Menu Utama

DAP Beropera Nafikan Tsunami Cina PRU13

Setelah Barisan Nasional terus dapat mengekalkan kuasa selepas Pilihanraya Umum ke13 baru-baru ini maka DAP mula bersilat opera untuk memastikan bangsa Cina terus dapat menipu kerajaan untuk mengaut keuntungan secara maksima  dengan memperbodohkan kepimpinan Negara. Tambahan pula para penasihat kerajaan tidak mendapat gambaran sebenar peratusan sokongan masyarakat Cina yang memilih untuk  berpura-pura sebagai talam dua muka untuk terus melalaikan kerajaan.

 

Sekarang mereka cuba bermain teka-teki akan jumlah sokongan yang bakal diberi oleh bangsa Cina kepada kerajaan Barisan Nasional. Majoriti rakyat Malaysia yang waras fikirannya telah sedar dan bangkit dari mimpi. Kami sedar bahawa bangsa Cina sememangnya bersatu hati untuk menjatuhkan pemerintahan Barisan Nasional yang bertunjangkan UMNO.

 

Namun bangsa Cina masih berharap kepada bangsa Melayu yang mereka boleh perbodohkan di dalam PAS dan PKR untuk terus mempengaruhi kerajaan untuk mempercayai pembohongan mereka bahawa bangsa Cina masih lagi menyokong Barisan Nasional. Ini merupakn strategi melalaikan dan melekakan untuk memastikan kerajaan Barisan Nasional tidak menyusun strategi yang cukup baik dan mantap untuk mempertahankan kuasa.

 

DAP mengambil peluang untuk mempersendakan kekalahan Datuk Ali Rustam dalam pertandingan Naib Presiden UMNO baru-baru ini.  Selain daripada itu mereka juga menuding jari terhadap para penasihat Datuk Seri Najib yang telah memberikan maklumat yang salah sehinggalah ke hari penggundian PRU13 baru-baru ini.

 

Kononnya dengan jumlah pengundi di Bukit Katil yang terdiri daripada 53% Melayu masih lagi memihak kepada pembangkang. Dengan andaian 85% Cina keluar mengundi yang menentang Barisan Nasional  dan 70% Melayu mengundi UMNO namun Datuk Ali Rustam masih kalah maka mereka cuba menafikan tsunami pengundi Cina sedangkan hakikatnya kita tahu bahawa peratusan sebenar pengundi Cina keluar mengundi amat tinggi jika dibandingkan dengan pengundi Melayu.

 

Dalam waktu yang sama mereka juga cuba menonjolkan bahawa pada PRU14 yang akan datang dengan peratusan keluar pengundi Cina yang bakal meningkat dengan banyaknya dan ditambah dengan bangsa Serani dan bangsa India maka Melaka bakal jatuh ke tangan mereka.

 

 

Dengan penambahan pengundi muda yang memihak kepada mereka melalui serangan media sosial secara berterusan  bakal memihak kepada mereka kecuali para Menteri yang bertanggungjawab untuk memberi informasi yang benar dan tepat kepada para pengundi muda agar tidak terus dipesongkan pegangan patriotism nya. Para  Menteri harus  menjalankan tugas dengan gigih dan berterusan untuk memulihkan akidah dan pegangan pengundi muda yang telah dipesongkan oleh pembangkang. Kami memohon kerajaan memantau menteri yang bertanggungjawab membawa orang muda menyokong semula Barisan Nasional.

 

 

Kami amat memandang serius akan kewibawaan para Menteri yang membawa musuh ke dalam arena pentadbiran kerajaan. Sebarang kebocoran bakal mengakibatkan Negara tergadai kepada musuh yang sentiasa mencari ruang dan luang untuk memusnahkan Negara.






8 Komen to DAP Beropera Nafikan Tsunami Cina PRU13

  1. baba says:

    sudah terbukti 95-97% org cina mengundi pakatan, apa lagi dap nak bohong. kerajaan bn wajib membantu mereka yang mengundi Bn dahulu sebelum memikirkan tentang mereka yang tidak mengundi. utamakan kehendak mereka yang mengundi Bn.

    • dkds says:

      ya sokong…

      wajar kerajaan memekakkan telinga atas permintaan mereka…sekolah cina ttup terus

      • alimedanbaru says:

        kekurang ajaran mereka sudah sampai tahap melampau..mereka dah rasa kuat dan tak pandang dgn ‘parang terbang orang Melayu’ sbb tu kalimah Allah pun diusik dan budaya songsang LGBT, homosex dan lesbian pun dibawa keperingkat antarabangsa supaya dipraktikkan dinegara ini.

