Menu Utama

Sekitar PRK DUN Sungai Limau

Berikut adalah rakaman lensa krew mykmu di sekitar kawasan Pilihan Raya Kecil N20 DUN Sungai Limau.






35 Komen to Sekitar PRK DUN Sungai Limau

  1. Anwar Perez Shalom Ibrahim says:

    Semoga BN menang!!Insyaallah..

  2. Anwar Perez Shalom Ibrahim says:

    Kasi Birukan kawasan nih!!!

  3. baba says:

    BERANI JIHAD 🙂

  4. raplahjinggaa says:

    umno bodoh!

  5. bujuk says:

    Hijau warna semulajadi…
    Biar kalah bendera, asal menang Pilihanraya.

  6. Mek Esah says:

    Umno bakal sedut asap kat Sg.Limau…hang tengok le nanti……

    • raplahjingaa says:

      Hang nak sangat sg limau…ambil la kat hang mek…ingat PAS mempertahankan kerusi dikubu kuat PAS Kedah…UMNO pulak dah rampas negeri, tak ada apa-apa impact..kat UMNO, tapi kalau PAS kalah, sendiri mau ingat laaaa, anyway aku rasa PAS menang atau kalau…tipis.

    • gambus says:

      aku tgk ramai pencacai PAS dan pemimpin PAS sedut asap mekk .. dorang hisap rokok kakakakakakaakak

  7. Nusantara Jones says:

    Marilah kita semua orang Melayu bersyukur dengan nikmat melimpah ruah hidup di Malaysia. Allah dah bagi jaminan untuk menggandakan rezeki sesiapa di kalangan hambaNya yang bersyukur.

    “Hai orang-orang yang beriman! Makanlah di antara rezeki yang baik yang kami berikan kepadamu. Dan bersyukurlah kepada Allah jika memang hanya Dia sahaja yang kamu sembah.” (Al-Baqarah: 172)

    Ingatlah wahai orang Melayu sesungguhnya pengikut PAS laknatullah telah sesat jauh dari kebenaran kerana mereka telah diperdaya oleh Iblis.

    “Kemudian aku (Iblis) akan memperdayakan mereka dengan mendatanginya dari muka, dari belakang, dari kanan dan dari kiri. Dan Engkau tidak akan menemui lagi kebanyakan mereka sebagai golongan orang-orang yang bersyukur.” (Al-A’raf: 17)

    Dari ayat di atas kita semua harus sedar bahawa puak PAS adalah pengikut Iblis laknatullah paling tegar. Itulah sebab kenapa kalau kita baca Harakah, PAS sentiasa menghasut rakyat untuk kufur nikmat.

    Minta-mintalah anak cucu kita dilindungi Allah dari kesesatan ajaran PAS laknatullah yang kufur nikmat. Diharapkan ayat Al-Quran dapat memberi kesedaran kepada bakal pengundi DUN Sg. Limau memilih BN sebagai wakil rakyat baru mereka.

    • bujuk says:

      Yg.kufur nikmat itu ialah..
      Orang kaya yg. kikir, sombong dan zalim seperti Karun. Allah bagi dia harta, pangkat dan kedudukan tapi dia tak mau bayar Zakat, dia kata semua harta milik dia dan bukan kurniaan Allah dan dia sokong firaun yg. Zalim.
      Orang kaya yg. bersedekah, solat, amal makruf nahi mungkar dan sentiasa bersama rakyat mengajar ilmu dan menolong mereka adalah orang2 soleh dan beriman.

  8. raplahjinggaa says:

    bodoh!

  9. mek esah says:

    Sebetulnya sapa yg kufur nikmat ni….umno kan

    • anakbochek says:

      Takdelah, kami bersyukur kepada Allah dengan nikmat yang diberi kepada negara dan kami pangkah UMNO sebab UMNO sudah kerja kuat untuk negara. Orang yang tolak UMNO memang tidak tahu bersyukur.

      • srikandi says:

        yer btol tu…yg mereka tahu hanya mencari kesalahan…tp semua kesalahan sebenarnye tertuding ke arah mereka sendiri…taubatla Mek…x baik kufur nikmat…bersyukurlah sbb Allah kurniaan MAlaysia dgn sebuah kerajaan yg baik dan berdedikasi…kalo UMNO ni zalim xkanlah sampai la ni bley memimpin org2 Melayu…cer kau tgk PAS, takde ape yg boleh dibanggakan…cukupla setakat dpt menerbitkan suratkhabar penghasut pemikiran rakyat…jgn jd kufur mek…cer mek dok Afrika, mesti x smpai 24jam mek dh melalak nk blk Malaysia blk…

      • Mek Esah says:

        Kalau tak kufur buat le apa yg disuruhNya….atau set hang nak cari bumi lain….

        • Kayu says:

          Buat apa mek?..Buat macam stopa Ali Spenda atau jual kalimah Allah untuk undi macam PAS barulah tak kufur?.

