Menu Utama

Bila Menteri Dalam Negeri Hilang Sabar Dengan Malaysiakini

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi terkenal dengan sifat penyabarnya. Namun serangan bertali arus portal Malaysiakini terhadap pindaan Akta Pencegahan Jenayah 1959 dan putar belit mengenai laporan Audit Negara terhadap Polis Di Raja Malaysia menimbulkan perasaan kurang senang Menteri Dalam Negeri.

Saksikan video tersebut






44 Komen to Bila Menteri Dalam Negeri Hilang Sabar Dengan Malaysiakini

  1. PASpartyNGOK says:

    Mereka bermaharajalela tulis apa yang mereka suka kerana menganggap mereka untouchable. Mereka dibiarkan begitu lalu tanduk semakin panjang dari hari kehari.

    Kerajaan patut mula sergah mereka yang bergelar untouchable ini sampai buah mereka terperosok kedalam.

    Ada manusia jenis yang perlu disergah sebaik sampai ketahap tertentu untuk membolehkan mereka mendongak lihat langit tinggi atau rendah.

    • Mat Panjang says:

      Menteri KDN Datuk Seri Ahmad Zahid Himidi dan pegawai-pegawai kanan di KDN dan PDRM patut pantau juga vedio-vedio dan gambar-gambar dalam vedio yang disiarkan di You Tube yang boleh dilayari melalui GOGGLE, YAHOO dll laman web dan SERGAH serta ambil tindakan yang sewajarnya keatas orang yang membuat gambar dan downloadnya ke You Tube dll search engine.

      Ada satu vedio dimana gambar anjing pakai uniform IGP Ismail Omar sampai sekarang masih boleh dituntun melalui You Tube, Goggle dan Yahoo.

      Rasa marah dan malaulah bila kawan-kawan saya bagi tahu dan suruh saya tengok vedio dan gambar-gambar dalam vedio berkenaan. Datuk Seri Najib dah pergi melawat Goggle Hq tetapi vedio/gambar lucah macam itu pun masih boleh diperolehi melalui You Tube.

  2. Mawar says:

    Mooh sibuk ambil dan bawa fitnah malaysiakini pada semua….
    lihatlah tangan anda, lihat betul2….dan lihat anggota badan anda, sebabnya ‘mereka’ ini akan jadi saksi di akhirat nanti.

  3. mooooooooo says:

    Penyabar…….?? yg hantaq kaki pukul belasah menantua dia pehal?? sbb dia org kaya dan berkuasa?? cap ayam betoi artikel ni….

    • Hamba Ar Rahman says:

      artikel tu buat apa hang layan…layan youtube tu jer…lagi best…. tengok muka cina tu terkulat-kulat menahan malu kena bedil depan orang ramai….

      • Kayu says:

        Dari layan berita sampah Malangsialkini…, lebih bagus artikel MYKMU yang lebih jantan dari portal bapuk auww,gay,lesbian..Malangsialkini,.,…komen pencacai pakatan haramjadah macam lemmooo kutuk kerajaan bolehlah lepas…,cuba kutuk Tokong Cina rasis atau Maharaja cina komunis rasis tengok ..,dipadam serta merta …,,adil dan telus macam bewak haramjadah…!!!!..

    • KuntaKinte Malaysia says:

      menantu mana moo? cari fakta bagi betullah.

      “pabila sampai je Amir Bazli Abdullah telah melihat Zahid Hamidi bersama suami anaknya, Hisham dan seorang anaknya yang dikenali sebagai KK di sana. Bersama-sama mereka juga terdapat beberapa orang yang merupakan gangster gangster upahan Zahid Hamidi. Zahid Hamidi telah menumbuk dengan kuat di mukanya menyebabkan tulang hidungnya patah tanpa berikan apa apa signal, terus je bagi sebijik. Akibat daripada tumbukan sulung daripada Zahid Hamidi, mata kiri Amir Bazli Abdullah telah menjadi bengkak sehingga beliau tidak lagi dapat membuka mata kirinya.”

