Menu Utama

Hadiah Nazir Razak Untuk UMNO?

Anda tafsir sendiri “screenshot” ini!

Artikel Berkaitan:

http://www.mykmu.net/?p=12658

http://www.mykmu.net/?p=31513



« (Previous News)



45 Komen to Hadiah Nazir Razak Untuk UMNO?

  1. dkds says:

    Tahniah cimb dan nazir tun abd razak….anda benar-benar mengkhianati perjuangan umno….rugi ke kalau tak bubuh iklan di Malaysiakini…?

    • Manong says:

      Nazir ni , saja tak keluar lagi dari mulut dia…. Pergi jahanam dgn melayu, pergi mampos dengan umno…. Kita tunggu, ianya akan direlisasikan jika najib terus menerajui umno.
      Mat liberal ni adalah penentang perjuangan melayu yang dia sendiri mendapat tempat kerananya. Kalau kita marah KJ, apa kurangnya mat liberal ni.
      Umno bakal berkubur dlm pru14….. (KJ menang!!!,)

      • raplahjingaa says:

        Tak sedar mamat mat saleh celup tu…dia jadi CEO CIMB sebab DEB, kalau tak ada DEB aku ingat dia dengan Najib sekali paling ok pun jadi DO tak pun jadi cikgu.

      • gambus says:

        inilaa jadinya bila dah kaya , konon nak tunjuk kat bangsa lain TAPI sebenarnya hanya jadi baruaaa

  2. PakChak says:

    MK tak rasis. Hanya UM sahaja yang rasis.

  3. caicai umngok says:

    cimb umno pnya ka..bingai

    • Manong says:

      Memang umno punya kerana ianya diasas kan oleh umno (dulu BBMB). Pemimpin umno yg mengasaskan, semua idea orang umno… Yg ko menyibuk apasal?
      Adakah pas tubuhkan bank? Tabung mcm tabung haji? Koperasi macam punb? Bank islam?…
      Yang ada makan taik semua… Cakap saja besar.
      Tapi tabung mungkin ada… Tabung memali tapi semua duit berjuta2 lesap. Koperasi juga ada… Koperasi kohilal, tapi semua wang berjuta2 lesap

      • bujuk says:

        That Y dulu Pembangkang dah ingatkan K’jaan jangan benarkan BBMB d jual pada orang luar. Sekarang dah mula meroyann.. Dah kawinkan anak gadis dengan orang kafir, ingat senang ke nak suruh dia dengar cakap korang dan derhaka pada suami dia yg. kafir tu?

        • raplahjingaa says:

          Kawinkan anak gadis dengan orang kafir ??? anak dia kawin dengan orang PAS ke ??

        • WTF says:

          BBMB dijual pada org luar???

          Hang cerita apa ni Bujuk, cuba huraikan sedikit…

          Ni apa cerita dari BBMB jadi cerita kahwin dgn org kafir semua ni…

          Hang minum PASBERG lagi ka???

    • gambus says:

      patutnya GLC yang pro kerajaan tak perlu sokong Malaysiakini yang anti Islam dan anti melayu tu , biar jee macai-macai Pakatan dan PAS nak sangat sokong dan bersama puak anti Islam dan anti Melayu !

  4. raplahjingaa says:

    Nazir razak…aku tak hairan pun, dia kapitalis sejati..dan ada khabar-khabar angin dia penganut freemason, yang mana decre pertubuhan tak bertuhan ni ialah mengawal dunia dengan ekonomi dan kehancuran sistem pemerintahan yang berteraskan demokrasi tulin..dan tentunya tangan-tangan yahudi ada disebalik tadbir freemason.

  5. hodoh says:

    Bapa bekas presiden umno tak semestinya anak akan bantu perjuangan umno. Perjuangan bukan boleh diwarisi. Tp yang sedih si abang yang jd presiden umno pun tak ambik inisiatif untuk menasihat adik. Apa pun tahniah kpd dato seri najib kerana telah berjaya membuktikan bahawa kerajaan dan umno tidak langsung campur tangan dalam urusan cimb.

  6. alimedanbaru says:

    agaknya orang UMNO tak minat golf, yg kaki gila golf ialah puak Pakatan.. betullah iklan tu..buat apa iklan ditempat yg tak tahu hal golf… he he

  7. raplahjingaa says:

    AMD…orang UMNO pun ramai minat golf, ada yang sampai tak balik rumah.

