Menu Utama

DAP: Cipta “Tentera Nyata” Hasut Rakyat

DAP telah membentuk “tentera” nyata untuk memastikan tindakan menghasut dan menabur fitnah jahat terhadap kerajaan berjalan secara menyeluruh. Sebelum ini  Red Bean Army yang merupakan  tentera siber yang dikatakan upahan DAP  menghasut rakyat melalui pelbagai siri pembohongan dan fitnah menerusi laman-laman sosial dan internet.

 

“Tentera” nyata mereka pula diletakkan di kawasan pusat-pusat membeli belah yang dikuasai oleh kaum mereka. Setiap “tentera” telah dilatih dengan secukupnya untuk “attack” mangsa terutama di spa, urut reflexology dan salon. Mereka akan kenal pasti mangsa dari latar belakang mangsa kemudian jarum-jarum hasutan akan mula ditanamkan kepada mangsa untuk membenci kerajaan dengan ayat “tunggu election akan datang”.

 

Kita harus sedar , berjaga-jaga dan bertindak dengan pantas kerana DAP sudah mula bekerja untuk Pilihanraya Umum ke 14 akan datang.  Dengan motto untuk menukar kerajaan yang kononnya terlalu zalim maka mereka menghasut dan mempengaruhi rakyat untuk memberontak. Ini merupakan modus operandi yang cukup merbahaya dan mampu menggugat keamanan Negara.

 

Sekiranya mangsa merupakan seorang suri rumah maka mereka dihasut untuk menuntut elaun bulanan dari kerajaan kerana bekerja menjaga anak-anak yang merupakan asset Negara.  Mereka dihasut untuk berjumpa dengan Datuk Seri Najib untuk membuat tuntutan walaupun ianya tidak munasabah. Maka pihak yang bertanggungjawab  harus bersedia menerima asakan dari golongan surirumah yang sudah termakan dengan hasutan mereka.

 

Isu-isu yang menjadi topik hangat yang digunakan oleh “tentera” nyata mereka adalah

  1. Murtad – mereka akan minta pandangan mangsa akan isu murtad dan membandingkannya dengan Negara Indonesia yang membolehkan aktiviti murtad berjalan dengan mudah. Begitu juga dengan Aljerbaijan yang boleh menukar agama sesuka hati.
  2. Arak- mereka bandingkan dengan puak Nigeria yang beragama Islam yang telah memberi  kenyataan bahawa Islam di Negara mereka bebas untuk meminum arak.
  3. Kedatangan Islam ke Tanah Melayu – mereka menggunakan Wikipedia yang kononnya Islam di Malaysia telah dibawa oleh Cina.
  4. Bahasa Mandarin- mereka dengan angkuhnya menuntut semua rakyat Malaysia harus belajar bahasa Cina dan tulisan Cina kerana kononnya ia merupakan bahasa antarabangsa bukannya bahasa Malaysia.
  5. Tudung- mereka cuba memperlekehkan pemakaian tudung dalam Islam
  6. Hudud – mereka menuduh Islam sebagai jahat dan tidak adil kerana kononnya sesuka hati memotong tangan pencuri.
  7. Raja Wajib Dihapuskan- mereka bersandarkan kepada sikap maharaja Cina yang bunuh, pancung rakyat sesuka hati

Semua “tentera” mereka telah dibekalkan dengan maklumat di atas untuk menghasut rakyat. Oleh itu pihak yang bertanggungjawab harus lebih peka akan isu ini dan bertindak dengan lebih pro aktif untuk memastikan agenda hasutan “one to one” secara berterusan ini tidak menjadi duri dalam daging dan bom jangka yang bakal memusnahkan Negara.






8 Komen to DAP: Cipta “Tentera Nyata” Hasut Rakyat

  1. raplahjingaa says:

    Bab menghasut ni…DAP tak payah tentera, kerana semua ahli DAP adalah penghasut dalam memusnahkan keharmonian negara. 13 May. kerja siapa ?? kes murtad kerja siapa ?? Bershit ?? Malaysia Malaysia ?? Sekolah cina ?? semua tu kerja DAP. dan di bantu oleh orang pendek akal dari PAS dan PKR.

    Anyway…kalau semua cina undi DAP pun, agak mustahil untuk mereka memerintah negara. Apa yang UMNO harus buat ialah tarik kembali sokongan padu orang Melayu pada UMNO…dan kit siang, karpal singh dan guan eng akan gigit jari sampai mati, duduk di bangku pembangakang.

    Satu masaalah saja dalam memperkasakan UMNO…presiden UMNO itu sendiri !! so tepuk dada tanya selera…apakah kita harus terus-terusan memberi undi simpati sayangkan UMNO, sedangkan kepimpinan UMNO tu sendiri tak sedar di untung ?????

    Harap kita tak sampai ke tahap menderhaka kepada UMNO !! Ya Allah selamatkan lah negara ini !!

  2. tony gunawan says:

    hahaha muhidyin pun pengecut tak berani memberontak!
    raplahjingaa u nak harapkan siapa!
    jangan u bermimpi lagi mau hapuskan najib!
    joinlah PR macam aku!

    • WTF says:

      Join kau???

      Melawak ker apa??? Takkan nak join dgn org yg KALAH!!!

    • raplahjingaa says:

      Join si tonggong toni ??? hahahahahahah…macam WTF kata, tak kan lah yang menang nak join yang kalah ??

      tu la toni, aku pandang lekeh lulusan SRJKC macam hang…sebab sekolah cina hanya keluarkan pelajar yang tonggong, bila dah besar semua join kongsi gelap..jual perempuan, silap-silap adik hang sendiri pun hang jual.

      hang nak suruh join ??? hehe…

    • bangKano says:

      Ha…ha…ha…join PR..? jawab nya pungkoq hang pa ghabak la kena tojah oleh peliaq bengkok besaq macam belalai tu…Pungkok Rabak.

      Lagi satu semua pemimpin PR kaki kelentong rakyat macam PKR tu..

      Kesimpulan PR ada la Pakatan Rapuh….!!!!

    • gambus says:

      hahaha tony DAPigs , sapa pun takmau join kau yang anti Melayu dan anti Islam tu .. jijik laa

  3. alimedanbaru says:

    KDN yg paling bersopan santun dancberbudi bahasa dalam dunia ni adalah KDN Malaysia, sebab tu pembangkang dan NGO pro pembangkang GEMOK-GEMOK dan meriah belasah kerajaan, sebab apa sebab kerajaan lembik melentok, cakap berdegar2 punggung penuh tahi.AKU DAH JEMU DENGAR MAINAN PUAK ANTI KERAJAAN. TAHNIAH, TERUSKAN.. KERAJAAN NEGARA NI BISU , TULI DAN BUTA, dah sangat selesa hidup agaknya…

  4. WTF says:

    “Tentera” nyata mereka pula diletakkan di kawasan pusat-pusat membeli belah yang dikuasai oleh kaum mereka. Setiap “tentera” telah dilatih dengan secukupnya untuk “attack” mangsa terutama di spa, urut reflexology dan salon. Mereka akan kenal pasti mangsa dari latar belakang mangsa kemudian jarum-jarum hasutan akan mula ditanamkan kepada mangsa untuk membenci kerajaan dengan ayat “tunggu election akan datang”.

    Bila aku baca ayat di atas, adakah aku boleh anggap yg penyokong2 dan ahli2 PAS terpedaya dgn DAP kerana saban hari pergi spa, urut reflexology dan salon???

    Hehehehe…

Leave a Reply