      Tak tahulah kalau kau dayus moo biar anak kau dilarikan orang. Kau bela pula orang yang larikan bini orang? ha ha ha patutlah kau sokong anwar

    • raplahjingaa says:

      hahahaha….taste your own medicine ! TV 3, RTM dan utusan selalu di halau dari siding akhbar pembangkang, bila kena kat batang hidung sendiri…baru ada akai !!

      Go Zahid go..

    • gambus says:

      patutnya wartawan malaysiakini HANYA layak di kaki kan jee .

  4. raplahjingaa says:

    Bab ni kerajaan mesti belajar dengan Lee Kuan Yew, macamana nak hapuskan pembangkang yang buat fitnah merata alam…

  5. baba says:

    padan muka cina mkini

  6. gomo gi says:

    padan muka CINA BABI !! dasar kapir laknatulloh pembelit berita !!

  7. reds says:

    mkini nih memang lahanat… memang agen huru hara kat malaysia nih….

  8. Hamba Ar Rahman says:

    hahaha…sebelum ni puak2 PR selalu membantai Utusan…dan mengata Utusan menipu….rupa2nya suratkhabar depa pun 2 x 5 (memang aku pun dah tahu)…tapi yg bestnya siap dibedil hidup2 oleh menteri KDN…secara live pulak tu…kalau aku jadi reporter tu..malu nak jumpa orang dah…satu Malaysia nampak muka dia….

  9. tony gunawan says:

    berlagak macam samseng !
    apa yang cuba disembunyi!

    • Kayu says:

      Macam tu sajalah caranya melayan pencacai komunis macam ko tu..,.layan elok-elok pun tak guna…,.leka sikit mulalah nak mematuk atau mengigit macam ular..kalau layan elok-elok pun pencacai komunis ni bukannya tahu apa pun..!!!.,yang disembahnya hanya tokong Cina bewak rasis saja..,apa saja kata atau perbuatan Tokong Bewak dia semua betul…,orang lain semua salah dan tak betul..,.,

    • raplahjingaa says:

      hahahaha…itu menteri yang menangkap samseng la dol..

      sebab itu menteri lu orang samseng tak boleh tidur malam…

    • gambus says:

      macam tu pun samseng ?? apa punya bangang laa apek DAPigs tony , kalau macam tu apek lim dan keluarga dia lagiiii haramjadah , sebab tak bagi wartawan dan halau wartawan !!!

    • sireh ke gagang says:

      Itu aje kau mampu tony ? itu aje kah ? hahahaha

    • WTF says:

      SAMSENG!!!

      Bukan hangpa semua gangster ker Tony!!!

      Don’t worry, tak lama lagi, ramai ler puak2 hang yg kena tangkap nanti…

  10. bujuk says:

    Rasulullah tak pernah ajar hina orang walaupun masa kuat dan mulia. Seorang GURU tak layak nak herdik/hina anak murid walaupun bersalah. Hilang kemuliaan guru tersebut…
    Pemimpin sepatutnya berhemah dan berbudi-bahasa, nak hentampun biasanya guna ayat2 yg. sinis menusuk ke jantung. Takkan bekas pelajar Sek.Agama Izzudin yg. terkenal d perak buat perangai camtu. Dalam hal ni aku lebih respek tunM dalam mengendalikan perkara yg. dia tak suka. Apakah Zahid nak ganti tempat Nazri Aziz pulak..

    • alimedanbaru says:

      BAB MARUAH KELUARGA KALAU TAK PERTAHANKAN DAYUS,MALAH KALAU MATI KERANANYA SYAHID…

      • bujuk says:

        Pertahankan rm1.3 juta senjata api hilang tu.. betullah?