    • bujuk says:

      Main golf yg. mana ni sampai tak balik rumah?

      • alimedanbaru says:

        orang UMNO bab main ‘golf’ tang tu, terus terang lagi bersuluh.. tak main sorok2. ada orang parti lain tu main sembunyi2,tiba2 jadi kes mahkamah, kes anaklah, kes hartalah..telus UMNO ni serba sebi.. he he

      • raplahjingaa says:

        Tu la bujuk, hang tak pernah campur dengan hardcore golf…pergi sampai ke luar negeri hanya untuk merasakan turf kat tempat lain..tak balik rumah la tu.

        • bujuk says:

          Hang nak berdalih ka?
          Ayat hang tu seperti, ada sesuatu yg. tersembunyi..

          • raplahjingaa says:

            Hang ni penuh syak wasangka.

          • gambus says:

            orang cakap terang-terang kau kata ada maksud tersembunyi , akhirnya syak wasangka membawa fitnah , bujukk ooo bujuk

          • WTF says:

            Macam geng hang la Bujuk seperti Nuar Berahi dan Stopa Ali…

            GOLF bermaksud Golongan Orang Lupa Family…

            Masa Nuar Berahi dgn China Doll dan Stopa Ali ngan ngundik dia, mana depa ingat dgn family depa…

            Depa ingat “rumput” baru jer, biasalah golongan hang berpegang dgn falsafah “The grass on the other side is always greener than here”

            Hehehehe….

  8. achmad soebardjo says:

    lebih mudah ajar nazir razak jika najib razak bukan perdana menteri. Tetapi apakan daya, UMNO masih tak berubah. Pertandingan jawatan presiden tidak akan menyebabkan umno berpecah belah kerana peraturan pemilihan yang sekadar memperkenalkan calon calon sahaja. Tahun 2016, kita lawan najib razak.

    • alimedanbaru says:

      jangan risau bang, bank ni satu bisnes.bisnes ni perlu pelanggan. pelanggan ni tak kira sapa. kalau nak harapkan pelanggan UMNO yg tak sampai suku rakyat Mesia, lingkup bank bang. orang Pas simpan dlm Tabung Haji tak bermakna TH jadi hijau. Samalah jugak kalau kita iklan ‘ubat kuat’ kita dalam Harakah bukan maknanya kita dah jadi bulan.. hanya bisnes bang.. maka janganlah risau risauan…rilexxx

  9. Pak Din says:

    Dia redho dengan MK yang hari2 putar belit kenyataan Najib.

  10. Kaka says:

    ape la..mende camni pun nak kecoh..ni bisnes strategi la..standard la tu…

  11. Yop Perkasa says:

    Nazir ni lah manusia celaka tak sedar dek untung yg cakap DEB ini adalah ” Bastardiasation of the malays” .Orang yg menghina program yg bapak dia buat untuk mmembantu tingkatkan tahap ekonomi orang melayu.
    Orang yg lebih percaya pada cina hingga dia ada beberapa adviser cina..
    Orang yg terlalu percaya pada feng shui hingga ofis dia pun diset up ikut feng shui.. hingga ada branch CIMB yg dia tak nak masuk kerana feng shu tak bagus. Orang ini lah layak dikumpulkan dgn Anwar, Zaid Ibrahim dan Rani Osman sebagai pengkhianat melayu

  12. mat yo says:

    apa hebatnya UMNO bila liberal mcm kj pon dilantik ketua pemuda, shahrizat yg bernoda rasuah diangkat ketua wanita?

    • raplahjingaa says:

      Yup…UMNO tak hebat mana pun…tapi hebat la dari DAP/PKR/PAS, tu saja.

