Menu Utama

Anwar Tersilap Isi Tujuan Masuk Ke Jepun Punca Diarahkan Pulang!

Bukan sesuatu yang baru apabila permohonan kita ditidakdiluluskan oleh kerana berlakunya kesilapan pada borang yang diisi. Samada secara sengaja atau tidak sengaja, sedar atau tidak, kesilapan adalah kesilapan dan terpulang kepada pihak berkuasa untuk menentukan nasib untung permohonan yang dibuat.

Kita seharusnya jangan mudah menuding kepada orang lain, tetapi perlu memikirkan apakah sebab musabab perkara tersebut berlaku. Tidak mungkin sesuatu permohonan itu gagal tanpa sebab.

Larangan dikenakan bukan atas dasar suka-suka.

Al-kisahnya, begitu juga yang terjadi kepada Encik Anwar baru-baru ini.

Encik Anwar telah dihalang masuk ke Jepun apabila mengisi borang tujuan masuk ke Jepun sebagai MELIWAT

Dia tersilap.

Sepatutnya MELAWAT… hehehe…

Mungkin Mahfuz Omar boleh membantu memperbetulkan ejaan tersebut, kerana ianya bukanlah berbahasa Inggeris… hahaha…

p/s:- cerita tiada kena mengena dengan yang hidup, ataupun yang sudah mati. 






29 Komen to Anwar Tersilap Isi Tujuan Masuk Ke Jepun Punca Diarahkan Pulang!

  1. NIK AZIZ says:

    melawat pun yer, meliwat pun yer,,,biasa la bang non..

  2. Pak Tho says:

    Ini lah isu sebenarnya mengapa anuar gagal masuk jepun.

    • Hamba Ar Rahman says:

      xder masalah..boleh redirect lawatan ke Sweden/Scandinavia…di sana open bab2 ni..dengan haiwan pun boleh berseronok…

  3. baba says:

    kesian anwar…hahahahaha….liwat tetap liwat

    • korokstabang says:

      di Malaysia boleh lah mamat tu guna loyar swing hingga terpusing fakta membodohkan rakyat tapi ni negara japan teknologi & capaian pengetehuan depa lagi outstanding depa tau sapa sebenar peliwat sapa pelakon cinadoll depa tamau tanah negara depa dikotori nak kata apa

  4. Moohyideeeeen says:

    ha..ha..artikel pun standard Lawak.

  5. abu says:

    Artikel bodoh

  6. tengkudin says:

    hahaa,,,dia tersalah isi borang la tu…dia letak MELIWAT..bukan MELAWAT! hehehe

  7. system baru says:

    aku ingat bila pas kena hina di amerika dan anwar kena halau di jepun’ apa jadi pr ini

  8. Pemerhati says:

    mesti sebab pihak berkuasa Jepun mendapat tip-off dari sumber yang boleh dipercayai memberitahu mereka bahawa musibat(anwar) itu akan masuk perangkap lagi sedang meliwat lelaki dalam hotel/apartment/premis tertentu di Jepun dimana ianya ‘menjadi pengetahuan pihak tertentu’ tetapi sukar diketahui pihak berkuasa Jepun siapa pihak tertentu itu

    Jepun mungkin tidak mahu dimasukkan dalam senarai negara-negara yang di-intip oleh pihak tertentu yang ‘memerangkap orang kenamaan/VIP/orang politik/bekas menteri sesebuah negara’ seperti musibat(anwar) itu sedang melakukan aktiviti homoseks(sebut liwat) seperti yang dilaporkan(didedahkan) oleh WikiLeaks sedikit masa dahulu

    atas dasar mahu menjaga hubungan baik dengan Malaysia dan tidak mahu nama negara Jepun tercemar dengan kerja intipan itu, makanya adalah wajar pihak berkuasa Jepun terpaksa menghalang kemasukkan musibat(anwar) itu dari singgah walau sekejap di Jepun untuk melampiaskan nafsu serakahnya yang begitu lama tidak dapat merasa lubang kunyit(sebut lubang dubur)

  9. saiful says:

    ANUWAR ANUWAR

    KAT MSIA BOLEH LA LU TIPU NAJIB BODOH

    KAT JEPUN LU KANTOII

    ORG MELAYU YG SOKONG MAMAT HOMO NI SEMUA KEPALA SEWEL HARAMJADAH

  10. DataCode says:

    Kesian nuar tak dapat makan ubi jepun..ha ha ha

  11. raja kongkiak says:

    Dia silap dari dulu..separutnya masa zaman dia lari sembunyi dalam kedutaan, dia patut masuk dalam kedutaan negara matahari terbit sama..aiseymen…Cuba kita bayangkan muka dia waktu kena halau keluaq dari negara tuh….pikiaq ambik laa

  12. raplahjingaa says:

    Jepun tak benarkan orang tak bermaruah masuk ke Negara depa, depa tak paham…dengan segala skandal yang penuh kat bontot dia, sepatutnya dari dulu anwar dah perform ” harakiri ”

    depa tak mau orang pelik masuk ke sana.

  13. chempakazaleha says:

    Sangat pelik kerana kerajaan Jepun tidak pernah masuk campur dalam fahaman poitik yang dipegang oleh rakyatnya. Orang Jepun malah anak mudanya langsung tidak berminat dengan politik. Mereka kan satu bangsa. Jadi jika AI ke Jepun kerana di jemput oleh satu pertubuhan dan akan memberi satu “talk” maka larangan ini adalah sangat luar biasa. Ini pengalaman saya yang pernah belajar dan tinggal di sana selama 7 tahun…

  14. zed says:

    Lewat melawat kerana terliwat.

Leave a Reply

Threesome