        • gambus says:

          senjata api yang hilang tu , memang taulaa nasib anggota polis tersebut , ia kelalaian yang tak boleh dielakkan .. tak payahlaa kau nak buat menipu kat sini bujuk .. kalau kehilangan senjata api tu kau kata sebagai membazir duit rakyat dan perlu ditangkap maknanya pemimpin Pakatan ramai juga yang akan kena tangkap .

          • raplahjingaa says:

            Dah tak ada issue sangat….senjata polis yang hilang pun depa nak buat modal nak jatuhkan kerajaan, mentaliti tin milo kosong sungguh.

    • gambus says:

      macam tu menghina kaa ??? kalau hina ialah orang macam kau bujuk contoh orang PAS yang penuh sifat fitnah !!! memfitnah sesuka hati tanpa mengira dosa dan pahala .. tu baru betul hina !!!

      Macam anwar bila wartawan tanya terus jee tengking dan herdik wartawan ‘u ulang i saman’ , anwar sendiri tak amalkan .. contoh macam ni lagi perangai macam haramjadah punya anwar hahaha

      youtube.com/watch?v=iGfzWfhzZZg

      PAS tak payah cerita laa , Nik ajis sendiri cakap perkataan BARUA sebab naik marah , ni lagii tahap macam orang meroyan , dibandingkan dengan Zahid lagi sopan tu !!!

      maknanya nik ajis ni telah hilang kemuliaan , tak berbudi bahasa tak menunjukkan sikap sebagai mursydul am PAS yang kononnya ulamak !!! , lagipun nik ajis ni pun bukannya mulia pun , mempermainkan agama dan memfitnah !!! tak percaya kee bujuk , ni dia .. ini semua berlaku dalam DUN , boleh check kat sana hahahahahaha

      utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2002&dt=0322&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_02.htm

    • Mawar says:

      “Rasulullah tak pernah ajar hina orang walaupun masa kuat dan mulia. Seorang GURU tak layak nak herdik/hina anak murid walaupun bersalah. Hilang kemuliaan guru tersebut…”

      Kau pigi sembang ngan nik ajis, hadiroi, mahpos, khalid samat, mat sabun lah yer….dan pencacai pas yang lain….tarbiyah sikit bahase yang selalu digunakan.

    • sireh ke gagang says:

      Rasulullah jugak tak pernah mengajar umatnya menipu dan memanipulasi kenyataan seseorang itu demi cita2 politik gelap dan niat jahat terhadap musuh politik. yang benar , tulis yang benar . yang salah ,walau kena batang hidung sendiri , tulis juga .

    • sungai_siput says:

      bujuk

      hang ni keja dgn malaysiakini ka???

      biasa nya musuh melayu gerun dgn pemimpin Melayu yg berani …

  11. […] Read the original: Bila Menteri Dalam Negeri Hilang Sabar Dengan Malaysiakini […]

  12. raplahjingaa says:

    Hang pi nasihat tok-tok guru hang boleh tak bujuk ?? aku rasa depa perlu sangat nasihat dari cai macam hang.

    La ni baru hangpa ada akai..dulu dengan menteri amaran hangpa boleh la main-main, la ni…party over !!

  13. bujuk says:

    Apapun syabas pada Zahid… beliau telah mengukuhkan jawatan Naib Presiden umno dengan gimik politik tersebut. Bila calon2 yg. lain nak menggorak langkah?

    • gambus says:

      gimik ??? UMNO tak perlu orng penipu , pembelit dan pemfitnah macm kau bnujuk … manusia munafik PAS tak layak weeiii

    • raplahjingaa says:

      Tak kisah la bujuk, gimmick ke apa ke, janji cai malaysiakini tu kelihatan tonggong sangat di herdik menteri.

    • sireh ke gagang says:

      yang rajin bergimik , hanya pemimpin2 pas mcm mahfuz ! pemimpin umno takde masa nk bergimik semata2 kerana PAU .tugas dan amanah rakyat majoriti lagi utama dari bermain wayang setiap minggu.lainlah pemimpin pas .bukan ade apa2 kerja pun.kawasan sendiri pun tak terjaga. sibuk dgn hal nak selak kain org lain .