    • alimedanbaru says:

      aku malas nak layan puak bodo Pas dan PKR yg rasa dia suci dan berkilauan.. cer citer sikit apakah tidak rasuah namanya bila hadi dan nik ajis menjual kalimah Allah kpd kapir Cina DAP dan keling Kristian untuk semata2 dapatkan undi mereka.. rasuah yg paling hina dalam sejarah dunia Islam.

      cer citer sikit rasuah nik ajis bagi tanah 10,000 ekar kpd Cina exco DAP sebagai gantian agar Nizar jadi MB Perek.Inilah jawatan MB paling tidak ada nilai dalam sejarah kerajaan Perak sejak zaman dolu dolu.. Pas YANG NAK TAYANG ISLAM, RUPA2NYA TERSANGATLAH HINA MEREKA ITU…

    • gambus says:

      rasuah ?? kalau ada bukti kasi laa macai , takat menyalak macam anjing buat fitnah buat apa !!!

      KJ liberal ??? tapi taklah sampai nak jual dan mempermainan agama Islam oleh PAS demi DAPigs hahahahahaha

  13. mek esah says:

    jumudnya set umno ni….skrg kan ke arah globalisasi…takkan hilang melayu kerana si nazir…hehe

    • alimedanbaru says:

      SAMALAH JUMUD DAN LEBIH KAPIR DARI KAPIR BILA PAS MENGKAFIRKAN BANGSA SENDIRI YG TAK SEALIRAN DGN NYA DAN BERSEKONGKOL DGN MUSUH ISLAM YG TERANG2NGAN, DAP.PAS BUTA MATA DAN HATI, LEBIH TERUK DARI JUMUD!

      AMANAT HJ ADI AKAN KEKAL HINGGA KIAMAT SELAGI DIA TAK TARIK BALIK..DAN AKU KUATIR DOSA YG DIA TANGGONG MENGALAHKAN FIRAUN SPT NAMA YG DIA PERNAH TUDUH KEPADA TUN MAHADHIR…

    • raplahjingaa says:

      Betul tu mek, tak kan melayu hilang di dunia kerana nazir, tapi kerana PAS bukan takat melayu, Islam pun boleh hilang di Negara ni.

    • gambus says:

      ehh betulla tu mekk , takkan hilang melayu kerana si nazir , Melayu dan Islam hanya hilang kerana PAS jee ..

      hahaha tu laa bahasa melayu pun kau fail ke mekk hahahahaha

  14. Alyabu says:

    Org UMNO ni dari dulu bodoh dan bahlul..pemimpin2 UMNO memang tak peduli untung nasib bangsa melayu..mereka hanya pentingkan diri dan keluarga mereka walaupun perlu membelakangkan bangss sendiri..orang UMNO pekak dan buta mengenai penyelewengan, pembaziran dan ketirisan yg didedahkan Ketua Odit Negara..masih sokong pemimpin2 yg menyamun khazanah negara..tapi ingat PRU13 lalu undi popular telah berpindah kpd pembangkang..ini menandakan titik permulaan BN akan tumbang akhirnya..

    • raplahjingaa says:

      Alahai Alyabu…hang timbul sekali sekala aku ingat ada la perubahan mental…rupanya sama jugak level cai hang.

      BN tumbang ??? dah kat 60 tahun dah…hangpa jer yang dok tumbang, tergolek masuk longkang. Pedih alyabu ?? kenyataan memang pedih !

    • gambus says:

      macai bila dah meroyan , apa yang dia melalak ialah fitnah !!! Kalau laporan audit yang dikeluarkan kerajaan UMNO yang penuh integriti dan telus tu adalah SALAH dan dikata sebagai penyelewengan , kalau macam tu pemimpin Pakatan tu pun boleh kena dakwa , sebab yang untung pun anak beranak pemimpin Pakatan jugak ..

      yang dapat tanah pun nik ajis dengan bini dia .. duit rm600 juta habis pun kelantan yang makan

      camana ni macaiii ??? takkan kau nak kata anak beranak nik ajis yang hidup mewah tu HALAL TAPI HARAM PADA ORANG LAIN ???

    • WTF says:

      UNDI POPULAR!!!!

      If you care so much about undi popular, hang pergi tegur Gone End dulu…

      Pigidah MABUK!!!

  15. Anak Lenggong says:

    Apa kurang nya PAS…orang yang cakap “bau P#%#T mah masih melakat kat idung bang mat” dilantik sebagai timbalan presiden..

