setinggi2nya pada lee chin cheh kerana berjaya dibodohkan oleh anwar. Pengorbanan ala kamikaze itu akan memberi kehidupan yg “bermakna” .
      Selepas ni kita boleh lupakan saper itu lee chin cheh….hahaha

    • WTF says:

      Korban demi parti???

      Yang pastinya, tindakan sebegini bukan demi rakyat dalam DUN Kajang yg mengundi memberi kemenangan pada PRU13.

      Malah dalam kata lain, kepercayaan diberikan kepada Lee Chin Cheh dan parti yang diwakilinya PGayR dalam memberi kemenangan akan tergugat kerana pada bila2 masa calon yang menang boleh ditukar demi memenuhi nafsu serakah pemimpin4444 PGAYR yg lain dan untuk menyelesaikan masalah dalaman dalam PGayR!!!

      Persoalan yg perlu dibangkitkan adalah apa pengorbanan Lee Chin Cheh dan parti PGayR kepada para pengundi di DUN Kajang????

      Dan adakah janji4444 Lee Chin Cheh dan PGayR kepada para pengundi di DUN Kajang telah dilaksanakan???

      Para pengundi di Kajang, bukalah mata dan lihat sendiri permainan PGayR…best part is PGayR has coerce you guys to be part of the game demi menyelesaikan masalah dalam PGayR.

    • WTF says:

      Sekarang aku baru SIGNIFIKAN DUN Kajang dipih dan bukan DUN4 lain dalam gengaman PGayR!!!

      Senang sikit Nuar Berahi nak berurusan dgn pengundi DUN Kajang bila menjalani hukuman penjara di Penjara Kajang!!!

      WAKAKAKAKAKA44444

    • Hamba Ar Rahman says:

      Berkorban atau pun terkorban Tony???…kau ni faham tak bahasa Malaysia???

  16. anakbochek says:

    MB sebagai batu loncatan untuk jadi PM???

  17. darman says:

    anwar ibrahim bukan rakyat selangor. dia tak boleh jadi MB selangor. Exco boleh.

  18. anoi says:

    antara mereka bertiga khalid sesuai, teruk lagi azmin & parah lah lagi nuar aljuburi sungguh pun ketiga tiga adalah tunggangan dap, pas senyam seribu bahasa.

    • kekuda says:

      kalau anwar tak jadi MB, mungkin MB selangor jadi boneka nanti.
      kalau Khalid turun, maka sejarah tercipta MB dipecat penasihat, walau apapun alasan dia nanti.

  19. Anak Lenggong says:

    Tengok la apa yang jadi dengan parti carca marba ni..belum apa2 dah mula bertekak..sorang nak jawatan dan lagi sorang pulak pembodek..so parti macam ni lah menjadi kebanggaan tony sial..bujuk..mek esah dan mooh lembu..

    Ini kenyataan media yang dikeluarkan oleh Ketua Angkatan Muda PKR, Shamsul Iskandar, awal malam tadi:

    27 Januari 2014 ‪

    Kenyataan Media
    Untuk Edaran Segera

    Pilihanraya Kecil Kajang:

    AMK Hanya Setuju Anwar Ibrahim Menjadi Calon

    Angkatan Muda Keadilan menghormati keputusan dan tindakan Bendahari AMK Malaysia, Lee Chin Cheh meletakkan jawatan sebagai Ahli Dewan Undangan Negeri Selangor bagi kawasan Kajang. Tentunya tindakan ini di ambil setelah mengambil kira beberapa pertimbangan khusus yang membabitkan kepentingan negeri dan rakyat seterusnya mengatasi sebarang pertimbangan peribadi. Ini membuka ruang untuk Parti Keadilan Rakyat dan Pakatan Rakyat menawarkan pemimpin yang lebih berkaliber dan berpengalaman untuk memimpin Negeri Selangor sebagai Menteri Besar.

    Berdasarkan pengalaman dan kewibawaan beliau memimpin negara, AMK percaya YB Dato’ Seri Anwar Ibrahim adalah calon terbaik untuk bertanding kerusi Dewan Undangan Negeri Selangor dan seterusnya diangkat sebagai Menteri Besar. AMK percaya dengan kepimpinan beliau akan dapat menggerakkan dengan lebih pantas agenda reformasi di Selangor dan menterjemahkan konsensus nasional.

    Oleh yang demikian AMK mengambil pendirian hanya Dato’ Seri Anwar Ibrahim sesuai menjadi calon mewakili Pakatan Rakyat dalam Pilihanraya Kecil DUN Kajang. Jentera pilihanraya AMK akan digerakkan untuk bersama-sama jentera Pakatan Rakyat bagi memastikan keputusan terbaik dalam pilihanraya kecil ini.

    Shamsul Iskandar Mohd Akin
    Ketua Angkatan Muda Keadilan Malaysia
    Ahli Parlimen Malaysia

    Belumpun reda kenyataan dibuat, Pengerusi Majlis Pimpinan Negeri Selangor, Azmin Ali pula dengan pantas mengeluarkan kenyataan media yang membantah kenyataan yang dibuat oleh Shamsul Iskandar seperti berikut:

    2. KENYATAAN MEDIA

    Majlis Pimpinan PKR Negeri Selangor belum memutuskan siapakah calon yang layak untuk menggantikan YB Tuan Lee Chin Cheh, Adun Dewan Undangan Negeri N25 Kajang yang telah secara rasmi meletakkan jawatannya hari ini.

