Menu Utama

Lelaki 8 rekod jenayah maut ditembak di kuil di Gelang Patah

KOTA TINGGI 31 Ogos – Seorang lelaki yang memiliki lapan rekod jenayah mati ditembak ketika sedang melakukan ritual di sebuah kuil di Taman Nusantara, dekat Gelang Patah, Johor Bahru, malam tadi.

Ketua Polis Johor, Datuk Mohd Mokhtar Mohd Shariff berkata, mangsa, K.Jaganathan, 37, berada di dalam kuil itu bersama isteri dan anaknya sebelum ditembak dari jarak dekat dalam kejadian kira-kira pukul 7.30 malam.

“Dipercayai suspek merupakan dua lelaki bermotosikal dengan seorang daripadanya memasuki kuil itu lalu melepaskan beberapa das tembakan ke arah mangsa. Kedua-duanya kemudian melarikan diri bersama kenderaan itu,” katanya ketika ditemui pemberita, di sini, hari ini.

Mohd. Mokhtar berkata, Jaganathan yang tinggal di Taman Universiti, dekat Skudai, dihantar ke sebuah klinik sebelum disahkan meninggal dunia.

Mayatnya kemudian dihantar ke Hospital Sultanah Aminah, Johor Baharu, untuk bedah siasat, katanya.

Beliau berkata, susulan dari itu, polis berjaya menahan seorang individu berumur 30-an pada kira-kira 10 malam tadi di kawasan Gelang Patah bagi membantu siasatan.

Katanya, pasukan khas yang diketuai Pemangku Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Johor ACP Azizan Anan sudah ditubuhkan bagi menyiasat kes itu. “Polis percaya dapat menyelesaikan kes itu dengan penahanan individu terbabit,” katanya. – BERNAMA



« (Previous News)



18 Komen to Lelaki 8 rekod jenayah maut ditembak di kuil di Gelang Patah

  1. […] Visit site: Lelaki 8 rekod jenayah maut ditembak di kuil di Gelang Patah […]

  2. PASpartyNGOK says:

    Jika teori polis diambil kira pembunuhan saperti ini berlaku atas pertembungan dua geng. Geng clash antara 04 dan 08 sebagainya.

    Atau simangsa merupakan seorang bekas ahli mereka yang belot. Yang mula bertaubat dan berada dikuil untuk sembahyang dan menyatakan keinsafan pada tuhan dia untuk balik kepangkal jalan. Yang pasti sipenembak tentunya kaum sebangsa simangsa.

    Jika ini yang sering berlaku, kita orang awam tidak lah rasa terlalu resah. Kita bimbang jika kes pembunuhan sering dikait dengan samun dan rompak. Dalam hal ini orang awam jadi mangsa, orang yang tidak berdosa.

    Jika mereka berbunuhan antara mereka tanpa mengganggu orang awam , lama2 mereka akan pupus juga. Separuh mati berbunuhan sesama sendiri, bakinya ditembak polis.

    • Hamba Ar Rahman says:

      Orang kata….kalau kita kerja tangkap buaya..mati kena tangkap buaya….kalau kerja gosok gigi harimau…mati kena baham dengan rimau…kerja jinak ular…mati dipatuk ular….kalau kerja menyamun/membunuh dan bekerja dengan geng kongsi gelap….besar kemungkinan mati pun cara itu juga…wallahua’lam….

    • gambus says:

      memang elok laa mereka berbunuhan sesama sendiri , bila Polis nak hapuskan penjenayah dan pembunuh ni mereka menyalak macam anjing dan salahkan Polis pulak !!!

  3. jackal40 says:

    tapi..pelikkan?? bila keeling ni mati bertembak sama keeling…x pulak loyar2 keeling tu bising lak? knp dia gi perjuangkan keeling yg mati kena tembak tu…pastu kondem keeling yang menembak tu??
    Cuba kalau keeling mati kena tembak Polis..pantassss jer loyar2 ni nak bela keeling penjenayah yg kena tembak tu….

    • cucutokleman says:

      lauya2 keeling yg selalu buat bising ni sepatutnya ditembak sampai mati sebab mereka pun sebahagian dari geng kongsi gelap…keeling la katakan gelap segala-galanya.

      • halik says:

        geng-geng Mat mencabul anak sendiri mana ada masa untuk join geng -geng keeling (mamak yang masuk Islam – belajar sejarah dulu bonggok) macam ini, hehehehe

        • gambus says:

          keling tu adalah mamak masuk islam ?? kepala hotak kau !! mana kau belajar ni , kalau macam tu kenapa bila cakap keling orang macam kau menyalak macam pariah dog ??!!!

    • PakLong says:

      Biasalah….keeling kan! Tak hairanlah ada pepatah berkata `kalau kita berjumpa ular dan keeling menghalang perjalanan kita….yang mana satu patut kita pukul dulu? Keeling atau ular???

      • halik says:

        Marahkan nyamuk, kelambu dibakar, janagan jadi begini pak long. nanti manalah tahu Allah memberi hikuman setimpal kepada kata-kata kamu. Insaflah sebelum anda disembahyangkan.

      • Halo says:

        klu ular tu tgh patuk p_ _ _ mak ko, mestila ko nk selamatkan p_ _ _ mak ko dulu kan.. kah tuik

    • Halo says:

      wei baruva.. ckp tu baik2 sikit ok..korang xpernah bljr sejarah ke? cuba tgk kamus tu.. bodoh

  4. halo says:

    wei, anak2 sunda_!! baca ni bodoh

    http://prpm.dbp.gov.my/Search.aspx?k=keling

Leave a Reply

Threesome