        Kalau ikut hukum zaman keris dan tombak, mereka dah boleh diamuk dan dihapuskan.. nasib baik ini bukan zamannya. OLEH ITU KERAJAAN YG DIKETUAI OLEH ORANG MELAYU DAN ISLAM..JANGAN BAGI MUKA DGN SAUDARA YAHUDI NI..MEREKA MESTI DITEKAN DAN DIAJAR UNTUK HORMATI BUDAYA DAN AGAMA ISLAM YG MENJADI AGAMA RESMI MALAYSIA DAN MEREKA KENA DIAJAR HAKIKAT BAHAWA INI ADALAH ‘TANAH MELAYU’!

  2. maae says:

    1. Bukan kah kita dah baca keluhan bekas PM Aust dan kini tulisan li sheng dalam dilemma cina ? LKS akan nafikan atau beliau tidak akan membaca nya… hantar e mail dan lampirkan artikel tersebut kepada nya.. dia komen tak agak nya..

    2. Pepatah Melayu, langkah mayat aku dulu, kini di popularkan dan cuba di hak milik oleh Karam Singh, sudah bertukar wajah dalam blog helenang. he..he.. memang opera cina yang di mainkan pihak dinasti lim dan orang kanan nya. Pas juga yang di baghalkan (bahasa blog pro kerajaan yang itu)… Sampai bila lah pecacai pas nak sedar dek untung !

    3. Arwah Ust. Azizan meninggal dunia, di mana semua tokoh2 pembangkang ini ? Patetik !

    Ketawa ramai-ramai, menangis sorang-sorang…inilah wajah pembangkang…

  3. dkds says:

    DAP menganggap UMNO buta kayu macam Pas…kalau Pas bolehlah cina komunis ini kencing sampai hancing…

    Walau apa pun , saya amat setuju dengan saranan penulis agar menteri yang bertanggungjawab terhadap orang muda dan belia memainkan peranan dengan lebih agresif…terutamanya menarik orang melayu agar mendaftar pengundi…

  4. Kamal says:

    1.Orang melayu harus sedar bahawa Cina sama ada MCA atau DAP sebenarnya memasang niat untuk menjadikan Negara ini seperti Singapura. Peluang itu terbuka luas semasa PRU 13 kerana Cina nampak perpecahan Melayu kepada PKR , Umno dan PAS.

    2.Ditambah lagi dengan kebodohan pemimpin pembangkang Melayu yang ingin mengadaikan apa saja hak melayu seperti hak istimewa bumiputera, Islam, kalimah Allah.

    3.Mujurlah sikap DAP yang keterlaluan dalam menunjukkan sikap rakus untuk menghapus “anything Malay” telah menaikkan kembali sokongan kepada UMNO

    3.Kaum cina telah belot berkali-kali dari penentangan bersenjata komunis dan akan terus belot ketika 13 May. Dan baru baru ini PRU 13.

    4.Orang melayu perlu bersatu kembali atau bertahan untuk at least 3 atau 4 PRU lagi sambil memujuk kembali kerajaan menguatkan ekonomi orang Melayu disamping mengawal kemasukan Orang cina sebagai warganegara.

    5. Sekiranya gagal bertahan maka Di bawah Pakatan. Kiamat melayu akan bermula dan DAP akan bawa masuk berjuta Cina atau menerima Singapore kembali dan parlimen dan menidakkan kuasa Melayu.

    6. Kalau berjaya bertahan dalam 3-4 PRU maka diharap pertambahan bilangan penduduk bumiputera Melayu akan meningkatkan peratus Islam dan memustahilkan rampasan kuasa akan datang.

  5. raplahjingaa. says:

    bodoh!

  6. anoi says:

    sampai kiamat pun tak boleh tadbir dah Penang sebab majoriti Cina dan tiada lagi orang hebat melainkan mendiang Lim Keng Yiek .. Cina susah nak bertolak ansur melainkan mendiang tu aje boleh lakukan – la ni nasi dah jadi bubur. Sifat rasis Cina mereka akan pasti anak2 buahnya bersama DAP. Penang skrg adalah 2nd Singapore.

Leave a Reply