Bongkar Video Ustazah DAP Menipu Bangsa Melayu Dan Umat Islam

Oleh: kakchah (May 13th, 2013) [Berita,Utama][11 Comments »]

fawzia

Sememangnya kita tahu bahawa Anwar Bin Ibrahim telah membuka ruang dan cara untuk DAP bertindak agresif dengan penuh yakin untuk menakluk Negara kita. Selama ini DAP tidak mampu angkat muka pun terhadap GERAKAN dan MCA. Rakyat harus sedar bahawa pengkhianat Negara yang sebenar merupakan Anwar yang terlalu tamakan kuasa sebagai Perdana Menteri sedangkan kita tahu bahawa Anwar yang hanya berpendidikan sastera kelas tiga dan bertuhankan nafsu serakah LGBT tidak akan mampu meneraju Negara. Yahudi sebenarnya amat maklum bahawa Anwar adalah orang yang terlalu mudah dibeli kerana manusia yang bernafsu syaitan ini sanggup melacurkan apa sahaja.

Apabila DAP nampak peluang keemasan ini maka mereka terus menyusun strategi untuk bertindak dengan lebih agresif bagi menipu dan memperbodohkan orang Melayu dan umat Islam. Pelakon DAP berlakon dengan baik untuk menipu orang-orang Melayu Islam. Lihat pelakon di atas. Namanya Fawzia Ariff. Fawzia ini merupakan anak kepada Allahyarham Munshi Ariff yang dikatakan terlibat di dalam kes Bank Bumiputera Malaysia Berhad suatu ketika dulu.  Nama ibunya Dato Zubaidah Ariff. Keluarga mereka dikatakan mendapat kekayaan ketika berada di dalam UMNO.

Fawzia sanggup berlakon untuk memperbodohkan bangsa Melayu yang juga merupakan bangsanya sendiri semata-mata untuk duit haram yang DAP tawarkan. Semasa berlakon dalam promo DAP, beliau bertudung litup sehingga menutup dagu untuk memberi gambaran bahawa pengkhianat ini teramat alimnya. Namun rupa sebenar agen DAP ini terbongkar juga, lihatlah dua gambar di bawah. Rambut Fawzia yang berwarna-warni dengan personality yang cukup mencerminkan kebangsatan dirinya yang sanggup menjual maruah diri, agama dan bangsa.

 

Sekarang merupakan masa untuk kita berjihad menyebarkan kebenaran ini kepada umat Islam di Negara kita. Jangan tertipu dengan mainan agen DAP ini. Gambar kedua dari bawah adalah sewaktu PRU13 yang lepas dan bukannya gambar lama. Beliau bergambar bersama Nurul Izzah sewaktu kempen di Bangsar. Rupanya memang sudah seperti nyonya tua yang tidak berakhlak.

 

Kita harus sedar bahawa DAP tidak akan berhenti di sini sahaja untuk meruntuhkan ketuanan Melayu di Tanah Melayu ini sendiri. Dengan kejahatan dendam mereka terhadap bangsa Melayu yang telah berbudi dengan baik hati membenarkan kaum Cina mencari rezeki dan menumpang di Tanah Melayu sekarang mereka telah menjadi terlalu tamak. Mereka mahukan Tanah Melayu sebagai hak mutlak bangsa Cina seperti apa yang telah berlaku di Singapura.

Ada 11 Comments setakat ini.

  • settossan
    May 13th, 2013 at 10:56 AM

    Sudah tiba masa nya UMNO yang sudah 67 tahun di tubohkan mempunyai ahlinya antara 9 hingga 11 juta ahli, ayoh orang2 melayu semua berdaftarlah ngan parti UMNO yang satu2nya membela agama,bangsa dan negara, Tanah Melayu. HODUP UMNO

  • settossan
    May 13th, 2013 at 10:59 AM

    Sudah tiba masa nya UMNO yang sudah 67 tahun di tubohkan mempunyai ahlinya antara 9 hingga 11 juta ahli, ayoh orang2 melayu semua berdaftarlah ngan parti UMNO yang satu2nya membela agama,bangsa dan negara, Tanah Melayu. HIDUP UMNO

  • Anonymas
    May 13th, 2013 at 12:24 PM

    mak ooooi rambut macam jantan. Sambut merry christmas (apa jadi dengan cara hidup Islam?). main gitar pulak (macam yuna oooo!). Dah tua-tua umur senja kan elok beribadat.

  • raplahjingaa
    May 13th, 2013 at 12:44 PM

    Tu kalau naik pentas PAS, mau depa gelar dia pewaris sidatul Khatijah..tak caya ? percaya lah .

  • sungai_siput
    May 13th, 2013 at 2:16 PM

    good one bro rap

  • ElectroMagneticPulse
    May 13th, 2013 at 2:36 PM

    sekarang ni nak kalahkan cina komunis seperti DAP ni hanya melalui perpaduan…

    PAS dan UMNO dua2 islam.. sepatutnya melayu islam dinegara ni kne bersatu…

    bile adenya perpaduan, bru lah kita teguh…

  • Omaknya Ijah
    May 13th, 2013 at 2:56 PM

    Laki dia omputeh, sebab tu cara hidup pun macam itulah. Cukup membenci Melayu. Kononnya datang kelas agama tapi asik nak cakap pasal politik. Bertahun datang kelas agama tak pernah nak selepang selendang pun atas kepala, walhal orang yang tidak berhijab yang lain at least ada perasaan hormat kepada ustaz yang mengajar dan menutup kepala dengan selendang. Tup2 hari tu nampak dia pakai tudung… Hati dah terdetik “Alhamdulillah”… rupa2nya…. ada udang di sebalik batu! Allahua’lam!

  • anak rembau
    May 13th, 2013 at 4:57 PM

    ni adalah contoh manusia yg mengamalkan kebebasan agama dan samarata dan samarasa…

  • alfie
    May 13th, 2013 at 10:13 PM

    Takpa polis kita akan beri amaran kat dia jangan tipu rakyat lagi.

  • DataCode
    May 13th, 2013 at 10:24 PM

    kih kih kih…YANG PENTING BERKORBAN UNTUK RAJA DOLLL.

  • Tenggiling
    May 13th, 2013 at 11:01 PM

    Melayu nak tunggu sampai kena jajah dek cina, melayu sekarang dah lupa tentang penjajahan inggeris dulu. Jadi dia nak rasa balik la, baru nak bersatu …..bila dah sakit dan tersepit. Melayu memang macam tu!!

Apa Pendapat Anda ?, Komen disini!

© MYKMU.NET. All Rights Reserved. Sign up for entries RSS and for the comments RSS.

Powered by WordPress. MyKMU.NeT theme by Jebon.