        • anakbochek says:

          Benda yang dilarang itu yang puak2 korang buat. Islam melarang umatnya berpecah belah, tapi korang juga yang pecah belahkannya di bumi bertuah ini. Islam melarang LGBT, tapi puak korang sokong (siap cium molot dgn Anwar). Harun Din cakap tak boleh kongsi kalimah Allah dengan kafir, puak korang kata boleh pulak. Rasanya elok set2 korang start cari duduk bulan. Roket DAP ada boleh bawak korang pergi duduk kat bulan orang PAS.

        • gambus says:

          PAS sendiri tak buat apa yang disuruh mekk , PAS menolak hudud hingga mengatakan hudud dah tak wajib !! sebelum ni habis dijatuhkan murtad dan kafir sebab hudud !!! akhirnya PAS hanya melacurkan hudud jee mekk

          tgk kat Selangor .. disko , kedai judi , kedai arak dan pusat urut tumbuh macam cendawan dibawah pemerintahan PAS dan Pakatan !!!

  10. Nusantara Jones says:

    Marilah kita semua bersyukur jika kita semua beriman kepada Al-Quran.

    “Sesungguhnya Kami telah menempatkan kamu sekalian di muka bumi dan Kami jadikan bagimu di muka bumi itu penghidupan. Amat sedikitlah kamu bersyukur.” – Al-‘Araf:10

    Janganlah kita termasuk di kalangan hambaNya yang dilaknat kerana tidak bersyukur. Bersyukurlah dan hidup kita akan mula dilimpahi rezeki yang datang dari arah tidak disangka.

    Dan ketika Tuhanmu memaklumkan : “Sesungguhnya jika kamu bersyukur pasti Kami akan menambah kepadamu dan jika kamu ingkar maka sesungguhnya azabKu amat pedih”. – Ibrahim:7

    Ingat wahai pengundi Sg. Limau, jika anda semua bersyukur dengan kehidupan anda, pasti Allah akan melipat-gandakan nikmatNya. Jangan jadi macam puak lebai PAS yang tak abis-abis kufur nikmat. Jangan jadi pengikut Iblis ye….

  11. Nusantara Jones says:

    Kebanyakan puak PAS adalah golongan kufur nikmat. Allah bagi macam-macam kesenangan hidup kat Malaysia ni pun masih tak nak bersyukur. Sebijik macam perangai Iblis.

    “Dan Allah mengeluarkan kamu dari perut ibumu dalam keadaan tidak mengetahui sesuatu pun dan Dia memberi kamu pendengaran, penglihatan dan hati agar kamu bersyukur.” – An-Nahl:78

    Mulakan hidup anda setiap kali bangun pagi dengan menyatakan kesyukuran kepada Tuhan tidak kira sekecil mana pun nikmat yang sedang/pernah dinikmati. Nescaya lebih banyak nikmat akan dilimpahkan Allah kepada anda. Allah dah bagi jaminan sesiapa yang mahu rezeki free, selalulah bersyukur kepadaNya.

    Dan ketika Tuhanmu berfirman : “Sesungguhnya jika kamu bersyukur pasti Kami akan menambah kepadamu dan jika kamu ingkar maka sesungguhnya azabKu amat pedih”. – Ibrahim:7

    Ingat wahai Melayu jangan jadi kufur nikmat macam PAS laknatullah. Kepada pengundi DUN Sg. Limau, marilah kita bersama-sama merenung ayat Al-Quran di atas untuk menyelamatkan kita dari hasutan Iblis laknatullah dan juga pengikutnya PAS yang juga laknatullah.

    • Moohyideeeeen says:

      Ok lah??? mai kita invite K-Pop RM1.6 juta, sbgai tanda kesyukuran..okay!!

      • anakbochek says:

        Apa sesat sangat kau ni Mooh nak panggil K-pop sebagai tanda kesyukuran. Tapi yang pasti orang PAS dengan serban dan kopiah pergi ke majlis DAP sambil menonton tarian seksi. Tak berkelip mata sorang2, balik rumah bini jadi mangsa.

      • srikandi says:

        Mooo kau ni mmg xde modal lain…mesti lagi 10 thn kau akan gunakan modal yg sama…kpop,kpop,kpop…rakyat selangor yg dihimpit segala mcm cukai kau xnak ke ckp kerajaan selangor tu membazir…sudahla moo…gajah dpn mata x nmpk, nyamuk seberang jln nmpk plak…apa raaaaa….

      • gambus says:

        tak payah laa moo lembu , PAS dah buat kat ampang .. siap ada perempuan separuh bogel lagi hahahaha

  12. Nusantara Jones says:

    Setan akan terbakar kalau dibacakan ayat-ayat Al-Quran. Contoh ada tiga ekor kat atas ni. Hehehehehehehe………..

  13. raplahjinggaa says:

    orang bodoh!

  14. […] Read the article: Sekitar PRK DUN Sungai Limau […]

Leave a Reply