    • WTF says:

      Aik…Menteri buat kerja pun boleh kata GIMIK!!!

      Udah2lah tu Bujuk…

  14. syaa says:

    bagus lah zahid.klu nak bercakap dengan jenis dajjal dan setan ni tak boleh cara baik nanti dajjal dan setan ni akan menipu dan buat fitnah jer.cilako dajjal setan.

  15. sireh ke gagang says:

    Aku tak pernah tengok pemimpin parti pembangkang tepuk2 bahu wartawan utusan atau berita harian .tapi dato seri zahid memberikan gambaran lain pada pemikiran kita . walaupun dia tahu malaysiakini tu portal pembangkang , dia tetap datang kepada wartawan itu ,sambil tepuk2 bahu wartawan itu .itu menunjukkan sikap mulia seseorang pemimpin .ideologi berbeza bukan halangan untuk menunjukkan kemesraan .walaupun beliau berulang kali menyatakan ,beliau tidak percaya malaysiakini , tetapi beliau tidak pula mencela wartawan dan portal itu. yang kita dengar , u always spin my words . that it .masih dalam konteks bahasa sopan tapi beralas sindiran sindiri padat untuk portal dan wartawan itu.jiwa melayu dan islam zahid 1 contoh terbaik buat renungan dan tauladan pemimpin2 umno dan pemimpin2 muda dlm umno yang ingin terus mendaki hieraki parti pada PAU nanti.

  16. jombo says:

    Bodohlah siapa yang percaya berita Malayisa kini.. berita putar belit hanya lembu gila yang guna fakta dari Mkini kat sini.. pemberita dari golongan kacang merah. Mesti yahudi yang sponsor mkini ni..

  17. Anak Lenggong says:

    bujuk says:
    Rasulullah tak pernah ajar hina orang walaupun masa kuat dan mulia. Seorang GURU tak layak nak herdik/hina anak murid walaupun bersalah. Hilang kemuliaan guru tersebut…
    Pemimpin sepatutnya berhemah dan berbudi-bahasa, nak hentampun biasanya guna ayat2 yg. sinis menusuk ke jantung. Takkan bekas pelajar Sek.Agama Izzudin yg. terkenal d perak buat perangai camtu. Dalam hal ni aku lebih respek tunM dalam mengendalikan perkara yg. dia tak suka. Apakah Zahid nak ganti tempat Nazri Aziz pulak..
    11:22 PM on October 4, 2013

    Alamak..Bujuk bercerita sifat rasullulah lah pulak..kah kah kah tapiiii…dia lupa..aku nak tanya ni ajaran rasullullah gak ke..

    1. Sikap nike ajis dan pemimpin PAS yang asyik dok maki hamun dan bagi bermacam-macam gelaran kepada kepada orang tak sehaluannya..sama ke sikap ni dengan akhlak rasullullah saperti kata aisyah isteri nabi didalam hadis riwayat hidup Al- Tarmizi. Abu dawud dan Ahmad “Rasullullah bukan saorang yang keji dan tidak berbuat perbuatan keji, tidak berteriak dipasar dan tidak pernah membalas kejahatan dengan kejahatan. Baginda saorang pemaaf dan sentiasa berlapang dada.”

    2. Menentang perpaduan sesama umat, bangsa dan agama..

    Huhh..kali ni aku pandai lak keluarkan hadis…kah kah kah..ingatkan orang PAS je yang tau bercakap pasal agama ..orang lain pun boleh jugak laa bujuk walaupun tak seharian tak berjubah dan berketayap.

  18. Mat Panjang says:

    KDN kena pantau Free Malaysia Today (FMT) dan komen-komen yang dibuat oleh bloggers mereka.

  19. nescafeais says:

    Thumbs Up!

  20. […] Bila Menteri Dalam Negeri Hilang Sabar Dengan Malaysiakini […]

Leave a Reply

Threesome