  16. Anak Lenggong says:

    Tak dinafikan dalam setandang kelapa tu ada yang busuk tetapi alyabu oii..bercakap guna otak laa..lihat apa yang dibawa UMNO selama memerintah..tempiasnya dirasai oleh rakyat..ko balik kampong ni tanya balik datuk, nenek ko betul tak dulu rakyat tidak berkemampuan, sekiranya didalam sesebuah keluarga tu mempunyai sebuah TV dan motosikal dikira keluarga mewah dan cuba ko bandingkan dengan keadaan ekonomi rakyat malaysia sekarang..sekurang2nya didalam sebuah keluarga mempunyai sebuah kereta..ko sendiri pun sekarang ni dapat berita melalui media..ko tengok sendiri berapa ramainya warga asing datang mencari rezeki kat Malaysia ni…mereka sanggop bergadai nyawa dan datang sehelai sepinggang sebab tau Malaysia merupakan lubuk rezeki mereka..cuma manusia saperti ko ALYABU yang terus bangang sebab dok kata udah lebih 50 tahun apa yang dilakukan oleh UMNO..weiii..mangkok orang luar nampak laa cuma ko dan puak sebangang ko je yang rembat semua yang terhidang lepas tu tak mau mengakui pulak..kalau tak kerana UMNO yang merancangnya..sudah tentu laa ko sekarang ni terlalu bodoh dan bengap..tak saperti sekarang dah pandai tapi masih lagi sedikit kebodohan..

    Didalam pemilihan pemimpin PAS…orang saperti ko lagi bahlul laa..
    1. Ada ke dah terbukti ditangkap khalwat (terlepas dari segi teknikal) duduk berdua-duaan dengan bini member..boleh dilantik menjadi Timbalan presiden..
    2. orang lulusan SRP dilantik menjadi Naib Presiden..apa yang simangkok ni tau dalam kepimpinan..sedangkan ramai lagi yang lebih terpelajar didalam PAS..
    3. Stopa Ali terbukti didalam video dengan spender putihnya (daripada dulu kata nak berikan kenyataan, tapi sampai sekarang takde) masih dihormati sebagai setiausaha..
    4. Taring PAS dah patahh…sebab tamakkan kuasa dan duit…tapi dikalangan penyokomng bangan sapeti ko ALYABU..masih dok kata PAs pejuang islam..kah kah kah..
    5. PAS mana ada intergriti diri..dan dasar perjuangan yang tetap..PAS umpana air batu yang akan cair bila kena panas dan dicurah dengan titisan air..sekarang ni mana ada lagi suara hardcore PAS untuk memperjuangkan islam dan bangsa melayu..perkataan ini hanya kedengaran sewaktu menjelang pilihanraya jee…mana suara PAS dalam hal islam dan bangsa melayu dikutuk dan dipermainkan oleh kaum kapir…PAS cuma mengangguk kepala bagaikan burung belatuk..malah menyetujui kes murtad, penggunaan khalimah allah oleh sikapir, sikapir disanjung sehingga dibenarkan memasuki kaeawan ibadat orang islam sehinggakan pak iman sendiri membenarkan serta mendengar takzirah sikapir didalam dewan solat.

    Woii..Alyabu…jangan dok asyik pandang kearah orang lain sesekali pandang balik kearah diri sendiri yang kain dipakai dah terlondeh..jangan sampai nuar brahi nampak nanti disondolnya ko..jangan jadi saperti pemimpin ko yang sudah takde suara sebab kena sondol dik keluarga kit siang dan nuar brahi..kesian tengokkan melayu PAS hanya dijadikan barua, pacacai kuli batak didalam setiap program Pakatan Rakyat.

  17. shwan says:

    Banyak tindakan, posting dan berita yang terbit dari Malaysiakini bersifat rasis cina, kristianisasi dan membenci bangsa melayu. Kalau si Nazir Razak tu tak tahu ke mana perginya duit CIMB yang dulunya Bank Bumupi=utera tetapi telah ditelan oleh bank komersil lain maka saya kata kita mesti protes secara besar-besaran boikot CIMB. Syarikat saya sudah pun mengumumkan kepada kakitangan seramai 250 orang bahawa gaji mereka tidak lagi akan dimasukkan ke akaun CIMB sebaliknya akan dimasukkan ke akaun bank lain. Saya berharap banyak lagi tindakan serupa dari umat melayu menyahut cabaran ini. Ini maruah bangsa kita!

Leave a Reply

Threesome