Menu Utama

Dihalau Dari Jepun: Tujuan Anwar Jumpa Anak Pengasas Yakuza?

SEKARANG kita tahu bahawa Anwar dilarang masuk Jepun bukan salah UMNO dan kerajaan Malaysia seperti mana yang dia dakwa sebelum ini.

Anwar dilarang masuk Jepun, besar kemungkinan sebab orang yang dia nak jumpa itu, Yohei Sasakawa ialah anak kepada pengasas Yakuza Jepun, Ryoichi Sasakawa.

Yakuza adalah kumpulan jenayah terancang Jepun, setaraf dengan Mafia di Itali dan Amerika Syarikat. Kaitan keluarga Sasakawa dengan Yakuza boleh dibaca disini.

Persoalan di kalangan rakyat Malaysia hari ini, terutama para penyokong pembangkang ialah, apa tujuan Anwar ada hubungan dengan individu yang mungkin berkaitan terus dengan kumpulan jenayah terbesar dunia ini?

Jangan bagi alasan tak tahu, maklumat tentang penglibatan keluarga Sasakawa dengan Yakuza ini bersepah di Internet yang boleh dirujuk Anwar dan para pencacainya.

Sementara pasukan keselamatan kita disini berusaha keras menghapuskan kumpulan jenayah terancang domestik yang hanya bertaraf geng-geng kecil, Anwar pula membina hubungan dengan individu yang sekarang kita tahu ada kaitan dengan Yakuza.

Jadi sebagai pemimpin politik dan bekas banduan yang sedang mengintai peluang jadi Perdana Menteri, amat wajarlah Anwar menjelaskan penglibatan sebenarnya dengan keluarga Sasakawa ini.  Sebab kita tahu Yakuza Jepun bukan sahaja beroperasi di negara tersebut malah, seluruh dunia.

Selangor, negeri dimana Anwar menjadi Penasihat Ekonomi sekarang (ada kata Menteri Besar sebenar), dipenuhi dengan aktiviti pelacuran yang berselindung di sebalik perniagaan rumah-rumah urut.

Pelacuran yang semua orang tahu, adalah kegiatan yang berkait terus dengan pemerdagangan manusia disamping menjadi antara punca pendapatan utama kumpulan jenayah terancang, selain  perjudian, peras ugut dan sebagainya.

Apa kaitannya dengan Yakuza?  Sendiri fikirlah.

Satu hint percuma, di Filipina, ada laporan menyebut, organisasi yang banyak terlibat dengan aktiviti pemerdagangan manusia untuk tujuan pelacuran ialah kumpulan Yakuza.  Laporan yang diterbitkan PBB itu boleh dirujuk disini.

Perkembangan ini patut buat rakyat Malaysia bimbang.

Kita tahu telur Anwar dah dipegang oleh banyak orang sekarang.  DAPigs, Azizah, Azmin dan entah siapa lagi. Kita taknaklah nanti salah satu tangan yang memegang itu ialah tangan bertatu penuh gambar naga dan perempuan.






21 Komen to Dihalau Dari Jepun: Tujuan Anwar Jumpa Anak Pengasas Yakuza?

  1. P164 says:

    Sebenarnya dia nk pg jumpa Ultarman tu..
    Tp ultraman x nk jumpa dia. Tu yang kena patah balik. Kecian jgk.. Tp x pa, nanti detective Conan akan tolong siasat perkara ni ye..

    • system baru says:

      salah itu bro…bro anwar tak dapat lah membesarkan telur lagi di jepun

    • omega says:

      haa..haa.. kalau dia dapat jumpa Ultraman maka akan lebih banyaklah kerosakan harta benda dan harga diri org di Malaysia.

      Asyik asyik ultraman bergaduh habis rosak semua bangunan

  2. Mawar says:

    Ohhh begitu besar cita2 anwar nak jadi PeeEm. Rakusnya kau!!

    Semua pun nuar nak ngap…silap hari bulan ko ni nuar, boleh mampos dikejar dek penaja penaja unsur luar ni…..pipi tersorong sorong, rambut jadik al gebu…..semakin meroyan la ko tak dapat ikan jepun…kah kah kah

    Si nuar ni seolah -olah menempah tiket ke alam kubur kalau berterusan sebegini.

  3. Sahabat Islam/Melayu says:

    Yakuza dengan CIA tu kawan…

  4. Pemerhati says:

    Foreign Affairs Minister Datuk Seri Anifah Aman denied Anwar’s allegation that Wisma Putra had a hand in barring him entry into Japan. He clarified that under Japan’s Immigration Control and Refugee Recognition Act, the Japanese government had the right to deny entry to any person who had been previously convicted or imprisoned in either Japan or any other country.