    Pihak Majlis Pimpinan PKR Negeri Selangor juga TIDAK pernah menyokong Kenyataan Media oleh Angkatan Muda Keadilan Malaysia yang mahu mencadangkan Dato Seri Anwar Ibrahim sebagai calon untuk Pilihanraya Kecil N25 DUN Kajang.

    Calon yang akan menggantikan YB Tuan Lee Chin Cheh semestinya anak jati negeri Selangor. Sehubungan dengan itu, kami mohon agar Angkatan Muda Keadilan Malaysia jangan sesekali mencampuri urusan Majlis Pimpinan PKR Negeri Selangor.

    Adalah dimaklumkan bahaw Majlis Pimpinan PKR Negeri Selangor akan mengadakan Mesyuarat Tergempar pada 29 Januari 2014 untuk mencadangkan nama nama calon yang layak untuk diluluskan oleh Majlis Presiden Pakatan Rakyat bertanding kerusi N25 DUN Kajang.

    Mohamed Azmin Bin Haji Ali
    Pengerusi
    Majlis Pimpinan Negeri Selangor
    Parti Keadilan Rakyat
    27hb Januari 2014

    Nampak gayanya memang sah parti ini gila kuasa. Bergaduh sesama sendiri berebut kuasa dan Rakyat menjadi mangsa. Duit Rakyat akan dihabiskan untuk mengadakan PRK di Kajang untuk menyelesaiakan kemelut parti PKR. Amanah Rakyat Selangor dipermainkan. Yang bodoh siapa?

    • badrole amin says:

      hahaha semakin kalut lahanat-lahanat itu semua seekor kata begini seekor begitu…macam shial betul!

      • Hamba Ar Rahman says:

        PArti PKR ini ditubuhkan pun asalnya kerana membela seorang bekas TPM yang mabuk kuasa….berpakat dengan DAP dan PAS pun kerana mahu merebut kuasa….bergaduh sesama sendiri pun kerana kuasa….berhempas pulas nak jatuhkan BN pun bukan kerana percaya mereka lebih baik atau BN tidak mampu memimpin…tetapi kerana tamakkan kuasa dan lahapkan Putrajaya….ya memang tepat…parti PR ni memang parti pening lalat kerana tamakkan kuasa….

  20. badrole amin says:

    dengan kenyataan sam ketot bertahap ampu bodek terlampau itu maka sudah jelas sekarang BABI bernama lee chin cheh letak jawatan sebagai adun untuk memberi laluan kepada seekor B.A.B.I. gila(kuasa) hendak menjadi MB Selangor yang baru dimana B.A.B.I.(gelaran manja yang diberikan mat sabu ialah ‘anwar aljuburi’) sundal lahanat ini juga masih gila(kuasa) ingin menjadi PM

    tindakan BABI bernama lee chin cheh meletak jawatan sebagai adun membuktikan dia bukanlah seorang wakil rakyat yang berwibawa kerana baru saja menjadi adun(selepas PRU13) dia sudah memperlihatkan kegagalannya untuk berkhidmat kepada rakyat sebagai seorang wakil rakyat

    mustahil tiada pengundi di Kajang, Selangor rasa tertipu dengan perletakan jawatan lee chin cheh walau atas apa jua alas an/sebab yang terpaksa diberikan nanti olehnya walaupun kini dia masih mendiamkan diri tidak mahu memberitahu kepada media atas alas an/sebab apa dia meletak jawatan sebagai adun

    pengundi di Kajang harus bertanya pada diri mereka apakah berkesan serta dapat memuaskan hati mereka khidmat yang akan diberikan oleh B.A.B.I. sekiranya dia dapat menjadi adun Kajang yang baru sedangkan kawasan parlimen(Permatang Pauh) si B.A.B.I. itu tidak terjaga?

    • WTF says:

      Demi nak menyelesaikan masalah dalam dalam PGayR, diheret pula rakyat yg mengundi di Kajang demi memuaskan nafsu serakah beberapa pemimpin PGayR!!!

      Takder etika langsung puak2 FUCKUTAN ni!!!

  21. pakcik_abu says:

    SELAMAT TENGAHARI SEMUA PENGUNDI N25. BERILAH PELUANG KEPADA DS ANWAR MENJADI MB SELANGOR KERANA CITA-CITA BELIAU YANG ASAL NAK JADI PM TERBANTUT. KITA LIHAT BETAPA PORAK PERANDA SELANGOR DOKERJAKAN BELIAU ATAU PUN TIDAK. JANGAN BERIKAN TENTANGAN DENGAN MELETAKAN CALUN WAIMA CALUN BEBAS SEKALIPUN KERANA AKAN MEMBAZIR RM1 JUTA WANG SPR @ NEGARA. SEKIAN UCAPAN TEMAN DAN TERIMA KASIH.

Leave a Reply