Menu Utama

Video Seks Bala kepada PAS






6 Komen to Video Seks Bala kepada PAS

  1. […] See the original post: Video Seks Bala kepada PAS […]

  2. alfie says:

    Kalau depa tak percaya video Anwar Chinadoll mereka juga tak akan percaya video Stopa kaki kongkek. Allah dah buta kan mata mereka,pekakkan telinga mereka.
    Kalau tak percaya tengok si Bujuk dan Moo sudah.

  3. Anonymas says:

    90%…good enough

  4. raplahjingaa says:

    Orang paspispus berzina memang pekara kecil…jumpa jer nik ajis,settle !tak dak dosa.

  5. daengselili says:

    Hassan ali & Nasharuddin tegur kena pecat…kalau si spenda tu…PAS simpan…

  6. NONBIAS says:

    Dah report polis belom….macam mana siasatan polis dah dapat butikan tak…kalau Anwar menanag juga kes ni memang sah dia rasuah Hakim. Sistem kehakiman dibeli Anwar tengoklah kes video dia yang menang semua ni..entah-entah dia rasuah juga…PIKIR-PIKIRLAH SENDIRI

Leave a Reply