    What lurks behind this seemingly innocent denial of entry that compelled Anwar to create such an outcry over this ban? Simple. Anwar failed to tell us that his host, Yohei Sasakawa, is the son of Sasakawa Ryoichi – the creator of the gambling industry that we know today. Imprisoned as a Class A war criminal after World War II, Sasakawa is viewed with hostility by intellectuals internationally. Most importantly, Sasakawa is the founder of the Yakuza in Japan.

    The Yakuza or gokudo is the world’s largest criminal organization and represent transnational organized crime syndicates in Japan. As depicted in movies, the Yakuza are notorious for their strict codes of conduct and very organized nature. Hence, the Japanese media carry stories about Yakuza who operate internationally with an estimated 103,000 members.

    – Dari artikel raja petra…org yg invite anwar masuk ke Japan tu anak kepada Sasakawa Ryoichi…FOUNDER OF THE YAKUZA in JAPAN
    – Ori article dari Huan Cheng Guan

  5. Pemerhati says:

    pengganas raja kiram 2 dan penjenayah yakuza ialah kawan baik musibat(anwar) itu untuk dipergunakan bagi melakukan perkara tidak baik kepada Malaysia

  6. baba says:

    anwar ni byk terlibat dgn foundation2/yayasan yg underground ni…..tu sebab banyak duit

  7. system baru says:

    mari tengok berapa orang demo kedutaan jepun hanya 12 orang bikin malu aje seorang tengah telefon dan seorang tengah sms apa jenis demo ini yg lain cakap boikot barang jepun tak kesan dan bikin malu je
    http://3.bp.blogspot.com/-Isk505hl3hA/Ut4Jsc0uXNI/AAAAAAAAc4Q/sbsQfjXcE1c/s1600/boikot.jpg

    • system baru says:

      aku yakin bujuk tengah sms itu

    • Pemerhati says:

      macai kata 12 lubang dubur errr orang pun kira mewakili 12(dari lebih 28) juta rakyat yang memprotes kerajaan Jepun menghalang bang non masuk Jepun…kan kan kan bujuk?…mana bujuk/tony/moo/mek esah ni?

    • WTF says:

      La…takder siapa nak layan puak4444 Fuckutan ni

      Kalau Nuar BErahi berani, mintaklah Khaldi Gagap Tiddoq dgn Bohong Gone End tutup kilang Jepun kat negeri masing4444

      Ada berani ka FUCKUTAN!!!

    • omega says:

      Huishhh ramai giler… berpuluh juta tu

  8. meMangTERok says:

    Manusia jahat untuk kumpulan yang jahat dan baik untuk orang yang baik2.

    Anwar Ibrahim credential dia penoh dengan kejahatan. Tak heran jika dia tambah dengan satu lagi kejahatan ye-ini besekongkol dgn gengster jepun.

    Tak ada benda yang mustahil dengan individu ini.

  9. jombo says:

    Apa lagi macai pkr korang pegilah meroyan kat depan Japan Embassy. Kerjaan Jepun pun tak sudi nak terima Anuwar. Inikah pemimpin yang diangungkan. Seluruh dunia pun dah tak sudi nak terima spesis perosak anu war hanya macai yang bangkai seronok berjoget memuja berhala anu war.

  10. alimedanbaru says:

    segala bentuk strategi dan kaedah stu dunia digunakan Anwar untuk runtuhkan kerajaan UMNO
    tetapi dia merancang
    Allah juga merancang
    dan perancangan Tuhan, UMNO mesti kekal memerintah Malaysia.
    kaedah Yahudi digunakan Anwar
    kaedah Arab Spring dibawa masuk
    tindakan keganasan Kiram dicubanya
    dan kini
    mungkin kaedah mafia Jepun cuba dipraktikkan
    kepada Anwar
    kalau Allah kehendaki walaupun anwar lemparkan bom atom dibumi Malaysia..kalau kehandak Allah ianya tak meletup tetap tak meletup
    maknanya dengan kemaksiatan, persundalan dan menjadi musuh agama sendiri dgn itu dia mahu menjadi pemimpin umat
    maka kepada Anwar jangan harap
    setiap Jumaat serentak seluruh negara umat Islam berdoa mengaminkan doa imam agar Malaysia terpelihara dari musibah dan bencana dan akhirnya Allah kabulkan
    Malaysia terhindar dr dipimpin oleh manusia durjana…
    APAKAH MOO DAN BUJUK TAK PERCAYA DAN YAKIN DGN AMIN NYA SENDIRI!

  11. FL says:

    Korang tahu tak yang Yohei Sasakawa ni ada gelaran Tan Sri. Mesti korang tak tahu kan? Yang Dipertuan Agong kurniakan Darjah Panglima Mangku Negara (PMN) kat anak yakuza ni Jun tahun lepas. So, korang nak cakap Agong ada hubungan dengan yakuza ke? Jawab la. Kehkeh

  12. NoAstro says:

    Apa dokumen sokongan dengan Yakuza?

    http://en.wikipedia.org/wiki/Y%C5%8Dhei_Sasakawa

Leave a Reply